SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]ik kan zien dat er Typisch staat.
Ik wel.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:38 schreef Amoeba het volgende:
Als eckte eckte ben ik hier ooit geweest.
Ook naar Birkenau ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ook in Birkenau? Jammer dat je absoluut niet naar Monowitz mocht.
Ja daar was best koud inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vond het daar koud, in Birkenau. Jij niet? Het was gvd midzomer.
Lijkt me erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:42 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ben bij Auschwitz geweest.. Dat is vreemd hoor..
Absoluut. Ik ben in Westerbork, Vught en Auschwitz geweest. Sowieso wil ik nog een keer naar Sachsenhausen, Dachau en Sobibor.quote:
Die gang met foto's inderdaad.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:44 schreef Amoeba het volgende:
Sowieso vallen (vooral Westerbork) die andere 2 echt absoluut in het niets bij de impressie die Auschwitz geeft. Die gang met foto's. Godverdomme
Ik snap het. Maar dat zei ik vorige keer ook en toen had ik een 5.3quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Snap je je wiskunde? Anders wil ik je wel helpen Hypo.
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar dat zei ik vorige keer ook en toen had ik een 5.3
klotevak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |