SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:36 schreef xminator het volgende:
OP is al circa 4 topics anders en niemand die het opmerkt.
Oki! Meerijden is ook 'n optie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Oke, top!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oki! Meerijden is ook 'n optie.
Ben flexibel.
En nu slapen. Truste!
Volgens mij hebben ze het over Mahzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Ga je oud & nieuw in roffa vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Jep! Althans dat beweerd hij.quote:
Zargon mag met de bon langskomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Oke, wordt waarschijnlijk 90% hele avond lang bij mahzen eten+drinken. Dus één bon hopelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijequote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je oud & nieuw in roffa vieren?
[..]
Jep! Althans dat beweerd hij.
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.quote:
Familie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijedus.. misschien wel
Heb ik al verteld toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
Declareren bij xaban06.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
[..]
Nee man, dacht dat locatie te ver voor je was.
Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?
Jij niet, Ayca, Borte en zG zouden me wel herkennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
zG, je hebt niks over mijn UI gezegd.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:07 schreef xminator het volgende:
Ik keek net naar het menu van Mahzen en dit is wat ik zag:
Künefe
Bladerdeeg-nestjes met mozzarella in honingsiroop en warom gereserveerd
warom
Daar wachtte ik opquote:
1. het gaat door.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef xaban06 het volgende:
iksiminator, speciaal voor je nogmaals dan.
Ik kom niet, omdat 1) ik nog steeds denk dat het niet doorgaat
2) ik niemand van jullie ken, dan bedoel ik niet IRL, maar ik weet niet eens hoe oud jullie zijn, hoe jullie heten, bilmem ne. Misschien ben je wel een gestoorde kurt.
3) ik mijn tijd liever doorbreng met mijn gezin
mk puberiquote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:08 schreef xminator het volgende:
[..]
1. het gaat door.
2. ik ken het merendeel ook niet. Je wordt hoogstens verkracht dan, jammer dan!
3. Oke dat is een plausibele verklaring.
1) Flauw. Kom je als het doorgaat? Dan bellen we je op het moment dat we bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:06 schreef xaban06 het volgende:
iksiminator, speciaal voor je nogmaals dan.
Ik kom niet, omdat 1) ik nog steeds denk dat het niet doorgaat
2) ik niemand van jullie ken, dan bedoel ik niet IRL, maar ik weet niet eens hoe oud jullie zijn, hoe jullie heten, bilmem ne. Misschien ben je wel een gestoorde kurt.
3) ik mijn tijd liever doorbreng met mijn gezin
1) Niks flauw, gebaseerd op feiten uit het verleden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
1) Flauw. Kom je als het doorgaat? Dan bellen we je op het moment dat we bij elkaar zijn.
2) Je kent mij.. De rest is iets jonger dan jij; denk aan 19-25. Zo'n meet is dus juist bedoeld om elkaar (beter) te leren kennen. Zulke eisen zijn flauw; je zal dan alleen met bekenden meeten (is dus heel anders dan meeten met de mensen van het forum).
3) Ja, maar je kunt heus wel 3 uur of zo van je tijd even besteden aan iets anders dan je familie. We vragen niet een hele dag van je of zo. Al kom je voor een uurtje, is ook goed.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rustig maar, we houden rekening met je door glijmiddel mee te nemen.
Resultaten uit het verleden yadayadayada. Je ontwijkt mijn vraag trouwens.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1) Niks flauw, gebaseerd op feiten uit het verleden.
Wat wil je weten? Onze 'echte' afkomst staat in de eerste spoiler in de OP.quote:2) Ik zei nog, dat ik niet IRL bedoel, maar als ik uberhaupt niet weet hoe jullie allemaal heten, leeftijd, afkomst felan filan.
Kom op man, dit is gewoon een smoesje. Alsof je sterft van een uurtje zonder je familie. Ga je nooit uit met je vrienden of zo sinds je een familie hebt? Ik snap dat familie belangrijk voor je is, maar je kan er wel wat flexibeler mee omgaan mijns inziens, vooral als er niet veel van je gevraagd wordt. Je woont in Rotterdam, kom langs voor een uurtje en ga weer terug naar huis.quote:3) Tuurlijk kan dat, maar familie heeft wat hogere prio
The fuck.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:17 schreef xminator het volgende:
Dit is wel erg/raar (fenomeen angiooedema):
http://imgur.com/a/XDBSw
1) Nee, ik zal niet komen, dit had je trouwens kunnen afleiden van 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden yadayadayada. Je ontwijkt mijn vraag trouwens.
[..]
Wat wil je weten? Onze 'echte' afkomst staat in de eerste spoiler in de OP.
[..]
Kom op man, dit is gewoon een smoesje. Alsof je sterft van een uurtje zonder je familie. Ga je nooit uit met je vrienden of zo sinds je een familie hebt? Ik snap dat familie belangrijk voor je is, maar je kan er wel wat flexibeler mee omgaan mijns inziens, vooral als er niet veel van je gevraagd wordt.
Lost het krijgen van antwoord op vraag 2 dit probleem op?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
1) Nee, ik zal niet komen, dit had je trouwens kunnen afleiden van 2.
Je vraagt allemaal dingen die er niet zoveel aan toe doen. Wat maakt het uit of je ons naam wel of niet kent? Ben je content met de leeftijden tussen 19 en 25? Ambi is iets ouder, iets jonger dan 30. 'We' zijn grotendeels Turks; er kunnen mensen aansluiten die een andere afkomst hebben. Maar, grotendeels Turks, dus.quote:2) Dat zeg ik toch? Namen, leeftijden, afkomst. En vooral 'gechat' hebben met diegene. Benmi anlatamiyorum senmi salaksin?
Ja, prima. Zoals ik aangaf begrijp ik dat als ik een hele dag van je vraag. Of dat je bezig bent met iets belangrijks, en dat je daarom niet kunt komen of zo. Ik vraag slechts een uurtje van je dag. Of, hell, kwartiertje is ook genoeg, dan laat je jezelf even zien. Je familie kan een uurtje zonder jou, jij kan een uurtje zonder je familie. En het is ook niet dat we naar een verre oord gaan of zo, het is in Rotterdam, dicht bij jou dus. Mocht er iets gebeuren ben je zo thuis.quote:3) Laat ik het zo zeggen dan: 1. Gezin, ergens op 5. vrienden en ergens op 100. meeten met onbekende.
M'kay.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:21 schreef xaban06 het volgende:
Toch even de moeite genomen om mijn rooster te checken voor december, ik werk tot 22:00, jammer dames.
Ok, ben anlatamamisim. Het is niet dat wanneer ik een lijstje krijg dat ik plots iedereen ken, toch? Amaan Zargon, yorgunum, is yogun. Doe niet moeilijk ... hassittir yazmayacam bile, ik kom niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lost het krijgen van antwoord op vraag 2 dit probleem op?
[..]
Je vraagt allemaal dingen die er niet zoveel aan toe doen. Wat maakt het uit of je ons naam wel of niet kent? Ben je content met de leeftijden tussen 19 en 25? Ambi is iets ouder, iets jonger dan 30. 'We' zijn grotendeels Turks; er kunnen mensen aansluiten die een andere afkomst hebben. Maar, grotendeels Turks, dus.
Als je een PM krijgt met een overzicht met de info die je vraagt, lost dit het probleem op?
Dit zijn niet mensen die elkaar een maandje of twee of zo kennen, dat weet jij ook.
[..]
Ja, prima. Zoals ik aangaf begrijp ik dat als ik een hele dag van je vraag. Of dat je bezig bent met iets belangrijks, en dat je daarom niet kunt komen of zo. Ik vraag slechts een uurtje van je dag. Of, hell, kwartiertje is ook genoeg, dan laat je jezelf even zien. Je familie kan een uurtje zonder jou, jij kan een uurtje zonder je familie. En het is ook niet dat we naar een verre oord gaan of zo, het is in Rotterdam, dicht bij jou dus. Mocht er iets gebeuren ben je zo thuis.
Hoe wil je mensen leren kennen als je elkaar niet wil ontmoeten? Catch-22. Zoals het niet aan een baan kunnen komen zonder werkervaring en geen werkervaring op kunnen doen zonder een baan.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ok, ben anlatamamisim. Het is niet dat wanneer ik een lijstje krijg dat ik plots iedereen ken, toch?
Dat is heel anders dan 3 redenen noemen die ik persoonlijk zwak vind. Klaar, geen interesse, okay.quote:Amaan Zargon, yorgunum, is yogun. Doe niet moeilijk ... hassittir yazmayacam bile, ik kom niet.
Foto's van?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 06:32 schreef Weissman het volgende:
Promissum cadit in debitum
Even op zoek gaan naar fotos
Altijd lan, altijd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:05 schreef xaban06 het volgende:
Gunaydin Weismann je bent er vroeg bij.
Deze chick, zoveel haatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Oh Weiss,zo schattig. Je bent geen steek veranderd.
je neemt dan ook de engste foto?quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, ik zou me eerlijk gezegd wel oncomfortabel voelen als xaban06 daadwerkelijk voor ons gaat betalen.
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]Alsof ie gaat betalen...
En idd, I make my own money.
Heeft daar toch niets mee te maken? Ik voel me er gewoon niet lekker bij om op kosten van een wildvreemde (ik ken xaban06 nauwelijks) te gaan eten en feesten. Is tegen mijn principes/levensovertuiging in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!
sterke vrouwen aan de top!
Kijk nu maarquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Eagle...![]()
Had opmerking gemaakt over Tosya rijst, had een tirade verwacht van jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]Lafda kalmasinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Logisch toch..quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
lkkr onafhankelijk meid, ga zo door!
sterke vrouwen aan de top!!!Blijf dan liever thuis!
Even een plan bedenkenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lafda kalmasin
[..]
Logisch toch..Blijf dan liever thuis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 10:56 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Even een plan bedenken
Yapda goreyimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoor 't wel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |