SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:36 schreef xminator het volgende:
OP is al circa 4 topics anders en niemand die het opmerkt.
Oki! Meerijden is ook 'n optie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Oke, top!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oki! Meerijden is ook 'n optie.
Ben flexibel.
En nu slapen. Truste!
Volgens mij hebben ze het over Mahzen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Ehm dunno of ik in roffa zit dan, het is serieus maar 2 min. fietsen voor mij (naar mehzan)als ik in Alkmaar zit zou dat kunnen ja
Ga je oud & nieuw in roffa vierenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:42 schreef Ayca het volgende:
Jep! Althans dat beweerd hij.quote:
Zargon mag met de bon langskomen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe wil je de betaling regelen? Laten wij het even concreet maken.
Oke, wordt waarschijnlijk 90% hele avond lang bij mahzen eten+drinken. Dus één bon hopelijk.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zargon mag met de bon langskomen.
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijequote:Op woensdag 31 oktober 2012 02:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ga je oud & nieuw in roffa vieren?
[..]
Jep! Althans dat beweerd hij.
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.quote:
Familie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ouders zijn zeer waarschijnlijk eind december in turkijedus.. misschien wel
Heb ik al verteld toch?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo kom jij niet? Het is een rotterdam je hometown. Je kan altijd weggaan als je het niets vindt.
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
Declareren bij xaban06.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik betaal mijn eigen eten.
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedava gordu ya. Echte arabier.
[..]
Nee man, dacht dat locatie te ver voor je was.
Ik ben het vergeten.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs op gereageerd, nasil bilmiyosun?
Jij niet, Ayca, Borte en zG zouden me wel herkennen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat voor de anoniem in een hoekje zitten en ons begluren style.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik doe het wel voor je, als je maar komt.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:05 schreef Triggershot het volgende:
zG, je hebt niks over mijn UI gezegd.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:07 schreef xminator het volgende:
Ik keek net naar het menu van Mahzen en dit is wat ik zag:
Künefe
Bladerdeeg-nestjes met mozzarella in honingsiroop en warom gereserveerd
warom
Daar wachtte ik opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |