abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118722241
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is een ongefundeerde mening, dat is mog veel erger. En ga maar googlen, ik zit mobiel en heb geen zin om dirty work voor een ander op te knappen. Genoeg info te vinden. 1 zoektip: Leangains
Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.

Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc...

Maar ongefundeerd? De mening dat het imbiciel overkomt kan je al rectificeren door te stellen dat je gewoon energie nodig hebt overdag om goed te functioneren.
Rustig aan.
pi_118722415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je bent wel heel simpel om te denken dat het stom is dat mensen denken dat het imbiciel is.

Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc...

Maar ongefundeerd? De mening dat het imbiciel overkomt kan je al rectificeren door te stellen dat je gewoon energie nodig hebt overdag om goed te functioneren.
Lees je nou eens in man.

0+6 = 6
3+3 = 6
pi_118722482
Echt hé. Waz met jou man? Ik geef je een prachtige docu en dan ga je alsnog onzin posten om je gelijk te halen.
If not now, then when.
pi_118722544
quote:
15s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt hé. Waz met jou man? Ik geef je een prachtige docu en dan ga je alsnog onzin posten om je gelijk te halen.
:') Ik heb gelijk dat het imbiciel overkomt.

Dat het in werkelijkheid goed is oid daargelaten.
Rustig aan.
pi_118722579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Lees je nou eens in man.

0+6 = 6
3+3 = 6
:')
Rustig aan.
pi_118722597
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt geen idee hoe imbeciel je zelf overkomt.
pi_118722598
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Oké, dat wel. Maar dat je dan alsnog dit post is natuurlijk retarded.

"Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc..."
If not now, then when.
pi_118722653
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je hebt geen idee hoe imbeciel je zelf overkomt.
:') Ik heb me genoeg uitgelegd, ga jij maar lekker geloven in je sprookje dat mensen het heel normaal vinden dat je tot 18.00 niks eet.
Rustig aan.
  Admin donderdag 1 november 2012 @ 21:29:35 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118722655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Omdat je als eerste zegt "Beetje tot 6 uur niks eten. :')". Als je nou vraagt "Waarom vast je?" dan had ik een normaal antwoord gegeven.

Voor de noobs (zoals jij) is dit een beetje de basis en ook nog eens leuk om te kijken.

Ik zit dit nu te kijken, die vent is fucking 101!
Tering
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118722731
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oké, dat wel. Maar dat je dan alsnog dit post is natuurlijk retarded.

"Je laat je lichaam overigens op allerlei alternatieve manieren functioneren, de energie voorraad is immers wel op voordat het 6 uur is, die enerige die je verbruikt moet je ergens anders vandaan halen, je hersens gaan werken op een andere ''noodbrandstof'' etc etc..."
Nou, reageer er eens inhoudelijk op. :')
Rustig aan.
pi_118722762
Ik doe IF van en eet van 14:00 tot 22:00.
pi_118722921
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:') Ik heb me genoeg uitgelegd, ga jij maar lekker geloven in je sprookje dat mensen het heel normaal vinden dat je tot 18.00 niks eet.
Hoe kom je erbij dat ik aan IF zou doen?
pi_118722926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

http://spartantraining-bl(...)/04/Eat-Stop-Eat.pdf

Als je ooit tijd hebt, is een interessant stukje over IF :)
pi_118723058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik aan IF zou doen?
Ik zeg nergens dat jij dat doet, begrijpend lezen lukt ook niet, laat maar zitten met jou. :W
Rustig aan.
pi_118723068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou, reageer er eens inhoudelijk op. :')
Waarom zou ik de moeite nemen, srs. Jij neemt niet eens de moeite om die docu te bekijken. Ondankbare hond.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Retards be retards. Neem de moeite niet pls.
If not now, then when.
pi_118723076
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:33 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Dankje. :+
Rustig aan.
pi_118723119
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom zou ik de moeite nemen, srs. Jij neemt niet eens de moeite om die docu te bekijken. Ondankbare hond.
Ik zit op 15 minuut en 20 seconden, en dan heb je het over mijn vooroordelen, maar reageer eens inhoudelijk dan? :')
Rustig aan.
pi_118723123
Mensen, zullen we gewoon proberen elkaar met respect te benaderen?
Dank u.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Admin donderdag 1 november 2012 @ 21:38:17 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118723237
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zit op 15 minuut en 20 seconden, en dan heb je het over mijn vooroordelen, maar reageer eens inhoudelijk dan? :')
Die docu is amazing, serieus.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_118723284
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die docu is amazing, serieus.
Ik weet het nog niet :+ 20 min nu.
Maar vooralsnog gaat het over minder calorie inname en niet over ''vasten'' in de zin van dat je helemaal niks eet.
Rustig aan.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:42:23 #165
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_118723409
IF _O_
All she wants and needs is just a little taste..
pi_118723582
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het komt imbiciel over, daarom. Lijkt me dat je wel moet snappen dat mensen het nie snappen dat je tot 6 uur niks eet.
Ik doe het nu inmiddels vanaf augustus en geen centje pijn of vet.

IF O+
Go hard or go home
pi_118723616
Ok dit is vanaf nu het IF topic.
Rustig aan.
  Admin donderdag 1 november 2012 @ 21:46:48 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118723620
Oy, jullie doen aan IF? Ik hoor er nu net pas van :o

pi_118723732
Maar ok, als ik het goed begrijp gaat het erom dat cellen minder repliceren als je minder calorie inname hebt (Eiwitten zeggen ze overigens in het filmpje specifiek)

En dat dat resulteert in minder snel ouder worden.
Rustig aan.
  donderdag 1 november 2012 @ 21:51:23 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118723889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef yvonne het volgende:
Ik niet maar ik heb genoeg succesverhalen gelezen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_118723910
Ik doe ook aan IF en eet van 8.30 tot 21.30 uur.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_118723927
quote:
7s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:51 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe ook aan IF en eet van 8.30 tot 21.30 uur.
:+
Rustig aan.
pi_118724096
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:46 schreef yvonne het volgende:
Ja, ben in mrt gestart met IF, nog nooit zo afgetraind geweest. Toen ging ik wat zware fysieke opleidingen doen waarbij ik echt voeding nodig had dus de klad kwam er in. Na de BBC docu weer gestart en nu eet ik standaard binnen een frame van 6 uren. 1 a 2x per week eet ik 24u niet en soms 36u niet. Ik voel het een beetje aan. Geen spieren ingeleverd, wel vet en sterker geworden. It's amaaazing! Het maakt je ook nog eens bewust wanneer je echt honger hebt. Als ik wel eet, eet ik wel "schoon". Het voelt echt goed! 8-)

Kan me wel voorstellen dat een buitenstaander het gekkenwerk vindt. Niet dat het boeit maar toch.
Go hard or go home
pi_118724287
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Noek het volgende:
Ja, ben in mrt gestart met IF, nog nooit zo afgetraind geweest. Toen ging ik wat zware fysieke opleidingen doen waarbij ik echt voeding nodig had dus de klad kwam er in. Na de BBC docu weer gestart en nu eet ik standaard binnen een frame van 6 uren. 1 a 2x per week eet ik 24u niet en soms 36u niet. Ik voel het een beetje aan. Geen spieren ingeleverd, wel vet en sterker geworden. It's amaaazing! Het maakt je ook nog eens bewust wanneer je echt honger hebt. Als ik wel eet, eet ik wel "schoon". Het voelt echt goed! 8-)

Kan me wel voorstellen dat een buitenstaander het gekkenwerk vindt. Niet dat het boeit maar toch.
Maar je traint nog wel neem ik aan? Eet je dan echt niks voor een training?..
Ik ben sowieso mager, ik kom liever wat aan in vet.... Heb haast nooit honger ook dus ik zou zo 1-2-3 mee kunnen doen met dat IF.
Rustig aan.
pi_118724472
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Serieus Noek?

24 uur niet eten :o dan val ik van me graat oO<
pi_118724739
Veel mensen weten inderdaad niet wat IF is en ze vinden het inderdaad imbeciel. Nu is IF geen heilige graal. Als je doel vet verliezen is dan kan dat ook prima zonder IF. IF is leuk voor de andere voordelen. Kortom: IF moet bij je passen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
pi_118724866
Ik train elke dag want het is mijn werk en ik hou onwijs van sporten. Wel gevarieerd hoor maar ik sport heel veel. Ik train zelfs het liefst in een vast, nuchter dus.

Het ligt eraan wat je doel is maar ook een skinny ass kan prima IF gaan doen. Ik ben nooit een beer geweest bijv.
Het wordt een levenstijl en deze is makkelijk vol te houden. Dat 6/7 keer eten per dag werd ik gek van. Dit is easy breezy.
Go hard or go home
pi_118724889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 21:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lichaamsvet -> energie, nuff said.
If not now, then when.
pi_118724915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:08 schreef Noek het volgende:
Ik train elke dag want het is mijn werk en ik hou onwijs van sporten. Wel gevarieerd hoor maar ik sport heel veel. Ik train zelfs het liefst in een vast, nuchter dus.

Het ligt eraan wat je doel is maar ook een skinny ass kan prima IF gaan doen. Ik ben nooit een beer geweest bijv.
Het wordt een levenstijl en deze is makkelijk vol te houden. Dat 6/7 keer eten per dag werd ik gek van. Dit is easy breezy.
Sporten zonder gegeten te hebben... Dan heb je toch helemaal geen energie om te bewegen joh?
Rustig aan.
pi_118724927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2012 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lichaamsvet -> energie, nuff said.
Alternatieve route dus.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: