Een andere club zoeken, of wennen aan het supporteren van een amateurclub.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:33 schreef Rectum het volgende:
en waar moeten die 350 FC Eindehoven-fans dan heen?
Wel als Ajax met 6-1 van een amateurclub had verloren, ja. Dan is het zelfs nog meer beschamend dan de prestatie van Eindhoven gisteren.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
Had je dat ook geroepen als jouw club met 6-1 verloren had?
hommotjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef sjanszon het volgende:
Voetbal en Eindhoven is sowieso een combinatie die afgeschaft moet worden.
Waarom? Jouw antwoord is overigens wel kort door de bocht. Voeg dan op zijn minst enige argumentatie toe, als je serieus wil overkomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ongelooflijk kortzichtig topic zeg
Dat gegeven is mij ook allang bekend. En dat vind ik een kwalijke zaak. de KNVB moet veel meer doen om te stimuleren dat clubs goed kunnen doorstromen naar de Jupiler League (wellicht de Topklasse ook naar een hoger plan trekken, ook financieel, zodat de stap naar JL voor hun makkelijker te nemen is).quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Topklasse is een hoger niveau dan de eerste divisie ts
Jouw denkwijze:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Waarom? Jouw antwoord is overigens wel kort door de bocht. Voeg dan op zijn minst enige argumentatie toe, als je serieus wil overkomen.
het is een trend om zo te reageren ipv inhoudelijk ergens op in te gaanquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
Wat een ongelooflijk kortzichtig topic zeg
Dus jij doet met alle trends mee? Stel je voor dat jezelf moet nadenken .....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is een trend om zo te reageren ipv inhoudelijk ergens op in te gaan
Je kunt het zelf niet invullen nee?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is een trend om zo te reageren ipv inhoudelijk ergens op in te gaan
Ik rust mijn zaak.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Wel als Ajax met 6-1 van een amateurclub had verloren, ja. Dan is het zelfs nog meer beschamend dan de prestatie van Eindhoven gisteren.
Nu jij weer!
Ik geef mijn mening, wat op een forum ook mag. We wonen hier niet in een totalitair regime, dus het staat een ieder in NL vrij om iets te vinden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jouw denkwijze:
Een club verliest -> hef maar op. Even los van dat clubs gewoon het recht hebben te bestaan en ik vraag me dan af wie jij bent om op zo'n toontje maar een hele club te kunnen te kunnen elimineren.
Dan heb je het niet begrepen. Je kan jouw autisme niet steeds gebruiken in elke discussie. Zelfs een amoebe begrijpt toch wel dat het niet alleen om die prestatie gaat, maar dat het wel weer een reden is om dit soort clubs uit de competitie weg te willen hebben.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik rust mijn zaak.
Een club gelijk op willen heffen omdat ze een spelletje voetbal verliezen.
Die lui strijken grof geld op, maar leveren niet de prestaties die daarbij horen. Wieberen danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik rust mijn zaak.
Een club gelijk op willen heffen omdat ze een spelletje voetbal verliezen.
Tja maar dan moeten die Topklassers full-time contracten geven en dat willen ze natuurlijk niet .quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:36 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat gegeven is mij ook allang bekend. En dat vind ik een kwalijke zaak. de KNVB moet veel meer doen om te stimuleren dat clubs goed kunnen doorstromen naar de Jupiler League (wellicht de Topklasse ook naar een hoger plan trekken, ook financieel, zodat de stap naar JL voor hun makkelijker te nemen is).
Ik vond jouw OP een beetje totalitair overkomen eigenlijk. Jij wil FC Eindhoven weg, dus moet het maar weg?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:39 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, wat op een forum ook mag. We wonen hier niet in een totalitair regime, dus het staat een ieder in NL vrij om iets te vinden.
Daarbij gebruik ik de wanprestatie van gisteren als voorbeeld voor mijn stelling. FC Eindhoven behoort tot de clubs die al jaren slecht presteren op meerdere vlakken.
Dus is niet alleen de wedstrijd van gisteren, maar alles bij elkaar, waarom ik FC Eindhoven weg wil hebben.
Klopt, dat is in de huidige opzet zeker een probleem. Daarom moet de KNVB daar iets op verzinnen. Momenteel is de Topklasse beter, dan de JL. En is het niveauverschil tussen JL en Eredivisie te groot. En tsja, dan is het geen wonder dat we steeds als een mickey mouse-competitie worden aangezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Tja maar dan moeten die Topklassers full-time contracten geven en dat willen ze natuurlijk niet .
Ik ben niet totalitair. Ik zet in mijn OP een stelling. Deze zet ik uiteraard scherp neer, zodat dit een discussie oproept. Echt pijnlijk dat je dit soort principes niet snapt ..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vond jouw OP een beetje totalitair overkomen eigenlijk. Jij wil FC Eindhoven weg, dus moet het maar weg?Jij wil je wil graag opleggen aan FC Eindhoven-supporters.
Hier heb je je discussie toch? Wat is nu het probleem?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:45 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik ben niet totalitair. Ik zet in mijn OP een stelling. Deze zet ik uiteraard scherp neer, zodat dit een discussie oproept. Echt pijnlijk dat je dit soort principes niet snapt ..
In de eerste divisie waren er vroeger ook zat semi-profs . Waarom niet terug naar die tijd?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Klopt, dat is in de huidige opzet zeker een probleem. Daarom moet de KNVB daar iets op verzinnen. Momenteel is de Topklasse beter, dan de JL. En is het niveauverschil tussen JL en Eredivisie te groot. En tsja, dan is het geen wonder dat we steeds als een mickey mouse-competitie worden aangezien.
Dat jij niet snapt dat mijn OP niet totalitair van aard is. Puur dat ik al een discussie wil, versterkt dit. Het is gewoonweg pijnlijk dat je het niet snapt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier heb je je discussie toch? Wat is nu het probleem?
Jij begon met mij totalitair te noemen, dan kun je de bal terugverwachten. En ik blijf erbij dat je OP ondubbelzinnig totalitair van aard is. Jouw mening is dat FC Eindhoven maar moet verdwijnen omdat jij er geen belang bij hebt. Heel pijnlijk allemaal jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:47 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt dat mijn OP niet totalitair van aard is. Puur dat ik al een discussie wil, versterkt dit. Het is gewoonweg pijnlijk dat je het niet snapt.
Zeker pijnlijk. Mening en totalitair in 1 zin noemenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij begon met mij totalitair te noemen, dan kun je de bal terugverwachten. En ik blijf erbij dat je OP ondubbelzinnig totalitair van aard is. Jouw mening is dat FC Eindhoven maar moet verdwijnen omdat jij er geen belang bij hebt. Heel pijnlijk allemaal ja
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Dan heb je het niet begrepen. Je kan jouw autisme niet steeds gebruiken in elke discussie. Zelfs een amoebe begrijpt toch wel dat het niet alleen om die prestatie gaat, maar dat het wel weer een reden is om dit soort clubs uit de competitie weg te willen hebben.
Een mening kan wel degelijk totalitair van aard zijn. Maar goed, wat stel je voor? Iedere club die volgens jou slecht presteert, maar van hogerhand opheffen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:51 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zeker pijnlijk. Mening en totalitair in 1 zin noemen![]()
Het is puur mijn mening. Anders had ik het wel opgedragen dat jullie dit moesten vinden.
Stop aub met dit getroll van jouw kant.
Onzin. De top 4-5 van beide Topklasses kan waarschijnlijk 'meekomen' in de Jupiler League, de rest niet, en titelkandidaten zitten er al helemaal niet bij. Degradatiekandidaten hoogstwaarschijnlijk wel degelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:44 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Klopt, dat is in de huidige opzet zeker een probleem. Daarom moet de KNVB daar iets op verzinnen. Momenteel is de Topklasse beter, dan de JL. En is het niveauverschil tussen JL en Eredivisie te groot. En tsja, dan is het geen wonder dat we steeds als een mickey mouse-competitie worden aangezien.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Boldface het volgende:
FC Eindhoven.... is dat niet die club die vorig jaar als 3e eindigde in de Jupiler League en daarmee de beste prestatie in meer dan 30 jaar leverde?
[ afbeelding ]
Ja verrek... het is inderdaad die club.
Kortom: TS reageert over-sentimenteel op één uiterst belabberde pot voetbal en bekijkt niet het grotere plaatje. kijkt nooit voetbal behalve gisteravond.
Beste resultaat in 30 jaar? Dus die andere 29 jaar waren dus ook gewoon kut. Dat jij 1 opleving als goed ziet ....quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:03 schreef Boldface het volgende:
FC Eindhoven.... is dat niet die club die vorig jaar als 3e eindigde in de Jupiler League en daarmee de beste prestatie in meer dan 30 jaar leverde?
[ afbeelding ]
Ja verrek... het is inderdaad die club.
Kortom: TS reageert over-sentimenteel op één uiterst belabberde pot voetbal en bekijkt niet het grotere plaatje.
Onjuist .... Blijkbaar volgen jullie zowel het voetbal zelf niet en ook alle discussies daarom heen. maar blijf gerust denken dat de competitie met dit soort clubs goed af is.quote:
Jij denkt dat de Topklasse beter is dan de eerste divisie, dus ben je sowieso totaal niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Onjuist .... Blijkbaar volgen jullie zowel het voetbal zelf niet en ook alle discussies daarom heen. maar blijf gerust denken dat de competitie met dit soort clubs goed af is.
Nou leuk hoor.... Bij deze de nieuwe stand:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso elke club behalve Feyenoord
Ik vind 2012 nou niet het meest aangewezen jaartal om over een opheffing van FC Eindhoven te praten nee... Was dat in 2008 of 1996 gebeurd, dan had ik het kunnen volgen, maar waarom zou je nu een club opheffen die subtop Eerste Divisie speelt? Omdat ze één belabberd bekerduel spelen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Beste resultaat in 30 jaar? Dus die andere 29 jaar waren dus ook gewoon kut. Dat jij 1 opleving als goed ziet ....
Nee, omdat ze al jaren problemen hebben. Zowel financieel als sportief. Ik vind dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt. Daarbij vind ik het heel triest dat je met zo'n doelsaldo verliest tegen een amateurclub. Terwijl juist dit soort duels gewonnen moeten worden, zeker als ze dan toch zo'n goed seizoen draaien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:15 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik vind 2012 nou niet het meest aangewezen jaartal om over een opheffing van FC Eindhoven te praten nee... Was dat in 2008 of 1996 gebeurd, dan had ik het kunnen volgen, maar waarom zou je nu een club opheffen die subtop Eerste Divisie speelt? Omdat ze één belabberd bekerduel spelen?
Denken dat JL beter is dan Topklasse.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:10 schreef nowkia het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Topklasse beter is dan de eerste divisie, dus ben je sowieso totaal niet serieus te nemen.
Ze draaien nu matig (rechterrijtje) maar je kunt het bestaansrecht van een club toch niet ter discussie stellen op basis van één belabberde wedstrijd? Dan moet je breder kijken en dan moet je zeker ook de prestatie van afgelopen seizoen meewegen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nee, omdat ze al jaren problemen hebben. Zowel financieel als sportief. Ik vind dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt. Daarbij vind ik het heel triest dat je met zo'n doelsaldo verliest tegen een amateurclub. Terwijl juist dit soort duels gewonnen moeten worden, zeker als ze dan toch zo'n goed seizoen draaien.
.... dat is het ook.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:20 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Denken dat JL beter is dan Topklasse.
Hoort het te zijnquote:
Nou blijkbaar niet. Daarbij zijn de afgelopen jaren er toch menig voetballer uit de JL vertrokken richting JL, omdat ze er financieel beter van werden. Ook winnen deze Topklasse-ploegen in bekerwedstrijden toch ook nog regelmatig. het is toch pijnlijk dat voetballers liever voor de Topklasse kiezen ipv de JL.quote:
Als je ziet hoeveel moeite menig JL-club heeft met de topklasse tijdens de Cup, dan twijfel ik daar toch aan. Mijn eigen Den Bosch ging ook weer met de grootst mogelijke moeite verder en we zagen dus Almere en Eindhoven al gruwelijk falen.quote:
Blijkbaar niet? Gebaseerd op het feit dat een amateurteam een keer met 6-1 wint?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Daarbij zijn de afgelopen jaren er toch menig voetballer uit de JL vertrokken richting JL, omdat ze er financieel beter van werden. Ook winnen deze Topklasse-ploegen in bekerwedstrijden toch ook nog regelmatig. het is toch pijnlijk dat voetballers liever voor de Topklasse kiezen ipv de JL.
Dat er een paar clubs falen zegt weinig, en al helemaal niet dat de Topklasse sterker is dan de eerste divisie. Amateurs die profclubs uitschakelen is ook niet iets van de laatste tijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite menig JL-club heeft met de topklasse tijdens de Cup, dan twijfel ik daar toch aan. Mijn eigen Den Bosch ging ook weer met de grootst mogelijke moeite verder en we zagen dus Almere en Eindhoven al gruwelijk falen.
Alle drie ploegen uit de onderste regionen, die kunnen het weleens moeilijk hebben tegen een lagere divisie. VVV wint ook niet gegarandeerd van de betere clubs in de jupilerleague. Zie alleen al de play-offs van vorig jaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel moeite menig JL-club heeft met de topklasse tijdens de Cup, dan twijfel ik daar toch aan. Mijn eigen Den Bosch ging ook weer met de grootst mogelijke moeite verder en we zagen dus Almere en Eindhoven al gruwelijk falen.
Inderdaad. Rijnsburgse Boys 0-0 FC Emmen is veel meer een afspiegeling van het gemiddelde niveau dan de uitslag bij ADO '20 - FC Eindhoven, wat waarschijnlijk een recordoverwinning is voor een amateurteam op een profteam in een bekerwedstrijd in Nederland.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alle drie ploegen uit de onderste regionen, die kunnen het weleens moeilijk hebben tegen een lagere divisie. VVV wint ook niet gegarandeerd van de betere clubs in de jupilerleague. Zie alleen al de play-offs van vorig jaar.
Dat de JL niet beter is dan de topklasse wil niet zeggen dat de topklasse beter is dan de JL. Ze kunnen gelijkwaardig zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:14 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dat er een paar clubs falen zegt weinig, en al helemaal niet dat de Topklasse sterker is dan de eerste divisie. Amateurs die profclubs uitschakelen is ook niet iets van de laatste tijd.
Ze zijn zeker niet gelijkwaardig + de TS claimde dat de Topklasse beter is.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat de JL niet beter is dan de topklasse wil niet zeggen dat de topklasse beter is dan de JL. Ze kunnen gelijkwaardig zijn
Ik ben de TS nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:46 schreef nowkia het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet gelijkwaardig + de TS claimde dat de Topklasse beter is.
Het boeit mij dus geen zak dat hij TK wel beter vindt dan JL, dus dat tegen mij zeggen is niet zo zinvol.quote:
OK, dus jij denkt dat de Topklasse gelijkwaardig is aan de Jupiler League. Maakt mij weinig uit, want dat is net zo goed onzin.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het boeit mij dus geen zak dat hij TK wel beter vindt dan JL, dus dat tegen mij zeggen is niet zo zinvol.
Ik denk inderdaad dat er geen groot verschil in zit. Als je de topklasse wint kun je prima het linkerrijtje halen in de JL.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:56 schreef nowkia het volgende:
[..]
OK, dus jij denkt dat de Topklasse gelijkwaardig is aan de Jupiler League. Maakt mij weinig uit, want dat is net zo goed onzin.
Dat is heel iets anders dan de twee niveaus gelijkwaardig noemen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er geen groot verschil in zit. Als je de topklasse wint kun je prima het linkerrijtje halen in de JL.
Nee, dat is het niet. Het niveauverschil in de JL tussen de top en de onderkant is namelijk niet heel groot. Elke club die degelijk presteert in de topklasse zou prima kunnen presteren in de JL. Kampioen worden niet, maar nacompetitie halen zit er zeker in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:59 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan de twee niveaus gelijkwaardig noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Er was ooit een tijd dat de 'Eindhoven' groter was dan de lampjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:31 schreef Flying_eagle het volgende:
Gisteren is wel duidelijk gebleken dat er in Eindhoven maar plaats is voor één BVO en dat is zeker niet FC Eindhoven. Dat je wordt uitgeschakeld door een amateurclub is nog tot daaraan toe, maar dat je met 6-1 van ADO'20 verliest, laat wel zien dat deze BVO zo spoedig mogelijk opgedoekt moet worden. Wat een afgang voor het betaald voetbal in Nederland.
Sowieso zijn er meerdere clubs in de Jupiler League die om soortgelijke reden wat mij betreft uit de competitie gehaald worden.
Dat is een stuk ingewikkelder dan enkel de promotie verplichten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Laat gewoon de Topklasse verplicht promoveren, dan nivelleert het niveau in de JL vanzelf wel.
Gaat ie lekker in Damsko/Roffa?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef sjanszon het volgende:
Droeftoeter, het gaat niet om 1 uitslag. Er zijn al meerdere uitslagen over de afgelopen jaren, waaruit toch blijkt dat de JL zich niet echt weet te onderscheiden van de Topklasse.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:11 schreef nowkia het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Gebaseerd op het feit dat een amateurteam een keer met 6-1 wint?Wat een achterlijke onzin. Twee seizoenen terug won Achilles van Heracles. Toen was de Topklasse zeker ook beter dan de eredivisie.
IJsselmeervogels haalde in 1975 de halve finale van de beker en VC Vlissingen in 1989 de kwartfinale, om maar wat voorbeelden te noemen. Die versloegen beide eredivisieclubs. Maar blijf gerust geloven dat de Topklasse beter is dan de Jupiler League.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:54 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Droeftoeter, het gaat niet om 1 uitslag. Er zijn al meerdere uitslagen over de afgelopen jaren, waaruit toch blijkt dat de JL zich niet echt weet te onderscheiden van de Topklasse.
Ik zie liever dat de doorstroming van talenten en ook clubs uit het amateurvoetbal naar betaald voetbal beter wordt. Dit werk volgens mij in Engeland ook goed, dus het is geen onmogelijke opgave. Maar het lijkt wel alsof de KNVB en clubs nooit echt grote stappen durven te nemen. Net zoals een BeNe-competitie. Het is toch interessanter om Anderlecht tegen Ajax te zien spelen, dan Ajax tegen PEC Zwolle.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alsof je de Jupiler league zo hoog moet hebben zitten. Ze krijgen wat betaald maar daarmee is ook alles gezegd, de beste amateurs zouden prima mee kunnen draaien in de Jupiler league.
Nogmaals een paar uitzonderingen noemen, betekent niet dat je daarmee een terechte conclusie trekt. Natuurlijk winnen amateurclubs wel eens van BVO's. Mij gaat het om het niveau van de JL die toch redelijk bedroevend is, omdat een redelijk deel van de JL-clubs zich niet in positieve zin kan onderscheiden van Topklasse-clubs. Verder zou je wat meer moeten verdiepen in de jarenlange discussies die overal worden gevoerd over dit onderwerp. Maar blijf gerust met jouw kop in het zand.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:00 schreef nowkia het volgende:
[..]
IJsselmeervogels haalde in 1975 de halve finale van de beker en VC Vlissingen in 1989 de kwartfinale, om maar wat voorbeelden te noemen. Die versloegen beide eredivisieclubs. Maar blijf gerust geloven dat de Topklasse beter is dan de Jupiler League.
De laatste keer was geloof ik AGOVV die doorstroomde. Tja, voor mijn part laten ze gewoon de Topklasse steevast doorstromen als er een kampioen uitkomt en de laatste in de Jupiler gewoon degraderen maar goed, zo werkt het systeem niet. Er zal vast een reden voor zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:00 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik zie liever dat de doorstroming van talenten en ook clubs uit het amateurvoetbal naar betaald voetbal beter wordt. Dit werk volgens mij in Engeland ook goed, dus het is geen onmogelijke opgave. Maar het lijkt wel alsof de KNVB en clubs nooit echt grote stappen durven te nemen. Net zoals een BeNe-competitie. Het is toch interessanter om Anderlecht tegen Ajax te zien spelen, dan Ajax tegen PEC Zwolle.
Dit dus. Het is nu echt weer zo'n Nederlandse oplossing. Als het financiële het probleem is, investeer dan als KNVB in die clubs die moeten doorstromen.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De laatste keer was geloof ik AGOVV die doorstroomde. Tja, voor mijn part laten ze gewoon de Topklasse steevast doorstromen als er een kampioen uitkomt en de laatste in de Jupiler gewoon degraderen maar goed, zo werkt het systeem niet. Er zal vast een reden voor zijn.
Jij bent degene die claimt dat het geen uitzonderingen zijn, gigantische imbeciel. En er worden helemaal geen 'jarenlange discussies' gevoerd over de stelling dat de Topklasse beter is dan de Jupiler league, want alleen mongolen zoals jij denken dat.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:03 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nogmaals een paar uitzonderingen noemen, betekent niet dat je daarmee een terechte conclusie trekt. Natuurlijk winnen amateurclubs wel eens van BVO's. Mij gaat het om het niveau van de JL die toch redelijk bedroevend is, omdat een redelijk deel van de JL-clubs zich niet in positieve zin kan onderscheiden van Topklasse-clubs. Verder zou je wat meer moeten verdiepen in de jarenlange discussies die overal worden gevoerd over dit onderwerp. Maar blijf gerust met jouw kop in het zand.
Dat willen de clubs niet, en om goede redenen. (namelijk de belachelijke eisen die de knvb stelt)quote:Op donderdag 1 november 2012 09:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De laatste keer was geloof ik AGOVV die doorstroomde. Tja, voor mijn part laten ze gewoon de Topklasse steevast doorstromen als er een kampioen uitkomt en de laatste in de Jupiler gewoon degraderen maar goed, zo werkt het systeem niet. Er zal vast een reden voor zijn.
Klopt, sowieso stelt de KNVB belachelijke eisen, mede daarom kunnen Nederlandse clubs niets meer betekenen op het Europese toneel.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dat willen de clubs niet, en om goede redenen. (namelijk de belachelijke eisen die de knvb stelt)
Tsja, met deze hoogst intellectuele wijze van redeneren, maak je jouw standpunt sterkerquote:Op donderdag 1 november 2012 09:08 schreef nowkia het volgende:
[..]
Jij bent degene die claimt dat het geen uitzonderingen zijn, gigantische imbeciel. En er worden helemaal geen 'jarenlange discussies' gevoerd over de stelling dat de Topklasse beter is dan de Jupiler league, want alleen mongolen zoals jij denken dat.
Kortom: de KNVB moet op dit punt eens wat meer ballen tonen en zorgen dat een goede doorstroming wordt gefaciliteerd. De huidige opzet is inderdaad kut te noemen en is feitelijk geen echte verandering ten opzichte van vroeger.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:11 schreef nowkia het volgende:
[..]
Dat willen de clubs niet, en om goede redenen. (namelijk de belachelijke eisen die de knvb stelt)
Maar niemand die claimt dat de Topklasse beter is dan de Jupiler League.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:16 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Tsja, met deze hoogst intellectuele wijze van redeneren, maak je jouw standpunt sterkerHoe oud ben je, knaap? Daarbij moet je toch wat beter de actualiteit daarin volgen, aangezien zowel het niveau van de JL als de Topklasse toch zeker wel regelmatig onderwerp van discussie. Dat jij dit niet volgt, betekent niet gelijk dat ze er niet zijn. Maar onthoudt je gerust verder van deze discussie .... of reageer verder eens inhoudelijk.
Hij is niet de enige die op dit punt een mening heeft. Sowieso zie ik Derksen niet als een autoriteit op dit gebied, ik sta ook open voor de voetbal-mening van anderen.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:21 schreef nowkia het volgende:
[..]
Maar niemand die claimt dat de Topklasse beter is dan de Jupiler League.Ik denk eerlijk gezegd dat je het riedeltje van Johan Derksen verkeerd hebt begrepen. Die zegt namelijk niet dat de Topklasse beter is dan de Jupiler League, maar dat dat over 3-5 jaar zo zal zijn.
Kijk, dit zijn posts. Zal het nog eens ctrl-v'enquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef sjanszon het volgende:
En nog een keer:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef sjanszon het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:34 schreef sjanszon het volgende:
Ja, leuk. Erg grappig zeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn posts. Zal het nog eens ctrl-v'en
[..]
En nog een keer:
[..]
Waarom denken calimero's altijd dat anderen frustie raken van hun zielloze clubje? Dat is echt veel te veel eer.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, leuk. Erg grappig zeg.Gefrustreerd over een paar jaartjes toen PSV een keer beter was
De vraag is natuurlijk of je per se moet willen dat Nederlandse clubs wat kunnen betekenen in Europa. Persoonlijk kan het me niets schelen als er geen enkele Nederlandse club meer Europees speelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt, sowieso stelt de KNVB belachelijke eisen, mede daarom kunnen Nederlandse clubs niets meer betekenen op het Europese toneel.
Gezien het verschil in behaalde prijzen lijkt me dat een redelijk subjectieve redeneringquote:Op donderdag 1 november 2012 11:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
FC Eindhoven is ondanks alles de mooiste club van Eindhoven. Als je een club zou moeten opdoeken zou het carnavalsvereniging PSV zijn
trug naar hun eige lantquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:33 schreef Rectum het volgende:
en waar moeten die 350 FC Eindehoven-fans dan heen?
En hoe is dat relevant? FC Eindhoven is een mooie club, PSV is een club om helemaal droevig van te worden. Zielloze club zonder identiteit.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:12 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Gezien het verschil in behaalde prijzen lijkt me dat een redelijk subjectieve redenering
Natuurlijk, Europees voetbal is goed voor de inkomsten en naamsbekendheid. Sowieso vind ik Europees voetbal mooi ernaast dan die eeuwige gezapige Nederlandse competitie. Toch mooi om Ajax bijv. naast uit in de Galgenwaard ook een keertje in het Bernabeu te zien spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of je per se moet willen dat Nederlandse clubs wat kunnen betekenen in Europa. Persoonlijk kan het me niets schelen als er geen enkele Nederlandse club meer Europees speelt.
wat is er in jouw ogen dan zo bijzonder aan FC EIndhoven. Ik zie het niet ....quote:Op donderdag 1 november 2012 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant? FC Eindhoven is een mooie club, PSV is een club om helemaal droevig van te worden. Zielloze club zonder identiteit.
Nou, blijkbaar raak je wel frustie als je zo graag hebt dat ze opdoekenquote:Op donderdag 1 november 2012 11:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom denken calimero's altijd dat anderen frustie raken van hun zielloze clubje? Dat is echt veel te veel eer.
Klein, gemoedelijk volksclubje. Niet heel bijzonder natuurlijk, maar wel een echte club, waar ik PSV een hele gemaakte club vind.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:26 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
wat is er in jouw ogen dan zo bijzonder aan FC EIndhoven. Ik zie het niet ....
Daarbij is voor en BVO de prijzenkast wel degelijk relevant. Het zegt ook wel iets over de mogelijke bijzondere wedstrijden tegen aansprekende tegenstanders hebben plaatsgevonden.
Ja, dat in een ver verleden een keer een landskampioenschap is behaald (vermoedelijk voor 1956), betekent voor mij niet dat daarmee tot in de lengte van dagen een club zou moeten blijven bestaan. Overigens zijn er meer clubs in de JL die ik niet zal missen als ze weg zijn.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klein, gemoedelijk volksclubje. Niet heel bijzonder natuurlijk, maar wel een echte club, waar ik PSV een hele gemaakte club vind.
FC Eindhoven heeft bovendien ook een prachtige prijzenkast. in een ver verleden landskampioen geworden. Zijn genoeg clubs die dat niet kunnen zeggen. En dat wil jij dan opdoeken?
PSV is een gemaakte club geworden, net als Ajax.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klein, gemoedelijk volksclubje. Niet heel bijzonder natuurlijk, maar wel een echte club, waar ik PSV een hele gemaakte club vind.
FC Eindhoven heeft bovendien ook een prachtige prijzenkast. in een ver verleden landskampioen geworden. Zijn genoeg clubs die dat niet kunnen zeggen. En dat wil jij dan opdoeken?
Dus omdat jij ze niet zou missen mogen ze opgedoekt worden?quote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef Flying_eagle het volgende:
Ja, dat in een ver verleden een keer een landskampioenschap is behaald (vermoedelijk voor 1956), betekent voor mij niet dat daarmee tot in de lengte van dagen een club zou moeten blijven bestaan. Overigens zijn er meer clubs in de JL die ik niet zal missen als ze weg zijn.
Wij zouden jouw account hier ook niet missen en toch ligt het nog steeds niet op de vuilnisbelt.quote:Op donderdag 1 november 2012 12:59 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ja, dat in een ver verleden een keer een landskampioenschap is behaald (vermoedelijk voor 1956), betekent voor mij niet dat daarmee tot in de lengte van dagen een club zou moeten blijven bestaan. Overigens zijn er meer clubs in de JL die ik niet zal missen als ze weg zijn.
Nee, autist. Ik zal clubs die niet presteren (financieel en op het veld) echt niet missen, omdat ik ze niets vind toevoegen aan onze competities. Ik zie graag dat de Nederlandse competities zodanig sterk worden, dat we daardoor ook in Europees verband steeds beter worden.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dus omdat jij ze niet zou missen mogen ze opgedoekt worden?
Wederom een autist! Het staat mij vrij om te vinden dat ik bepaalde clubs niet zou missen. Dat betekent niet dat ik daarmee heb gezegd dat ik ze om die reden wil laten opheffen. het is echt schokkend of hoeveel van jullie puberale autisten op de KLB: leer lezen en redeneren.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wij zouden jouw account hier ook niet missen en toch ligt het nog steeds niet op de vuilnisbelt.
Communicatie is niet echt je sterkste vaardigheid he? Wat mij betreft is er op Fok maar plaats voor een beperkt aantal kankerusers en dit topic bewijst wederom dat jij daar niet bij hoort.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:24 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Wederom een autist! Het staat mij vrij om te vinden dat ik bepaalde clubs niet zou missen. Dat betekent niet dat ik daarmee heb gezegd dat ik ze om die reden wil laten opheffen. het is echt schokkend of hoeveel van jullie puberale autisten op de KLB: leer lezen en redeneren.
Zeker wel. Echter is het stuitend om te zien hoe jij (en een aantal andere) het redenatievermogen van een tulp hebben. Als je te beroerd bent om goed te lezen en even verder na te denken dan jouw neus lang is.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Communicatie is niet echt je sterkste vaardigheid he?
Er zijn altijd ploegen die het minder doen, dat is het hele idee van een competitie. Financieel gaat het (mede door het goede resultaat van het vorige seizoen) een stuk beter nu en ze hebben een redelijk sluitende begroting.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:22 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nee, autist. Ik zal clubs die niet presteren (financieel en op het veld) echt niet missen, omdat ik ze niets vind toevoegen aan onze competities. Ik zie graag dat de Nederlandse competities zodanig sterk worden, dat we daardoor ook in Europees verband steeds beter worden.
Eindelijk een mening met inhoud. Overigens als een club zich op de genoemde fronten dan is het dat mooi. Heb alleen nog niet idee dat dit voor de meeste clubs structureel is. Mocht dit wel zo blijken te zijn, dan is dat uiteraard maar mooi voor ons voetbal.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Er zijn altijd ploegen die het minder doen, dat is het hele idee van een competitie. Financieel gaat het (mede door het goede resultaat van het vorige seizoen) een stuk beter nu en ze hebben een redelijk sluitende begroting.
Geen enkele reden om de club op te doeken dus.
Als je een discussie wilt moet je een fatsoenlijke stelling deponeren. Dat doe je overduidelijk niet. Vervolgens doe je ieder weerwoord af met "autist". Nee knul, daar red je het niet mee. Je topic is gewoon pure aids.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Zeker wel. Echter is het stuitend om te zien hoe jij (en een aantal andere) het redenatievermogen van een tulp hebben. Als je te beroerd bent om goed te lezen en even verder na te denken dan jouw neus lang is.
Ik heb een fatsoenlijke stelling gedeponeerd. Mijn stelling was dan ook dat deze club geen bestaansrecht meer heeft.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je een discussie wilt moet je een fatsoenlijke stelling deponeren. Dat doe je overduidelijk niet. Vervolgens doe je ieder weerwoord af met "autist". Nee knul, daar red je het niet mee. Je topic is gewoon pure aids.
quote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik dacht ik mij moest schamen,als Almere City supporter,maar dit is wel heel erg.
De enige Almere City supporter, zo maar in dit topic.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik dacht ik mij moest schamen,als Almere City supporter,maar dit is wel heel erg.
De inhoud van de OP is al lang en breed aan splinters geschoten. Overigens was mijn eerste post een en al inhoud. Meer dan genoeg voor een topic als dit.quote:Op donderdag 1 november 2012 15:58 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik heb een fatsoenlijke stelling gedeponeerd. Mijn stelling was dan ook dat deze club geen bestaansrecht meer heeft.
Het overmatige gebruik van het woord autist is inderdaad niet nodig. Maar die geef ik jullie gratis.
Voor de rest vind ik de inhoudelijkheid van jouw reacties nog niet echt bijzonder. Graag op de inhoud reageren en niet op jouw emotie.
Die mening deel ik niet. Het merendeel van de JL clubs heeft geen bestaansrecht. De argumentatie (met eenmalige zaken, zoals een keertje een goed seizoen of een kampioenschap in 1901 of zo) is nog niet bijster goed geweest. Nog steeds blijft de OP staande.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:01 schreef Nobu het volgende:
[..]
De inhoud van de OP is al lang en breed aan splinters geschoten. Overigens was mijn eerste post een en al inhoud. Meer dan genoeg voor een topic als dit.
In Almere zitten er meer mensen in uitvak dan in de rest van het stadion, dat is toch wel een beetje droevig.quote:
Stadionverboden vriendquote:Op donderdag 1 november 2012 16:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
In Almere zitten er meer mensen in uitvak dan in de rest van het stadion, dat is toch wel een beetje droevig.
Er werkt wel meer niet perfect in dit land. Dat is geen enkele reden om de boel maar op te doeken. Blijkbaar vinden ze bij FC Eindhoven dat ze bestaansrecht hebben en krijgen ze het voor elkaar om te blijven bestaan. Reden genoeg. Het is niet alsof een BVO als doel heeft het hele land blij te maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:04 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet. Het merendeel van de JL clubs heeft geen bestaansrecht. De argumentatie (met eenmalige zaken, zoals een keertje een goed seizoen of een kampioenschap in 1901 of zo) is nog niet bijster goed geweest. Nog steeds blijft de OP staande.
Alsof bestaansrecht af te meten valt aan het aantal schalen in de kast.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:07 schreef Flying_eagle het volgende:
Uberhaupt als sinds 1977 niet meer in de Eredivisie gespeeld en dan nog doen alsof deze club ook bestaansrecht heeft.
Ik vind dat wel 1 van de peilers van het bestaansrecht. Een BVO wordt normaliter opgericht om successen te behalen, anders kan men net zo goed amateurvoetbal blijven spelen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:09 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof bestaansrecht af te meten valt aan het aantal schalen in de kast.
Ajaxquote:Op donderdag 1 november 2012 16:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ajax om de hoek en een stad die uit verhuisde Amsterdammers bestaat zul je bedoelen.
Wat een nonsens, het merendeel van de BVO's wint nooit een competitie. Allemaal maar opdoeken?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik vind dat wel 1 van de peilers van het bestaansrecht. Een BVO wordt normaliter opgericht om successen te behalen, anders kan men net zo goed amateurvoetbal blijven spelen.
Dacht het niet vrind, dat mogen die Brabo's lekker zelf doen.quote:Maar ga jij lekker voor de rest van jouw leven FC Eindhoven supporten in de JL
Dat maakt echt geen ruk uit. Zolang je als club in staat bent om financieel rond te komen heb gewoon bestaansrecht.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:07 schreef Flying_eagle het volgende:
Uberhaupt als sinds 1977 niet meer in de Eredivisie gespeeld en dan nog doen alsof deze club ook bestaansrecht heeft.
Hier doe je al een aanname die niet helemaal klopt. Toen AGOVV een profclub werd was hun doel toch ook niet gelijk om kampioen van de Jupiler League te worden? Misschien is dat een erg lange termijn doel, maar het feit dat ze geen kampioen worden is natuurlijk geen reden om de club op te doeken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:10 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik vind dat wel 1 van de peilers van het bestaansrecht. Een BVO wordt normaliter opgericht om successen te behalen, anders kan men net zo goed amateurvoetbal blijven spelen.
Maar ga jij lekker voor de rest van jouw leven FC Eindhoven supporten in de JL
Als een club zowel qua prestaties (hoeft niet eens een hoofdprijs te zijn, maar op zijn minst eens in de zoveel jaar Eredivisie voetbal. En nog beter als ze ook boven de degradatiestreep kunnen meedraaien is het helemaal mooi) en financieel het niet goed doet, waarom nog laten voortbestaan. Vooral dat soort kutclubs als De Graafschap die steeds niet goed genoeg lijken om echt die stap naar Eredivisie te maken. Er moet echt wat gebeuren in de JL, zodat er ook teams doorstromen die wat voorstellen en ook echt de bestaande clubs het moeilijk maken.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een nonsens, het merendeel van de BVO's wint nooit een competitie. Allemaal maar opdoeken?
[..]
Dacht het niet vrind, dat mogen die Brabo's lekker zelf doen.
Je hebt niet zo veel met voetbal he?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Als een club zowel qua prestaties (hoeft niet eens een hoofdprijs te zijn, maar op zijn minst eens in de zoveel jaar Eredivisie voetbal. En nog beter als ze ook boven de degradatiestreep kunnen meedraaien is het helemaal mooi) en financieel het niet goed doet, waarom nog laten voortbestaan. Vooral dat soort kutclubs als De Graafschap die steeds niet goed genoeg lijken om echt die stap naar Eredivisie te maken. Er moet echt wat gebeuren in de JL, zodat er ook teams doorstromen die wat voorstellen en ook echt de bestaande clubs het moeilijk maken.
Jezus wat ben jij een zielig figuur zeg.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Vooral dat soort kutclubs als De Graafschap
Er mag jaarlijks een club promoveren uit de JL en nog 2 anderen zouden kunnen promoveren, maar dat is heel lastig omdat er nu eenmaal een gat zit tussen de Eredivisie en de Jupiler League. Hoe langer je in de Jupiler League zit, hoe moeilijk het wordt. Je ziet het nu bij Sparta. Ze zitten voor het derde jaar in de Jupiler League en na dit seizoen moet er echt gesneden worden in de begroting als er niet gepromoveerd wordt.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Als een club zowel qua prestaties (hoeft niet eens een hoofdprijs te zijn, maar op zijn minst eens in de zoveel jaar Eredivisie voetbal. En nog beter als ze ook boven de degradatiestreep kunnen meedraaien is het helemaal mooi) en financieel het niet goed doet, waarom nog laten voortbestaan. Vooral dat soort kutclubs als De Graafschap die steeds niet goed genoeg lijken om echt die stap naar Eredivisie te maken. Er moet echt wat gebeuren in de JL, zodat er ook teams doorstromen die wat voorstellen en ook echt de bestaande clubs het moeilijk maken.
Laten we maar gewoon stoppen met de "discussie" met deze idioot.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Graafschap een kutclub noemen.!!!
Kan TS niet even van dit forum afgetyft worden?
Ik zeg ook niet dat dit in één seizoen moet, zelfs clubs met een shitload aan geld lukt dat niet eens (zie Man City). maar een BVO zal toch op zijn minst zijn ambities zodanig stellen dat hier wel naar toe wordt gewerkt. Zo niet, dan vraag ik me serieus af waarom een club nog op betaald voetbal-niveau zou moeten meedraaien.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier doe je al een aanname die niet helemaal klopt. Toen AGOVV een profclub werd was hun doel toch ook niet gelijk om kampioen van de Jupiler League te worden? Misschien is dat een erg lange termijn doel, maar het feit dat ze geen kampioen worden is natuurlijk geen reden om de club op te doeken.
En dan zelf iedereen een autist noemen. Een beetje droevig.
Er zijn misschien 4 ploegen die structureel voor het kampioenschap kunnen gaan. Moet de rest dan maar stoppen en moeten we verder gaan met die 4 clubs? Overigens is het natuurlijk wel het lange termijn doel van elke club. Op lange termijn wil elke club hogerop komen, maar dat lukt natuurlijk de meeste clubs niet. Dat zie jij kennelijk niet?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:23 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit in één seizoen moet, zelfs clubs met een shitload aan geld lukt dat niet eens (zie Man City). maar een BVO zal toch op zijn minst zijn ambities zodanig stellen dat hier wel naar toe wordt gewerkt. Zo niet, dan vraag ik me serieus af waarom een club nog op betaald voetbal-niveau zou moeten meedraaien.
Dat jullie blijkbaar niet willen dat het niveau in het Nederlands voetbal omhoog moet, tsja dat is jullie ding. Ik zie liever dat alles op alles wordt gezet om Nederland als geheel omhoog te brengen.
TS is ook een typische gloryhunter. Prestaties is het enige wat telt bij zijn club, dus als Ajax het lekker doet gaat ie daarheen, maar als PSV kampioen wordt, wordt hij PSV'er.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Dus als een club geen goede presentatie's levert,dan moet het opdoeken? Nou dan was Almere City allang weg.
Prestaties bedoel ik inderdaad!quote:Op donderdag 1 november 2012 16:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
TS is ook een typische gloryhunter. Prestaties is het enige wat telt bij zijn club, dus als Ajax het lekker doet gaat ie daarheen, maar als PSV kampioen wordt, wordt hij PSV'er.
Waarschijnlijk komt ie uit Gelderland ofzo en is hij "een echte Ajacied".quote:Op donderdag 1 november 2012 16:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Prestaties bedoel ik inderdaad!
Ja hij zou vast uit een of ander dorp komen en Feyenoord of Ajax supporten
Haha ja dit dusquote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt ie uit Gelderland ofzo en is hij "een echte Ajacied".
Zou 'ie de Graafschap daar ook een kutclub noemen?quote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom uit Gelderland maar voel me wel een Feyenoorder. Kom 5-6 keer peer jaar bij een wedstrijd. Ik snap niet wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oh, daar is heel veel mis mee jongen.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik kom uit Gelderland maar voel me wel een Feyenoorder. Kom 5-6 keer peer jaar bij een wedstrijd. Ik snap niet wat daar mis mee is.
Ik ben ook Ajacied en voel me toch altijd wel aangesproken met dit soort opmerkingen. In mijn stadje is geen profclub en 30km verderop ligt PSV, bah. Mijn neven namen me al vroeg mee naar Ajax (afscheidswedstrijd Danny Blind & Jari Litmanenquote:Op donderdag 1 november 2012 16:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 november 2012 16:33 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik kom uit Gelderland maar voel me wel een Feyenoorder. Kom 5-6 keer peer jaar bij een wedstrijd. Ik snap niet wat daar mis mee is.
Het is ook nog echt zo trouwens.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Zou 'ie de Graafschap daar ook een kutclub noemen?
Dit was ook wel heel erg kort door de bocht en generaliserend hoor. Een beetje zoals dit hele topic.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:35 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ik ben ook Ajacied en voel me toch altijd wel aangesproken met dit soort opmerkingen. In mijn stadje is geen profclub en 30km verderop ligt PSV, bah. Mijn neven namen me al vroeg mee naar Ajax (afscheidswedstrijd Danny Blind & Jari Litmanen) en toen begon de liefde te groeien. Niet alle mensen die uit de provincie komen en voor een topclub zijn, zijn zoals TS.
Compleet achterlijk idd. Ik geloof dat je nog altijd andere clubs nodig hebt voor een competitie.quote:Op donderdag 1 november 2012 16:14 schreef Nobu het volgende:
Wat een nonsens, het merendeel van de BVO's wint nooit een competitie. Allemaal maar opdoeken?
een brabander zijnquote:Op donderdag 1 november 2012 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit Eindhoven komen en voor PSV zijn
Niet uit Eindhoven komen en voor PSV zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |