De naam van El Stinho misbruikenquote:Dat dit kan in Nederland
Ajacied422
In ruil voor een prostaatpor van Samira B?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:06 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb het idee dat Visser iets heeft gezocht zodat ze geen schuld heeft.
Fann...........quote:
eeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann...........![]()
![]()
Matige aflevering met wel een terechte uitspraak.
quote:Smah je bent ruig lekker en ik jou behandelen als een prinses. Lekker zacht buikje juist hou ik van. Gaan we samen ritjes maken in mijn Audi, helemaal chill.
Groetjes
Ali.
Coos !quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Fann...........![]()
![]()
Matige aflevering met wel een terechte uitspraak.
Inderdaad, een maandje hardlopen en het ziet er ook weer strak uit. (was het eigenlijk al)quote:
Ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Coos !
effe naar Bram kijken![]()
hiero
[Pauw & Witteman #243] Een razende kutlul
Het blijft een allochtoon, inclusief eerwraak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Inderdaad, een maandje hardlopen en het ziet er ook weer strak uit. (was het eigenlijk al)
Nog gezonder ook
Denk dat het eerder is opgenomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
http://www.igz.nl/actueel(...)eling_patienten.aspx
denk dat meester visser dit in z'n achterhoofd had
staan flink wat gebreken in
Die kunnen niet op haar verhaald worden, as easy as that.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:24 schreef GuitarJJ het volgende:
En hoe zit het met de loonkosten van de artsen (die dus zonder behandeling zaten) die de kliniek heeft gemaakt? Of valt dat onder het 'ondernemersrisico'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |