Bio-oil?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Kleine vraag: wat was dat spul ook al weer wat zo fijn was bij een trekkende huid op je buik? Ik merk dat er weer meer striae in aan het springen is en het jeukthoe heette het spul en waar koop je het?
thanx, binnenkort maar even kijken waar ze die verkopen. Prenatal of zo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef pessie het volgende:
Hobbesje wat ontzettend verdrietig![]()
Wat betreft buikband, mijn schoonzus heeft em aangeschaft bij haar tweelingzwangerschap en heeft er veel aan gehad. Ik heb er 1 bij Nathan gebruikt maar niet zo lang, ik vond een buikband en een bekkenband wel erg omslachtig en de bekkenband had ik meer aan.
Prenatal inderdaad. Van het merk Anita. Volgens mij heb ik toen 30 euro betaald.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 07:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
thanx, binnenkort maar even kijken waar ze die verkopen. Prenatal of zo?
Bio-oil ook maar even halen.
Ik las even snel en zag mn achternaam en dacht huh?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef pessie het volgende:
Estrys, ik hoop echt dat dat schuldgevoel af gaat zakken vandaag. Je bent 31 weken zwanger en het gaat allemaal niet zo soepel, misschien dat je met een dag rust de 34 weken beter kunt volmaken dan wanneer je vandaag doorgaat en volgende week verplicht zwangerschapsverlof opnemen.
Hooiwagen, dat is best persoonlijk. Als ik voorverpakte sla koop neem ik degene met de houdbaarheidsdatum die het verst weg ligt en eet dat zonder wassen op. De andijvie voor de stamppot laatst heb ik dan wel een extra wasbeurtje gegeven, dus erg consequent ben ik niet. Ik heb ook een vriendin die tijdens de zwangerschappen überhaupt niets rauws at. Dat is een beetje mijn schrikbeeld.
Ik vind het zo grappig... Jen zegt ook dat het voor konijntjes is.. En toen we bij sorbo gingen eten wilde Isabeautje ook geen sla eten en toen zei ik ook tegen haar dat het toch voor konijntjes was... "Mama??? Is voor konijntjes he?" Sorbo:quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:16 schreef becky27 het volgende:
Ik ben een konijnmaar in principe was ik de sla niet extra. En ik eet bijna iedere dag sla.
Niet eens bij stil gestaan eigenlijk
Dat klinkt bekend. Ik buik niet echt naar voren, maar echt eerst naar boven en nog wat naar de zijkanten. Ik vind nu met 28 weken dat ik echt wel kan zeggen dat ik zwanger ben, maar voor de tijd leek ik gewoon vreemd dikker te zijn geworden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:41 schreef Hooiwagen het volgende:
Goedemorgen!
Twee vraagjes
Volgens mij begint m'n buik een beetje op te komen. Alleen, ik was/ben van mezelf niet zo slank en an het kloppen dat de bovenbuik zeg maar naar boven wordt geduwd. Klinkt vaag, maar mijn winterreserves zitten ineens hoger
.
Dat laatste lijkt hier dus nu ook te ontstaan. Onderbuik wordt 'egaler' van vorm en m'n navel verandert van shape, maar het gedeelte boven de navel lijkt uit te dijenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:23 schreef papillion het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend. Ik buik niet echt naar voren, maar echt eerst naar boven en nog wat naar de zijkanten. Ik vind nu met 28 weken dat ik echt wel kan zeggen dat ik zwanger ben, maar voor de tijd leek ik gewoon vreemd dikker te zijn geworden.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:20 schreef pessie het volgende:
Haha Son, ik had hetzelfde toen ik het intypte. Het is spreektaal maar wist niet hoe ik dat volgens officiėel ABN moest opschrijven.
Son, de theorie is meen ik dat er een korreltje zand op een blaadje zou kunnen blijven zitten en dat er net op dat korreltje zand toxoplasmose zit. Althans, dat is hoe ik het altijd heb begrepen en ik vind dat zo vergezocht dat ik er niet in mee ga
Zo van "Heuj Hooi, je buik is net een kameel"?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 09:26 schreef Hooiwagen het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt hier dus nu ook te ontstaan. Onderbuik wordt 'egaler' van vorm en m'n navel verandert van shape, maar het gedeelte boven de navel lijkt uit te dijen![]()
. Vriendlief wees me daar even heel subtiel op toen ik ging douchen vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |