quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind walnoten lekker.
Je hoort er wel bij hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind walnoten lekker.
Oei, waarom knorrig? Niet goed geslapen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben me toch een potje knorrigen dan gaat een collega daar ook nog eens over mekkeren
not making it better
Heul toevallig wel en heul toevallig heeft er een Notenbock afgelopen weekend een prijs binnengehaald in de Beurs van Berlagequote:
da's niets nieuws, iedereen wist dat dat spul nergens naar smaakte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog een Senseootje?
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Senseo-pad.dhtml
Gewoon even wat minder lekker in je vel, zeg maar? Een paar daagjes er tussenuit is een goed planquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef Etcetera het volgende:
Niet echt nee, maar dat is het niet. Het komt momenteel vooral door m'n werk geloof ik. Mensen die dingen niet willen begrijpen, verwachten dat ik of mijn collega het allemaal wel weet, terwijl dat lang niet altijd het geval is. Ik ga binnenkort maar eens 1 of 2 dagen vrij vragen
Toeval bestaat niet, en dat klinkt best interessant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heul toevallig wel en heul toevallig heeft er een Notenbock afgelopen weekend een prijs binnengehaald in de Beurs van Berlage
Tsjonge jonge, wauwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog een Senseootje?
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Senseo-pad.dhtml
Ik heb ze eigenlijk niet geproefd. Wel de kastanjebock en die vond ik niet lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, en dat klinkt best interessant!
Ik hoor er niet bij. Ik vind thee lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, wauwSenseo is als opstartertje door de weeks prima, maar voor echte koffie gaat het niet door.
Senseo komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind thee lekker.
lijkt me niet echt wat. De muffe smaak van noten combineert volgens mij niet lekker met de friszure smaak van bierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk niet geproefd. Wel de kastanjebock en die vond ik niet lekker.
Ah, zoiets als wat Douglas Adams omschreef als almost, but not quite, entirely unlike teaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Senseo komt aardig in de buurt
Ik ook wel, bij gelegenheid is een kopje thee veel beter dan een bakkiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:56 schreef Mark het volgende:
Ah, zoiets als wat Douglas Adams omschreef als almost, but not quite, entirely unlike tea
Beterschap maar weerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:12 schreef MaJo het volgende:
ik heb geen stem meer
gelukkig ben ik vrij vandaag want ik ben nog flink beroerd.
Succes vandaag Oof!
+1quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ook niet en zelfs gebak met een sterke mokkasmaak lust ik nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1
Sterker nog, ik lust geen (enkele) koffie.
Ik ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:20 schreef Mark het volgende:
Vond ik vroeger fantastisch: een tante had nog zo'n handmolen hangen en dan mocht Markje koffie malen
Over mokka gesproken, volgens mij zag ik gisteren een reclame voor de Opel Mokkaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook niet en zelfs gebak met een sterke mokkasmaak lust ik nietEen zweempje kan ik nog wel hebben
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Over mokka gesproken, volgens mij zag ik gisteren een reclame voor de Opel MokkaAls je dan een witte neemt, is dat dan de Opel Mokka Latte? En met weinig pk's de Opel Mokka Senseo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:52 schreef Mark het volgende:
Ik word altijd wat lacherig als ik een Picanto zie rijden, dan denk ik aan de snackbar
En een Opel Mokka sports? Wordt dat dan een Opel Espresso?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Over mokka gesproken, volgens mij zag ik gisteren een reclame voor de Opel MokkaAls je dan een witte neemt, is dat dan de Opel Mokka Latte? En met weinig pk's de Opel Mokka Senseo?
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:52 schreef Mark het volgende:
Ik word altijd wat lacherig als ik een Picanto zie rijden, dan denk ik aan de snackbar
Zoals Jeremy Clarkson het elke keer uitspreekt vind ik het beste: de Kia Cee-apostrofee-Deequote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
De Kia C'eed hoeven we het verder niet over te hebben toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |