quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw ruige baard, dominante blik, zwoele stem. Het is dat ik geen kut heb maar anders was ie nat.
quote:
quote:
quote:
Jij hebt ook geen kut?quote:
Mooie TT. Onstijgt al mijn verwachtingen.quote:
Het glazen huis is dit jaar in Enschedequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, lees ik nu iets over een meet in Enschede?
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, lees ik nu iets over een meet in Enschede?
Kom maar controleren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kut?Teleurstelling dit.
De sarcasme straalt er van af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie TT. Onstijgt al mijn verwachtingen.
Dat had ik al gelezen ja. Daar ga ik mooi niet heenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het glazen huis is dit jaar in Enschede. En ik denk dat er wel wat FOK!ers deze kant op komen.
Ohquote:
Dat zal ik zeker doen.quote:
Ik alleen als er FOK!ers/FOK!sters komen die ik wel wil meetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen ja. Daar ga ik mooi niet heen
[..]
Oh
Nee hoor. Ik meen het.quote:
Het glazen huisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Het glazen huis is dit jaar in Enschede. En ik denk dat er wel wat FOK!ers deze kant op komen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen als er FOK!ers/FOK!sters komen die ik wel wil meeten>
Het sarcasme.quote:
Nou ik zal het overwegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet meetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik komquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
Meeting in Hoorn... met boterkoek en koffie.
Boterkoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
En dit. Had ik niet eens gezien.quote:
Jij gaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het glazen huisIeder jaar weer een goed excuus voor een feestje
Jij gaatquote:
En pompoensoepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
Pompoensoepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En pompoensoep
Koekjes bakken of cakejes of taart
Waar was dat dit jaar ook alweer ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het glazen huisIeder jaar weer een goed excuus voor een feestje
Cakejesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En pompoensoep
Koekjes bakken of cakejes of taart
Zal ik die dan naast het lijstje met 'al dan niet fokkers' leggen die jou wel zouden willen meetenquote:
Ahwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als ik niet weer m'n rug breek of op andere manier ben uitgeschakeld
Ik denk dat die aardig gelijk zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zal ik die dan naast het lijstje met 'al dan niet fokkers' leggen die jou wel zouden willen meeten
Owja, brr wel ver wegquote:
Nee dat is 2013quote:
Maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg het maarDe 17e kan ik alleen niet.
Loop je even langs?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
Ik kom gewoon niet weg van dat rot fokhet is alweer tijd om mn hondje uit te laten
...
Krijg jij het voor elkaar die lekker te krijgen ja? Doe je er wat liefde bij ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je mijn pompoensoep nog niet geproefd
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
Ik kom gewoon niet weg van dat rot fokhet is alweer tijd om mn hondje uit te laten
...
Verschikkelijk fok laat je nooit meer losquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
...
Ik durf nietquote:
Ik kan datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg jij het voor elkaar die lekker te krijgen ja? Doe je er wat liefde bij ofzo?
Ook niet met je hond?quote:
Nee, mij ook nietquote:
True storyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Verschikkelijk fok laat je nooit meer los
Lotgenootquote:
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond :") zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Ik kom niet zo vaak buitenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Enschedequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oepsie... verkeerd onthouden... ff kijken of google dan
Wilde het net zeggenquote:
Je houdt niet van buitenquote:
Zo raar is dat nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Zoals het een echte Fok!ster betaamtquote:
Hoe ga je haar naam uitsprekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wel maar ssst
Zal ik in de deuropening gaan staan en je roepen![]()
Film hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wel maar ssst
Zal ik in de deuropening gaan staan en je roepen![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ga je haar naam uitspreken? Als Raynee?
Ik heb 1,5 jaar relatie gehad. 3x raden hoe ik daar aan gekomen benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je eenmaal een vriendin scoort
Ik heb geen zolderkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Oost, west, zolderkamer best zullen we maar zeggen he.
Jij zat binnen, want als een echte fokker betaamt kom je niet naar buiten... en toen kwam de dochter van de schoonmaakster met het wekenlijkse bezoek mee omdat het 'bring you're daughter to work day' was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 1,5 jaar relatie gehad. 3x raden hoe ik daar aan gekomen ben
Of ik dat zou durven zoietsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Spreek het uit als Rain maar doe maar niet!
Nu kun je nooit meer veilig over straatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Nee is goed...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Altijd leuk die nickname uitspraak dingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Nee, een date via FOK! en vice versaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jij zat binnen, want als een echte fokker betaamt kom je niet naar buiten... en toen kwam de dochter van de schoonmaakster met het wekenlijkse bezoek mee omdat het 'bring you're daughter to work day' was?
Dafuq?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
Ik dacht de hele tijd dat je het uitsprak als Ra-eenequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Damoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd leuk die nickname uitspraak dingen, de mijne spreekt ook niemand uit zoals bedoelt
.
Ik dacht eerst dat het ADO was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
Im singing with the Raenequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen: HOI BUURVROUW DIE OOK BLIJKT TE FOKKEN!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof ik een nickname ga uitspreken midden op straatdat is echt stom
Let it snow.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Im singing with the Raene
Let it Raene, let it Raene, let it Raene
And let it all just, Raene down on me
Raene drops keep falling on my head
Ik vond het al zo'n feescht standquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon heel hard schreeuwen: HOI BUURVROUW DIE OOK BLIJKT TE FOKKEN!
Yes, in een keer goedquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Im singing with the Raene
Let it Raene, let it Raene, let it Raene
And let it all just, Raene down on me
Raene drops keep falling on my head
Waarschijnlijk als ik iets te hard lach dat ze me hoortquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon heel hard schreeuwen: HOI BUURVROUW DIE OOK BLIJKT TE FOKKEN!
Oh? Waarom noemen sommigen me dan irl ook Joof?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof ik een nickname ga uitspreken midden op straatdat is echt stom
Noooooquote:
Uh nee. ik lees alles engels.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Yes, in een keer goed, zal ik vast al eens verteld hebben aan je dan
.
Nee hoor doe ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef Raene het volgende:
Nu moet ik denken om mn uiterlijke verzorging
Hoop gezeik om niks, dat werd me genoeg na het al 100x duidelijk gemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nice ! maare... ? Wat ging er mis? Als ik zo vrij mag zijn?
Good jobquote:
Raene heet echt anders ...quote:
Duidelijk verhaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hoop gezeik om niks, dat werd me genoeg na het al 100x duidelijk gemaakt te hebben.
quote:
Ik noem je gewoon Mah Niggah.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef heloef het volgende:
Mijn username hoef je niet uit te spreken, noem me maar baas.
Mag ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noem je gewoon Mah Niggah.
quote:
Pas op dat ze niet bijtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef Samzz het volgende:
Over uiterlijke verzorging gesproken... Ik ga m'n visjes eens voeren.
Dat deden de vissen die een vriend van me had welquote:
Nooit de hand bijten die je voedtquote:
Afgerichte vissenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
Nooit de hand bijten die je voedt. Dat weten mijn visjes heel goed
.
LOLquote:
Neem een kogelvis, leren ze vissen eten meteen afquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
Ik wil ook vissen, maar denk dat mijn katten die ook leuk zullen vinden.
Dat vind ik zieligquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een kogelvis, leren ze vissen eten meteen af.
Het werkt welquote:
Geeft wat warmtequote:
ik heb ook 3 kattenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:26 schreef DaMook het volgende:
Ik wil ook vissen, maar denk dat mijn katten die ook leuk zullen vinden.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een kogelvis, leren ze vissen eten meteen af.
Ze zullen daarna nooit meer wat doen gok ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het werkt wel. Ze zullen daarna nooit meer vis uit het aquarium vangen
.
Het is maar net wat je leuk vindt. Vis dood, kat dood.quote:
Dat is een ding wat zeker isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze zullen daarna nooit meer wat doen gok ik. Ook niet mij knuffelen
.
Hehe mijn kat zie ik dat ook wel blijven proberenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook 3 katten
en een aquarium....
Na 3 jaar probeert nog steeds 1 kat om door het glas heen te komen..
Die andere 2 hebben het snel opgegegeven
Dan komen ze hem brengen.. voor je voeten, of erger op je bed neerleggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe mijn kat zie ik dat ook wel blijven proberen. Die staat nu ook al dagelijks tegen het raam op beestjes buiten te jagen
.
Ik denk er weleens aan om een echte muis ofzo in huis los te laten, maar denk dat het zo'n rotzooi geeft.
Een kat in het asiel kreeg altijd iedere zaterdag een kuiken. Was wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe mijn kat zie ik dat ook wel blijven proberen. Die staat nu ook al dagelijks tegen het raam op beestjes buiten te jagen
.
Ik denk er weleens aan om een echte muis ofzo in huis los te laten, maar denk dat het zo'n rotzooi geeft.
Zielig voor de katquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk vindt. Vis dood, kat dood.
[..]
Dat is een ding wat zeker is.
LOLquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef Braamyo het volgende:
Net ff stukje CNN news gekeken via youtube, verslag over de orkaan voorafgaande aan de orkaan... staan er achter de verslaggever 3 mannen in zwembroeken te dansen...
Doen ze nu idd met speeltjes ook alquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan komen ze hem brengen.. voor je voeten, of erger op je bed neerleggen
Kan me er iets bij voorstellen als ik zie hoe ze nu al met de speeltjes omgaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kat in het asiel kreeg altijd iedere zaterdag een kuiken. Was wel mooi om te zien.
Wel een dood kuiken, trouwens.
Die was in dat filmpje toch al ten dode opgeschrevenquote:
Die van mij zijn nogal saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doen ze nu idd met speeltjes ook al. Erg lief
.
Bed komen ze (nog) niet.
[..]
Kan me er iets bij voorstellen als ik zie hoe ze nu al met de speeltjes omgaan.
Daar hebben de mijne nog geen last van, maar die zijn nog jongquote:
Ik had zelf overigens de kat weggejaagd hoor, poesjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is maar net wat je leuk vindt. Vis dood, kat dood.
[..]
Dat is een ding wat zeker is.
Hoiquote:
EN EN had je me nog gezienquote:
Die van mij zijn (2x) 3 en 5quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar hebben de mijne nog geen last van, maar die zijn nog jong.
Ben je langs gelopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
EN EN had je me nog gezien?
Ik weet niet in welk rijtje je woontquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je langs gelopen![]()
Nee want ik zit gewoon in de woonkamer he?
Tja ik snap dat ook niet eigenlijk. We gebruiken toch allemaal dezelfde zorg, en we lopen in principe allemaal dezelfde risico's...quote:
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk rijtje je woont.
Slaat ook echt nergens op hequote:
Ja maar hé. Jij als "gewone" werknemer betaalt echt niet zoveel. Pas als je een hele goeie baan hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op he
Dan betaal je straks 482 euro per maand__!!! Moet je 2 kiezen laten trekken, moet je je eigen risico en de behandeling ook nog betalen
Want het zit niet in het basispakket
Weet wel niet wat je dan verdiend? Vast wel iets meer dan de balkendenorm dus dan kan je dat best missen. Dus geen medelijden met die mensenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Slaat ook echt nergens op he
Dan betaal je straks 482 euro per maand__!!! Moet je 2 kiezen laten trekken, moet je je eigen risico en de behandeling ook nog betalen
Want het zit niet in het basispakket
Join the clubquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Raene het volgende:
Luiheid + Fok! verslaving... ik eet wel yoghurt.
die gaat sowieso naar de 350quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Wordt het eigen risico nu ook inkomensafhankelijk?
Smakelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Raene het volgende:
Luiheid + Fok! verslaving... ik eet wel yoghurt.
Nee, maar mijn punt is dat je premie betaalt maar er praktisch niks gedekt wordt. Dat was al zo, maar nu betaal je straks 4 keer meer als "rijk" iemand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet wel niet wat je dan verdiend? Vast wel iets meer dan de balkendenorm dus dan kan je dat best missen. Dus geen medelijden met die mensen
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Wordt het eigen risico nu ook inkomensafhankelijk?
Is het ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is best wel een enorme aanslag op mijn spaarpot steeds
En dan was je ook goed verzekerd..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
Ik weet nog wel dat ik ooit 24 gulden moest betalen
Een aantal jaar geleden had ik mijn eigen risico op 650 gezet, destijds maximum. Was zorgverzekering ook maar 55 euro per maandquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:45 schreef Raene het volgende:
Mijn eigen risico is belachelijk hoog omdat ik een laag maand bedrag betaal
Jan Modaal gaat er zo'n 40 euro op achteruit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar hé. Jij als "gewone" werknemer betaalt echt niet zoveel. Pas als je een hele goeie baan hebtAl verwacht ik toch dat de gemiddelde Nederlander er op achteruit gaat
Ik vraag me af hoe ze dat bij al die studenten doen die hun zorgverzekering zelf moeten betalen.
Ik kreeg gewoon ineens de melding dat er binnen een maand 150 euro afgeschreven zou worden, echt wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook
Ik weet nog wel dat ik ooit 24 gulden moest betalen
Oke.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jan Modaal gaat er zo'n 40 euro op achteruit.
Ook nog vrij jong dusquote:
Ja best welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan was je ook goed verzekerd..
Wij betalen 280 euro aan zorgverz.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon ineens de melding dat er binnen een maand 150 euro afgeschreven zou worden, echt wtf
De kat ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die was in dat filmpje toch al ten dode opgeschreven.
Ik heb liever die kat dood dan die visquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had zelf overigens de kat weggejaagd hoor, poesjes
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kat ook.
[..]
Ik heb liever die kat dood dan die vis.
Dat ligt toch ook aan de verzekeraar waar je zit en welk pakket je hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over zorgverkering hebben, ik vind het vreselijk dat die vergoeding voor lenzen/brillen zo belachelijk laag is
Ik heb een bril abboquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Nu we het over zorgverkering hebben, ik vind het vreselijk dat die vergoeding voor lenzen/brillen zo belachelijk laag is
Geen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat mijn eigen risico is. Jullie gaan over je nek.
Hoeveel is die dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Voor zover ik weet het uitgebreidste pakket wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ligt toch ook aan de verzekeraar waar je zit en welk pakket je hebt
Mja, daar heb ik niks aan voor lenzenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een bril abbo
10tje per maand en dan mag je elk jaar een bril uitzoeken
Maar daar ga ik ook van af stappen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
De kat ook.
[..]
Ik heb liever die kat dood dan die vis.
750.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zal maar niet vertellen wat mijn eigen risico is. Jullie gaan over je nek.
Watquote:
Het is ook voor lenzenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor zover ik weet het uitgebreidste pakket wat dat betreft.
[..]
Mja, daar heb ik niks aan voor lenzenDat is even 130 euro per half jaar.
Mja, daar maak je bepaalt geen winst op. Maar ja, bij gehoorapparaten is de vergoeding ook vaak maar karig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij is het volgens mij 200 per 2 jaar. Mijn lenzen zijn 130 per half jaar.
Als je vergoeding maar 150 per drie jaar is (zoals bij mij) dan heb je daar niet zoveel aanquote:
Kneus de pols eens en laat eens foto's maken. Eigen risico ben je meteen kwijt hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef DaMook het volgende:
Sowieso verplicht zorgverzekering betalen, maar als je dan eens iets hebt (ontstoken kaak) betalen ze maar de helft. Belachelijk!!
.
I knowquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Sommige mensen hebben gewoon meer met het ene beest dan met de andere
. Kan je om janken wat je wilt
.
precies weet ik het niet hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks over de vergoeding
Ik wou net zeggen, dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
I know, maar een kat is leuker dan een vis
(mijn mening
) .
quote:
Dat was niet eens eigen risico, maar viel buiten de dekking, terwijl ik nog wel aanvullend verzekerd ben ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kneus de pols eens en laat eens foto's maken. Eigen risico ben je meteen kwijt hoor
Hoiquote:
Ja maar ja maar, een stekelige opblaasvisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? Sommige mensen hebben gewoon meer met het ene beest dan met de andere
. Kan je om janken wat je wilt
.
Daar ben ik allang voorbij dus mag welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, en alcohol pas vanaf 18. Vind ik helemaal geen slecht plan.
Dat heb ik ook altijd. Alles wat ik heb, valt buiten de dekkingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was niet eens eigen risico, maar viel buiten de dekking, terwijl ik nog wel aanvullend verzekerd ben ook.
Eens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Premie: 115quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, daar maak je bepaalt geen winst op. Maar ja, bij gehoorapparaten is de vergoeding ook vaak maar karig.
Iedereen behalve jongeren tussen de 16 en 18 vind dat volgens mij wel een goed planquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is een kogelvis, geen egelvis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, een stekelige opblaasvis, of een lief schattig poesje
Maak daar maar 14 van.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen behalve jongeren tussen de 16 en 18 vind dat volgens mij wel een goed plan
Toen ik 16 was hadden ze het daar al over, had ik het ook goed gevonden. Zo belangrijk vind ik alcohol niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen behalve jongeren tussen de 16 en 18 vind dat volgens mij wel een goed plan
Gelukkig hebben jongeren onder de 18 niks te vertellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hehe juistquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, een stekelige opblaasvis, of een lief schattig poesje
Ik gelukkig ook amper, maar wel zuur als je denkt ervoor verzekerd te zijn, terwijl in de kleine lettertjes die nooit iemand leest iets anders staatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd. Alles wat ik heb, valt buiten de dekking.
Gelukkig heb ik nooit echt iets. Maar toch. Is best zuur.
Ja maar maar maar.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik 16 was hadden ze het daar al over, had ik het ook goed gevonden. Zo belangrijk vind ik alcohol niet.
Misschien kan ik nog wat dealen en winst makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik lees altijd kleine lettertjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
hehe juist.
[..]
Ik gelukkig ook amper, maar wel zuur als je denkt ervoor verzekerd te zijn, terwijl in de kleine lettertjes die nooit iemand leest iets anders staat.
quote:o Een jaarpakket sferische contactlenzen (4x 6-pack Basic DR)
en een reservebril (of zonnebril tegen bijbetaling)
o Lensdoosjes en vloeistoffen
o Oogmeting
o Gebruiksadvies
o Vervangende lenzen bij beschadiging of verlies
Ben je een alcoholist?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja maar maar maar.....
True story wel, nu ben ik verslaafd op mijn 20e.
Ik ook niet, ik drink nog steeds maar zeer matig, af en toe een glas en eens in de paar maanden wat meerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik 16 was hadden ze het daar al over, had ik het ook goed gevonden. Zo belangrijk vind ik alcohol niet.
Dat wel, ze hadden die kat nog kunnen reddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kogelvis, geen egelvis.
Nou ja, ik vind het gewoon een dom filmpje.
Ja, ik ook. Het is best lekker op zijn tijd, maar ik zou m'n hele leven op thee en cola kunnen teren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik drink nog steeds maar zeer matig, af en toe een glas en eens in de paar maanden wat meer
Ik zou het prima kunnen missen.
Een van de weinige dan denk ikquote:
Hoiquote:
Ik was cola-verslaafd. Dat vonden mijn tanden en de tandarts niet zo leukquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Het is best lekker op zijn tijd, maar ik zou m'n hele leven op thee en cola kunnen teren.
Ik denk je tandarts wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was cola-verslaafd. Dat vonden mijn tanden en de tandarts niet zo leuk
ik vind eigenlijk alles wel lekker, met of zonder alcohol :0quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het ook een slecht plan. Wat gaat dit oplossen? Jongeren gaan het alleen maar stiekem doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, maar drink nu alweer een tijdje ranjaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begon niet over katten en kogelvissenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een kogelvis, geen egelvis.
Nou ja, ik vind het gewoon een dom filmpje.
Qua financiën waarschijnlijk wel jaquote:
Ik heb opeens zin in DubbelDrankquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind eigenlijk alles wel lekker, met of zonder alcohol :0
Waar blijf je.quote:
Nee, de kat had immers de vis al in de bek gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel, ze hadden die kat nog kunnen redden. Maar dat is met al die filmpjes van de jeugd van tegenwoordig, ze hadden wel iets nuttigers kunnen doen ipv filmen
.
Of 3 of 4 of .....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar ik drink er wel erg graag 1... Of 2...
Heb zo van die periodes dan is dit lekkerder dan dat en op een gegeven moment ben je het zatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar drink nu alweer een tijdje ranja, wisselt allemaal zo nu en dan
. Mijn tanden vinden alles ok trouwens
.
We hadden wat afgesprokenquote:
DDquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua financiën waarschijnlijk wel ja
[..]
Ik heb opeens zin in DubbelDrank
Ik begon ook niet over katten en kogelvissen. Jij post een achterlijk filmpje dat je nog leuk vindt ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik begon niet over katten en kogelvissen![]()
Die is toch ook ergens mod ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Qua financiën waarschijnlijk wel ja
[..]
Ik heb opeens zin in DubbelDrank
ik welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou alcohol niet missen, op zich.
Had mijn ex ook. Maar ja, die ouders hadden vanaf hij 12 was een koelkast op z'n kamer gezet, vol cola.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge dubbeldrank is hipquote:
Edit, ik had nog de verkeerde link onder m'n ctrl-vquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begon ook niet over katten en kogelvissen. Jij post een achterlijk filmpje dat je nog leuk vindt ook. Dat zegt meer over jou dan over mij
.
Een koelkast op de kamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Had mijn ex ook. Maar ja, die ouders hadden vanaf hij 12 was een koelkast op z'n kamer gezet, vol cola.Toen dat niet meer mocht, stond het vol met yoghurt drink.
Zo lekker. Kreeg ik altijd bij mijn oma.quote:
Is dat een user?quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drinken blijven ze wel ja, maar dat deden ze nu ook al.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het ook een slecht plan. Wat gaat dit oplossen? Jongeren gaan het alleen maar stiekem doen
Dat kreeg ik van m'n moeder als ik ziek was.quote:
Wie doet dat dan ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Had mijn ex ook. Maar ja, die ouders hadden vanaf hij 12 was een koelkast op z'n kamer gezet, vol cola.Toen dat niet meer mocht, stond het vol met yoghurt drink.
Heb nog 3 treetjes met cola blikjes in de autoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb zo van die periodes dan is dit lekkerder dan dat en op een gegeven moment ben je het zat
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kreeg ik van m'n moeder als ik ziek was.Perzik/sinaasappel. Die tijden.
welnee, staan dan geheid 18 jarigen op schoolpleinen alcohol te dealenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drinken blijven ze wel ja, maar dat deden ze nu ook al.
Misschien is het voor de 14-jarigen nu wel lastiger het te krijgen.
Omdat hij strontverwend was.quote:
Ik zou gelijk zwervers gaan beroven van hun Atlas bier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat hij strontverwend was.
Al hoewel hij altijd erg dankbaar is geweest, dus ze hebben hem op zich de juiste normen en waarden bijgebracht. Meestal zijn dat soort kinderen dik en hartstikke vervelend.
Ik ben sowieso tegen verbieden. Maar goed dat is de VVD wel helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drinken blijven ze wel ja, maar dat deden ze nu ook al.
Misschien is het voor de 14-jarigen nu wel lastiger het te krijgen.
Thee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou wel niet zonder thee kunnen leven.
Watvoor theequote:
Advocaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |