abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118637589
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118637632
Ontopic

O: 2 lijnzaadcrackers jam
T: mandarijntje
L: saucijzenbroodje, schaaltje groene salade
T: handje kruidnoten
D: 2 kommen groentensoep met balletjes, stuk stokbrood met gerookte makreel
T: bakje vanillevla met muesli

Meh :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118637833
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Ontopic

O: 2 lijnzaadcrackers jam
T: mandarijntje
L: saucijzenbroodje, schaaltje groene salade
T: handje kruidnoten
D: 2 kommen groentensoep met balletjes, stuk stokbrood met gerookte makreel
T: bakje vanillevla met muesli

Meh :')
Nou ja, toch wat punten voor de makreel. Morgen is er weer een dag.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118637948
Ik neem een borrel, mijn geliefde gitaar is zo goed als verkocht, that hurts, maar als ik mijn nieuwe tanden heb gaat dat wel weer over.
pi_118637981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, toch wat punten voor de makreel. Morgen is er weer een dag.
Ja, zat ook niet zo lekker in mijn vel vandaag en dat is te zien. Makreel was een goedmakertje. ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118638008
Mijd de makreel van de C1000, droog :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118638038
Ik vind inkomensafhankelijke zorgpremie een goede zaak. Verder vind ik 3000 netto veel geld en snap ik de dubbele belasting niet. Waarom betaal jij zowel in NL als in D belasting, Tink? P. betaalt alleen belasting in NL en niet in Belgie terwijl hij daar wel half woont. Waarom ligt dat voor jullie anders?
pi_118638078
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:28 schreef V1z0R het volgende:
Blegh!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:30:31 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118638089
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:28 schreef V1z0R het volgende:
De plofkipdijen van de C1000 waren uit de oven, heerlijk mals, sappig met een kanpperige korst, samen met rijst en zelfgemaakte satesaus en sperziebonen was het echt een enorme heerlijke maaltjid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118638113
Lijstje:

O: 2 volkoren beschuitjes met boter en jam
L: spaghetti met zeevruchten en oljifolie
T: wodka en ovenchips
D: witlof met ham en kaas uit de magnetron waarom zei ik hier magnetron :? het was oven!
T: stroopwafel

[ Bericht 26% gewijzigd door conleche op 30-10-2012 20:36:52 ]
pi_118638205
lijst
• yoghurt met pompoen
• 4 boterhammen pindakaas
• anderhalf pond rauwe groente
• 20 koekjes
• 3 mandarijnen
• 1 appel
• handje amandelen
• halve komkommer
• banaan met karnemelk
• 1 glaasje vlierbessenjenever
• avondeten: gekookte wortel,koolrabi,knolvenkel met witvis en gerookte zalm
• toe: griesmeelpudding met jam en vlierbessenjenever

Nou ja. Morgen weer een dag.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:33:01 #12
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118638215
:W nog steeds snotverkouden dus mijn lijstjes stellen echt niks voor :') heb nauwelijks honger en mijn smaak werkt ook niet optimaal.

Gisteren:

O/L: broodje zalm met sla, dillesaus en kappertjes :9 en een glas verse jus
T: warme choco
D: pizza (ik kook op maandag maar voelde me zo beroerd dat ik een pizza in de oven heb gegooid :@ )
T: 3 mandarijnen

Vandaag:

O/L: Italiaanse bol met zelfgemaakte pesto, mozzarella en tomaat en een glas appelsap
T: glas verse jus, 2 mandarijnen, paar plakjes kaas
D: Chili con carne met appelmoes

Het is allemaal niet veel dus :')

Morgen gelukkig vrij dus uitslapen *O*

En ik krijg ook compensatie van het CAK :Y met mijn medicijnen zit ik al ver boven het eigen risico :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118638261
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef sigme het volgende:
lijst
• yoghurt met pompoen
• 4 boterhammen pindakaas
• anderhalf pond rauwe groente
20 koekjes
• 3 mandarijnen
• 1 appel
• handje amandelen
• halve komkommer
• banaan met karnemelk
• 1 glaasje vlierbessenjenever
• avondeten: gekookte wortel,koolrabi,knolvenkel met witvis en gerookte zalm
• toe: griesmeelpudding met jam en vlierbessenjenever

Nou ja. Morgen weer een dag.
Oeps! :D
pi_118638327
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeps! :D
Ja, dat gaat niet best. Ik kom ze hier maar weer opbiechten. Dat is eigenlijk het enige wat me bij tijden wel eens weerhoudt :@.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:36:32 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118638375
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, dat gaat niet best. Ik kom ze hier maar weer opbiechten. Dat is eigenlijk het enige wat me bij tijden wel eens weerhoudt :@.
Gisteren 15. Toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118638383
Wut? 20 koekjes sigme?! :o

Kan beter MaJo, maar heb slechter gezien :Y ^O^ Zorg gewoon dat je die gezonde vetjes op orde houdt, bij ziekte hou ik me sterk bij nootjes, scheelt echt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

De plofkipdijen van de C1000 waren uit de oven, heerlijk mals, sappig met een kanpperige korst, samen met rijst en zelfgemaakte satesaus en sperziebonen was het echt een enorme heerlijke maaltjid
Kip van C1k is goed, maar eergister keer gewaagd aan makreel, neh :{ Doe ik nog beschaafd om voor de niet gepeperde versie te gaan... ;(

:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118638390
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Kijk, ik ga morgen eens op je lijstje letten! ~O>
pi_118638400
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gisteren 15. Toch?
Ja. Dat viel dus wel mee :D.
pi_118638422
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja. Dat viel dus wel mee :D.
Jouw profielfoto maakt een boel goed :+
pi_118638458
Maar dan ben je gewoon nog zo slank als altijd Sig?
Of merk je de koekjes ook op je lijf nu?
pi_118638495
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Jouw profielfoto maakt een boel goed :+
:D _O-

Dus jij altijd maar zo >> " :Y ^O^ " << reageren op de posts van Sigme, omdat je gewoon wordt afgeleid door d'r billen? :7
pi_118638661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D _O-

Dus jij altijd maar zo >> " :Y ^O^ " << reageren op de posts van Sigme, omdat je gewoon wordt afgeleid door d'r billen? :7
Ook :@

Nee, is vooral omdat sigme heel ander bewegingspatroon heeft dan de meeste vrouwen van nu.
Die verband kcal's en suikers bij het leven, ergo de uberstrakke bilpartij...

Merkte zelf al veel verschil bij m'n verhuizen, veel en langdurig bewegen in plaats van incidenteel vereist een ander type voeding.
pi_118638958
Muh, ik ben nu gewoon 2 kilo zwaarder dan ik moet zijn, en 1 kilo meer dan ik deze zomer was.
Maar goed, nog 2 dagen op koekjeskantoor, daarna ruim 2 weken vrij. En daarna begin ik weer op de sportschool - en ga ik heen (2,5 km) hardlopen en terug (5 km of meer) ook hardlopen.

In het winterseizoen doe ik niet veel, Vizor. Beetje sjouwen met kuilpakjes, maar ik ben best goed in het zonder kracht in een kruiwagen keilen daarvan en het er elegant uitwippen. Dan merk ik weinig van die 35kg. Van een beetje strontscheppen word ik ook niet sterk.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:48:19 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118639017
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef V1z0R het volgende:
Wut? 20 koekjes sigme?! :o

Kan beter MaJo, maar heb slechter gezien :Y ^O^ Zorg gewoon dat je die gezonde vetjes op orde houdt, bij ziekte hou ik me sterk bij nootjes, scheelt echt.

[..]

Kip van C1k is goed, maar eergister keer gewaagd aan makreel, neh :{ Doe ik nog beschaafd om voor de niet gepeperde versie te gaan... ;(

Behalve de pizza valt het ook wel mee, alleen is het wat weinig. Maar heb gewoon geen trek :D

En wtf is HPKW een vrouw? :o
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118639032
20 koekjes op een dag en dan maar 2 kg erbij.. *lichtelijk jaloers*
Dat kan je bij mij er per week bijtellen als ik dat ga doen ;)
pi_118639241
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef MarMar het volgende:
20 koekjes op een dag en dan maar 2 kg erbij.. *lichtelijk jaloers*
Dat kan je bij mij er per week bijtellen als ik dat ga doen ;)
Kijk ook de rest van mijn eten he, ik compenseer wel voor de koekjes.
Avondeten bijna altijd alleen groente met vis/vlees. Toetje is suikerloos (de jenever niet).
's Ochtends 3 ons magere yoghurt met niks (ok, 20 pompoenpitten).
Overdag 3 of 4 boterhammen en wat fruit.

Ik heb overigens de tactiek van flink meer eten in de hoop geen koekjes te blieven geprobeerd. Maar dan eet ik meer PLUS 10 a 20 koekjes.
pi_118639387
:D kunt niet ontkennen dat jij anders beweegt dan de meeste vrouwen doen, sig... Durf te wedden dat velen hier tegen op kijken om iets van 35kg te verslepen.
<insert functioneel eten stukje(wel lekker maar mezelf niet verwennen omdat het daar fout gaat)>

Ik probeer altijd te relativeren naar mijzelf en met m'n kantoorbaantje, ik verbrand niet die kcals wat m'n maten doen, dus ik kan geen 12 bth eten op een dag. Ik zorg dat ik die KH's binnenkrijg dat ik met m'n minimale bewegen wel genoeg heb om te doen wat ik leuk vind.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:

[..]

Behalve de pizza valt het ook wel mee, alleen is het wat weinig. Maar heb gewoon geen trek :D

Bombshell zelfs! :o :9
99% lekkere wijfen in dit topic...
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:57:34 #28
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118639526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef V1z0R het volgende:
:D kunt niet ontkennen dat jij anders beweegt dan de meeste vrouwen doen, sig... Durf te wedden dat velen hier tegen op kijken om iets van 35kg te verslepen.
<insert functioneel eten stukje(wel lekker maar mezelf niet verwennen omdat het daar fout gaat)>

Ik probeer altijd te relativeren naar mijzelf en met m'n kantoorbaantje, ik verbrand niet die kcals wat m'n maten doen, dus ik kan geen 12 bth eten op een dag. Ik zorg dat ik die KH's binnenkrijg dat ik met m'n minimale bewegen wel genoeg heb om te doen wat ik leuk vind.

[..]

Bombshell zelfs! :o :9
:D waarom staat er in haar profiel dan dat ze een man is? Ik zie mobiel altijd aan het kleurtje (blauw of roze) of iemand man of vrouw is, en met name in dit topic vallen de mannen wel op :D en haar naam werkt ook niet echt mee natuurlijk ;)
pi_118639530
Oh ok.

Na de vakantie neem ik een thermosfles mee naar kantoor.
Niet naar het koffiehok gaan voor thee betekent ook niet de pakken koekjes tienmaal daags tegenkomen.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:58:22 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118639553
Ik ben benieuwd of ik ook bij de lekkere wijven hoor dan ;) :')
pi_118639557
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

:D waarom staat er in haar profiel dan dat ze een man is? Ik zie mobiel altijd aan het kleurtje (blauw of roze) of iemand man of vrouw is, en met name in dit topic vallen de mannen wel op :D en haar naam werkt ook niet echt mee natuurlijk ;)
Ooit was ze underkoffer om Mo te verrassen op diens bruiloft.
pi_118639598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd of ik ook bij de lekkere wijven hoor dan ;) :')
Op basis van de summiere informatie uit je fotoboek zou ik zeggen van wel.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:59:21 #33
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118639605
Ik ben zo blij dat ik geen koekjes/snoepjes/chocola persoon ben :D anders was ik meer dan 100 kilo denk ik :')
pi_118639610
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die 1% :P of bedoel je daar de lekkere kerels mee viz?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:00:45 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118639655
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Is mo een man?
pi_118639672
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen koekjes/snoepjes/chocola persoon ben :D anders was ik meer dan 100 kilo denk ik :')
Oh, tot voor een jaar terug snoepte ik ook nooit. Dingen veranderen.
pi_118639700
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is mo een man?
Nee, volgt dat uit de zin?
pi_118639728
Op basis van reacties op Sig d'r fotoboek, sigme heeft geen gaar hoofd trouwens!
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef MarMar het volgende:
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die 1% :P of bedoel je daar de lekkere kerels mee viz?
99% lekker wijfen, 1% kerels met potentie.
pi_118639963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef V1z0R het volgende:
Op basis van reacties op Sig d'r fotoboek, sigme heeft geen gaar hoofd trouwens!

[..]

99% lekker wijfen, 1% kerels met potentie.
pi_118640003
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

99% lekker wijfven, 1% kerels met potentie.
:+
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:07:17 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118640048
Mwehe V1z!

1% topic-casanova's toch? :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118640056
Oh god, nee, ben niet Bi, maar bedoelde dat het topic voor 99% uit mooie vrouwen bestaat en voor 1% kerels met potentie...
/Duiding
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:08:04 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118640098
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, volgt dat uit de zin?
?Diens? Moet diens niet haar zijn?
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:08:07 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118640102
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is mo een man?
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_118640116
Vandaag bonbons van de bakker, koekjes en chocopindas weerstaan :s)

Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: bouillon
L: pompoensoep, broodje kaas, broodjr vlees, appel
T: 2 tomaten
D: ovenschotel van aardappelpuree, prei, kerrie en rookworst
B: 8 min joggen, 15 min fietsen, 25 min crosstrainer. Daarna nog ff geroeid maar toen merkte ik wel dat het eten nog niet zo goed gezakt was, dus ik stopte maar.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:08:28 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_118640119
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Of dier.
The love you take is equal to the love you make.
pi_118640158
behalve bij "haar". Heur haar O+.
Kwak
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:09:30 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118640189
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Of dier.
Woef!
pi_118640204
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, daar heb je gelijk in.
pi_118640207
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:07 schreef V1z0R het volgende:
Oh god, nee, ben niet Bi, maar bedoelde dat het topic voor 99% uit mooie vrouwen bestaat en voor 1% kerels met potentie...
/Duiding
1% potentie om een lekker wijf te worden? :7
pi_118640226
"diens dier haar haar" in het geval van een vrouwlijk beest?
pi_118640276
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

1% potentie om een lekker wijf te worden? :7
Shhhht, verpest het niet voor jezelf want dan jat ik jouw haar :P
pi_118640302
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Shhhht, verpest het niet voor jezelf want dan jat ik jouw haar :P
Say whut? :D
pi_118640370
Jaren sparen of bij jou afknippen en d'r aan laten plakken...
pi_118640405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef V1z0R het volgende:
}:|
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:12:43 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118640412
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef V1z0R het volgende:
Moeilijke keuze ja!

*mentaal beeld van V1z met lange weelderige blonde lokken* :')
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:13:20 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118640450
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ah thanks ^O^ Poste ze eerst onder een andere naam dan?

quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Op basis van de summiere informatie uit je fotoboek zou ik zeggen van wel.
Haha thanks :D En daar ben ik nog dun :'(

Ik zal wel eens een nieuwe foto posten, en dan later een waar ik weer superslank ben O+ :')
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, tot voor een jaar terug snoepte ik ook nooit. Dingen veranderen.
Oh :D

Waar heb jij de Yvonne Awards voor gewonnen? :)
pi_118640537
Sigme's diergaarde! *O* Krijg je vlees van blij zwijn, blije (doch achterlijke (kippen zijn per definitie achterlijk)) kippen en zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Moeilijke keuze ja!

*mentaal beeld van V1z met lange weelderige blonde lokken* :')
Fabio eat your heart out!
pi_118640917
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:

Ik zal wel eens een nieuwe foto posten, en dan later een waar ik weer superslank ben O+ :')

[..]

Oh :D

Waar heb jij de Yvonne Awards voor gewonnen? :)
Niks zo leuk als echte foto's van echte slankies.

De award is voor F&F
sigme's diergaarde deel drie
sigme's fruitgaarde
en de moestuintopics die nu de algemene moestuinreeks geworden is.

Waar jij voor?
pi_118640977
Oh ja. Bedtijd. Geweest.
:W
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:22:50 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118641180
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:20 schreef sigme het volgende:
Oh ja. Bedtijd. Geweest.
:W
Nighty night!
pi_118641454
Pff, die zorgkosten. Op dit moment lukt het me al niet te sparen, doordat B. en ik met 2 huizen zitten. Het is echt vaste lasten betalen, boodschappen betalen, reiskosten betalen en dan hebben we als we het goed doen een paar tientjes per maand over.

Ik werk op dit moment 34 uur. Ik wil wel eens uitrekenen of het loont om minder te gaan werken. Weet iemand hiervoor een handige site?
pi_118641820
Zijn plannen he, moeten eerst er doorkomen...
pi_118641910
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Xennia het volgende:
Pff, die zorgkosten. Op dit moment lukt het me al niet te sparen, doordat B. en ik met 2 huizen zitten. Het is echt vaste lasten betalen, boodschappen betalen, reiskosten betalen en dan hebben we als we het goed doen een paar tientjes per maand over.

Ik werk op dit moment 34 uur. Ik wil wel eens uitrekenen of het loont om minder te gaan werken. Weet iemand hiervoor een handige site?
Ik ken geen handige sites, maar wij hebben veel gehad aan een financieel mannetje die ons heeft geholpen met de belastingaangifte. Doet ook andere financiele overzichten. Kost misschien 40 euro, maar dan heb je wel een goed overzicht, waardoor het zichzelf terug verdient.
pi_118642168
Van die zorgkosten schrik ik wel, dat wordt een stuk minder overhouden. Jammer.
pi_118642361
quote:

Wacht eerst maar even hoe het daadwerkelijk uitpakt. Het is nog geen 2014 en het moet nog door de eerste kamer.
Daarna idd een accountant vragen.
Er is geen site die jouw hele situatie kan overzien.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Vis een optie? dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:41:12 #67
70532 loveli
N
pi_118642469
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:

Wat dacht je dan, 4 mannen?
crap in = crap out
pi_118642678
Ze hadden de loopbanden verplaatst in de sportschool. Ze staan nu voor een hele grote spiegel.
Ik weet niet of er hier iemand is die zichzelf wel eens 10 minuten heeft bekeken tijdens het hardlopen, maar ik werd er niet gelukkig van.
Zet mn voeten trouwens wel netjes neer, maar verder..... }:|
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:45:16 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118642791
Dat wordt achterstevoren hollen! :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118642811
Ik wacht ook lekker tot het er allemaal doorheen is. Kan er nu toch nog niks mee :')

Respect voor de 20 koekjes van Sigme

Eindlijst:

O: havermout met banaan en cacao
T: appel, koffie verkeerd
L: 2 bh geitenkaas, salade van tomaat, kikkererwten en paprika
T: half chocolatechipkoekje, paar pepernoten
T: rijstwafel pindakaas
D: vegaburger en potje rode kool :')
S: uur boksen
T: bakje kwark met beetje roosvicee

Morgen gaat echt weer ff de knop om. Dat gesnaai is nu klaar. Die extra 1-2 kilo irriteert me :)
Het eetpatroon van vorige week heeft niet geholpen :X
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:46:26 #71
70532 loveli
N
pi_118642888
quote:

Met extra toeslagen enzo kan het soms nauwelijks uitmaken als je minder verdient, maar bij mij geldt dat als ik weinig werk, ik meer tijd heb om het uit te geven...
crap in = crap out
pi_118642901
Ik heb vier dagen achter elkaar taart gegeten. Kappen nou. }:| . Baard staat as we speak slagroom te kloppen voor de warme chocolademelk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118642978
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Van die zorgkosten schrik ik wel, dat wordt een stuk minder overhouden. Jammer.
Nou! Ik vind het niet erg om meer te betalen dan iemand in de bijstand maar 20 om 400, het is niet dat ik 20 x zo veel verdien.

Oh ik krijg nog iets terug van de belastingdienst.

[ Bericht 4% gewijzigd door anna82 op 30-10-2012 21:53:40 ]
pi_118642987
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef Nallie het volgende:
Ik wacht ook lekker tot het er allemaal doorheen is. Kan er nu toch nog niks mee :')

Respect voor de 20 koekjes van Sigme

Eindlijst:

O: havermout met banaan en cacao
L: 2 bh geitenkaas, salade van tomaat, kikkererwten en paprika
T: half chocolatechipkoekje, paar pepernoten
T: rijstwafel pindakaas
D: vegaburger en potje rode kool :')
S: uur boksen
T: bakje kwark met beetje roosvicee

Morgen gaat echt weer ff de knop om. Dat gesnaai is nu klaar. Die extra 1-2 kilo irriteert me :)
Het eetpatroon van vorige week heeft niet geholpen :X
Gesnaai, maar ook geen goede vetjes...
IMO, serieus geen gesnaai, maar GEEN goede vetjes.
pi_118643003

Bij de Lidl! 2.49 voor 500 of 750 gram!
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat wordt achterstevoren hollen! :P
Dat zag ik vorige week nog iemand doen op de sportschool, achteruit lopen op de loopband. Het zag er heel stom uit. En het feit dat de knakker in kwestie erbij liep als een zwerver, maakte het niet beter. :D
Doe wat je niet durft.
pi_118643116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:47 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gesnaai, maar ook geen goede vetjes...
:'( weet ik! Oh zat wel kokos door de havermout... en de pindakaas... maar moet weer even noten halen! Alleen daar eet ik dan weer teveel van en dat helpt niet bij mn doel ;)
Neem morgen wel ff gekookt eitje mee ook :Y
pi_118643405
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:49 schreef Nallie het volgende:

[..]

:'( weet ik! Oh zat wel kokos door de havermout... en de pindakaas... maar moet weer even noten halen! Alleen daar eet ik dan weer teveel van en dat helpt niet bij mn doel ;)
Neem morgen wel ff gekookt eitje mee ook :Y
Smoesjes, schmoesjes, morgen gewoon dikke kcal bom aan goede vetten! Kotsen of er aan werken, zo werken wij hier! }:|
pi_118644067
* ik betwijfel m'n woordenkeus en mogelijke adviezen enigszins *
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:20:49 #79
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118645531
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Niks zo leuk als echte foto's van echte slankies.

De award is voor F&F
sigme's diergaarde deel drie
sigme's fruitgaarde
en de moestuintopics die nu de algemene moestuinreeks geworden is.

Waar jij voor?
Ah cool, ik ga het even checken als ik thuis ben ^O^ Zit nu mobiel ;)

Mijne is van MEN, heb daar ooit de Algemene Kennis Quiz opgestart wat inmiddels een van de best lopende reeksen is :) ik hang zelf eigenlijk alleen nog maar rond in de SC :@
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:21:51 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118645585
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat dacht je dan, 4 mannen?
Het ligt niet aan de naam maar aan het feit dat er in haar profiel staat dat ze man is :)
pi_118646110
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Smoesjes, schmoesjes, morgen gewoon dikke kcal bom aan goede vetten! Kotsen of er aan werken, zo werken wij hier! }:|
Ok Viz, ik wist niet dat je boos werd :'(
Heb nog raw brownie in de vriezer, wordt dat m'n middag T in elk geval! Ik beloof beterschap!!
Kotsen is niet zo mijn stijl :')
pi_118646169
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het ligt niet aan de naam maar aan het feit dat er in haar profiel staat dat ze man is :)
Daar komt elke nieuweling op een gegeven moment achter ;) je houdt t wel goed bij trouwens! Doorzetter :)
pi_118649006
Boks met Tink. Ik probeer mijn onderkaak nog van de vloer te vegen voor het slapen gaan.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:16:16 #84
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118649014
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Daar komt elke nieuweling op een gegeven moment achter ;) je houdt t wel goed bij trouwens! Doorzetter :)
Thanks :) ik heb ook heel veel aan jullie tips en jullie zijn een stok achter de deur om gezond te eten want ik weet dat jullie genadeloos over slechte lijstjes heen vallen :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:34:40 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118649876
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:

[..]

Thanks :) ik heb ook heel veel aan jullie tips en jullie zijn een stok achter de deur om gezond te eten want ik weet dat jullie genadeloos over slechte lijstjes heen vallen :D
Mjoh, wij praten zomaar ineens 20 koekjes , slagroom met chocomelk, gebak en vetspek met bruine bonen goed hoor :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 00:24:34 #86
70532 loveli
N
pi_118652166
Geloof dat ik me meer opwind over de afspraken rondom de weigerambtenaar dan over de zorgpremie.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 00:35:29 #87
70532 loveli
N
pi_118652497
En natuurlijk de wegenbelasting voor klassiekers :P
crap in = crap out
pi_118652787
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Met extra toeslagen enzo kan het soms nauwelijks uitmaken als je minder verdient, maar bij mij geldt dat als ik weinig werk, ik meer tijd heb om het uit te geven...
Ik mag graag uitslapen in mijn vrije tijd. Dat kost niets.
pi_118655109
Ohai! Eens met Anna on the zorgpremie.

Verder; nallie, snaaien? Waar? :D

Morning! Eindstand gisteren:
O: 250 volle yoghurt met 2 el havermout, wal,- en hazelnoten
T: stukje zelfgemaakte chocolade van rauwe cacao en kokosolie
L: boterham kaas, kopje preisoep, kleine salade met courgette en gekookt ei
T: banaan
B: 2x20 minuten fietsen
D: quinoa, spitskool met kerrie, falafel en zaziki
S: bodybalance
t: mini stukje appeltaart

Tevreden!
pi_118655463
mogge!

O: havermout
T: cappuccino
L: 2 rijstwafels met ham en kaas, kwark met banaan
B: wandelen
T: cappuccino, appel
D: lasagna, met tomatensaus van tomaten O+
T: kwark met peer

Vanmiddag dan eindelijk naar de revalidatiearts, ben benieuwd..
pi_118655495
Prima lijstjes de afgelopen tijd, Perr! Lekker veelzijdig.
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ok Viz, ik wist niet dat je boos werd :'(
Heb nog raw brownie in de vriezer, wordt dat m'n middag T in elk geval! Ik beloof beterschap!!
Kotsen is niet zo mijn stijl :')
Ben furieus zal ik je vertellen! }:| :D

quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:35 schreef loveli het volgende:
En natuurlijk de wegenbelasting voor klassiekers :P
M'n FB was overlopen met linkjes naar de petitie van de KNAC :D
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:47:32 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118655545
Resultaat gister

O: kom kwark met bosbessen en 2 el muesli
T: moorkop B-)
L: 3 bth: dubbele met kaas, 1x grillworst
T: appel
D: spinazielasagne
T: nog klein bakje kwark

Planning vandaag:

O: kom kwark met banaan en 2 el muesli
T: appel
L: 1x bth kaas, 1x appelstroop, 1x grillworst
T: mandarijntjes, mits ze niet zo bitter zijn als de rest vh netje so far
D: spinazielasagne, met salade
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118655675
mogguh!

Ik ga van de week opzoek naar dat fruit van de Lidl :Y)

Ik zag vanmorgen ook in de krant staan dat je vanaf volgend jaar ieder jaar de max hypotheek met 1% wordt afgebouwd. Dus van 106% (kosten koper etc) zal je dat vanaf 2018 zelf moeten betalen, de max hypotheek is dan 100%.

Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen.

Ik gooi er nog wel een lijstje in:

O: havermoutpap met kokos, whey en bessen
T: rijstwafels met ei
L: grote gemengde salade met rosbief
T: rijstwafels met amandelpasta :9
D: groene curry met vis, groenten en rijst
T: 1/2 bakje tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118655750
Ik las ook over dat ze genitale verminking willen aanpakken, zou dat dan betekenen dat (net als die rechter in DLD bepaalde) besnijdenis illegaal gaat worden?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 00:24 schreef loveli het volgende:
Geloof dat ik me meer opwind over de afspraken rondom de weigerambtenaar dan over de zorgpremie.
:?

Is toch alleen bepaald dat nieuwe weigerambtenaren niet worden aangenomen?
pi_118655772
ik wil gewoon weer gaan slapen...

meuh, m'n humeur enzo zijn niet zo opperbest de laatste dagen...
pi_118655832
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik wil gewoon weer gaan slapen...

meuh, m'n humeur enzo zijn niet zo opperbest de laatste dagen...
neem jij vitamine D? Of ga je weleens onder de zonnebank? Want het klinkt als een beginnende winterdepressie.

Ik weet niet hoe donker het nu al is bij jullie? :?

Iig niet fijn -O- Maar het gaan zo nog wel 2 lange maanden worden....
pi_118655834
Ja Perr snaaien, chocolate chip cookie en pepernoten waren niet nodig. Normaal, oke, maar ik moet echt ff netjes doen nu. Mn weerstand is ook een beetje ' aangetast' namelijk :')

Dussss planning:

O: havermout met banaan, cacao en beetje kokosmelk :9
L: 1 bh kipfilet, 1 bh pindakaas, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten met sesamolie
T: stukje raw brownie
S: uurtje sportschool
D: eten bij health-freak-vriendinnetje :) iets met pompoen geloof ik
T: weet niet
B: uurtje fietsen
pi_118655857
Kan ik het regeerakkoord (of een samenvatting) ergens lezen? Vanavond eens doen...

waar ik van walg is dat er eerst geroepen wordt "marktwerking hooray!", en nu zien ze hun fout en en wordt de kapitalistische marktwerking ondermijnd door een socialistische betalingsregeling. :r.

Misschien willen ze naar het amerikaanse model, waar de werkgever de ziektekosten betaalt?
pi_118655867
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:03 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

neem jij vitamine D? Of ga je weleens onder de zonnebank? Want het klinkt als een beginnende winterdepressie.

Ik weet niet hoe donker het nu al is bij jullie? :?

Iig niet fijn -O- Maar het gaan zo nog wel 2 lange maanden worden....
het wordt nu om 4 uur 's middags donker. Ik neem geen vitamine D, maar ga daar maar eens mee beginnen.
pi_118655921
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:04 schreef Perruche het volgende:
Kan ik het regeerakkoord (of een samenvatting) ergens lezen? Vanavond eens doen...

waar ik van walg is dat er eerst geroepen wordt "marktwerking hooray!", en nu zien ze hun fout en en wordt de kapitalistische marktwerking ondermijnd door een socialistische betalingsregeling. :r.

Misschien willen ze naar het amerikaanse model, waar de werkgever de ziektekosten betaalt?
http://www.volkskrant.nl/(...)-regeerakkoord.dhtml

hier

Wat mij betreft werkte het vroegere stelsel waar je ziekenfonds had en voor wie het betalen kon particuliere verzekering prima. Soms kan je ook gewoon terug naar het oude in plaats van weer iets nieuws verzinnen, maar ze willen liever het wiel steeds opnieuw uitvinden, zelfs als het vierkant is.
pi_118655998
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:04 schreef Perruche het volgende:

http://www.kabinetsformat(...)n/regeerakkoord.html

@Nallie: Voel je je grieperig of is je buik van slag? Bij het laatste is het wel aan te raden om netter te eten :P
pi_118656008
Hmmm.... ik heb een ontbijt van 514 calorieen. Daar hou ik het vast wel een tijdje op uit. :D

Planning:
O: havermout met sojamelk, gewone melk, appel, koffie verkeerd met sojamelk, glas optimel
S: rondje rennen
L: sperziebonensalade met tomaat en 2 volkoren desemboterhammen met runder rollade
D: eindelijk die pasta met pompoen.
Doe wat je niet durft.
pi_118656145
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

http://www.kabinetsformat(...)n/regeerakkoord.html

@Nallie: Voel je je grieperig of is je buik van slag? Bij het laatste is het wel aan te raden om netter te eten :P
Beide.. en ik heb echt een hekel aan 'ziekig' zijn. Dus t moet zsm weg :+
Slik ook braaf weer mn vitamientjes. Winter is sowieso niet mijn seizoen dus wil ff zorgen dat ik er goed in ga zeg maar.
pi_118656216
welke vitamine D was nu beter? D-2 of D-3?
pi_118656244
D3, D2 moet je lichaam nog omzetten naar D3
pi_118656382
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:21 schreef V1z0R het volgende:
D3, D2 moet je lichaam nog omzetten naar D3
cool, thanks! :)
pi_118657148
Planning:
O: 2 grote spelt bth, 1x pindakaas, 1x kokosolie
T: koffie
L: groentesoep, salade met linzen en ei
T: appel, iets van zuivel.. Misschien kaas of yoghurt
D: pasta'tje of quinoa met gegrilde groenten
S: bodypump, buikspieren
T: eiwitshake met sojamelk
pi_118657202
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Planning:
O: 2 grote spelt bth, 1x pindakaas, 1x kokosolie
T: koffie
L: groentesoep, salade met linzen en ei
T: appel, iets van zuivel.. Misschien kaas of yoghurt
D: pasta'tje of quinoa met gegrilde groenten
S: bodypump, buikspieren
T: eiwitshake met sojamelk
Mooi :Y Misschien nog banaantje door je eiwitshake?
pi_118657410
pi_118657491
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:01 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
:') :+

Net uit bed, voelde me vanochtend namelijk niet zo lekker. Dude was het daar blijkbaar niet mee eens (dan krijgt hij zijn natvoer een stuk later).

Werd wakker van een meppend geluid. Tegen het (nieuwe) rolgordijn. Dat verduisterend is was.
pi_118657535
En er zijn mensen die dat echt kopen ook he Viz :')
pi_118657642
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:53 schreef Nallie het volgende:

[..]

Mooi :Y Misschien nog banaantje door je eiwitshake?
zou we'll lekker ijn maar heb ik niet in huis... Eens zien of ik vriendje zover kan krijgen ze te kopen :D
pi_118657686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:') :+

Net uit bed, voelde me vanochtend namelijk niet zo lekker. Dude was het daar blijkbaar niet mee eens (dan krijgt hij zijn natvoer een stuk later).

Werd wakker van een meppend geluid. Tegen het (nieuwe) rolgordijn. Dat verduisterend is was.
The Dude did not abide?
pi_118658332
Hahahaha, die Dude. Beetje als Koek. Als hij geen beginnetje kan vinden 's nachts als hij zich in mijn deken wil wurmen, slaat hij me ook net zo lang met zijn poot tot ik wakker word en hem eronder laat. :') Verwend mormel. O+

Planning

O: 2x volkoren beschuit met boter en extra pure hagelslag
T: kiwi
L: 2x geroosterd Allinson met filet A. en ui
T: granenyoghurtje
T: 1 roggecracker met mayo, sambal, komkommer en paprika
T: wodka, ovenchips
D: Groentensoep, wortelpuree, kliekje witlof uit de oven. 2 rösti-rondjes

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 31-10-2012 11:24:01 ]
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 10:37:08 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118658480
Meuning :W ik ben nog zieker dan gisteren dus sporten maar weer afgezegd -O- Gelukkig ben ik vrij vandaag dus ik kruip maar weer onder de wol :z
pi_118659042
Ik denk dat ik lopend naar de Revalidatie ga.. het is 2/3 van mijn normale wandeling, dat moet ik wel opredden heen en terug. (ik schat in dat het gesprek een half uur duurt, dus half uur pauze)
Dat maakt dat ik wel een beetje ga schuiven met mijn lijstje.. de kwark met banaan van de lunch wat later, vlak voor ik ga nog een ei en gevulde salade bij de lunch en de cappuccino met appel heb ik dan waarschijnlijk geen tijd voor.
Dan kan er vanavond nog wel een zelfgemaakte warme chocomel bij (beker warme melk met 2 theelepels cacaopoeder en 1 theelepel suiker)

Zoiets :)
pi_118659415
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:10 schreef V1z0R het volgende:
The Dude did not abide?
Nope }:|

quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:31 schreef conleche het volgende:
Hahahaha, die Dude. Beetje als Koek. Als hij geen beginnetje kan vinden 's nachts als hij zich in mijn deken wil wurmen, slaat hij me ook net zo lang met zijn poot tot ik wakker word en hem eronder laat. :') Verwend mormel. O+
Aye, die katten van ons ook. Irritante rotbeesten zijn het soms :( Maar wel onze irritante rotbeesten O+ *;
pi_118659543
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:31 schreef conleche het volgende:
Cute!
Meestal laat ik ze niet in de slaapkamer... eentje die slaapt netjes op mn voeteneind, alleen de ander die gaat rustig op me zitten en miauwen (of naast mn hoofd) om een uurtje of 6 als ze vindt dat het etenstijd is :')

Is het al lunchtijd... honger :9
pi_118659556
Iets anders: afgelopen weekend wilde ik een cadeaubon bij Zalando bestellen voor een vriendin. Twee pogingen gedaan, maar kreeg steeds de melding dat het mislukt was. Keek ik daarna op mijn bankrekening, stond er 2 x ¤20 'in verwerking'. Dus ik denk, nou ja, dat zal dan wel geannuleerd worden ofzo.

Niet dus. Mooi 2 x ¤20 afgeschreven, terwijl mijn Zalando account beweert dat ik niks heb gekocht.

Dus eergisteren gebeld. Situatie uitgelegd. Ze zouden het nakijken.

Krijg ik vandaag dit terug:

Dat ene bedrag heb ik betaald met Martijn's iDeal, hij zit namelijk bij een andere bank.Dat werkte idd wel.

quote:
Wij hebben van u èèn bedrag van 20,00 EUR ontvangen. Deze Ideal betaling werd
gekoppeld aan bestelnummer xxxx. De andere betaling die u deed is
hoogstwaarschijnlijk al door uw bank teruggestort of is nooit afgeschreven
geweest. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ja, doei! Ik kan mijn bankafschrift wel lezen hoor }:| "of is nooit afgeschreven geweest". Hoe irritant }:| En teruggestort is het ook niet. Stomme Zalando :(

Dus nu gemaild met nog eens het verhaal en de vraag hoe het opgelost gaat worden. Ben benieuwd.
pi_118659654
Soms slaapt onze poes bij ons (als we logees hebben of laatst na haar sterilisatie). Dan is ze de theelepel. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118659672
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, doei! Ik kan mijn bankafschrift wel lezen hoor }:| "of is nooit afgeschreven geweest". Hoe irritant }:| En teruggestort is het ook niet. Stomme Zalando :(

Dus nu gemaild met nog eens het verhaal en de vraag hoe het opgelost gaat worden. Ben benieuwd.
Printscreen van je afschrift meesturen? (en dan andere transacties onleesbaar maken ofzo). Kunnen ze zelf zien dat er écht is afgeschreven :).

Ik heb van het weekend iets te enthousiast heel veel zwarte make-up van m'n ogen gehaald (haloweenfeest enzo) en nu doet m'n ooghoek nog steeds pijn en schraal :'). /gelukkig heb ik niets ergers om over te zeuren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_118659675
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 11:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iets anders: afgelopen weekend wilde ik een cadeaubon bij Zalando bestellen voor een vriendin. Twee pogingen gedaan, maar kreeg steeds de melding dat het mislukt was. Keek ik daarna op mijn bankrekening, stond er 2 x ¤20 'in verwerking'. Dus ik denk, nou ja, dat zal dan wel geannuleerd worden ofzo.

Niet dus. Mooi 2 x ¤20 afgeschreven, terwijl mijn Zalando account beweert dat ik niks heb gekocht.

Dus eergisteren gebeld. Situatie uitgelegd. Ze zouden het nakijken.

Krijg ik vandaag dit terug:

Dat ene bedrag heb ik betaald met Martijn's iDeal, hij zit namelijk bij een andere bank.Dat werkte idd wel.

[..]

De mail even doorsturen naar je bank lijkt me op zich ook geen slecht idee.
pi_118659724
Chico, ik heb idd een printscreen meegestuurd :Y Zul je zien dat ze denken dat ik een meestervervalser ben ofzo:') :+

Mar, dat is idd ook een idee! Zal ik meteen even doen :)
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 11:32:46 #125
70532 loveli
N
pi_118660111
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:
:?

Is toch alleen bepaald dat nieuwe weigerambtenaren niet worden aangenomen?
Dan maakt het idd niet meer uit....
crap in = crap out
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:15:39 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118661590
Oej, dat is altijd vervelend Coco, je krijgt het wel weer terug maar je hebt er altijd zoveel werk van.
Je echo was goed he?? Dat is het belangrijkste!

Lukt het allemaal nog een beetje MarMar?

Heb jij nog leuke plannen binnenkort Loveli, volgens mij kan je wel wat leuks gebruiken.
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 12:22:39 #127
70532 loveli
N
pi_118661809
Zit te azen op een last minute.
crap in = crap out
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:40:56 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118662405
Pff ik heb zo geen energie. Werd net op de fiets ingehaald door bejaarden :'). Denk dat het goed is als ik weer aan het werk ga morgen. I need ritme. Nu even 300 gram worteltjes wegkanen :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_118662463
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:40 schreef Viking84 het volgende:
Pff ik heb zo geen energie. Werd net op de fiets ingehaald door bejaarden :'). Denk dat het goed is als ik weer aan het werk ga morgen. I need ritme. Nu even 300 gram worteltjes wegkanen :9.
Pas je op voor een caroteen overdosis ;) straks word je oranje!

Waarheen Li?
pi_118662799
Vik _O-

*burp*
  woensdag 31 oktober 2012 @ 12:50:59 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118662802
Lijkt mij een goed plan Loveli :Y

Ik had een lijstje:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 11 km met 10.8/uur
T: ook een wortel overdosis
L: 2 boterhammen met 1 tartaar, spiegelei, curry, sla, tomaat enz (broodje 'hamburger), 2 beschuiten kaas, cappuccino.
T: appel, 2 mandarijn, blokje choco, peer en wat ze bij de supermarkt te kanen hebben
D: gestoomde schelvis (1 hele pp), bloemkool, salade, spaghetti carbonara
T: kwark en vla
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 12:52:28 #132
70532 loveli
N
pi_118662863
Ergens waar voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk vitamine D te krijgen is :P
crap in = crap out
pi_118662911
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Oej, dat is altijd vervelend Coco, je krijgt het wel weer terug maar je hebt er altijd zoveel werk van.
Je echo was goed he?? Dat is het belangrijkste!

Lukt het allemaal nog een beetje MarMar?

Heb jij nog leuke plannen binnenkort Loveli, volgens mij kan je wel wat leuks gebruiken.
Goed genoeg :* mijn dierbare gitaar opgeofferd voor nieuwe tanden, dat suckt, maar daar kom ik wel overheen.
Verder behalve wat stijfheid waardoor ik iets minder snel op gang kom wel heel goed eigenlijk :) De wandelingen zijn nog prima te doen, al ga ik nu wel ietsjes langzamer en skip ik als het echt rotweer is.
pi_118662919
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:52 schreef loveli het volgende:
Ergens waar voor zo weinig mogelijk geld zoveel mogelijk vitamine D te krijgen is :P
Egypte. Maar wat wil je doen? Uitrusten? Of dingen zien/doen?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 13:02:37 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118663242
Kibbeling :9
pi_118663261
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:22 schreef loveli het volgende:
Zit te azen op een last minute.
http://travelbird.nl/4064/eilat-winterzon/ ?
  Vis een optie? woensdag 31 oktober 2012 @ 13:11:27 #137
70532 loveli
N
pi_118663547
Doel is de onvermijdelijke winterdip te vermijden, qua budget zal het Zuid-Europa worden.

Eerst nog even laatste obstakels uit de weg ruimen qua planning ;)
crap in = crap out
pi_118663620
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef loveli het volgende:
Doel is de onvermijdelijke winterdip te vermijden, qua budget zal het Zuid-Europa worden.

Dat laatste lijkt me bijzonder handig idd. :D
Voor Israel heb je trouwens een paspoort nodig. Maar dan kun je ook wel leuk naar Egypte toe, wat natuurlijk veel leuker is dan Eilat. :D
Doe wat je niet durft.
pi_118663815
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:11 schreef loveli het volgende:

Egypte is ook niet duur. Moet je idd wel een paspoort voor hebben.

En die moet ook nog zes maanden geldig zijn op de dag van de terugreis. Dat haal ik dus op een paar dagen niet. }:|
pi_118663888
Zo, zouden we vandaag toch zomaar wellicht een bod plaatsen op 'n huis! :o
Ja doei.
pi_118663896
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Egypte is ook niet duur. Moet je idd wel een paspoort voor hebben.

En die moet ook nog zes maanden geldig zijn op de dag van de terugreis. Dat haal ik dus op een paar dagen niet. }:|
Ik vind het ook mega-irritant dat een paspoort hier maar 5 jaar geldig is. En dus in het ongunstigste geval maar 4,5. Na je 21e verander je heus niet meer iedere 5 jaar compleet van uiterlijk.
pi_118663940
Linkje Mo?
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het ook mega-irritant dat een paspoort hier maar 5 jaar geldig is. En dus in het ongunstigste geval maar 4,5. Na je 21e verander je heus niet meer iedere 5 jaar compleet van uiterlijk.
Gaat ook 10jr worden geloof ik.
pi_118663970
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou idd. Sowieso ga ik dezelfde pasfoto gebruiken als die van vijf jaar geleden, als ik 'm kan vinden. (dure krengen bij de fotograaf. Oké, je krijgt er flink wat, maar ik heb er toch maar eentje nodig :') )
pi_118663977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Linkje Mo?

[..]

DuM!
Ja doei.
pi_118663986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:21 schreef V1z0R het volgende:
Linkje Mo?

[..]

Was wel het plan, meende ik. Hoop dat het doorgaat! *O*
pi_118664023
quote:
11s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, zouden we vandaag toch zomaar wellicht een bod plaatsen op 'n huis! :o
Spannend, zelfde huisje als waar je een link van plaatste hier?
pi_118664079
Voor de Amsterdamse dames met PMS of gewoon behoefte aan ongezond veel chocolade :+; gratis warme chocolademelk met heel veel toppings O+ http://www.amigoamigo.nl/
pi_118664082
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou idd. Sowieso ga ik dezelfde pasfoto gebruiken als die van vijf jaar geleden, als ik 'm kan vinden. (dure krengen bij de fotograaf. Oké, je krijgt er flink wat, maar ik heb er toch maar eentje nodig :') )
Ik ga altijd bij het hokje in de V&D. Dat hokje vergeet rimpels te fotograferen, je ziet er compleet gesjopt uit daar. /ijdeltuiterij :')
pi_118664087
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 13:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Spannend, zelfde huisje als waar je een link van plaatste hier?
Nee :) na lang speurwerk iets gevonden dat echt wel hélemaal geweldig is en we hebben ook nog een goede tweede 'achter de hand'. Heeft veel potentie máár is ook al klaar om in te trekken. En de originele features van het huis zijn echt O+ O+
Ja doei.
pi_118664201
Valt toch wel mee qua lang speurwerk? Vind dat jullie t snel gevonden hebben!
Heb er ruim 8 maanden over gedaan voordat ik mijnes had gevonden :')
Wel tof Mo! Hoop dat t lukt allemaal!
pi_118664209
Heb je geen linkje Mo?

Spannend *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: