Nou ja, toch wat punten voor de makreel. Morgen is er weer een dag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Ontopic
O: 2 lijnzaadcrackers jam
T: mandarijntje
L: saucijzenbroodje, schaaltje groene salade
T: handje kruidnoten
D: 2 kommen groentensoep met balletjes, stuk stokbrood met gerookte makreel
T: bakje vanillevla met muesli
Meh
Ja, zat ook niet zo lekker in mijn vel vandaag en dat is te zien. Makreel was een goedmakertje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, toch wat punten voor de makreel. Morgen is er weer een dag.
Blegh!quote:
De plofkipdijen van de C1000 waren uit de oven, heerlijk mals, sappig met een kanpperige korst, samen met rijst en zelfgemaakte satesaus en sperziebonen was het echt een enorme heerlijke maaltjidquote:
Oeps!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef sigme het volgende:
lijst
• yoghurt met pompoen
• 4 boterhammen pindakaas
• anderhalf pond rauwe groente
• 20 koekjes
• 3 mandarijnen
• 1 appel
• handje amandelen
• halve komkommer
• banaan met karnemelk
• 1 glaasje vlierbessenjenever
• avondeten: gekookte wortel,koolrabi,knolvenkel met witvis en gerookte zalm
• toe: griesmeelpudding met jam en vlierbessenjenever
Nou ja. Morgen weer een dag.
Ja, dat gaat niet best. Ik kom ze hier maar weer opbiechten. Dat is eigenlijk het enige wat me bij tijden wel eens weerhoudtquote:
Gisteren 15. Toch?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet best. Ik kom ze hier maar weer opbiechten. Dat is eigenlijk het enige wat me bij tijden wel eens weerhoudt.
Kip van C1k is goed, maar eergister keer gewaagd aan makreel, nehquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
De plofkipdijen van de C1000 waren uit de oven, heerlijk mals, sappig met een kanpperige korst, samen met rijst en zelfgemaakte satesaus en sperziebonen was het echt een enorme heerlijke maaltjid
Kijk, ik ga morgen eens op je lijstje letten!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat gaat niet best. Ik kom ze hier maar weer opbiechten. Dat is eigenlijk het enige wat me bij tijden wel eens weerhoudt.
Ja. Dat viel dus wel meequote:
Jouw profielfoto maakt een boel goedquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jouw profielfoto maakt een boel goed
Ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus jij altijd maar zo >> "![]()
" << reageren op de posts van Sigme, omdat je gewoon wordt afgeleid door d'r billen?
Behalve de pizza valt het ook wel mee, alleen is het wat weinig. Maar heb gewoon geen trekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Wut? 20 koekjes sigme?!
Kan beter MaJo, maar heb slechter gezien![]()
Zorg gewoon dat je die gezonde vetjes op orde houdt, bij ziekte hou ik me sterk bij nootjes, scheelt echt.
[..]
Kip van C1k is goed, maar eergister keer gewaagd aan makreel, nehDoe ik nog beschaafd om voor de niet gepeperde versie te gaan...
Kijk ook de rest van mijn eten he, ik compenseer wel voor de koekjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef MarMar het volgende:
20 koekjes op een dag en dan maar 2 kg erbij.. *lichtelijk jaloers*
Dat kan je bij mij er per week bijtellen als ik dat ga doen
Bombshell zelfs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Behalve de pizza valt het ook wel mee, alleen is het wat weinig. Maar heb gewoon geen trek
En wtf is HPKW een vrouw?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef V1z0R het volgende:
kunt niet ontkennen dat jij anders beweegt dan de meeste vrouwen doen, sig... Durf te wedden dat velen hier tegen op kijken om iets van 35kg te verslepen.
<insert functioneel eten stukje(wel lekker maar mezelf niet verwennen omdat het daar fout gaat)>
Ik probeer altijd te relativeren naar mijzelf en met m'n kantoorbaantje, ik verbrand niet die kcals wat m'n maten doen, dus ik kan geen 12 bth eten op een dag. Ik zorg dat ik die KH's binnenkrijg dat ik met m'n minimale bewegen wel genoeg heb om te doen wat ik leuk vind.
[..]
Bombshell zelfs!![]()
Ooit was ze underkoffer om Mo te verrassen op diens bruiloft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:57 schreef MaJo het volgende:
[..]waarom staat er in haar profiel dan dat ze een man is? Ik zie mobiel altijd aan het kleurtje (blauw of roze) of iemand man of vrouw is, en met name in dit topic vallen de mannen wel op
en haar naam werkt ook niet echt mee natuurlijk
Op basis van de summiere informatie uit je fotoboek zou ik zeggen van wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd of ik ook bij de lekkere wijven hoor dan![]()
Is mo een man?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ooit was ze underkoffer om Mo te verrassen op diens bruiloft.
Oh, tot voor een jaar terug snoepte ik ook nooit. Dingen veranderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen koekjes/snoepjes/chocola persoon benanders was ik meer dan 100 kilo denk ik
Nee, volgt dat uit de zin?quote:
99% lekker wijfen, 1% kerels met potentie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die 1%of bedoel je daar de lekkere kerels mee viz?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef V1z0R het volgende:
Op basis van reacties op Sig d'r fotoboek, sigme heeft geen gaar hoofd trouwens!
[..]
99% lekker wijfen, 1% kerels met potentie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef V1z0R het volgende:
Op basis van reacties op Sig d'r fotoboek, sigme heeft geen gaar hoofd trouwens!
[..]
99% lekker wijfven, 1% kerels met potentie.
Of dier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
?Diens? Moet diens niet haar zijn?
Oh zo. Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
?Diens? Moet diens niet haar zijn?
1% potentie om een lekker wijf te worden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:07 schreef V1z0R het volgende:
Oh god, nee, ben niet Bi, maar bedoelde dat het topic voor 99% uit mooie vrouwen bestaat en voor 1% kerels met potentie...
/Duiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |