quote:
Verkapte "kijk mij eens reteblij zijn!!"-post?quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
Pff, gisteren handtekening onder offerte hypotheek gezet. de 6e komt te taxateur langs. Gaat allemaal opeens poepie snel!
Zoals het er nu naar uit ziet krijg ik de sleutel een paar weken eerder!
Ook! Maar vooral retezenuwachtig!!quote:Op vrijdag 2 november 2012 10:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij eens reteblij zijn!!"-post?
Lol, als jullie allemaal willen helpen klussen primaquote:
Badr Hariquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
LEVEND MORTAL KOMBAT!!!!!!!!!!!!!!
Badr Hariquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Badr Hari
meer hoef ik niet te zeggen
Ik vind Bard Hari vs Semmy Schilt ook al primaquote:Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Badr Hari
VERSUS
Scorpion
FIGHT!
<insert TOASTIE!>quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Badr Hari
VERSUS
Scorpion
FIGHT!
Hoor ik Mortal Kombat?quote:Op vrijdag 2 november 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
LEVEND MORTAL KOMBAT!!!!!!!!!!!!!!
Hoor ik daar Kitana cosplay?quote:
Weer aan het sparen voor een reisje naar je roots?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:21 schreef badboynova het volgende:
Poit verstop je waarde volle spullen, want ik kom naar Gouda.
Ja hoor, elke keer hem netjes gewassen in het vogel badje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef Reintji het volgende:
Heb je die de 10 Gino geboden gevolgd BBN?
Bedenk een bijschriftquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ja hoor, elke keer hem netjes gewassen in het vogel badje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |