De wat in the who where now?quote:Op maandag 12 november 2012 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
'allo! Net op de Haagsche Markt geweest, fucking hell wat een mooie prijzen
quote:De markt staat bekend als de Haagse Mart (dus zonder k).
Fuck al die spellingspul, is gewoon een Markt en hij is Haagsch!quote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De wat in the who where now?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Why, god why?quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar de nachtlaunch van BlOps2
quote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fuck al die spellingspul, is gewoon een Markt en hij is Haagsch!Hagenaar dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
als rashagenees nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De wat in the who where now?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 12-11-2012 13:37:27 ]
mochtie willen, hij is gewoon ordinaire allochtoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Bronovo bitch, geboren!quote:
ik wilde ook gaan, maar toen bedacht ik me dat ik leukere dingen kan doen vanavond. Zoals kijken hoe het gras groeit bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond naar de nachtlaunch van BlOps2
quote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik wilde ook gaan, maar toen bedacht ik me dat ik leukere dingen kan doen vanavond. Zoals kijken hoe het gras groeit bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 12 november 2012 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
als rashagenees nog nooit van gehoord
Dan ga je met de verkeerde mensen om. Het is gewoon de haagse mart! Ik dacht vroeger dat de columns genaamd 'mart' in de posthoorn ook over de mart gingen, maar die werden gewoon geschreven door ene Mart kwam ik achter toen ik er jaren later eens een las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spank, je moet je sokken wel bij zo'n geblondeerd Haags vrouwtje kopen! Dat is de schoonmoeder van m'n broer!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Welke van de 50?quote:Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef koei het volgende:
[..]
Spank, je moet je sokken wel bij zo'n geblondeerd Haags vrouwtje kopen! Dat is de schoonmoeder van m'n broer!
Die ene die tussen die twee Turkse markt-kraampjes staatquote:
Die kan inderdaad wel wat haarkleuring gebruiken, d'r haar is al bijna helemaal uitgegroeid!quote:
Zoveel sokkenkramen zijn er niet, max drie per markt is de onofficiėle regel heb ik geleerd.quote:
Lolquote:
quote:Fill Werrell@FillWerrell
Ever see an ugly women with like 5 kids and wonder to yourself, "Who keeps fucking you!?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |