Drummer van BZB.quote:
Ja, is goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drummer van BZB.
En ik sla even over @ TT.
Oh, ken ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drummer van BZB.
En ik sla even over @ TT.
OMGquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Klasgenoot van mij was een keer gecontroleerd door een meisje of hij zijn kilt traditioneel droeg op een fantasy event
Klinkt als iets wat ik zou doen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Klasgenoot van mij was een keer gecontroleerd door een meisje of hij zijn kilt traditioneel droeg op een fantasy event
Dat is ook geen schandequote:
Kom maar met je kilt.quote:
Kan ook wel, zit een drumstel voor. Maar comfortabel lijkt het me nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook geen schande. Maar, hij heeft dus met optreden altijd een kilt aan.
Aandoen naar de meet in Hoorn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak, nu ga ik een kilt kopen
Als hij het niet fijn zou vinden, zou hij het niet aandoen, gok ikquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook wel, zit een drumstel voor. Maar comfortabel lijkt het me niet
True that.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als hij het niet fijn zou vinden, zou hij het niet aandoen, gok ik.
Gaaf.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OmgNee, ik ga morgen kijken voor die shizzle die ik je gisteren stuurde
Dat doe ik bij knappe ventenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Lokasenna het volgende:
Kun je meteen zien wat ze in huis hebben.quote:
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kiltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je meteen zien wat ze in huis hebben.
Zie de OP.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meet in hoorn? Ik heb weer iets gemist.
Ja, morgen in Arnhemquote:
Heul niet, dat zegt niks. Tenzij ze continu met een boner rond lopenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je meteen zien wat ze in huis hebben.
Nee hoor, moet nog plaatsvindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meet in hoorn? Ik heb weer iets gemist.
Buufquote:
klinkt voor mij als de reden dat ik er nooit geen een ga dragenquote:
Zodra ik in beeld ben wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kilt
Niet zonder toestemming hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt voor mij als de reden dat ik er nooit geen een ga dragen
Daar staat nergens iets over hoorn hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Zie de OP.
Hoe vaak heb ik niet zo iets gezegd?
Tilt hij die kilt zelf wel op.quote:
Kan voor gezorgd wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof een man altijd een harde heeft onder een kilt
Onderste meet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar staat nergens iets over hoorn hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |