Hopen voor je dat de spierpijn niet donderdagavond begint en de hele vrijdag je dag verpestquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:24 schreef Etcetera het volgende:
(Nog) geen spierpijn hierWel wat last van m'n lies, maar dat is alles.
Deze moet natuurlijk niet vergeten wordenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:15 schreef Soempie het volgende:
Want dan zou ik sowieso voor hem gaan.
Ze heeft gewoon gelijkquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Deze moet natuurlijk niet vergeten wordenvooral die PI is
I second thatquote:
Koekjes!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zei er iemand koekjes?
Soort van geslapen vannacht, beter dan de nacht ervoor maar het houdt niet over...
Mocht iemand dit recept willen gaan maken: Er staat weliswaar 20 cookies, maar dan moet je denken aan dit formaat dus ik zou er wat minder maken als je niet hoeft te trakterenquote:DoubleTree Hotel Chocolate Chip Cookies
If you've got an insatiable chocolate chip cookie urge that can't wait for a package to be delivered
in the mail, you'll want to try this fresh out of your home oven. Just be sure to get the cookies out of there when they are turning light brown. This way they'll stay soft in the middle when cool. For even better results, you can chill the dough overnight before you commence with
the ceremonial baking.
1/2 cup rolled oats
2 1/4 cups all-purpose flour
1 1/2 teaspoons baking soda
1 teaspoon salt
1/4 teaspoon cinnamon
1 cup (2 sticks) butter, softened
3/4 cup brown sugar, packed
3/4 cup granulated sugar
1 1/2 teaspoons vanilla
1/2 teaspoon lemon juice
2 eggs
3 cups semi-sweet chocolate chips
1 1/2 cups chopped walnuts
1. Preheat oven to 350 degrees.
2. Grind oats in a food processor or blender until fine. Combine the ground oats with the flour, baking soda, salt, and cinnamon in a medium bowl.
3. Cream together the butter, sugars, vanilla, and lemon juice in another medium bowl with an electric mixer. Add the eggs and mix until smooth.
4. Stir the dry mixture into the wet mixture and blend well. Add the chocolate chips and nuts to the dough and mix by hand until ingredients are well incorporated.
5. Spoon rounded 1/4-cup portions onto an ungreased cookie sheet. Place the scoops about 2 inches apart. You don't need to press the dough flat. Bake for 16 to 18 minutes or until cookies are light brown and soft in the middle. Store in a sealed container when cool to keep soft. For the best results, chill the dough overnight in the refrigerator before baking the cookies.
Makes 20 cookies.
de uitslag is vanmiddag of morgenochtend. Maar in het proefexamen had ik 8 fouten waar ik er maximaal 21 mocht hebben, dus ik denk dat ik wel geslaagd ben.quote:
Alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de uitslag is vanmiddag of morgenochtend. Maar in het proefexamen had ik 8 fouten waar ik er maximaal 21 mocht hebben, dus ik denk dat ik wel geslaagd ben.
Jij niet, je kind!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zei er iemand koekjes?
Soort van geslapen vannacht, beter dan de nacht ervoor maar het houdt niet over...
Het is er eentje van Willy Wonka vrees ik, everlasting en zo. Met een beetje pech nog chocolate chip ookquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jij niet, je kind!!
Maar de koek in je buik is gewoon nog niet op denk ik
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is er eentje van Willy Wonka vrees ik, everlasting en zo. Met een beetje pech nog chocolate chip ook
Ja en dat zet je ook meteen aan het denken, dat je er zo eenvoudig voor slaagt. Je mag dus 21 fouten hebben op 70 vragen, dat bepaalt ook de waarde van het papiertje vind ik. Oftewel ik ben niet onder de indrukquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
TM, dat moet wel lukken dan ja.
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik in een halfuurtje echt alle vragen had gemaakt en voor de zekerheid ook nog maar 3x gecheckt![]()
Ik kan me nog een psychologietentamen herinneren, 'inleiding in' was het geloof ik, heel algemeen iig. Multiple choice, binnen een kwartier stond ik weer buiten. Had uiteindelijk een 9,5, driekwart was gezaktquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:48 schreef LadyBlack het volgende:
TM, dat moet wel lukken dan ja.
Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik in een halfuurtje echt alle vragen had gemaakt en voor de zekerheid ook nog maar 3x gecheckt![]()
Hier was het kiezen uit 3, waarvan er 1 sowieso al afviel omdat dat echt nergens op sloeg. En dan was het meest complete van de 2 meestal de juiste.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:07 schreef LadyBlack het volgende:
Multiple choice kan echt minfuck zijn, dat je veel te moeilijk gaat nadenken... Wij hadden dat gelukkig nooit.
Ik moet er uit maar mn bedje is zo heerlijk warmen erbuiten is het ijskoud
Prachtig recept, ik ga er eens tijd voor makenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:42 schreef B.ertha het volgende:
Mocht iemand dit recept willen gaan maken: Er staat weliswaar 20 cookies, maar dan moet je denken aan dit formaat dus ik zou er wat minder maken als je niet hoeft te trakteren
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:49 schreef B.ertha het volgende:
Haha, en dan met het bord rondjes draaien bij de uitgang?
Beetje wuiven om de lucht te verspreiden?
Ik mis D) het luik weer dichtdoenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Dus wat moet je doen als je een gat in een vloer ziet?
A) De uitvoerder waarschuwen
B) Afzetten met linten
C) Afdekken met een voldoende stevig materiaal
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabelquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Prachtig recept, ik ga er eens tijd voor maken
I like your thinking. Ik ben ook niet zo van de walnotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabel
Walnoten altijd vervangen door pecannotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt de walnoten prima weglaten. Ik houd daar niet van en zonder waren ze ook formidabel
En ook dat is een goed ideequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Walnoten altijd vervangen door pecannoten
E) je schoonmoeder in de kruipruimte jagen en het luik weer dichtdoen en goed verzegelenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik mis D) het luik weer dichtdoen
da's heul nie. Ik lust ze ook nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Medestanders!
Ik ben hier altijd de enige die geen walnoten lust
F) blij zijn dat het niet een vloer in je gat isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef TradeMarkie het volgende:
E) je schoonmoeder in de kruipruimte jagen en het luik weer dichtdoen en goed verzegelen
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
cookies heb ik ook. Ik moet ze accepteren als ik fok wil gebruiken
Ik hou ook niet van walnotenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef LadyBlack het volgende:
Medestanders!
Ik ben hier altijd de enige die geen walnoten lust
ik mis D: doorlopen en doen of je niets gezien hebt. Dit kost me allemaal tijd en die heb ik niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier was het kiezen uit 3, waarvan er 1 sowieso al afviel omdat dat echt nergens op sloeg. En dan was het meest complete van de 2 meestal de juiste.
En heel veel dingen waren erg vanzelfsprekend, het ging over veiligheid op de werkplek.
Dus wat moet je doen als je een gat in een vloer ziet?
A) De uitvoerder waarschuwen
B) Afzetten met linten
C) Afdekken met een voldoende stevig materiaal
Ik bedoelde dan ook: hier in Groningen, IRLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier, al 4 die er niet van houden
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind walnoten lekker.
Je hoort er wel bij hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:35 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind walnoten lekker.
Oei, waarom knorrig? Niet goed geslapen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben me toch een potje knorrigen dan gaat een collega daar ook nog eens over mekkeren
not making it better
Heul toevallig wel en heul toevallig heeft er een Notenbock afgelopen weekend een prijs binnengehaald in de Beurs van Berlagequote:
da's niets nieuws, iedereen wist dat dat spul nergens naar smaakte.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog een Senseootje?
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Senseo-pad.dhtml
Gewoon even wat minder lekker in je vel, zeg maar? Een paar daagjes er tussenuit is een goed planquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:42 schreef Etcetera het volgende:
Niet echt nee, maar dat is het niet. Het komt momenteel vooral door m'n werk geloof ik. Mensen die dingen niet willen begrijpen, verwachten dat ik of mijn collega het allemaal wel weet, terwijl dat lang niet altijd het geval is. Ik ga binnenkort maar eens 1 of 2 dagen vrij vragen
Toeval bestaat niet, en dat klinkt best interessant!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Heul toevallig wel en heul toevallig heeft er een Notenbock afgelopen weekend een prijs binnengehaald in de Beurs van Berlage
Tsjonge jonge, wauwquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:45 schreef Nembrionic het volgende:
Iemand nog een Senseootje?
http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Senseo-pad.dhtml
Ik heb ze eigenlijk niet geproefd. Wel de kastanjebock en die vond ik niet lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, en dat klinkt best interessant!
Ik hoor er niet bij. Ik vind thee lekker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, wauwSenseo is als opstartertje door de weeks prima, maar voor echte koffie gaat het niet door.
Senseo komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind thee lekker.
lijkt me niet echt wat. De muffe smaak van noten combineert volgens mij niet lekker met de friszure smaak van bierquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk niet geproefd. Wel de kastanjebock en die vond ik niet lekker.
Ah, zoiets als wat Douglas Adams omschreef als almost, but not quite, entirely unlike teaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Senseo komt aardig in de buurt
Ik ook wel, bij gelegenheid is een kopje thee veel beter dan een bakkiequote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:54 schreef Mark het volgende:
Ik hoor er niet bij. Ik vind thee lekker.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:56 schreef Mark het volgende:
Ah, zoiets als wat Douglas Adams omschreef als almost, but not quite, entirely unlike tea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |