Wtf is this shit i dont evenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:28 schreef wesleydie het volgende:
[..]
De vezels in de banaan zorgen voor een landurig voldaan gevoel en het bevordert de stofwisseling, wat op z'n beurt weer de vetverbranding stimuleert. Het is juist een "superfood" onder de afvallers die bezig zijn met cardio.
16meter een newbie noemenquote:
Krachttrainingquote:Op donderdag 1 november 2012 20:00 schreef deNeger het volgende:
He mensen, ik ben nu rond de 96kg en 1.92m lang, BMI is 26 en ik vind dat er wel zeker 10-15 kilo af mag, alleen lukt dit voor geen meter, heb meer dan een maand gedieet, zelfs met hulp van een dietiste, waarbij ik dagelijks 1600-2000 kcal heb binnengekregen, elke dag een uur beweging gehad, maar ben geen gram kwijtgeraakt, het gewicht schommelde een beetje tussen 94 en 96 kg.. wat zou ik nog kunnen proberen? nog meer cardio? voedingssupplementen?
Lean Gains?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm. Ik vast elke dag van 00:00 tot 18:00 en op ma/wo/vr train ik rond 17:00 en ik heb altijd genoeg energie en ik presteer prima. Wellicht dat als je carbs voor je training neemt je nog beter presteert (minimaal), maar het is prima zonder te doen.
Zit jij niet de hele dag met een knorrende maag?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm. Ik vast elke dag van 00:00 tot 18:00 en op ma/wo/vr train ik rond 17:00 en ik heb altijd genoeg energie en ik presteer prima. Wellicht dat als je carbs voor je training neemt je nog beter presteert (minimaal), maar het is prima zonder te doen.
LeanGains is Intermittent Fasting.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Lean Gains?
Ik doe nu momenteel aan Intermittent Fasting. Toch wat makkelijker dan LG
Is het verstandig om 3 keer per week te vasten? Of moet ik laten tot 2x per week?
Nope, wen je aan. Stel dat ik een hongergevoel heb dan neem ik wat grote slokken water en dan is het weg.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:07 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Zit jij niet de hele dag met een knorrende maag?
Oh, dacht dat het twee verschillende dingen waren. Ik houd het op 24 uur. Toch wat makkelijker.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LeanGains is Intermittent Fasting.
Ik vast 7 dagen per week. Net wat je zelf wilt. Je kan ook schuiven met de tijden als je maar zorgt dat je minimaal 16 uur vast. Ik doe het dus vanaf 00:00 tot 18:00. Tussen 18:00 en 00:00 zorg ik wel dat ik het voedsel wat ik nodig heb binnenkrijg.
[..]
Nope, wen je aan. Stel dat ik een hongergevoel heb dan neem ik wat grote slokken water en dan is het weg.
Oh zo. Dat zou inderdaad niet 7 dagen per week kunnen want dan ga je waarschijnlijk dood.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het twee verschillende dingen waren. Ik houd het op 24 uur. Toch wat makkelijker.
Explain?quote:Op donderdag 1 november 2012 20:41 schreef wesleydie het volgende:
Echt hoor...
Ik ben weg, gekkenhuis hier.
Lees je eerst eens in over IF voordat je er een mening over hebt.quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje tot 6 uur niks eten.
Waarom echt?
Fucking retards die een mening geven zonder dat ze enkele kennis over het onderwerp hebben..quote:Op donderdag 1 november 2012 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje tot 6 uur niks eten.
Waarom echt?
quote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in over IF voordat je er een mening over hebt.
Mijn mening is dat het imbiciel overkomt, en dat is geen rare mening, dat snap je zelf ook wel hoop ikquote:Op donderdag 1 november 2012 20:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Lees je eerst eens in over IF voordat je er een mening over hebt.
omdat het voordelen met zich meebrengt met betrekking tot je gezondheid natuurlijk. ga maar lezen http://en.wikipedia.org/wiki/Intermittent_fastingquote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het imbiciel overkomt, en dat is geen rare mening, dat snap je zelf ook wel hoop ik![]()
En daarnaast, ik kaart nog aan dat ik de filosofie erachter wil weten want ik vraag nog ''waarom''
Maargoed.Daar durf je geen antwoord op te geven?
Omdat je als eerste zegt "Beetje tot 6 uur niks eten.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn mening is dat het imbiciel overkomt, en dat is geen rare mening, dat snap je zelf ook wel hoop ik![]()
En daarnaast, ik kaart nog aan dat ik de filosofie erachter wil weten want ik vraag nog ''waarom''
Het komt imbiciel over, daarom. Lijkt me dat je wel moet snappen dat mensen het nie snappen dat je tot 6 uur niks eet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je als eerste zegt "Beetje tot 6 uur niks eten.". Als je nou vraagt "Waarom vast je?" dan had ik een normaal antwoord gegeven.
Voor de noobs (zoals jij) is dit een beetje de basis en ook nog eens leuk om te kijken.
Het is een ongefundeerde mening, dat is mog veel erger. En ga maar googlen, ik zit mobiel en heb geen zin om dirty work voor een ander op te knappen. Genoeg info te vinden. 1 zoektip: Leangainsquote:Op donderdag 1 november 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een ongefundeerde mening, dat is mog veel erger. En ga maar googlen, ik zit mobiel en heb geen zin om dirty work voor een ander op te knappen. Genoeg info te vinden. 1 zoektip: Leangains
Lees je nou eens in man.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.
Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc...
Maar ongefundeerd? De mening dat het imbiciel overkomt kan je al rectificeren door te stellen dat je gewoon energie nodig hebt overdag om goed te functioneren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Waz met jou man? Ik geef je een prachtige docu en dan ga je alsnog onzin posten om je gelijk te halen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Lees je nou eens in man.
0+6 = 6
3+3 = 6
Je hebt geen idee hoe imbeciel je zelf overkomt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik heb gelijk dat het imbiciel overkomt.
Dat het in werkelijkheid goed is oid daargelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |