SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]ik kan zien dat er Typisch staat.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:38 schreef Amoeba het volgende:
Als eckte eckte ben ik hier ooit geweest.
Ook naar Birkenau ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook in Birkenau? Jammer dat je absoluut niet naar Monowitz mocht.
Ja daar was best koud inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vond het daar koud, in Birkenau. Jij niet? Het was gvd midzomer.
Lijkt me erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben bij Auschwitz geweest.. Dat is vreemd hoor..
Absoluut. Ik ben in Westerbork, Vught en Auschwitz geweest. Sowieso wil ik nog een keer naar Sachsenhausen, Dachau en Sobibor.quote:
Die gang met foto's inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso vallen (vooral Westerbork) die andere 2 echt absoluut in het niets bij de impressie die Auschwitz geeft. Die gang met foto's. Godverdomme
Ik snap het. Maar dat zei ik vorige keer ook en toen had ik een 5.3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Snap je je wiskunde? Anders wil ik je wel helpen Hypo.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar dat zei ik vorige keer ook en toen had ik een 5.3
klotevak.
Combinatoriek.quote:
Ja?quote:
Geef eens een opgave?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Combinatoriek.
Ik snap alleen niet waarom je bij combinaties, dus nCr, als je meerdere dingen hebt opeens moet gaan vermenigvuldigen en optellen en zo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:54 schreef Amoeba het volgende:
ik heb gvd pas 1 alienieja getiept ffs
Ik ken jou nietquote:
Halloquote:
niggah, waar in eindje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:56 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik ben naar Eindhoven toe, laterzz
Eens. Maar toch beter dan heel The Wall.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
slechtste nummer op wish you were here na
XDXDquote:
Maar sowieso is het hele album Wish You Were Here baas. Maar als je slechts het oeuvre van Pink Floyd pakt is het een van de mindere albums.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
slechtste nummer op wish you were here na
Op een school bestaat de feestcommissie uit 6 jongens en 9 meisjes. Na elk feest maken 6 leden van de feestcommissie de zaal schoon.quote:
Hihaho XDXDquote:
Je hebt 9 meisjes, en 6 jongens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Op een school bestaat de feestcommissie uit 6 jongens en 9 meisjes. Na elk feest maken 6 leden van de feestcommissie de zaal schoon.
In hoeveel schoonmaakploegen zitten minstens 5 meisjes?
Oké. Dus 5 meisjes en 1 jongen of 6 meisjes en geen jongens.
waarom doen ze dan 9 nCr 5 * 6 nCr 1 + 9 nCr 6 = 840?
Is goedquote:
Waarom RA2 spelen? Dat is meer dan 10 jaar oud.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee hij heeft Ra2 nog niet binnen dus, later.
Omdat het na 10 jaar nog steeds een bazen spel is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom RA2 spelen? Dat is meer dan 10 jaar oud.
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het na 10 jaar nog steeds een bazen spel is.
Mwah... enorm verouderd zowel qua gameplay als graphics.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat het na 10 jaar nog steeds een bazen spel is.
Geen zin in FOK!quote:
Mooiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ookvolgende week toetsweek. Voldoendes binnen harken
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je hebt 9 meisjes, en 6 jongens.
Dus P(X ≧ 5) = P ( X=5) + P(X=6) met X = aantal meisjes.
P(X=5) = 9 nCr 5 (ofwel je kans op 5 meisjes) * 6 nCr 1 (want er zit ook nog een jongen bij, willekeurig gekozen) en P(X=6) = 9 nCr 6.
Snap je het nu?
Je maakt er een samengesteld kansexperiment van.
Wat moet ik toch zonder jequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
MooiIk heb vertrouwen in je. En anders zal ik je wel lastig vallen met leuke liedjes als het even misgaat zodat je weer vrolijk wordt.
nCr betekent:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
En dit:
het aantal rijtjes bestaande uit drie A's, vier B's en vijf C's is 12nCr3 * 9nCr4 * 5nCr5, maar ook (12! / 3! * 4! * 5!)
Hoe doen ze dat met nCr dan?
eigenlijk best logischquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:10 schreef Amoeba het volgende:
[..]
nCr betekent:
from n population
choose r elements
in any order.
Je populatie is 3+4+5=12
Nu wil je deze in elke mogelijke volgorde ordenen, maar omdat je te maken hebt met een aantal herhalingen doet het er wél toe in welke volgorde ze liggen.
Dus 12nCr3 * (12-3)nCr4 * (12-3-4)nCr5
Jaaaaaaaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:09 schreef Beach het volgende:
Snow zal ik je dmennen over degene waar ik verliefd op ben
watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik heb iets stouts gedaan hihihihi
nou mijn fietsen worden telkens gestolen.. iedere keer als ik een nieuwe koop kan ik m maar een maand van genieten en dan is ie ineens weg.quote:
In een fabriek rollen per uur 60 artikelen van de lopende band. Voordat een uurproductie de fabriek verlaat, vindt een eindcontrole plaats door middel van een steekproef van 4 exemplaren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:15 schreef Amoeba het volgende:
Serieus Hypo, ik moet dit nog een keer doornemen.Ik vond dit altijd zo kut. Proefwerk gewoon 9+ maar het is al zo lang geleden. Combinatoriek en kansberekening was nooit zo mijn sterkste punt.
Kun je me een vraag geven zonder het antwoord?
billenkoekquote:
Mja diegene waar ik van gestolen heb verdiend het natuurlijk niet, dus het is wel oneerlijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:21 schreef Snowbells het volgende:
Eigenlijk geef ik je ook nog gelijk, maar nu denkt een ander hetzelfde en steelt iedereen elkaars fietsen
ik woon gewoon niet in een kutbuurdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat je gewoon nooit fietst?
Mijn fiets dit jaar alleen al 2 keer
ik woon ook niet in een kut buurddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik woon gewoon niet in een kutbuurd
ik welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op het stationquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik woon ook niet in een kut buurdd
mja die van mij worden of weggesleept door de gemeente omdat ik m tegen een paal heb gezet, of op het station gestolen
buurd, really?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
auto correctquote:
kom hier danquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[VBL Slowchat] #1065 Typisch is ecto,gay en zijn Pijpsmoel is XXL
haha typisch, homo
En dit ook al in mijn fobo, tering honden allemaal.quote:Dromenvangertje Gepost op 01-10-2012 om 19:28
Bambi
Fag
ga weg, pak je van het weekendquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Amoeba het volgende:
Echt die vraag b, hoe the fuck ging dit ookweer
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Amoeba het volgende:
A was simpel. Met het antwoord op b is c eenvoudig. Laat me denken.
Het leuke is dat ik de uitwerkingen op school heb laten liggen.quote:
waarom niet? :squote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ben dit weekend niet in leiden gr
vrijdagnacht uit met vriendinnen + heb zaterdag sollicitatiegesprek smiddags, en is niet waard om 1 nacht heen te gaanquote:
valt het zo tegen ja?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vrijdagnacht uit met vriendinnen + heb zaterdag sollicitatiegesprek smiddags, en is niet waard om 1 nacht heen te gaan
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
In een fabriek rollen per uur 60 artikelen van de lopende band. Voordat een uurproductie de fabriek verlaat, vindt een eindcontrole plaats door middel van een steekproef van 4 exemplaren.
a) hoeveel steekproeven zijn er elke keer mogelijk?
n = 60
r = 4
Je kiest telkens 4 elementen uit een oplage van 60 artikelen. Dus in feite zijn er 60 nCr 4 steekproeven mogelijk.
60 nCr 4 = 487635
Zijn er in een steekproef twee of meer defecte exemplaren, dan wordt de gehele uurproductie afgekeurd.
Neem aan dat de uurproductie zes defecte exemplaren bevat.
b) hoeveel van de mogelijke steekproeven bevatten geen defecte exemplaren?
Is dit niet 54 nCr 4?
In feite is je populatie nu 60-6. Want in de steekproeven mogen gewoon geen defecte exemplaren voorkomen. Het aantal mogelijke steekproeven is dan 54 nCr 4.
c) hoeveel van de mogelijke steekproeven bevatten twee of meer defecte exemplaren?
nee dat niet maar dan ben ik daar pas tegen 8u en kan ik de volgende dag tegen 3u weer naar huis.quote:
Die is toch niet moeilijk. Je hebt 60 elementen, waaruit je er telkens 4 kiest. Hoeveel mogelijke verschillende steekproeven zijn er mogelijk?quote:
Ja nee ik snap hem al. Ik deed te moeilijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die is toch niet moeilijk. Je hebt 60 elementen, waaruit je er telkens 4 kiest. Hoeveel mogelijke verschillende steekproeven zijn er mogelijk?
60 nCr 4
true, truequote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat niet maar dan ben ik daar pas tegen 8u en kan ik de volgende dag tegen 3u weer naar huis.
dat is erg kut
quote:
Jank toch eens een tyfuseind op. Ik leg Hypo wat uit zodat ze geen kutcijfer gaat halen.quote:
Iets met dmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Jank toch eens een tyfuseind op. Ik leg Hypo wat uit zodat ze geen kutcijfer gaat halen.
DM'en vriend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Jank toch eens een tyfuseind op. Ik leg Hypo wat uit zodat ze geen kutcijfer gaat halen.
Het is een SC in PUBquote:
Gelukkig bepalen jullie dat nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen jullie dat niet
Als hij dat hier wil posten dan doet ie dat lekker
je hoeft ons geen rivier te huilen om een paar posts over wiskundequote:
Jammer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig bepalen jullie dat niet
Als hij dat hier wil posten dan doet ie dat lekker
Niks jammer aanquote:
Ben je het met me eens dat we hier in feite 5 situaties hebben? (zonder, 1 defect, 2 defect, 3 defect, 4 defect)quote:
Dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij helpt gewoon iemand, ik vind dat wel tof van hem eigenlijk
Dat mag best,maar als Snow en ik een keer reageren zo van : Wiskunde SC en dat hij dan helemaal flipt. Tjah.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks jammer aan
Hij helpt gewoon iemand, ik vind dat wel tof van hem eigenlijk
Het begint een beetje cliché te worden man. Je stoort je er blijkbaar aan, en dat vind ik raar. Goed, er is een wiskundetopic. Maar in feite kun je in een SC (en zeker in PUB over school) over alles praten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat mag best,maar als Snow en ik een keer reageren zo van : Wiskunde SC en dat hij dan helemaal flipt. Tjah.
Ja nou en. Als ik Hypo daarmee kan helpen is dat toch niet erg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
t kotm wel zo over van 'kijk mij goed zijn in wiskunde asdfgh'
Snow en jij moeten niet zo jankenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat mag best,maar als Snow en ik een keer reageren zo van : Wiskunde SC en dat hij dan helemaal flipt. Tjah.
Dit dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dus dan moet hij ook niet janken als we commentaar hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snow en jij moeten niet zo janken
Jullie zijn toch niet de baas of wel?
Dit is een sc dus iedereen mag slowchatten over wat hij of zij wil
Hypo vraagt er toch om?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
hey ik zit er niet mee, zeg alleen dat het zo over komtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het begint een beetje cliché te worden man. Je stoort je er blijkbaar aan, en dat vind ik raar. Goed, er is een wiskundetopic. Maar in feite kun je in een SC (en zeker in PUB over school) over alles praten.
[..]
Ja nou en. Als ik Hypo daarmee kan helpen is dat toch niet erg?
ach dan mag plastic zak en spaghetti joch niet meer over bier posten want dat lijkt zo van kijk mij goed zijn in drinken ahshshdhahhaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hey ik zit er niet mee, zeg alleen dat het zo over komt
Commentaar hebben op iemand die iemand helptquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dus dan moet hij ook niet janken als we commentaar hebben.
ja is ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ach dan mag plastic zak en spaghetti joch niet meer over bier posten want dat lijkt zo van kijk mij goed zijn in drinken ahshshdhahha
ik snapquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ben je het met me eens dat we hier in feite 5 situaties hebben? (zonder, 1 defect, 2 defect, 3 defect, 4 defect)
Uit een totaalpakket van 60 nCr 4 steekproeven zijn er steekproeven zonder defecte producten en met defecte producten (met een maximaal aantal van 4).
Nu zijn er in een oplage van 60 producten 6 defecte producten. Dus blijven er 54 gezonde producten over.
Als we nu willen weten hoeveel steekproeven er minimaal 2 defecte producten zitten is dat dus gelijk aan:
Het totaal aantal steekproeven - Het aantal steekproeven ZONDER defecte producten - het aantal steekproeven met slechts 1 defect product.
De eerste 2 termen hebben we in vraag A en B berekend, respectievelijk 60 nCr 4 en 54 nCr 4.
Slechts 1 defect product wordt lastiger:
We hebben dus in feite uit 54 gezonde producten 3 items te kiezen, en uit 6 zieke producten 1 element. Dus volgt:
P(X=1) = 54 nCr 3 * 6 nCr 1.
Jouw gejank ookquote:
Het is nu wel zo dat elke keer dat je weer over je wiskunde begint ik denk 'oh hij weer'quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij kunt je hele conversaties ook in DM voeren. Waar the fuck is het topic dan voor?
Het gaat niet over het helpenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Commentaar hebben op iemand die iemand helpt
Alleen op FOK!
Je hebt een abo dus een blokkeer optie, gebruik hemquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat elke keer dat je weer over je wiskunde begint ik denk 'oh hij weer'
Elke keer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat elke keer dat je weer over je wiskunde begint ik denk 'oh hij weer'
Het gaat nu meer over zijn eeuwige gezeur over wiskunde.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je kan je kattenfoto's ook in dm sturen.
Daar zeg ik toch ook niets over?
Nah ik mag hem verder wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je hebt een abo dus een blokkeer optie, gebruik hem
Ik heb liever dat je dit per dm doetquote:
Och jeetje, 'eeuwig'.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat nu meer over zijn eeuwige gezeur over wiskunde.
[..]
Nah ik mag hem verder wel.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Alleen vrouwen kunnen zo overdrijven.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat bier gezeik van sv en pz begint me ook wel de keel uit te komen ja
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dit per dm doet
ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je dit per dm doet
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat bier gezeik van sv en pz begint me ook wel de keel uit te komen ja
stel je niet zo aan mens, tis maar een forumquote:
Hij heeft hier 2 keer of zo sommen neergezet die hij niet snapte en nu helpt hij mij. Eeuwig gezeur zegquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het gaat nu meer over zijn eeuwige gezeur over wiskunde.
Om een grote bek te hebben waar je in de echte wereld alleen maar ja knikt, heerlijk man.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:56 schreef Amoeba het volgende:
Maar Snowbells, om precies te zijn heeft mijn post wel iets meer dan 150 tekens, dus het kan niet eens in DM. Ja, dan is er nog PM, ach, ik kan haar ook een email sturen, ofja, waarom bestaat FOK! nog?
Zal ook nooit gebeuren nee met iemand zoals jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Wat ben ik blij dat Snowbells mijn vriendin niet is.
Dit ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Ro-ald het volgende:
Okè,ik zou dat wiskunde gedoe proberen te negeren dan
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zal ook nooit gebeuren nee met iemand zoals jij.
Je hebt een abo jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sorry dat er tussen ons een zeker verschil in IQ bestaat. En incasseringsvermogen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry dat er tussen ons een zeker verschil in IQ bestaat. En incasseringsvermogen.
vmbo'ers moeten er ook zijn hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sorry dat er tussen ons een zeker verschil in IQ bestaat. En incasseringsvermogen.
Alleen hier durf ik ervoor uit te komen dat ik Ajacied ben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om een grote bek te hebben waar je in de echte wereld alleen maar ja knikt, heerlijk man.
FOK!
Jeetje, dus jouw IQ is misschien hoger dan die van snowbells. Dat haal je uit posts die iemand op een forum plaatst. Hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uitstekend, dankje dankje. En jij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jeetje, dus jouw IQ is misschien hoger dan die van snowbells. Dat haal je uit posts die iemand op een forum plaatst. Hoe voel je je nu?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jeetje, dus jouw IQ is misschien hoger dan die van snowbells. Dat haal je uit posts die iemand op een forum plaatst. Hoe voel je je nu?
Goede zaak dit.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
beetje stoken beetje grappen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Nestalgie het volgende:
Niet elke dronken student gedraagt zich slecht, zie bewijsstuk A: Plastic_Zak; deze jongen blijft doodnormaal wanneer dronken.
Watquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:57 schreef Amoeba het volgende:
Wat ben ik blij dat Snowbells mijn vriendin niet is.
Ik zie niemand meer janken hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Tot over een uur of 2 als jullie uitgejankt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |