Ik dacht al dat ik hem van ONM kende jaquote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Roel Fooij. Hij speelde eerder als Sander Overbeeke in Onderweg Naar Morgen, van seizoen 1 t/m 4
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/f98df0b5-37d8-4ad0-b7ee-c192c4482846
Dit vind ik een geweldige scène uit die periode. Die tekst ook en de muziek van Ronald.
Dus geen Rien.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 2: ...En toen had Rien ook een brief gekregen. De fuck
Ik voel gewoon de miljoenen kijkers die op het moment van de eerste uitzending dachten "Huh!? Ik dacht écht dat het Rien was!"quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg... Ik dénk maar pin me er niet op vast, dat ik bij deze dé ultieme kans heb om de seizoen 5 castfoto in handen te krijgen, als die al bestaat.
Uhm... Ja. Een van de vele merchandising van de jaren '90. Goudkust had ook een posterboekquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ken jij de GTST Posterboeken?
Well, als daar de castfoto's in staan dan móet seizoen 5 daarin staan. Heb iemand op Marktplaats die ze aanbiedt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uhm... Ja. Een van de vele merchandising van de jaren '90. Goudkust had ook een posterboek
Iets wat er niet is, kan er ook niet zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Well, als daar de castfoto's in staan dan móet seizoen 5 daarin staan. Heb iemand op Marktplaats die ze aanbiedt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Frey het volgende:
Was dit hem niet:Ah, inderdaad ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:34 schreef Frey het volgende:
Was dit hem niet:Weet je dat ik die rotkop van die vent echt ben beugekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem het me absoluut niet kwalijk
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Wie?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Weet je dat ik die rotkop van die vent echt ben beugekeken?Neem het me absoluut niet kwalijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Wie?Ik drukte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:43 schreef Frey het volgende:
[..]
Wie?Ja ik zeur er ook niet over, want ik zeur nooit (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en van mij mag het allemaal, maar vinden jullie het nu nog steeds net zo grappig als de eerste paar keer? Kan dat me dus echt gewoon niet voorstellen
Een heer met stijl
Ik blijf het grappig vindenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik zeur er ook niet over, want ik zeur nooit () en van mij mag het allemaal, maar vinden jullie het nu nog steeds net zo grappig als de eerste paar keer? Kan dat me dus echt gewoon niet voorstellen
Nee, daarom nu ook bescheiden in spoilers.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 22:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik zeur er ook niet over, want ik zeur nooit () en van mij mag het allemaal, maar vinden jullie het nu nog steeds net zo grappig als de eerste paar keer? Kan dat me dus echt gewoon niet voorstellen
En doeltreffende onderschriften bij het Gottschalk en het Proper plaatje blijven ook geweldig.quote:
Nee, Onderweg naar morgen. ONM is de grootste fout ooit gemaakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik hem van ONM kende ja
Truequote:Op donderdag 1 november 2012 09:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nee, Onderweg naar morgen. ONM is de grootste fout ooit gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |