Dat kun je niet terugdraaien. Althans, dit jaar niet. Volgend jaar zijn de regels anders (dan worden ze hetzelfde als voor fiscaal partnerschap). Ik krijg nu dus geen zorgtoeslag door het inkomen van mijn vriend, terwijl ik zelf de maximumtoeslag zou krijgen. Doe je niks aan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn jullie geen toeslagenpartners danDoor mij krijgt G geen zorgtoeslag meer namelijk en we hebben er nooit om gevraagd om toeslagenpartners te worden. Hoe draai ik dit terug?

*pfffff*
  *pfffff* 

gaafquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ik heb de trein op tijd gehaald, met een veel te zware koffer*pfffff*
Nu eerst eten en slapen bij mn vriendin in Amsterdam, en dan morgen naar Schiphol & Canada!

Je bent in Amsterdam, en stuurt mij geeneens een berichtje om te meeten?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ik heb de trein op tijd gehaald, met een veel te zware koffer*pfffff*
Nu eerst eten en slapen bij mn vriendin in Amsterdam, en dan morgen naar Schiphol & Canada!

Heel even diep ademen... en dan hier posten. Het luchtte bij mij eerder echt wel opquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zin om mijn hart te luchten over een collega maar geen zin om het hele verhaal te typen

Daarnaast heeft ze dan ook een 'vergadering' van  6-17u die pasregeling heet, maar ze heeft er zelf ook nog drie andere items overheen geplakt en het heeft als status niet 'afwezig' dus dat leek me gewoon een herinnering aan iets dat ze moet doen.
 Daarnaast heeft ze dan ook een 'vergadering' van  6-17u die pasregeling heet, maar ze heeft er zelf ook nog drie andere items overheen geplakt en het heeft als status niet 'afwezig' dus dat leek me gewoon een herinnering aan iets dat ze moet doen. (Hypocriet, deed ze zelf de eerste keer duidelijk ook niet)quote:Komt mij niet uit. Graag in de agenda kijken.
(niet met grote letters)quote:Hoi ....,
Daar staat met grote letters “pasregeling” dan werk ik dus niet.
Sorry even verder kijkenwaarvoor dank
 Ik kan het niet helpen dat jouw agenda niet goed op orde is, als jij iedere dag vol hebt zitten met overlappende vergaderingen (ze heeft er rustig drie tegelijkertijd op drie locaties) en ik vervolgens een gaatje vind, dan ga ik daarvoor. Zet je status dan op afwezig
 Ik kan het niet helpen dat jouw agenda niet goed op orde is, als jij iedere dag vol hebt zitten met overlappende vergaderingen (ze heeft er rustig drie tegelijkertijd op drie locaties) en ik vervolgens een gaatje vind, dan ga ik daarvoor. Zet je status dan op afwezig  

Ik wil net zeggen...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:26 schreef B.ertha het volgende:
Gaf ik daar toch zo mijn naam weg voor het hele Internetz
Niet dat jullie hier het nog niet weten, maar toch

De meest voorspelbare reactie die er is: je bent zwangerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een ijzersmaak in m'n mond en het gevoel alsof ik buiten adem ben. Terwijl ik gewoon op m'n stoel zit.

Te weinig gedronken? Laag Hb? Neem een dropje en een glas waterquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een ijzersmaak in m'n mond en het gevoel alsof ik buiten adem ben. Terwijl ik gewoon op m'n stoel zit.

Erg vervelend dat soort mensen, die dan wijsneuzerig gaan zitten doen terwijl zij fout zitten. Zou daar ook erg slecht tegen kunnen
 Erg vervelend dat soort mensen, die dan wijsneuzerig gaan zitten doen terwijl zij fout zitten. Zou daar ook erg slecht tegen kunnen  

/BHVquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef B.ertha het volgende:
Te weinig gedronken? Laag Hb? Neem een dropje en een glas water
Hartaanval kan ook nog

Ook dat heb ik daar niet geleerdquote:
 Kom op mensen, gaan we dat nu iedere keer vragen/zeggen? Er is ook nog zoiets als gezond verstand
 Kom op mensen, gaan we dat nu iedere keer vragen/zeggen? Er is ook nog zoiets als gezond verstand  

Ik ben minder vaste klant hier, denk ik. In ieder geval korter en vaak met tussenpozen. Ik mis dus nog wel eens wat. Vandaar dat ook niemand bezwaard moet zijn als ik ergens niet op reageerquote:

Nee hoor, ik zal die grap niet nog een keer maken. Je hebt gelijk: gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:43 schreef B.ertha het volgende:
Ook dat heb ik daar niet geleerdKom op mensen, gaan we dat nu iedere keer vragen/zeggen? Er is ook nog zoiets als gezond verstand

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |