Weer aan het sparen voor een reisje naar je roots?quote:Op vrijdag 2 november 2012 18:21 schreef badboynova het volgende:
Poit verstop je waarde volle spullen, want ik kom naar Gouda.
Ja hoor, elke keer hem netjes gewassen in het vogel badje.quote:Op vrijdag 2 november 2012 22:50 schreef Reintji het volgende:
Heb je die de 10 Gino geboden gevolgd BBN?
Bedenk een bijschriftquote:Op zaterdag 3 november 2012 00:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ja hoor, elke keer hem netjes gewassen in het vogel badje.
sayonaraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 11:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
sayonara
Wanneer ga je weer?Niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Schnell schnell!quote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef Rossdale het volgende:
Post ze binnenkort wel op vleesboek. Dat ga ik niet hier doen
Shar: mwa niet echt iets waar ik jaren zou willen werken, reistijd + ov is helemaal een ergernis. Maar overleef het welquote:Op maandag 5 november 2012 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sol hoe gaat het op je nieuwe job?
quote:Op maandag 5 november 2012 17:11 schreef Rossdale het volgende:
Post ze binnenkort wel op vleesboek. Dat ga ik niet hier doen
quote:Op maandag 5 november 2012 22:53 schreef Nebo het volgende:
Dus, Shar is een grote hit op Youtube. Ross is tegenwoordig Optimus in zijn vrije tijd. Spanky is nog altijd een geile donder. AQ zit nog steeds in de reet van Emar. Is er ook nog iets wat is veranderd sinds de afgelopen jaren?
IIIIEEEEHHHHquote:
Hij praat minder over games en meer over politiek denk ik. Verder weinig veranderingquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]volgens mij is Morthill in het algemeen wat minder zuur geworden, maar that's it
Wat een tof pakquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Bij de weg, kleine Optimus pica staat op facebookHeb nog niet alle foto's van dit weekend
Carnaval zit geramd dit jaar!quote:
Gaafquote:Op dinsdag 6 november 2012 09:59 schreef Rossdale het volgende:
Bij de weg, kleine Optimus pica staat op facebookHeb nog niet alle foto's van dit weekend
Ik snap niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden... net als Mila Kunis, dat snap ik ook echt niet.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden... net als Mila Kunis, dat snap ik ook echt niet.
Meh..quote:
Mila vind ik wel heel mooi! Emma vind ik ook niet zoveel aan.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen zo bijzonder aan haar vinden... net als Mila Kunis, dat snap ik ook echt niet.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mila vind ik wel heel mooi! Emma vind ik ook niet zoveel aan.
JA SORRY HOOR!quote:
Geeft niet lieverd, altijd welkom bij mijquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA SORRY HOOR!
Ik ga er ook verder niet over door anders heb ik aan de stok met Poitmans en straks dan wilt hij scheiden
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:09 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Geeft niet lieverd, altijd welkom bij mij
Voor jou ben ik er altijdquote:Op dinsdag 6 november 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
Eend komt ook altijd op het juiste moment binnen vallen
quote:Op dinsdag 6 november 2012 14:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]en dat heeft nog steeds een crew-tag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|