quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze kwam net voorbij op Facebook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze kwam net voorbij op Facebook
[ afbeelding ]
Dank u, dank u WE LOVE U SEX SC CYAAAAAAAAAAquote:
Kom maar kijken.quote:
Jongetjes-wezens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zegt dat wezens geen penis kunnen hebben?
Nee, een Halloween special op Comedy Central.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
in het echt? Ik vind daar echt geen zak aan, aan het begin vond ik het wel leuk, toen het nog nieuw was, maar toen werd je er mee doodgegooid en was het leuke er wel vanaf.
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb de films nooit gekeken.
Nicequote:
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.
Ja, I know. Maar zieke drumskillsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou alleen niet van grunten
Deel 1 was nog grappigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.
Kutfilms overigens.
Ah. Nou, weer een nutteloos weetje toegevoegd aan alle nutteloze weetjes die ik weetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.
Ik heb ze wel allemaal gezien, maar ik heb geen 1x geschrokkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.
Kutfilms overigens.
Dat zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar zieke drumskills
Geen dankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nou, weer een nutteloos weetje toegevoegd aan alle nutteloze weetjes die ik weet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal gezien, maar ik heb geen 1x geschrokken
[..]
Dat zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter vergelijking:Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze man kan zingen. DamnnnnnnnnnnnHij praat gewoon hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter vergelijking:
En hoe hij erbij staat![]()
Hij is m'n heldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij praat gewoon hard
En hoe hij erbij staat
Daarom een standaardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof die microfoon uit zijn hand valt![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom een standaard
En een gitaar in de klauwen
Helaas zijn dat ook de enige weetjes die ik weet te onthoudenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zijn dat ook de enige weetjes die ik weet te onthouden.
Dafuqquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit vertelde iemand me dat een varken 30 minuten lang klaarkomt. Dat heb ik ook onthouden. MAAR WAAROM?
Ik ook. Dat stond op de BNN scheurkalender op het toilet in ons ouderlijk huis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit vertelde iemand me dat een varken 30 minuten lang klaarkomt. Dat heb ik ook onthouden. MAAR WAAROM?
Graag ja, wel 98587473474894quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vraag het haar, ik drink zelf cola.
Vanavond pas. Alsof je nu dan geen biertje kan nemen.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanavond pas. Alsof je nu dan geen biertje kan nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh, maar ik drink vandaag helemaal niet omdat ik weet dat ik moet rijden. Dat doe ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanavond pas. Alsof je nu dan geen biertje kan nemen.
Verstandige jongenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, maar ik drink vandaag helemaal niet omdat ik weet dat ik moet rijden. Dat doe ik eigenlijk nooit
Dat is wel tof op zich.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, maar ik drink vandaag helemaal niet omdat ik weet dat ik moet rijden. Dat doe ik eigenlijk nooit
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:14 schreef Vinniiee het volgende:
Fucking hell, deze dag duurt lang
Ik vind t veel te snel gaan.. IK WIL NIET WEG STRAKS ik wil als een lui speenvarken op m'n bed blijven rollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat soort dingen weet ik dus ook. En ook dat ze een penis als een schroevendraaier hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wokkels zullen nooit meer hetzelfde zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik dus ook. En ook dat ze een penis als een schroevendraaier hebben.
Dan doe je datquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind t veel te snel gaan.. IK WIL NIET WEG STRAKS ik wil als een lui speenvarken op m'n bed blijven rollen
Dafuq?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik dus ook. En ook dat ze een penis als een schroevendraaier hebben.
Godverquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wokkels zullen nooit meer hetzelfde zijn
Ik moest aan chips denken en nu heb ik daar zin inquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als een kurkentrekkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je datIk heb het idee dat het al 5 uur is, maar dat duurt nog bijna 3 uur
[..]
Dafuq?
Faalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als een kurkentrekker.
Dat kan niet, want werk en ik moet toch centjes verdienenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan doe je datIk heb het idee dat het al 5 uur is, maar dat duurt nog bijna 3 uur
[..]
Dafuq?
Ik weet nog dat de enige twee wezens die seks hebben voor hun plezier dolfijnen en mensen zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik dacht aan de schroef en toen zette ik er schroevendraaier neerquote:
Oh, ja dat is waar. Nou ja, dan kruip je er vanavond toch weer in?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan niet, want werk en ik moet toch centjes verdienen
quote:
quote:
Omnomnom jaaaaaaa wokkels hmmmmmmmquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest aan chips denken en nu heb ik daar zin in
Ja, dat wist ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de enige twee wezens die seks hebben voor hun plezier dolfijnen en mensen zijn.
Dat wist ik ook, ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog dat de enige twee wezens die seks hebben voor hun plezier dolfijnen en mensen zijn.
Bepaalde apensoorten ook, dacht ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ja dat is waar. Nou ja, dan kruip je er vanavond toch weer in?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht aan de schroef en toen zette ik er schroevendraaier neer.
Lekker héquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omnomnom jaaaaaaa wokkels hmmmmmmm![]()
Eenden ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
Dolfijnen doen aan groepsverkrachting.
Picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
ik ga mijn bed onzedelijk betasten wanneer ik terug ben
Doe mij maar lange vingers AHAHAHAHA SNAP JE? xDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe mij maar lange vingers AHAHAHAHA SNAP JE? xDIk moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je handen voor haar ogenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn bed is heel verlegen
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bepaalde apensoorten ook, dacht ik.
Dolfijnen doen aan groepsverkrachting.
Ok zal ik doenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok zal ik doen
En nu ga ik nog even gauw een spelletje spelen voordat ik zo wegga, dus tot later lieve menschon![]()
Eenden zijn niet zo onschuldig als ze eruit zienquote:
Photoshopquote:
Succes liefjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:29 schreef Fera het volgende:
Ik ga nu echt voor school bezig. Werken aan mijn juridisch betoog enz.
Later schatjes.
Wat je ook doet, noem 'm geen dupekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
PFFFT. Ich spreche kein Deutchhs.
RotPool die geen engels kan en moeilijke naam heeft
Ja, ik wel, maar nu even nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PhotoshopHelaas kan ik er niet mee overweg
[..]
Succes liefje
Sterktequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:32 schreef Tamashii het volgende:
PFFFT. Ich spreche kein Deutchhs.
RotPool die geen engels kan en moeilijke naam heeft
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat je ook doet, noem 'm geen dupek
quote:
Niet handig om te zeggen neequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zoiets als klootzak. Ik spreek gewoon een heeeeeel klein beetje Pools
Nee, ik wil het nu af hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
Wat betekent dat?
[..]Ga even wat anders doen
Ik weet hoe je je voeltquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik wil het nu af hebben. Ik kan er niet tegen dat een programma niet doet wat ik wil
.
En wat betekent dat ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als pedau en shota (geen idee of ik het goed schrijf)
Zoiets als homo en flikkerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt
Toch is dat vaak het beste. Kop thee/koffie/fris halen wil vaak ook wel helpen
[..]
En wat betekent dat ?
Misschien wel een goed idee, ja. Ik denk alleen niet dat het gaat werken, hij doet 't nog steeds nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt
Toch is dat vaak het beste. Kop thee/koffie/fris halen wil vaak ook wel helpen
[..]
En wat betekent dat ?
Het is het proberen waard. Loop je nog op schema met je 2L water ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel een goed idee, ja. Ik denk alleen niet dat het gaat werken, hij doet 't nog steeds niet.
Water ! goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is het proberen waard. Loop je nog op schema met je 2L water ?
Heb een halve liter op vandaagquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is het proberen waard. Loop je nog op schema met je 2L water ?
O haiquote:
Ik dacht dat je 2 liter zei, maar mijn hoofd is als een zeef dus kan het ook verkeerd onthouden hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb een halve liter op vandaag. En ik wil geen 2 liter drinken, minimaal 1 liter per dag
.
Of zei ik 2 liter? Want dat klopt niet, moet 1 liter zijn.
Kan best zijn dat ik 2 liter zei, hoor. Maar dat is te veel om in 1 keer te doen vind ik. Dus ik wil minimaal 1 liter per dag drinken aan water.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O hai
[..]
Ik dacht dat je 2 liter zei, maar mijn hoofd is als een zeef dus kan het ook verkeerd onthouden hebben![]()
En dan zit je inderdaad op schema
Beter bouw je het opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik 2 liter zei, hoor. Maar dat is te veel om in 1 keer te doen vind ik. Dus ik wil minimaal 1 liter per dag drinken aan water.
En het is gelukt!
Het lukte mij wel met melk, maar dat was een hele klusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan best zijn dat ik 2 liter zei, hoor. Maar dat is te veel om in 1 keer te doen vind ik. Dus ik wil minimaal 1 liter per dag drinken aan water.
En het is gelukt!
Begin er niet overquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter bouw je het op
Scheelt ook een hoop met plassen
Dat was mijn idee ook, iddquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter bouw je het op
Scheelt ook een hoop met plassen
Mensen die moeten nadenken bij een pizzeria over hun pizzaquote:
Ik vind er wel meerdere lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen die moeten nadenken bij een pizzeria over hun pizza
Dat is hetzelfde als bij de cafetaria vooraan in een lange rij staan en dan nog bedenken wat je wilt etenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als je naar een pizzeria gaat weet je toch wel eigenlijk welke je wilt? En dan kijk je alleen naar de kaart voor 'specials'quote:
Oh, dat moet ik altijd. Maar ik zorg dan ook pas dat ik bestel wanneer ik weet wat ik wil zodat mensen die het wel weten voor kunnen gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zo vaak eet ik niet bij een pizzaria.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Maar als je naar een pizzeria gaat weet je toch wel eigenlijk welke je wilt? En dan kijk je alleen naar de kaart voor 'specials'
lijkt me anders ook moeilijk bestellenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet ik altijd. Maar ik zorg dan ook pas dat ik bestel wanneer ik weet wat ik wil zodat mensen die het wel weten voor kunnen gaan.
Pizzeriaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo vaak eet ik niet bij een pizzaria.
Dat zegt me dus allemaal niks héquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me anders ook moeilijk bestellen
Ja doe maar de quattro stagioni, ow nee formaggi, ow nee, toch maar diavola![]()
Pizza salami ken je wel toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me dus allemaal niks hé
quattro stagioni = 4 seizoenen, vaaak: ham, champignons, artisjoks, en salami (en dan allemaal 1 kwart)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt me dus allemaal niks hé
Nou ja, afgelopen zaterdag naar de beste afhaalpizzeria van Nederland geweest, en toen moest ik toch wel even denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lijkt me anders ook moeilijk bestellen
Ja doe maar de quattro stagioni, ow nee formaggi, ow nee, toch maar diavola![]()
Dat wel jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pizza salami ken je wel toch?
Weer wat nutteloos geleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quattro stagioni = 4 seizoenen, vaaak: ham, champignons, artisjoks, en salami (en dan allemaal 1 kwart)
quattro formaggi = 4 kazen: gorgonzola, e nnog 3 andere
Diavola: hete pizza ofzomet salami en pepers
Ik ken bijna alle standaard pizza's uit mijn hoofdquote:
Woeps, typo.quote:
Ik wou net zeggenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken bijna alle standaard pizza's uit mijn hoofd
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
jij als italiaanse dit fout zeggen![]()
Je was toch 1/16e Italiaans? Pizzeria bestaat uit 8 letters, dus als je 1 letter fout hebt is heul niet ergquote:
Whut ...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was toch 1/16e Italiaans? Pizzeria bestaat uit 8 letters, dus als je 1 letter fout hebt is heul niet erg![]()
quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat hij beter in je kont past.
foutiefquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ze naar het licht groeien
ik stop ze liever in mijn oorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zodat hij beter in je kont past.
Als ze rechtop staan dan vallen ze omquote:
jupquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze rechtop staan dan vallen ze om.
Nee, iets met zwaartekracht en in trossen groeien.
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie). Gedeeltelijk waar, dus.quote:
nou ja, dit dusquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie).
Zelfs willem wever wist dat nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De vruchten willen naar boven blijven groeien (negatieve geotropie).
Ik heb daar als klein schoffie wel 200 brieven naar toe gestuurd, nooit wat van gehoordquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs willem wever wist dat niet
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik stop ze liever in mijn oor![]()
Ik heb er nog trauma's vanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb daar als klein schoffie wel 200 brieven naar toe gestuurd, nooit wat van gehoord
de huftersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb daar als klein schoffie wel 200 brieven naar toe gestuurd, nooit wat van gehoord
picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn 4jarige kan echt goed tekenen![]()
Picsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest hier aan denkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Dat doe ik 'm niet na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Awwww ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Bazin. Dat is zo lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga rijst met kippenragout maken
Ik niet ...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet ik teken nog poppetjes met bezemsteeltjes als handjes en voetjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik niet ...Zie ik nou serieus een soort konijn/eekhoorn wijf met tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
Ik niet ...Goeie tieten wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
True, maar ik vind hem nog steeds zo mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Passenger - let her go wordt grijs gedraaid op de radio
[..]
Ik niet ...Fucking bazinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan vast ook wel een bandlogo ontwerpen![]()
Zelf gemaaktquote:
Het is een Langurhali, een fantasy based katachtige. Een furry.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zie ik nou serieus een soort konijn/eekhoorn wijf met tieten![]()
![]()
Daarom is het ook zonde dat hij zo vaak voorbij komt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar ik vind hem nog steeds zo mooi.
[..]
Ik niet ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pretty
mooi getekend welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is een Langurhali, een fantasy based katachtige. Een furry.
Ik nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet ik teken nog poppetjes met bezemsteeltjes als handjes en voetjes![]()
Zelf gemaakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf gemaakt
Hoop werk, groenten snijden, met kip bouillion maken, kip plukken groente en bouillon apart houden, van bouillion saus maken etc...
[..]
Ik niet ...Mooi gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dit dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking bazin
Jij kan vast ook wel een bandlogo ontwerpen
Gewoon als bandnaam: Bandnaam.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
I'll try. Eerst een bandnaam verzinnen.
Wellicht handig jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:18 schreef Fera het volgende:
[..]
I'll try. Eerst een bandnaam verzinnen.
Wat voor band gaat het worden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fucking bazin
Jij kan vast ook wel een bandlogo ontwerpen
Snap ik, is niet veel mensen hun ding.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mooi getekend welmaar niet mijn ding
Thanks.quote:
Wel op z'n Engels danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon als bandnaam: Bandnaam.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon als bandnaam: Bandnaam.
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee maar jij bent helemaal geniaal
[..]
Ik kan niks
Symphonic rock/metalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets rock-achtigs. Gok ik zo.
Maar dank jequote:
Dat staat er niet in. En een beetje is niks mis mee.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zodra het goth wordt, ben ik weg
Klopt, maar ik ken jouw smaak welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat staat er niet in. En een beetje is niks mis mee.
Ik had zaterdag thee gemaakt die zondagmiddag nog in een kopje op tafel stondquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
Volgens mij had ik twee uur geleden thee gezet.
Koperblazersquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met een fucking groot orkestDat zou pas baas zijn
Symphonic metal is mijn smaak, ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken jouw smaak wel
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had zaterdag thee gemaakt die zondagmiddag nog in een kopje op tafel stond
Kennis van mijn ouders is drummer in het Gelderlands Symphonie orkest ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus![]()
Dat ken ik dan weer niet ...quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
Dan kan Cry wel goed tekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Sowieso Sabatonquote:
quote:
Mijn teksten passen wel aardigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:27 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik wel een ander soort teksten schrijven, ben ik bang.
True.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn teksten passen wel aardig
Daar moeten we toch eerst wat muzikanten voor bij elkaar zettenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
Teksten in overvloed, nu de muziek nog
Dat moeten we nog zien.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar moeten we toch eerst wat muzikanten voor bij elkaar zetten
We hebben al een drummer en een gitarist.
Komt wel goedquote:
Ja oké, maar de muziek moet wel uitdrukken wat ik wil overbrengen met m'n tekst.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Komt wel goed
Daarbij, wie bepaalt of een tekst bij muziek past? De band, niet de wereld
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja oké, maar de muziek moet wel uitdrukken wat ik wil overbrengen met m'n tekst.
Er was al een hele rolverdeling gemaakt in dit topicquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
En voor de band ben ik wel manager
want manageropleiding dit dat
Piano sowiesoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben jullie wat aan een piano of accordeon?
Vast welquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
Piano.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
is er al een manager?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was al een hele rolverdeling gemaakt in dit topic
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er was al een hele rolverdeling gemaakt in dit topic
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En er moet eigenlijk een doedelzak bij.
Hoem-pa-pa muziek maken en overgaan op dikke metalquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En er moet eigenlijk een doedelzak bij.
Hebben we meteen de beste muzikant van de band gevondenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moet wel lukken na 10 jaar spelen
Zie hier onze toetsenist.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fucking bazinquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad *proest*quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we meteen de beste muzikant van de band gevonden
Rokje zei van niet.quote:
Stelt volgens mij niet heel veel voorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou moet Vin nog leren kicken met dubbele bass
Mooi.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stelt volgens mij niet heel veel voor
Ik wil wel gruntenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht wel dat er iemand was die het redelijk kon
Wie wie wie wie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht wel dat er iemand was die het redelijk kon
Nee, grunten is lelijk. Op een paar uitzonderingen na. Bij After Forever kon ik het waarderen.quote:
Ik heb wel alleen ervaring met klassiek en heb net een jaartje pauze gehadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hebben we meteen de beste muzikant van de band gevonden
Gelukkig bevind ik me achter de schermen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon bikkelharde metal maken in Hawaiishirtjes
Oefenenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou het zou baas vinden om te kunnen grunten
Hoe leer je dat?
Lederhosenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon bikkelharde metal maken in Hawaiishirtjes
Kilt. En niks er onder aan natuurlijk.quote:
Niet zo'n goed plan als drummer zijndequote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Kilt. En niks er onder aan natuurlijk.
Dat kan niet, ik sta nooit stil bij het spelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Kilt. En niks er onder aan natuurlijk.
Extra drumstick.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo'n goed plan als drummer zijnde
Jij springt echt op en neer?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik sta nooit stil bij het spelenDan ziet de hele wereld mijn ding
Dat is de charme ervanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik sta nooit stil bij het spelenDan ziet de hele wereld mijn ding
Dikkie deed dat wel gewoon. Zag je niks van.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo'n goed plan als drummer zijnde
Wie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikkie deed dat wel gewoon. Zag je niks van.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |