quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze kwam net voorbij op Facebook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze kwam net voorbij op Facebook
[ afbeelding ]
Dank u, dank u WE LOVE U SEX SC CYAAAAAAAAAAquote:
Kom maar kijken.quote:
Jongetjes-wezens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:52 schreef Vinniiee het volgende:
Wie zegt dat wezens geen penis kunnen hebben?
Nee, een Halloween special op Comedy Central.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
in het echt? Ik vind daar echt geen zak aan, aan het begin vond ik het wel leuk, toen het nog nieuw was, maar toen werd je er mee doodgegooid en was het leuke er wel vanaf.
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb de films nooit gekeken.
Nicequote:
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.
Ja, I know. Maar zieke drumskillsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Ik hou alleen niet van grunten
Deel 1 was nog grappigquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.
Kutfilms overigens.
Ah. Nou, weer een nutteloos weetje toegevoegd aan alle nutteloze weetjes die ik weetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hetgene wat op dat papiertje staat komt uit SAW.
Ik heb ze wel allemaal gezien, maar ik heb geen 1x geschrokkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs nog zonder het gezien te hebben.
Kutfilms overigens.
Dat zekerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar zieke drumskills
Geen dankquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Nou, weer een nutteloos weetje toegevoegd aan alle nutteloze weetjes die ik weet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allemaal gezien, maar ik heb geen 1x geschrokken
[..]
Dat zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter vergelijking:Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze man kan zingen. DamnnnnnnnnnnnHij praat gewoon hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ter vergelijking:
En hoe hij erbij staat![]()
Hij is m'n heldquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij praat gewoon hard
En hoe hij erbij staat
Daarom een standaardquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof die microfoon uit zijn hand valt![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom een standaard
En een gitaar in de klauwen
Helaas zijn dat ook de enige weetjes die ik weet te onthoudenquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zijn dat ook de enige weetjes die ik weet te onthouden.
Dafuqquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit vertelde iemand me dat een varken 30 minuten lang klaarkomt. Dat heb ik ook onthouden. MAAR WAAROM?
Ik ook. Dat stond op de BNN scheurkalender op het toilet in ons ouderlijk huis.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooit vertelde iemand me dat een varken 30 minuten lang klaarkomt. Dat heb ik ook onthouden. MAAR WAAROM?
Graag ja, wel 98587473474894quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vraag het haar, ik drink zelf cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |