Hoe is het met je zusje?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef Saind het volgende:
ONLY STEERS AND QUEERS COME FROM ROTTERDAM AND YOU DONT LOOK LIKE A STEER TO ME
Boyyyyyyyquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef Saind het volgende:
ONLY STEERS AND QUEERS COME FROM ROTTERDAM AND YOU DONT LOOK LIKE A STEER TO ME
Ik hoorde dat ze erg blij was met haar baan bij de gaybar jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gaat goed met d'r, moest je nog de groeten doen.
Bijna elke dag, allemaal geile lesbo's bij elkaar en ik ben hun pimpquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze erg blij was met haar baan bij de gaybar jakom je er vaak?
je weet dat de gemiddelde lesbo bij een gaybar eruit ziet als een bouwvakker ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Bijna elke dag, allemaal geile lesbo's bij elkaar en ik ben hun pimp
Misschien in jouw gaybar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je weet dat de gemiddelde lesbo bij een gaybar eruit ziet als een bouwvakker ?
Hebben geen gaybar hier.quote:
[VBL Slowchat] #1065 Typisch is ecto,gay en zijn Pijpsmoel is XXLquote:
Dus hij weet andere homo's wel te herkennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #1065 Typisch is ecto,gay en zijn Pijpsmoel is XXL
Zijn gaydar gaat bij jou flink af. Jij bent degene hier die bier krijgt van knaapjesquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus hij weet andere homo's wel te herkennen.
Hee gast reageer eens wat chiller man, wij accepteren je zoals je bent hier. jwtz.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn gaydar gaat bij jou flink af. Jij bent degene hier die bier krijgt van knaapjes
Niks mis met bier krijgen van knaapjes, ies gratiesh!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zijn gaydar gaat bij jou flink af. Jij bent degene hier die bier krijgt van knaapjes
Gewoon respect is dat, anders bitchslap ik ze.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met bier krijgen van knaapjes, ies gratiesh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |