De schutter in de bioscoop kon kiezen uit 9 bioscopen die bij hem in de buurt waren. In een van deze bioscopen was het verboden om een wapen bij te hebben, raad eens welke bioscoop hij heeft gepakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat is de relevantie van het argument dat het op plaatsen is gebeurt waar het dragen van wapens verboden is? Moet dat gegeven gestoorde mensen tegenhouden of zo?
Zal ik het nog verder doortrekken?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:25 schreef .SP. het volgende:
[..]
Bazooka is wel puik dus?
Vooral je laatste zin is intens naief. Zullen we de woorden eens veranderen: "Die lui die een assault rifle bezitten zullen niet ineens kindertjes in een school neerschieten"
Natuurlijk is die niet overbodigquote:Op donderdag 17 januari 2013 03:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De meeste pistolen zijn ook semi automatisch, het is gewoon symboolpolitiek waar helemaal niets mee word opgelost.
Bovendien is het in strijd met de grondwet dus daarom alleen al zou deze discussie overbodig moeten zijn.
Nee joh. Amendment betekent toch helemaal niet verandering of herziening?quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Natuurlijk is die niet overbodigOok een grondwet is aan te passen.
Ok, ik geloof dat een discussie niet mogelijk is. Snap niet wat een auto met een machinegeweer te maken heeft.quote:Op donderdag 17 januari 2013 03:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zal ik het nog verder doortrekken?
Een persoon met een ferarri zal ook niet ineens mensen doodrijden.
Lange tijd geleden heb ik vernomen dat ze technisch gezien op dezelfde manier gekwantificeerd worden volgens de wet, namelijk aan de hand van de versnelling van het projectiel. Bepaalde auto's zouden daaronder vallen, en dan doel ik niet op de Ferrari's en dergelijke.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, ik geloof dat een discussie niet mogelijk is. Snap niet wat een auto met een machinegeweer te maken heeft.
Lijkt me een kromme vergelijking:quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Lange tijd geleden heb ik vernomen dat ze technisch gezien op dezelfde manier gekwantificeerd worden volgens de wet, namelijk aan de hand van de versnelling van het projectiel. Bepaalde auto's zouden daaronder vallen, en dan doel ik niet op de Ferrari's en dergelijke.
Begin middelbare school kwam dat ter gehoor, dus al een tijd geleden. Of het klopt en nu nog zo is, dat zou je aan een rechtenstudent/jurist moeten vragen.
Slimheid en afleidingsmanoeuvres in de discussie kunnen Alex Jones dan ook niet ontzegd wordenquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lijkt me een kromme vergelijking:
versnelling kogel: 1x10e6 m/s2
versnelling Veyron: 15 m/s2
factor 20,000 verschil, bovendien haal ik met een loden pijp een hogere versnelling dan een veyron, is dat ook dan een vuurwapen?
Ergo, de discussie wordt verpest door irrelevante vergelijkingen, precies de techniek die Alex Jones ook toepast als het te lastig wordt.
Ze kunnen beide in de verkeerde handen een bloedbad veroorzaken. En vaker gaat het ook fout met de auto dan met een semi automatisch "assault rifle". Is het dan niet verstandiger om auto`s die harder kunnen dan 80 kilometer per uur te verbieden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ok, ik geloof dat een discussie niet mogelijk is. Snap niet wat een auto met een machinegeweer te maken heeft.
Hou de discussie bij wapens, ik kan je ook met een satestokje vermoorden maar trek dat ook niet bij de discussie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 03:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ze kunnen beide in de verkeerde handen een bloedbad veroorzaken. En vaker gaat het ook fout met de auto dan met een semi automatisch "assault rifle". Is het dan niet verstandiger om auto`s die harder kunnen dan 80 kilometer per uur te verbieden?
Jou vergelijking met atoomwapens is lachwekkend, een atoomwapen zou natuurlijk niet voor het normale volk vrij verkrijgbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:05 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hou de discussie bij wapens, ik kan je ook met een satestokje vermoorden maar trek dat ook niet bij de discussie.
Als je geen reeele argumenten hebt om een atoomwapen wel en een machinegeweer niet te verbieden moet je dat gewoon zeggen.
Waarom is dat bij een atoomwapen wel zo vanzelfspreken, maar bij een bazooka niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Jou vergelijking met atoomwapens is lachwekkend, een atoomwapen zou natuurlijk niet voor het normale volk vrij verkrijgbaar moeten zijn.
Ik vind het wel vreemd dat je mijn punt niet begrijpt, er zijn bizar weinig mensen die door een semi-automatisch geweer vermoord worden de meeste moorden in de VS worden gepleegd met een mes of een handpistool waar het leeuwendeel illegaal van is.
Waarom zou je in godsnaam aan symboolpolitiek willen doen terwijl het in strijd is met de grondwet en het bewezen is dat juist het reguleren van wapens heeft geleid tot zo`n bloedbad. De schutter van Sandy Hook wist heel goed dat er een wapenverbod gelde op die school evenals de dader die huis heeft gehouden in die bioscoop.
Vooral die schietpartij in de bioscoop zou je tot nadenken moeten zetten, juist op die plek was het verboden om wapens te dragen terwijl er meerdere bioscopen in de buurt waren en sommige van die bioscopen waren dichterbij zijn huis. Waarom kiest hij de bioscoop uit waar wapens verboden waren en de andere acht bioscopen waar wapens geoorloofd waren laat hij links liggen.
Het zou je sieren om daar eens op in te gaan, maar net als Piers Morgan ben je er van overtuigd dat het bannen van semi-automatische geweren er voor zorgt dat er geen mensen meer sterven door dit soort mensen, een vreemde gedachtegang vind ik dat.
Ik noem atoomwapens om jezelf te laten inzien dat jij ook grenzen trekt aan wat Amerikanen mogen hebben om zichzelf te verdedigen. Mijn grens ligt lager dan de jouwe, om dan steeds met symboolpolitiek te smijten is een beetje jammer aangezien er genoeg redenen zijn om wat strakkere regels te implementeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 03:58 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Jou vergelijking met atoomwapens is lachwekkend, een atoomwapen zou natuurlijk niet voor het normale volk vrij verkrijgbaar moeten zijn.
Ik vind het wel vreemd dat je mijn punt niet begrijpt, er zijn bizar weinig mensen die door een semi-automatisch geweer vermoord worden de meeste moorden in de VS worden gepleegd met een mes of een handpistool waar het leeuwendeel illegaal van is.
Waarom zou je in godsnaam aan symboolpolitiek willen doen terwijl het in strijd is met de grondwet en het bewezen is dat juist het reguleren van wapens heeft geleid tot zo`n bloedbad. De schutter van Sandy Hook wist heel goed dat er een wapenverbod gelde op die school evenals de dader die huis heeft gehouden in die bioscoop.
Vooral die schietpartij in de bioscoop zou je tot nadenken moeten zetten, juist op die plek was het verboden om wapens te dragen terwijl er meerdere bioscopen in de buurt waren en sommige van die bioscopen waren dichterbij zijn huis. Waarom kiest hij de bioscoop uit waar wapens verboden waren en de andere acht bioscopen waar wapens geoorloofd waren laat hij links liggen.
Het zou je sieren om daar eens op in te gaan, maar net als Piers Morgan ben je er van overtuigd dat het bannen van semi-automatische geweren er voor zorgt dat er geen mensen meer sterven door dit soort mensen, een vreemde gedachtegang vind ik dat.
Dat een atoomwapen bezitten niet kan lijkt mij wel duidelijk. Er hoeft immers iets mis te gaan en miljoenen mensen laten het leven.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:58 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik noem atoomwapens om jezelf te laten inzien dat jij ook grenzen trekt aan wat Amerikanen mogen hebben om zichzelf te verdedigen. Mijn grens ligt lager dan de jouwe, om dan steeds met symboolpolitiek te smijten is een beetje jammer aangezien er genoeg redenen zijn om wat strakkere regels te implementeren.
En een reden om een bioscoop te kiezen waar wapens verboden zijn lijkt me evident maar niet relevant voor de discussie.
Ik kan het type wapen net zo lang verlagen tot je jouw grens vindt, ik wil alleen dat jij inziet dat je ook een grens hebt.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat een atoomwapen bezitten niet kan lijkt mij wel duidelijk. Er hoeft immers iets mis te gaan en miljoenen mensen laten het leven.
Met die semi-automatische geweren waar jij en Piers Morgan op doelen zijn lang niet zo gevaarlijk als een atoomwapen en als je kijkt naar het aantal schietincidenten die er met een simpel handpistool voorkomen zou je eerder een semi-automatisch handpistool verbieden dan zo`n geweer.
Whahahaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef Terecht het volgende:
Alex Jones mashup!.
Alex Jones, rekenwonder:
@2:35: "See, 666 is a doubling of 33 and 33 is pi.".
Je vergelijking gaat helemaal nergens over, je vergelijkt een semi automatisch geweer met een atoomwapen. Het lijkt mij wel duidelijk dat een atoomwapen veel destructiever is dan een machinegeweer waar je elke keer de trekker moet overhalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:27 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik kan het type wapen net zo lang verlagen tot je jouw grens vindt, ik wil alleen dat jij inziet dat je ook een grens hebt.
Anyway, waar het om gaat is niet het absoluut aantal doden dat valt per wapen, maar het feit dat je met zo'n machinegeweer in korte tijd een heleboel mensen kan afschieten. Dat gecombineerd met het feit dat het bezit van zo'n wapen niet te verantwoorden valt (in mijn opinie) lijkt me een verbod op zulke wapens een goed idee. Net zoals jij het verbod op atoomwapens een goed idee vindt.
Jammer dat je de vergelijking niet inziet, het is een beetje extreem maar het is meer een metafoor welke je duidelijk niet snapt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:01 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Je vergelijking gaat helemaal nergens over, je vergelijkt een semi automatisch geweer met een atoomwapen. Het lijkt mij wel duidelijk dat een atoomwapen veel destructiever is dan een machinegeweer waar je elke keer de trekker moet overhalen.
Ik ben trouwens wel benieuwd waar jou grens ligt, gaat het net zoals Morgan om de AR-15 en verwanten met verlengde magazijnen of gaat het om alle semi-automatische wapens want in dat geval zou de Amerikaan alleen nog maar een jachtgeweer of een revolver in huis mogen hebben.
Ik snap de vergelijking best maar het slaat gewoon nergens op. Bovendien vraag ik mij eigen af waar jou grens ligt en waarom vooral omdat een shotgun of een handpistool dezelfde schade aan kunnen richten als met die AR-15.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jammer dat je de vergelijking niet inziet, het is een beetje extreem maar het is meer een metafoor welke je duidelijk niet snapt.
Onzin!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking best maar het slaat gewoon nergens op. Bovendien vraag ik mij eigen af waar jou grens ligt en waarom vooral omdat een shotgun of een handpistool dezelfde schade aan kunnen richten als met die AR-15.
Met 10 in 10 minuten dood richt je minder schade aan dan 10 in 1 minuut dood.quote:
Als je naar Engeland moet ga je ook niet zwemmen, dan pas je de methode aan en ga je per boot (of trein/vliegtuig). Het gewenste eindresultaat telt in zo'n geval.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met 10 in 10 minuten dood richt je minder schade aan dan 10 in 1 minuut dood.
Ik snap het voorbeeld niet denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je naar Engeland moet ga je ook niet zwemmen, dan pas je de methode aan en ga je per boot (of trein/vliegtuig). Het gewenste eindresultaat telt in zo'n geval.
Obvious zeker. Net als dat het beide moordwapens zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik snap het voorbeeld niet denk ik.
Wat ik bedoel is dat je met een AR-15 in dezelfde tijd (zeg tot de SWAT arriveerd) meer mensen (oa ook op grotere afstand dan bijv met een shotgun of pistool) neer kan knallen. Lijkt me eigenlijk nogal obvious
Dus? Het ging om hoeveel schade je er mee aan kan richten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Obvious zeker. Net als dat het beide moordwapens zijn.
Specifieker ging het om dezelfde schade die je ermee aan kan richten. Ofwel, dood is dood.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus? Het ging om hoeveel schade je er mee aan kan richten.
En iedereen die met een willekeurig type kogel wordt geraakt is gelijk dood?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Specifieker ging het om dezelfde schade die je ermee aan kan richten. Ofwel, dood is dood.
Willekeurig alleen als je niet mikt. Dit soort mensen gaan om te doden, ze mikken. Wat mij betreft mag daarom alle vuurwapens afgeschaft worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En iedereen die met een willekeurig type kogel wordt geraakt is gelijk dood?Je weet zelf ook wel dat het niet zo simplistisch is.
Echt?quote:
Wat een kul, met een machinegeweer kan je meer personen per minuut afknallen dan met een shotgun of handpistool, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:37 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijking best maar het slaat gewoon nergens op. Bovendien vraag ik mij eigen af waar jou grens ligt en waarom vooral omdat een shotgun of een handpistool dezelfde schade aan kunnen richten als met die AR-15.
Mijn punt is dat het dan mischien gaat om een paar slachtoffers minder als het er al minder zijn aangezien een shotgun bijvoorbeeld veel grotere patronen gebruikt wat dus makkelijk meerder mensen kan verwonden of zelfs doden.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:59 schreef .SP. het volgende:
[..]
Wat een kul, met een machinegeweer kan je meer personen per minuut afknallen dan met een shotgun of handpistool, daar gaat het om.
Dit is gewoom om een precedent te zetten later volgen uiteraard alle andere wapens. Net als in alle andere landen al gebeurd is, hier in nederland zijn zelfs messen, pepperspray en zelfs scharen verboden om in de auto te hebben.quote:Op donderdag 24 januari 2013 02:10 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mijn punt is dat het dan mischien gaat om een paar slachtoffers minder als het er al minder zijn aangezien een shotgun bijvoorbeeld veel grotere patronen gebruikt wat dus makkelijk meerder mensen kan verwonden of zelfs doden.
Daarom is het symboolpolitiek om die semi-automatische geweren te verbieden, en nogmaals waar ligt de grens dan? Gaat het dan alleen om semi-automatische geweren die gemoddeleerd zijn naar een echt volautomatisch machinegeweer of gaan de semi-automatische jachtgeweren en semi-automatische handpistolen etc ook de deur uit?
Hoe je het ook draait en keert het is tegen hun eigen grondwet in en derhalve zou het eigenlijk niet eens moeten kunnen.
Een grondwet die zo nu en dan met de tijd mee gaat is niet zo heel vreemd toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Dit is gewoom om een precedent te zetten later volgen uiteraard alle andere wapens. Net als in alle andere landen al gebeurd is, hier in nederland zijn zelfs messen, pepperspray en zelfs scharen verboden om in de auto te hebben.
De Verenigde Naties heeft ook als lange termijn beleid om de gehele wereld bevolking te ontwapenen en laters zelfs de legers van individuele landen zodat alleen de verenigde naties wapens mag hebben.
In Australie hebben ze hetzelfd gedaan als in VS nu een vooropgezet massa schietpartij en alle semi-automatische wapens geconfisceerd. Sinds toen zijn er geen massa schietpartijen meer geweest maar nu gaan ze toch alle bolt-actie geweren confisceren.
In VS is het een gronrecht om wapens te bezitten en gebruiken, als ze dit grondrecht kunnen verkrachten met semi-automatische wapens kan het later met alle wapens.
Erg vreemd dat er mensen zijn die voor het ontnemen van dit grondrecht zijn aangezien vrijheid van meningsuiting dan net zo makkelijk afgeschaft kan worden.
Wel als je overheden hebt bestudeert en als je weet dat dit altijd minder vrijheden betekent die je nooit weer terug krijgt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een grondwet die zo nu en dan met de tijd mee gaat is niet zo heel vreemd toch?
Welke vrijheden zijn we hier in NL dan kwijt geraakt bij de laatste wijziging?quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:19 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Wel als je overheden hebt bestudeert en als je weet dat dit altijd minder vrijheden betekent die je nooit weer terug krijgt.
Een overheid zal nooit kleiner worden aleen maar groter, persoonlijke vrijheden zullen nooit meer worden en alleen maar kleiner. Belasting zal nooit minder worden alleen maar meer en meer daarom is elke beperking van persoonlijke vrijheden slecht inderdaad.
de laatste wijziging was het opgeven van de laatste beetjes vrijheid in Nederland door alle macht aan brussel over te dragen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welke vrijheden zijn we hier in NL dan kwijt geraakt bij de laatste wijziging?
Dit zijn dingen die door internationale verdragen komen, en niet door de NL grondwet...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:58 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
de laatste wijziging was het opgeven van de laatste beetjes vrijheid in Nederland door alle macht aan brussel over te dragen.
De gevolgen daarvan zijn elke dag te merken en zullen alleen maar erger worden inderdaad.
We als Nederland mogen niet een bepalen of we wel of niet vreemdelingen toelaten en zelf prinsjesdag gaat eraan geloven. 80% van de nieuwe wetten in Nederland worden door Europa gedicteerd. Vrijheid zoals in America hebben we in Europa niet meer daarom is het ook zo jammer om zelfs America te zien verdwijnen.
Fixedquote:Op donderdag 24 januari 2013 13:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit zijn dingen die door internationale verdragen europese dictatuur komen, en niet door de NL grondwet...
Dat is jouw mening.quote:
Mijn stelling was toch vrij duidelijk dat we in Europa/Nederland geen vrijheden genieten zoals in VS. In Nederland geldt dat al van in de tijd van de koningen die ons als simpele burgers al verboden om wapens te hebben voor zelfverdediging en ons belasting afpersten.quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Laat ik het nog wat specifieker vragen. Misschien dat het dan wel werkt. Welke vrijheiden zijn er verdwenen bij de aanpassing van de Nederlandse grondwet in 1983?
"Wel als je overheden hebt bestudeert en als je weet dat dit altijd minder vrijheden betekent die je nooit weer terug krijgt."quote:Op donderdag 24 januari 2013 14:26 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Mijn stelling was toch vrij duidelijk dat we in Europa/Nederland geen vrijheden genieten zoals in VS. In Nederland geldt dat al van in de tijd van de koningen die ons als simpele burgers al verboden om wapens te hebben voor zelfverdediging en ons belasting afpersten.
Goede oude tijd dat de koningen slechts 20% van de oogst in beslag namen. Tegenwoordig moet je blij zijn als je minder dan 60% van je inkomsten aan de dictatuur afdraagt!
Jouw fout lijkt te zijn dat je niet verder terug dan 1 stap en niet verder vooruit dan 1 stap kan denken.
Omdat de overheid daar helemaal niet over hoort te gaan. De overheid behoort ze te bemoeien met een aantal zaken wat op nationaal nivo geregeld moet worden. DIngen zoals grensbewaking, bescherming van de bevolking tegen miljoenen vluchtelingen bijvoorbeeld. Maar een mens is gewoon ontwikkeld om zichzelf te beschermen tegen tuig en psychopaten zoals de 20 jarige nerd in sandy hooks.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 01:23 schreef PKRChamp het volgende:
Waarom word het recht op een wapen bezitten niet gezien als een verlies van vrijheid?
Een beetje roodnek zorgt er toch zelf wel voor dat de grenzen gesloten blijven voor spics, loempiadraaiers en geitenneukers?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:23 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Omdat de overheid daar helemaal niet over hoort te gaan. De overheid behoort ze te bemoeien met een aantal zaken wat op nationaal nivo geregeld moet worden. DIngen zoals grensbewaking, bescherming van de bevolking tegen miljoenen vluchtelingen bijvoorbeeld. Maar een mens is gewoon ontwikkeld om zichzelf te beschermen tegen tuig en psychopaten zoals de 20 jarige nerd in sandy hooks.
Ik ben altijd serieus. Ook wanneer ik een grap maak.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:36 schreef Iwanius het volgende:
Is dat een serieus bedoelde vraag of zit er een greintje spot in?
Nog even schizofreen als voorheen denk ik?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Gray het volgende:
Hm.
Hoe gaat het eigenlijk met Alex Jones deze week?
Wel als Problem-Reaction-Solution methode is gebruikt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een grondwet die zo nu en dan met de tijd mee gaat is niet zo heel vreemd toch?
kan je toch luisteren elke dag gratis broadcast van 6 to 9 savonds.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:16 schreef Gray het volgende:
Hm.
Hoe gaat het eigenlijk met Alex Jones deze week?
Het is geen talkshow... O.oquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:37 schreef PrepperNL het volgende:
Ja het blijft een radio talkshow geen geprogrammeerde nieuwsbroadcast gemaakt om aan de overheids regulaties te voldoen.
Dat je anti-christelijk bent kan je mij niet de schul geven natuurlijk, misschien zou je de bijbel eens doo rmoeten nemen. Misschien dat je daar ook wat minder ongeduldig wordt
In de vs wel, hier mag dat heul niet meerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:02 schreef LazyDave het volgende:
In veel van die filmpjes kwam fluoride ter sprake, is dat werkelijk zo schadelijk?
Ik kijk eigenlijk alleen maar als Webster Tarpley of Gerald Celente aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Is er iemand anders die Alex Jones moe begint te worden?
Hij brengt goed nieuws, maar hij kan geen interviews afnemen. Contant ontbreekt hij gasten om nog eens duidelijk te maken dat hij ook die dingen weet, dwaalt af en tegen de tijd dat hij de gasten weer aan het woord laat zijn die volgens mij ook weer hun punt kwijt.
\Hij ratelt aan 1 stuk door, 15 minuten lang zijn eigen overdreven mening te schreeuwen in plaats van nieuws te brengen op een feitelijke manier. De mensen die hij een heeft genomen brengen het nieuws op een feitelijke rustige manier.
En hij brengt steeds god in de mix... Ik ben totaal niet gelovig.
Wat een bazen he, alleen jammer van dat linkse geneuzel van tarpley.net als het over amerikaanse politiek gaat.quote:Op zondag 27 januari 2013 04:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen maar als Webster Tarpley of Gerald Celente aanwezig zijn.
Max Keiser volg ik meer op RT. Ik kijk niet vaak naar Jones dus daarom heb ik hem waarschijnlijk niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Wat een bazen he, alleen jammer van dat linkse geneuzel van tarpley.net als het over amerikaanse politiek gaat.
Maar ehhh kijk je niet als Max keiser er is?
al een tijdje, vooral die infocommerials, zelf fearmongeren en de oplossing brengen en daar dan de overheid van betichten.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Is er iemand anders die Alex Jones moe begint te worden?
Hij brengt goed nieuws, maar hij kan geen interviews afnemen. Contant ontbreekt hij gasten om nog eens duidelijk te maken dat hij ook die dingen weet, dwaalt af en tegen de tijd dat hij de gasten weer aan het woord laat zijn die volgens mij ook weer hun punt kwijt.
\Hij ratelt aan 1 stuk door, 15 minuten lang zijn eigen overdreven mening te schreeuwen in plaats van nieuws te brengen op een feitelijke manier. De mensen die hij een heeft genomen brengen het nieuws op een feitelijke rustige manier.
En hij brengt steeds god in de mix... Ik ben totaal niet gelovig.
Een of ander dubieus linkje, en dat full caps aankondigen alsof het wereldnieuws is?quote:Op zondag 3 februari 2013 04:39 schreef Summers het volgende:
235 SHERIFFS AND 5 STATE SHERIFFS ASSOCIATIONS SAYING ‘NO’ TO OBAMA GUN CONTROL
http://worldtruth.tv/235-(...)obama-gun-control-2/
ik heb het zo gekopieerd , ga het echt niet overtypen . Het is wereldnieuws toch , zelfs hier hebben we het erover , nieuws is nieuws wie het ook brengt .quote:Op zondag 3 februari 2013 04:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Een of ander dubieus linkje, en dat full caps aankondigen alsof het wereldnieuws is?
WASHINGTON -quote:Op zondag 3 februari 2013 04:59 schreef Summers het volgende:
[..]
ik heb het zo gekopieerd , ga het echt niet overtypen . Het is wereldnieuws toch , zelfs hier hebben we het erover , nieuws is nieuws wie het ook brengt .![]()
Ik let niet op zijn woorden of het beeld dat de MSM van hem naar voren schuift want die is altijd politiek correct en aardig en verstandig maar op zijn daden en hij zou zijn eed moeten volgen om de constitution te volgen en dat doet hij niet , had hij maar groot respect voor bijv mensenlevens en voor vrijheid van meningsuiting en voor het recht op een eerlijk proces , maar dat heeft hij niet en die hypocriet wil zichzelf en zijn gezin wel levenslang bewaakt laten worden door zwaar gewapende mannen . Hij kan zeggen wat hij wil , er zijn groeperingen die the constitution heiliger vinden dan de mening van een man .quote:Op zondag 3 februari 2013 11:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
WASHINGTON -
De persdienstvan Het Witte Huis heeft dit weekeinde een foto vrijgeven die de wenkbauwen wellicht doen fronsen: President Obama die met een geweer aan het schieten is.
De pr-afdeling van Obama heeft dat echter gedaan om aan te tonen de president wel degelijk wat van wapens afweet. Vanuit de wapenlobby werd gesuggereerd dat Obama nooit een 'gun' in zijn hand had gehad en niet weet waarover hij praat als hij het over wapenbezit heeft, meldt de BBC op haar site. Aanstaande week gaat de president over het veelbesproken wapenbezit in de VS serieus onderhandelen.
De foto van Obama die aan het kleiduivenschieten is, werd genomen op Camp David afgelopen zomer.
In een onlangs gepubliceerd interview met het politieke magazine New Tribune benadrukt Obama dat hij begrip heeft voor de jachtcultuur in de VS. ''Ik heb een groot respect voor traditie van het jagen op het platteland die van generatie naar generatie gaat'', laat hij tijdens het vraaggesprek weten.
Ten eerste vraag ik me af waarom je je zo druk maakt over iets dat aan de andere kant van de oceaan plaatsvindt, ten tweede vraag ik me af waar jouw protest in Nederland blijft. Als je wapens kennelijk als het ultieme baken van vrijheid ziet, waarom hoor ik je nooit over de wapenwetten in Nederland? Heb je al een brief geschreven naar de Hoge Heren in Den Haag over wat voor een schande het is dat jij geen AR-15 mag bezitten?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik let niet op zijn woorden of het beeld dat de MSM van hem naar voren schuift want die is altijd politiek correct en aardig en verstandig maar op zijn daden en hij zou zijn eed moeten volgen om de constitution te volgen en dat doet hij niet , had hij maar groot respect voor bijv mensenlevens en voor vrijheid van meningsuiting en voor het recht op een eerlijk proces , maar dat heeft hij niet en die hypocriet wil zichzelf en zijn gezin wel levenslang bewaakt laten worden door zwaar gewapende mannen . Hij kan zeggen wat hij wil , er zijn groeperingen die the constitution heiliger vinden dan de mening van een man .
Jij vraagt het je ook af aangezien je ook in dit topic post en dit is 1 wereld of er nou 1 of 3 oceanen tussen zitten en of mensen nou wel of niet ooit een landnaam en grenzen hebben verzonnen .quote:Op zondag 3 februari 2013 12:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ten eerste vraag ik me af waarom je je zo druk maakt over iets dat aan de andere kant van de oceaan plaatsvindt, ten tweede vraag ik me af waar jouw protest in Nederland blijft. Als je wapens kennelijk als het ultieme baken van vrijheid ziet, waarom hoor ik je nooit over de wapenwetten in Nederland? Heb je al een brief geschreven naar de Hoge Heren in Den Haag over wat voor een schande het is dat jij geen AR-15 mag bezitten?
Het is idd één groot holistisch feestje dat we met z'n allen op deze aardkloot aan het vieren zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij vraagt het je ook af aangezien je ook in dit topic post en dit is 1 wereld of er nou 1 of 3 oceanen tussen zitten en of mensen nou wel of niet ooit een landnaam en grenzen hebben verzonnen .
Misschien onmdat het over een grondwet gaat die wij in Europa nog nooit gehad hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het is idd één groot holistisch feestje dat we met z'n allen op deze aardkloot aan het vieren zijn.
Alleen vraag ik mij dan wel af waarom jij je drukker lijkt te maken over nieuwe regels die het feestje drie dorpen verderop (waar je bovendien toch nooit komt) mogelijk zullen verstieren, als in je eigen dorp op dit moment veel strengere regels gelden en ik je daar niets over hoor zeggen.
Woon jij zelf in de VS?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Misschien onmdat het over een grondwet gaat die wij in Europa nog nooit gehad hebben.
Na de tyrannie van de koningen, spanjaarden, oranjes, burocraten, Duitsers, moderne politici en nu de Europese globalisten hebben we in Europa nog nooit persoonlijke vrijheden zoals in America gehad daarom is het zo jammer dat dit ene bastion van persoonlijke vrijheden in de wereld ook afgepakt wordt.
Hadden we tot nu toe nog iets om een voorbeeld aan te nemen en naar op te kijken hoe dat wellicht ook ooit eens in Nederland te realiseren zou zijn. Na de globalistische putch van Obama om zo het amerikaanse volk bestaande uit sterke individuen af te breken en terug te brengen tot een globalistisch collectief.
Voor een collectivist zoals jou inderdaad een reden voor een feestje maar voor individuen zoals ik een regelrechte ramp dat heb jij goed gezien.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:14 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Nee hoe zou ik anders een voorbeeld aan Amerikanen kunnen nemen.
Als Nederlander in de VS ben je toch geen Amerikaan...quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje vreemd om een voorbeeld aan jezelf te nemen.
Dit kan zo van Free Republic geplukt zijn. Bombastisch, apocalyptisch en hysterisch. Verder is de VS allang geen land van sterke individuen meer als je Romney en randroid Paul Ryan mag geloven. 47% van de Amerikanen zijn namelijk luiwammesen, parasieten. Beter neem je een voorbeeld aan Somalië waar er geen collectivistische staat bestaat die de moochers het hoofd boven water houdt, in de Hobbesiaanse strijd van allen tegen allen die daar gaande is komen enkel de sterke individuen bovendrijven. Want om de door jou als baas bestempelde Gerald Celente te parafraseren: als je je eigen leven niet kunt verdedigen ben je het niet waard om te ademen. In Somalie kun je naar hartenlust dat sociaal darwinistische fantasietje uitleven.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:52 schreef PrepperNL het volgende:
[..]
Misschien onmdat het over een grondwet gaat die wij in Europa nog nooit gehad hebben.
Na de tyrannie van de koningen, spanjaarden, oranjes, burocraten, Duitsers, moderne politici en nu de Europese globalisten hebben we in Europa nog nooit persoonlijke vrijheden zoals in America gehad daarom is het zo jammer dat dit ene bastion van persoonlijke vrijheden in de wereld ook afgepakt wordt.
Hadden we tot nu toe nog iets om een voorbeeld aan te nemen en naar op te kijken hoe dat wellicht ook ooit eens in Nederland te realiseren zou zijn. Na de globalistische putch van Obama om zo het amerikaanse volk bestaande uit sterke individuen af te breken en terug te brengen tot een globalistisch collectief.
Voor een collectivist zoals jou inderdaad een reden voor een feestje maar voor individuen zoals ik een regelrechte ramp dat heb jij goed gezien.
nuja, jij kent die persoon weer niet,quote:Op maandag 4 februari 2013 09:52 schreef Copycat het volgende:
Het linkse FOK! ?
Iets zegt me dat je FOK! niet echt kent.
Een woord: Zwitserland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:34 schreef Gray het volgende:
In een gezonde maatschappij zijn schietwapens niet nodig.
Welkom mr Jones. In Mexico is er ook een wapenverbod en er worden veel meer mensen vermoord dan in de VS.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:07 schreef AlexJones het volgende:
[..]
Een woord: Zwitserland.
Hoe dan ook! Wij hier in de VS leven in angst voor de overheid. ZE WILLEN ONZE WAPENS MAAR DIE ZULLEN ZE NIET KRIJGEN! Ons Tweede Amendement zal niet worden aangetast!
Geschiedenis herhaalt zich! Het Hitler-tijdperk speelt zich opnieuw af, op een moderne, gesophisticeerder manier..alleen deze keer gaat IEDEREEN ten onder!
Eerst nemen ze jouw wapens af, dan vaccineren ze jouw kinderen met In autisme, dan gooien ze iPods en Blackberry's naar de jongeren om ze in social media zombies te veranderen. De fluoride en de GMOs doen de rest. Ze willen jullie hersendood hebben mensen! Om jullie daarna te vervangen met robots. Ik garandeer jullie, aan het einde van de eeuw zijn er geen mensen meer!
WORDT WAKKER MENSEN!
En voor al mijn NLse fans hier...
GOD BLESS YOU ALL! GIVE ME LIBERTY OR GIVE ME DEATH!
Precies! Ik wil dat de goede mensen van Mexico zich kunnen beschermen tegen de vieze vuile drugskartels (die overigens door Obama aan wapens zijn geholpen). Nu heb je daar een Chicago-situatie waar de goede mensen geen wapens mogen hebben maar de criminelen wel!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Welkom mr Jones. In Mexico is er ook een wapenverbod en er worden veel meer mensen vermoord dan in de VS.
denkbeeldige aliensquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef AlexJones het volgende:
Blijf dan maar geloven in jullie denkbeeldige aliens en zionisten![]()
He is de paashaas nog langsgeweest dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |