SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:36 schreef xminator het volgende:
OP is al circa 4 topics anders en niemand die het opmerkt.
Oki! Meerijden is ook 'n optie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Oke, top!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oki! Meerijden is ook 'n optie.
Ben flexibel.
En nu slapen. Truste!
Volgens mij hebben ze het over Mahzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Ga je oud & nieuw in roffa vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Jep! Althans dat beweerd hij.quote:
Zargon mag met de bon langskomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Oke, wordt waarschijnlijk 90% hele avond lang bij mahzen eten+drinken. Dus één bon hopelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijequote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je oud & nieuw in roffa vieren?
[..]
Jep! Althans dat beweerd hij.
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.quote:
Familie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijedus.. misschien wel
Heb ik al verteld toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
Declareren bij xaban06.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
[..]
Nee man, dacht dat locatie te ver voor je was.
Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?
Jij niet, Ayca, Borte en zG zouden me wel herkennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
zG, je hebt niks over mijn UI gezegd.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:07 schreef xminator het volgende:
Ik keek net naar het menu van Mahzen en dit is wat ik zag:
Künefe
Bladerdeeg-nestjes met mozzarella in honingsiroop en warom gereserveerd
warom
Daar wachtte ik opquote:
1. het gaat door.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef xaban06 het volgende:
iksiminator, speciaal voor je nogmaals dan.
Ik kom niet, omdat 1) ik nog steeds denk dat het niet doorgaat
2) ik niemand van jullie ken, dan bedoel ik niet IRL, maar ik weet niet eens hoe oud jullie zijn, hoe jullie heten, bilmem ne. Misschien ben je wel een gestoorde kurt.
3) ik mijn tijd liever doorbreng met mijn gezin
mk puberiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:08 schreef xminator het volgende:
[..]
1. het gaat door.
2. ik ken het merendeel ook niet. Je wordt hoogstens verkracht dan, jammer dan!
3. Oke dat is een plausibele verklaring.
1) Flauw. Kom je als het doorgaat? Dan bellen we je op het moment dat we bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef xaban06 het volgende:
iksiminator, speciaal voor je nogmaals dan.
Ik kom niet, omdat 1) ik nog steeds denk dat het niet doorgaat
2) ik niemand van jullie ken, dan bedoel ik niet IRL, maar ik weet niet eens hoe oud jullie zijn, hoe jullie heten, bilmem ne. Misschien ben je wel een gestoorde kurt.
3) ik mijn tijd liever doorbreng met mijn gezin
1) Niks flauw, gebaseerd op feiten uit het verleden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
1) Flauw. Kom je als het doorgaat? Dan bellen we je op het moment dat we bij elkaar zijn.
2) Je kent mij.. De rest is iets jonger dan jij; denk aan 19-25. Zo'n meet is dus juist bedoeld om elkaar (beter) te leren kennen. Zulke eisen zijn flauw; je zal dan alleen met bekenden meeten (is dus heel anders dan meeten met de mensen van het forum).
3) Ja, maar je kunt heus wel 3 uur of zo van je tijd even besteden aan iets anders dan je familie. We vragen niet een hele dag van je of zo. Al kom je voor een uurtje, is ook goed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustig maar, we houden rekening met je door glijmiddel mee te nemen.
Resultaten uit het verleden yadayadayada. Je ontwijkt mijn vraag trouwens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1) Niks flauw, gebaseerd op feiten uit het verleden.
Wat wil je weten? Onze 'echte' afkomst staat in de eerste spoiler in de OP.quote:2) Ik zei nog, dat ik niet IRL bedoel, maar als ik uberhaupt niet weet hoe jullie allemaal heten, leeftijd, afkomst felan filan.
Kom op man, dit is gewoon een smoesje. Alsof je sterft van een uurtje zonder je familie. Ga je nooit uit met je vrienden of zo sinds je een familie hebt? Ik snap dat familie belangrijk voor je is, maar je kan er wel wat flexibeler mee omgaan mijns inziens, vooral als er niet veel van je gevraagd wordt. Je woont in Rotterdam, kom langs voor een uurtje en ga weer terug naar huis.quote:3) Tuurlijk kan dat, maar familie heeft wat hogere prio
The fuck.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:17 schreef xminator het volgende:
Dit is wel erg/raar (fenomeen angiooedema):
http://imgur.com/a/XDBSw
1) Nee, ik zal niet komen, dit had je trouwens kunnen afleiden van 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden yadayadayada. Je ontwijkt mijn vraag trouwens.
[..]
Wat wil je weten? Onze 'echte' afkomst staat in de eerste spoiler in de OP.
[..]
Kom op man, dit is gewoon een smoesje. Alsof je sterft van een uurtje zonder je familie. Ga je nooit uit met je vrienden of zo sinds je een familie hebt? Ik snap dat familie belangrijk voor je is, maar je kan er wel wat flexibeler mee omgaan mijns inziens, vooral als er niet veel van je gevraagd wordt.
Lost het krijgen van antwoord op vraag 2 dit probleem op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1) Nee, ik zal niet komen, dit had je trouwens kunnen afleiden van 2.
Je vraagt allemaal dingen die er niet zoveel aan toe doen. Wat maakt het uit of je ons naam wel of niet kent? Ben je content met de leeftijden tussen 19 en 25? Ambi is iets ouder, iets jonger dan 30. 'We' zijn grotendeels Turks; er kunnen mensen aansluiten die een andere afkomst hebben. Maar, grotendeels Turks, dus.quote:2) Dat zeg ik toch? Namen, leeftijden, afkomst. En vooral 'gechat' hebben met diegene. Benmi anlatamiyorum senmi salaksin?
Ja, prima. Zoals ik aangaf begrijp ik dat als ik een hele dag van je vraag. Of dat je bezig bent met iets belangrijks, en dat je daarom niet kunt komen of zo. Ik vraag slechts een uurtje van je dag. Of, hell, kwartiertje is ook genoeg, dan laat je jezelf even zien. Je familie kan een uurtje zonder jou, jij kan een uurtje zonder je familie. En het is ook niet dat we naar een verre oord gaan of zo, het is in Rotterdam, dicht bij jou dus. Mocht er iets gebeuren ben je zo thuis.quote:3) Laat ik het zo zeggen dan: 1. Gezin, ergens op 5. vrienden en ergens op 100. meeten met onbekende.
M'kay.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:21 schreef xaban06 het volgende:
Toch even de moeite genomen om mijn rooster te checken voor december, ik werk tot 22:00, jammer dames.
Ok, ben anlatamamisim. Het is niet dat wanneer ik een lijstje krijg dat ik plots iedereen ken, toch? Amaan Zargon, yorgunum, is yogun. Doe niet moeilijk ... hassittir yazmayacam bile, ik kom niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lost het krijgen van antwoord op vraag 2 dit probleem op?
[..]
Je vraagt allemaal dingen die er niet zoveel aan toe doen. Wat maakt het uit of je ons naam wel of niet kent? Ben je content met de leeftijden tussen 19 en 25? Ambi is iets ouder, iets jonger dan 30. 'We' zijn grotendeels Turks; er kunnen mensen aansluiten die een andere afkomst hebben. Maar, grotendeels Turks, dus.
Als je een PM krijgt met een overzicht met de info die je vraagt, lost dit het probleem op?
Dit zijn niet mensen die elkaar een maandje of twee of zo kennen, dat weet jij ook.
[..]
Ja, prima. Zoals ik aangaf begrijp ik dat als ik een hele dag van je vraag. Of dat je bezig bent met iets belangrijks, en dat je daarom niet kunt komen of zo. Ik vraag slechts een uurtje van je dag. Of, hell, kwartiertje is ook genoeg, dan laat je jezelf even zien. Je familie kan een uurtje zonder jou, jij kan een uurtje zonder je familie. En het is ook niet dat we naar een verre oord gaan of zo, het is in Rotterdam, dicht bij jou dus. Mocht er iets gebeuren ben je zo thuis.
Hoe wil je mensen leren kennen als je elkaar niet wil ontmoeten? Catch-22. Zoals het niet aan een baan kunnen komen zonder werkervaring en geen werkervaring op kunnen doen zonder een baan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, ben anlatamamisim. Het is niet dat wanneer ik een lijstje krijg dat ik plots iedereen ken, toch?
Dat is heel anders dan 3 redenen noemen die ik persoonlijk zwak vind. Klaar, geen interesse, okay.quote:Amaan Zargon, yorgunum, is yogun. Doe niet moeilijk ... hassittir yazmayacam bile, ik kom niet.
Foto's van?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:32 schreef Weissman het volgende:
Promissum cadit in debitum
Even op zoek gaan naar fotos
Altijd lan, altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:05 schreef xaban06 het volgende:
Gunaydin Weismann je bent er vroeg bij.
Deze chick, zoveel haatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh Weiss,zo schattig. Je bent geen steek veranderd.
je neemt dan ook de engste foto?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, ik zou me eerlijk gezegd wel oncomfortabel voelen als xaban06 daadwerkelijk voor ons gaat betalen.
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Alsof ie gaat betalen...
En idd, I make my own money.
Heeft daar toch niets mee te maken? Ik voel me er gewoon niet lekker bij om op kosten van een wildvreemde (ik ken xaban06 nauwelijks) te gaan eten en feesten. Is tegen mijn principes/levensovertuiging in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!
sterke vrouwen aan de top!
Kijk nu maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eagle...![]()
Had opmerking gemaakt over Tosya rijst, had een tirade verwacht van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]Lafda kalmasinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch toch..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!
sterke vrouwen aan de top!!!Blijf dan liever thuis!
Even een plan bedenkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lafda kalmasin
[..]
Logisch toch..Blijf dan liever thuis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Even een plan bedenken
Yapda goreyimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor 't wel
![]()
Hoezo kun jij de tags opschrijven zonder dat het een map wordt?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef zarGon het volgende:
De [map]-tag is enorm handig..
[map]Rotterdam[/map] levert:
Je kunt eventueel ook gewoon straatnamen en dergelijke gebruiken. Gewoon wat je in Google Maps ook zou intypen dus.
Geçmis olsunquote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:01 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, ipv foto's te posten limonlu thee yap. Hastayim weer
Gelip gidiyor... Ga zo naar huis, even uurtje slapen, lekkerrrr!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geçmis olsunBi geçmedi gitti, je lijkt m'n broertje wel, die is ook al weken ziek
O, ik wilde een kaartje van Noord-Brabant plaatsen, maar dat werkt niet omdat ie dan te ver inzoomt.quote:
Eindhoven ligt ook in NB, toch..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ik wilde een kaartje van Noord-Brabant plaatsen, maar dat werkt niet omdat ie dan te ver inzoomt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, ik wilde een kaartje van Noord-Brabant plaatsen, maar dat werkt niet omdat ie dan te ver inzoomt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
[map=600,400,8]Noord-Brabant[/map]
Zie deze post. Je kunt ook in- en uitzoomen. In het bovenstaand voorbeeld is de '8' de zoomfactor. Lager is uitzoomen; hoger is inzoomen.
(600 == breedte van het plaate; 400 == hoogte van het plaatje.)
http://harita.yandex.com.(...)2C37.599770317305314quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat Turkije geen Street View heeft.
Hé, da's vet!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://harita.yandex.com.(...)2C37.599770317305314
Eind 2014 zou heel Turkije er op staan had ik ergens gelezenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hé, da's vet!
Wel alleen Istanbul, Ankara en Izmir.
Nope.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:24 schreef xminator het volgende:
Hmm of kan ik jouw stukken niet kopieren?
Dat verklaart het, mja zit op iphone geen zin daarin. Op pc zo gepiept door te kopieren naar kladblok en dan nogmaals kopieren en plakken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.. Ik plaats tussen de '[' en 'm' van '[map]' & tussen de '[' en '/' van '[/map]' iets speciaals (een HTML character entitiy) zodat de [map]-tag zichtbaar blijft. En dat speciale teken neemt-ie mee bij het kopiëren.
Even overtypen, dus..
Nee nog nietquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heee heb je geverfd? Mijn kleur is verdwenen, heb jij dat ook
Klopt maar daar heeft ieder wat wils en geen gezeik met ik eet halal ik eet dit niet ik eet dat niet. Gewoon simpel eten en wegwezen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:03 schreef xaban06 het volgende:
Meram i gec, wat ga je daar eten, smakeloos.
www.mahzen.nlquote:
Mooi! Ondanks die zuurpruim op sec 5.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:15 schreef xminator het volgende:
[..]
www.mahzen.nl
Eten + Live muziek.
Als iemand nog een betere(leukere) planning heeft dan horen wij dat graag!
Tijdens de meet zit jij er ook zo bijquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mooi! Ondanks die zuurpruim op sec 5.
Als ik bepaalde opmerkingen tijdens de meet zal horen, zal ik er om glimlachen en nog een baco bestellenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Tijdens de meet zit jij er ook zo bij.
Ik ben er net achtergekomen dat dat kan met de [nosml]-tag.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoezo kun jij de tags opschrijven zonder dat het een map wordt?![]()
Witchcraft!
Wat voor opmerkingen?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Als ik bepaalde opmerkingen tijdens de meet zal horen, zal ik er om glimlachen en nog een baco bestellenHoewel ik van nature wat boos kijk, dit is echt te erg. Sanki zorla zit ze daar.
Edit: Iedereen is lam daarGast aan het einde slaapt zelfs half, lijkt het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat voor opmerkingen?Mijn leeftijd natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij zo een dikkertje ofzo? Je eet maar een paar dingen. Een hoofdgerecht is al voldoende om mij te voeden.quote:
Ik had het over diversiteit, niet over dat ik alles zou bestellen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Ben jij zo een dikkertje ofzo? Je eet maar een paar dingen. Een hoofdgerecht is al voldoende om mij te voeden.
Oh, u speelt het zo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:39 schreef xminator het volgende:
[..]
* xminator noteert, gaat u verder..
Heb je niet gezien, dus je zou een tientonner kunnen zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had het over diversiteit, niet over dat ik alles zou bestellen.
Met je dikkertje, hoe durf je.
* xminator noteert en denkt hulp nodig te hebben als je zo doorgaat heb ik wel een enorm lang lijstje.quote:
Hmm.. Dit was het, denk ik...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
* xminator noteert en denkt hulp nodig te hebben als je zo doorgaat heb ik wel een enorm lang lijstje.
Dan kan je fluisteren in Ambi's oor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, heb wel wat moeite om mezelf verstaanbaar te maken in luidruchtige omgevingen.Niet dat ik pısırık ben ofzo.
Ik wil naast je zitten en urenlang naar je luisteren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, heb wel wat moeite om mezelf verstaanbaar te maken in luidruchtige omgevingen.Niet dat ik pısırık ben ofzo.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dan kan je fluisteren in Ambi's oor.
Ik hou ook niet van luidruchtig spreken, maar komt wel goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben er ook nogquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aangezien ik voor dikkertje ben uitgemaakt,durf ik niet te komen.
Ha! Had ik toch gelijk! Je bent dus echt een dikkertjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Aangezien ik voor dikkertje ben uitgemaakt,durf ik niet te komen.
Klopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ha! Had ik toch gelijk! Je bent dus echt een dikkertje
Vooral bij jou jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Obesitas is tegenwoordig heel gewoon, hoef je je niet voor te schamen hoor.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Obesitas is tegenwoordig heel gewoon, hoef je je niet voor te schamen hoor.
Je mag me ook de hele avond diep in mijn ogen aankijken?.. Soms is stilte krachtiger dan spreken.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er geen woorden voor.
Whahaah, die jurylid: WOOOW WOOWWWquote:
't kan erger...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Whahaah, die jurylid: WOOOW WOOWWW
Hmm, hopelijk ben ik die dag dan niet verkouden, met rooddoorlopen ogen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag me ook de hele avond diep in mijn ogen aankijken?.. Soms is stilte krachtiger dan spreken.
Mijn liefde kan zulke onbenullige dingen negeren.. Als je me maar lief lief aankijkt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk ben ik die dag dan niet verkouden, met rooddoorlopen ogen.
quote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen...quote:
Oké.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn liefde kan zulke onbenullige dingen negeren.. Als je me maar lief lief aankijkt.
Was niet als diss bedoeld, hoor. Zo veel lieve woorden kan ik niet handlen, dus ik wilde deze oncomfortabele situatie even doorbreken.quote:
Ja. Daarom.quote:
Ok...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was niet als diss bedoeld, hoor. Zo veel lieve woorden kan ik niet handlen, dus ik wilde deze oncomfortabele situtaie even doorbreken.
Waar zit hij dan? En ik?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Daarom..
Jullie zitten op verschillende golflengtes..
Nee..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker kortaf. Is dit een diss?
Jij zegt laten we bij jou naar een filmpje kijken, hij zegt okay en jullie kijken naar een filmpje.quote:
Tips?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij zegt laten we bij jou naar een filmpje kijken, hij zegt okay en jullie kijken naar een filmpje.
Jij zegt lieve dingen, hij verstaat je maar zal je niet op dezelfde manier troetelen met woorden.
Jij slaat hem op een speelse manier, hij denkt dat je een vlieg wegjaagt.
Zoiets.
Volgens mij ben jij diegene die op de voorgrond staat en de dominante is tussen jullie twee, dus jij hebt weinig tips nodig.quote:
Oh man.. Ik ga zo tegenvallen op de meetquote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de aanwezige en de dominante tussen jullie twee, dus jij hebt weinig tips nodig..
Gaan we allemaal.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh man.. Ik ga zo tegenvallen op de meet
Hmm.. Tegenwoordig zoek ik idd wel wat sneller toenadering tot mensen. Maar TM en ik hebben wel wat gemeen, hoor. In grote groepen onbekenden bijv, stel ik me terughoudender op, observeer ik en ontdooi ik wat later pas.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gaan we allemaal.
Ik snap best dat iedereen IRL anders zal zijn, maar van wat ik heb geobserveerd praat jij makkelijker dan hij, dus zal jij ook makkelijker toenadering zoeken dan hij.
Ik kan ernaast zitten hoor, maar dat is wat ik ervan bak. Is overigens niet aanvallend of wat dan ook bedoeld richting TM.
Marem dus.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is voldoende zo, beter dan tentjes waar ze honderden gerechten hebben die allemaal van lage kwaliteit zijn.
Dat begrijp ik, maar ik maakte een slechts een vergelijkenis tussen jullie twee. Ik heb geen idee hoe jullie je gedragen in een groep.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm.. Tegenwoordig zoek ik idd wel wat sneller toenadering tot mensen. Maar TM en ik hebben wel wat gemeen, hoor. In grote groepen onbekenden bijv, stel ik me terughoudender op, observeer ik en ontdooi ik wat later pas.
Snap ik.quote:Wat ik bedoelde te zeggen, ik hou niet van op de voorgrond staan. Zulke mensen vind ik vaak wat overdreven, verder ben ik niet dominant, wel recalcitrant als mij iets opgedragen wordt.
quote:Maar goed, ik ben ook onvoorspelbaar, dus dit alles kan ook weer genegeerd worden
Meram toch?quote:
Ben jij degene die de planning maakt, beslissingen neemt, aangeeft wie wat moet doen, iedereen up-to-date houdt, de overall inzicht behoudt, conflicten oplost de mensen in je groep beïnvloedt, contacten legt (met docenten/werkgevers/andere groepen etc) en resultaatgericht of ben jij meer van de gemaakte afspraken volgen, stille motor (stil, maar hard werkend), zorgen dat jouw taken afgerond zijn, oplossing-/kwaliteitgericht etc etc?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
In projectgroepen neem ik doorgaans wel een leidende rol aan, hoor.Als de handen uit de mouwen gestoken moeten worden, dan doe ik dat graag.
Meer het eerste geval, inderdaad. Ik betrek mensen wel altijd bij mijn beslissingen; ik draag ze niets op.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben jij degene die de planning maakt, beslissingen neemt, aangeeft wie wat moet doen, iedereen up-to-date houdt, de overall inzicht behoudt, conflicten oplost de mensen in je groep beïnvloedt, contacten legt (met docenten/werkgevers/andere groepen etc) en resultaatgericht of ben jij meer van de gemaakte afspraken volgen, stille motor (stil, maar hard werkend), zorgen dat jouw taken afgerond zijn, oplossing-/kwaliteitgericht etc etc?
Ik hou er ook niet van, maar omdat ik dan afhankelijk ben van anderen, wil ik er wel enige invloed op hebben. Het groepsresultaat is natuurlijk uiteindelijk wat telt.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:39 schreef Ambipur het volgende:
Ik de tweede
Sws groepswerk is om te kosten.
Als jij gewoon fulltime werkt en je buurman ook en je ziet elkaar haast nooit, valt het je echt niet op dat je hem ineens 2 maanden niet hebt gezien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 23:47 schreef Ambipur het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/89260/man-ligt-maanden-dood-in-woning
Ooooh kan hier zo boos om worden.. Je checkt toch even bij de buurman als het al twee maanden stil is..
TM, we zullen tijdens de meet zien hoe leidend je kan zijn
Is hier 't geval. Ik kom als laatste van alle buurtjes thuis.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als jij gewoon fulltime werkt en je buurman ook en je ziet elkaar haast nooit, valt het je echt niet op dat je hem ineens 2 maanden niet hebt gezien.
Wat ik bedoel, als je je buurman sowieso nooit ziet, dan ga je je ook niet afvragen of er iets is als je hem 2 maanden niet ziet.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is hier 't geval. Ik kom als laatste van alle buurtjes thuis.
Hetmoment dat ik vliegen, maden en stankoverlast heb, loop ik naar de buren. Als ik mijn buurman 2 maanden niet zie, denk ik wel even leeft hij nog.
Ikke ikke mentaliteit leeft er tegenwoordig.
Kan kloppen. Maar dit nieuws verbaast mij wel. Na een paar dagen stinkt het dode lichaam al immens. Dan loop je er toch even heen?quote:Op donderdag 1 november 2012 00:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, als je je buurman sowieso nooit ziet, dan ga je je ook niet afvragen of er iets is als je hem 2 maanden niet ziet.
Ik had Chinese onderburen, stonk ook altijd.quote:Op donderdag 1 november 2012 00:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan kloppen. Maar dit nieuws verbaast mij wel. Na een paar dagen stinkt het dode lichaam al immens. Dan loop je er toch even heen?
Wat ik ermee bedoel, ik ga bij stank niet aanbellen. Of de stank moet aanhouden. Blijft zo een lijk stinken?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:02 schreef Ambipur het volgende:
Xaban, de geur van een lijk is niet dezelfde geur als het eten dat zij maken
Test 't even. Pak 80 Kg vlees en leg 't neer in je woonkamerquote:Op donderdag 1 november 2012 01:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel, ik ga bij stank niet aanbellen. Of de stank moet aanhouden. Blijft zo een lijk stinken?
Nee.. Wel van maden en vliegen. Arme man. Die is nu ook onherkenbaar misvormdquote:Op donderdag 1 november 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je huis zo stinkt heb je niet zo snel last van inbrekers....
Waarom heb je dan nog lijkenpikkers?quote:Op donderdag 1 november 2012 01:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Als je huis zo stinkt heb je niet zo snel last van inbrekers....
Meestal zo denk ik na het sterven, alleen dan onder de grondquote:Op donderdag 1 november 2012 01:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.. Wel van maden en vliegen. Arme man. Die is nu ook onherkenbaar misvormdWat 'n einde.
Goede vraag.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom heb je dan nog lijkenpikkers?
Haahaha, je snapt m'n punt toch! Ik doelde op het niet kunnen nemen van afscheid van familie.quote:Op donderdag 1 november 2012 01:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Meestal zo denk ik na het sterven, alleen dan onder de grond![]()
![]()
Jawelquote:Op donderdag 1 november 2012 01:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haahaha, je snapt m'n punt toch! Ik doelde op het niet kunnen nemen van afscheid van familie.
Ook daarom;quote:Op donderdag 1 november 2012 07:15 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets op het internet plaatsen en dan ook nog eens op Facebook..
.
Niks, maar ik probeer Borte uit de tent te lokken.quote:Op donderdag 1 november 2012 08:13 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er mis met Koerden, Weissman?
Ze hebben geen eigen land?quote:Op donderdag 1 november 2012 08:13 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er mis met Koerden, Weissman?
Verder niet veel, toffe mensen, altijd in voor een grapje, leuke muziek.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2012 09:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verder niet veel, toffe mensen, altijd in voor een grapje, leuke muziek.
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij bent echt streng, siçtim, back off yaptim.
Ha$a... Zou ik nooit doenquote:Op donderdag 1 november 2012 10:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon grapje yapalim dedik çarkimiza siçtin.
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ha$a... Zou ik nooit doenRepsect jwz.
Nee, niet meer! Die is terug naar mijn oudersquote:Op donderdag 1 november 2012 10:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij had een kat toch? Ga je meedoen?
Winactie 10 jaar F&F!
Baas is ie, was ie!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Zulke songteksten heb je helaas niet meer. Ik krijg er iedere keer weer kippenvel van.
Kun je alsnog meedoen.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, niet meer! Die is terug naar mijn ouders
Mijn ontbijt was 3 koffie, snicker, 2 pillen, neusspray en keelpastillesquote:Op donderdag 1 november 2012 10:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I need breakfast & lunch.
lekker gezond!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was 3 koffie, snicker, 2 pillen, neusspray en keelpastilles
Adam gibi bir kahvalti yapsaydin keske.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn ontbijt was 3 koffie, snicker, 2 pillen, neusspray en keelpastilles
Lekkerder + beter dan de mijne!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker gezond!
Ik ga denk ik voor een broodje uit de oven met feta en een espresso
Heb geen hongerquote:Op donderdag 1 november 2012 10:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Adam gibi bir kahvalti yapsaydin keske.Zo word je ook niet snel beter natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lekker gezond!
Ik ga denk ik voor een broodje uit de oven met feta en een espresso
Word je dat niet zat op den duur?quote:Op donderdag 1 november 2012 10:36 schreef Levolution het volgende:
Eet standaard omelet/spiegelei dan in de ochtend. Kuru ekmek olmuyor.
Zeytin, peynir, ekmek (standaard Turkish), tomaat, komkommer en een eitje. Daarnaast thee en sinaasappelsap.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb geen hongerOf eigenlijk wel,maar geen zin om te eten.
Verder had ik thuis geen boter meer en zonder dat kan ik geen brood etenGa straks netjes boodschappen doen.
Wat heb jij gegeten dan?
Hallo,feta is makkelijker.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Beyaz peynir is het! Wanneer ga je dat nou eens leren?
Ik niet, ik ben gek op ei.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Word je dat niet zat op den duur?
quote:
Super. Je zorgt voor jezelf!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeytin, peynir, ekmek (standaard Turkish), tomaat, komkommer en een eitje. Daarnaast thee en sinaasappelsap.
Droog brood.quote:
Droog brood inderdaad.quote:
Bal - kaymak op je brood!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben gek op ei.
Maar dan nog, word je kuru ekmek ook niet zat? Of elke keer een boterham met kaas zoals Nederlanders.
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bal - kaymak op je brood!
Hallo, Turken op FOK! topic!quote:Op donderdag 1 november 2012 10:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hallo,feta is makkelijker.
What's the difference?
Is niet erg. Nederlanders hebben vaak het standaard broodje in den zakje of aluminium folie,klopt.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Droog brood inderdaad.
Als in een boterhammetje met zielig beleg. Niet dat mensen hier echt brood zonder beleg eten.
Sorry man, was vergeten dat je geen Turk was.
Haha ja, Turkse ontbijten zijn erg uitgebreid.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is niet erg. Nederlanders hebben vaak het standaard broodje in den zakje of aluminium folie,klopt.
Ik ontbeet vaak bij een Turkse vriendinolijven, beyaz peynir(nou blij, X?) maar ze hadden ook van dat geroosterd brood, ik kan het niet uitleggen.
Aaah dat hebben wij nog elke zomer dat we in TR zijn.... Jam, eieren, menemen, simit, pide, kaymak, beyaz peynir, zeytin, komkommer, tomaatjes, you name it. En met zijn 10-en ontbijten op het balkon van het huis, omringd door groen, bergen, koeien, appelbomen etc.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha ja, Turkse ontbijten zijn erg uitgebreid.
Vroeger was het beter, in ons dorpje. Was niet normaal, alles tegelijk op tafel. Beyaz peynir, olijven, spiegelei, patat (!), tig soorten zelfgemaakte jam, kaymak (room), ga zo door.
Mis zulke ontbijten wel.
Maar epic is het wel.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:47 schreef xminator het volgende:
Dat heb ik dan nooit begrepen kizartma bij kahvalti.
Ohja, die Britten kunnen er ook wel wat van. Ook met hun toastjes met jam.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
In Iran ontbeet ik ook met kaymak en jam, ik vind dat totaal niet te eten.
Turks ontbijt en Engels ontbijt
Gebakken aardappeltjes dnzo.quote:Op donderdag 1 november 2012 10:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, die Britten kunnen er ook wel wat van. Ook met hun toastjes met jam.
En marmite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |