Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik zag van de week een livevideo van Jolene op MTV. Deze kwam van een livealbum of DVD. Op de website van de White Stripes zag ik er niks over. Wie weet meer? .
Jolene is als single uitgebracht en staat ook op de live-cd Live at the Forum. Ik heb inmiddels alle vier de cd's, een vinyl singeltje van The hardest button en een dvd; Candy Coloured Blues.
Eigenlijk niet, ik heb hem maar 1 keer gekeken. Er staat een ministukje interview op van een halve minuut. De rest bestaat uit mensen die vertellen over WS en wat beelden van 'vroeger'.
Dat dacht ik al, daar kan ik dus wel zonder De nieuwe dvd wordt wel interessant natuurlijk. Ik heb nu 2 songs live met beeld op dvd, 1 op de dvd-single van I don't know what to do with myself (Black math) en 1 op de verzameldvd van Later with Jools Holland, daarop staat Hotel Yorba.
Je kan zeker wel zonder, zo interessant was ie ook niet, helaas... Ik zal mn vriendje een vragen (werkt in een platenzaak) of die nog aan leuke singletjes kan komen
Binnekort nieuwe cd en heb er al wat van gehoord Echt super vet Gister op 3fm zeiden ze dat als je goed zoekt op internet dat je hem kan vinden, maar dat lukt me niet
Tuurlijk zijn alle CD's tof. Icky Thumb wil ik zo snel mogelijk in mijn bezit hebben. En hoewel het nummer Icky Thumb een beetje cliché klinkt, vind ik het echt geweldig gedaan!
Weet iemand wanneer ze in NL gaan optreden ? op hun site zie ik geen europese tour staan. Hoop dat t snel gebeurd want na me eerste kennismaking met hun muziek paar dgn geleden ben ik verkocht !! oh menn wat een energie, wat n grooove, wat n gitaar solo's !!!
"Religion is simply a parasite on a much older moral sense"