Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is een ongefundeerde mening, dat is mog veel erger. En ga maar googlen, ik zit mobiel en heb geen zin om dirty work voor een ander op te knappen. Genoeg info te vinden. 1 zoektip: Leangains
Lees je nou eens in man.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.
Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc...
Maar ongefundeerd? De mening dat het imbiciel overkomt kan je al rectificeren door te stellen dat je gewoon energie nodig hebt overdag om goed te functioneren.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Waz met jou man? Ik geef je een prachtige docu en dan ga je alsnog onzin posten om je gelijk te halen.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Lees je nou eens in man.
0+6 = 6
3+3 = 6
Je hebt geen idee hoe imbeciel je zelf overkomt.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik heb gelijk dat het imbiciel overkomt.
Dat het in werkelijkheid goed is oid daargelaten.
Oké, dat wel. Maar dat je dan alsnog dit post is natuurlijk retarded.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik heb gelijk dat het imbiciel overkomt.
Dat het in werkelijkheid goed is oid daargelaten.
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je hebt geen idee hoe imbeciel je zelf overkomt.
Ik zit dit nu te kijken, die vent is fucking 101!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat je als eerste zegt "Beetje tot 6 uur niks eten.". Als je nou vraagt "Waarom vast je?" dan had ik een normaal antwoord gegeven.
Voor de noobs (zoals jij) is dit een beetje de basis en ook nog eens leuk om te kijken.
Nou, reageer er eens inhoudelijk op.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oké, dat wel. Maar dat je dan alsnog dit post is natuurlijk retarded.
"Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc..."
Hoe kom je erbij dat ik aan IF zou doen?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik heb me genoeg uitgelegd, ga jij maar lekker geloven in je sprookje dat mensen het heel normaal vinden dat je tot 18.00 niks eet.
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdfquote:Op donderdag 1 november 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ik heb me genoeg uitgelegd, ga jij maar lekker geloven in je sprookje dat mensen het heel normaal vinden dat je tot 18.00 niks eet.
Ik zeg nergens dat jij dat doet, begrijpend lezen lukt ook niet, laat maar zitten met jou.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik aan IF zou doen?
Waarom zou ik de moeite nemen, srs. Jij neemt niet eens de moeite om die docu te bekijken. Ondankbare hond.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, reageer er eens inhoudelijk op.
Retards be retards. Neem de moeite niet pls.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf
Als je ooit tijd hebt, is een interessant stukje over IF
Dankje.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf
Als je ooit tijd hebt, is een interessant stukje over IF
Ik zit op 15 minuut en 20 seconden, en dan heb je het over mijn vooroordelen, maar reageer eens inhoudelijk dan?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom zou ik de moeite nemen, srs. Jij neemt niet eens de moeite om die docu te bekijken. Ondankbare hond.
Die docu is amazing, serieus.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op 15 minuut en 20 seconden, en dan heb je het over mijn vooroordelen, maar reageer eens inhoudelijk dan?
Ik weet het nog nietquote:
Ik doe het nu inmiddels vanaf augustus en geen centje pijn of vet.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het komt imbiciel over, daarom. Lijkt me dat je wel moet snappen dat mensen het nie snappen dat je tot 6 uur niks eet.
Ik niet maar ik heb genoeg succesverhalen gelezen..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef yvonne het volgende:
Oy, jullie doen aan IF? Ik hoor er nu net pas van
quote:Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe ook aan IF en eet van 8.30 tot 21.30 uur.
Ja, ben in mrt gestart met IF, nog nooit zo afgetraind geweest. Toen ging ik wat zware fysieke opleidingen doen waarbij ik echt voeding nodig had dus de klad kwam er in. Na de BBC docu weer gestart en nu eet ik standaard binnen een frame van 6 uren. 1 a 2x per week eet ik 24u niet en soms 36u niet. Ik voel het een beetje aan. Geen spieren ingeleverd, wel vet en sterker geworden. It's amaaazing! Het maakt je ook nog eens bewust wanneer je echt honger hebt. Als ik wel eet, eet ik wel "schoon". Het voelt echt goed!quote:Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef yvonne het volgende:
Oy, jullie doen aan IF? Ik hoor er nu net pas van
Maar je traint nog wel neem ik aan? Eet je dan echt niks voor een training?..quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Noek het volgende:
Ja, ben in mrt gestart met IF, nog nooit zo afgetraind geweest. Toen ging ik wat zware fysieke opleidingen doen waarbij ik echt voeding nodig had dus de klad kwam er in. Na de BBC docu weer gestart en nu eet ik standaard binnen een frame van 6 uren. 1 a 2x per week eet ik 24u niet en soms 36u niet. Ik voel het een beetje aan. Geen spieren ingeleverd, wel vet en sterker geworden. It's amaaazing! Het maakt je ook nog eens bewust wanneer je echt honger hebt. Als ik wel eet, eet ik wel "schoon". Het voelt echt goed!
Kan me wel voorstellen dat een buitenstaander het gekkenwerk vindt. Niet dat het boeit maar toch.
Serieus Noek?quote:Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ben in mrt gestart met IF, nog nooit zo afgetraind geweest. Toen ging ik wat zware fysieke opleidingen doen waarbij ik echt voeding nodig had dus de klad kwam er in. Na de BBC docu weer gestart en nu eet ik standaard binnen een frame van 6 uren. 1 a 2x per week eet ik 24u niet en soms 36u niet. Ik voel het een beetje aan. Geen spieren ingeleverd, wel vet en sterker geworden. It's amaaazing! Het maakt je ook nog eens bewust wanneer je echt honger hebt. Als ik wel eet, eet ik wel "schoon". Het voelt echt goed!![]()
Kan me wel voorstellen dat een buitenstaander het gekkenwerk vindt. Niet dat het boeit maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Lichaamsvet -> energie, nuff said.quote:Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.
Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc...
Maar ongefundeerd? De mening dat het imbiciel overkomt kan je al rectificeren door te stellen dat je gewoon energie nodig hebt overdag om goed te functioneren.
Sporten zonder gegeten te hebben... Dan heb je toch helemaal geen energie om te bewegen joh?quote:Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Noek het volgende:
Ik train elke dag want het is mijn werk en ik hou onwijs van sporten. Wel gevarieerd hoor maar ik sport heel veel. Ik train zelfs het liefst in een vast, nuchter dus.
Het ligt eraan wat je doel is maar ook een skinny ass kan prima IF gaan doen. Ik ben nooit een beer geweest bijv.
Het wordt een levenstijl en deze is makkelijk vol te houden. Dat 6/7 keer eten per dag werd ik gek van. Dit is easy breezy.
Alternatieve route dus.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lichaamsvet -> energie, nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |