quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw ruige baard, dominante blik, zwoele stem. Het is dat ik geen kut heb maar anders was ie nat.
quote:
quote:
quote:
Jij hebt ook geen kut?quote:
Mooie TT. Onstijgt al mijn verwachtingen.quote:
Het glazen huis is dit jaar in Enschedequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, lees ik nu iets over een meet in Enschede?
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens, lees ik nu iets over een meet in Enschede?
Kom maar controleren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen kut?Teleurstelling dit.
De sarcasme straalt er van af.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie TT. Onstijgt al mijn verwachtingen.
Dat had ik al gelezen ja. Daar ga ik mooi niet heenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het glazen huis is dit jaar in Enschede. En ik denk dat er wel wat FOK!ers deze kant op komen.
Ohquote:
Dat zal ik zeker doen.quote:
Ik alleen als er FOK!ers/FOK!sters komen die ik wel wil meetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen ja. Daar ga ik mooi niet heen
[..]
Oh
Nee hoor. Ik meen het.quote:
Het glazen huisquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef Samzz het volgende:
Het glazen huis is dit jaar in Enschede. En ik denk dat er wel wat FOK!ers deze kant op komen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik alleen als er FOK!ers/FOK!sters komen die ik wel wil meeten>
Het sarcasme.quote:
Nou ik zal het overwegenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet meetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:03 schreef Samzz het volgende:
Ik komquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
Meeting in Hoorn... met boterkoek en koffie.
Boterkoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
En dit. Had ik niet eens gezien.quote:
Jij gaat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het glazen huisIeder jaar weer een goed excuus voor een feestje
Jij gaatquote:
En pompoensoepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Raene het volgende:
Pompoensoepquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En pompoensoep
Koekjes bakken of cakejes of taart
Waar was dat dit jaar ook alweer ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het glazen huisIeder jaar weer een goed excuus voor een feestje
Cakejesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En pompoensoep
Koekjes bakken of cakejes of taart
Zal ik die dan naast het lijstje met 'al dan niet fokkers' leggen die jou wel zouden willen meetenquote:
Ahwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Als ik niet weer m'n rug breek of op andere manier ben uitgeschakeld
Ik denk dat die aardig gelijk zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Zal ik die dan naast het lijstje met 'al dan niet fokkers' leggen die jou wel zouden willen meeten
Owja, brr wel ver wegquote:
Nee dat is 2013quote:
Maakt mij ook niet uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeg het maarDe 17e kan ik alleen niet.
Loop je even langs?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
Ik kom gewoon niet weg van dat rot fokhet is alweer tijd om mn hondje uit te laten
...
Krijg jij het voor elkaar die lekker te krijgen ja? Doe je er wat liefde bij ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je mijn pompoensoep nog niet geproefd
Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
Ik kom gewoon niet weg van dat rot fokhet is alweer tijd om mn hondje uit te laten
...
Verschikkelijk fok laat je nooit meer losquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Raene het volgende:
...
Ik durf nietquote:
Ik kan datquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Krijg jij het voor elkaar die lekker te krijgen ja? Doe je er wat liefde bij ofzo?
Ook niet met je hond?quote:
Nee, mij ook nietquote:
True storyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Verschikkelijk fok laat je nooit meer los
Lotgenootquote:
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond :") zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Ik kom niet zo vaak buitenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Enschedequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oepsie... verkeerd onthouden... ff kijken of google dan
Wilde het net zeggenquote:
Je houdt niet van buitenquote:
Zo raar is dat nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:10 schreef Raene het volgende:
[..]
Mijn hond is psycho hond, zal me niks verbazen als LL me al een paar keer achter mn hond aan heeft zien rennen of gillen.
Zoals het een echte Fok!ster betaamtquote:
Hoe ga je haar naam uitsprekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wel maar ssst
Zal ik in de deuropening gaan staan en je roepen![]()
Film hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wel maar ssst
Zal ik in de deuropening gaan staan en je roepen![]()
Ohjaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ga je haar naam uitspreken? Als Raynee?
Ik heb 1,5 jaar relatie gehad. 3x raden hoe ik daar aan gekomen benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je eenmaal een vriendin scoort
Ik heb geen zolderkamerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Oost, west, zolderkamer best zullen we maar zeggen he.
Jij zat binnen, want als een echte fokker betaamt kom je niet naar buiten... en toen kwam de dochter van de schoonmaakster met het wekenlijkse bezoek mee omdat het 'bring you're daughter to work day' was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 1,5 jaar relatie gehad. 3x raden hoe ik daar aan gekomen ben
Of ik dat zou durven zoietsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Spreek het uit als Rain maar doe maar niet!
Nu kun je nooit meer veilig over straatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Nee is goed...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Altijd leuk die nickname uitspraak dingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Nee, een date via FOK! en vice versaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Jij zat binnen, want als een echte fokker betaamt kom je niet naar buiten... en toen kwam de dochter van de schoonmaakster met het wekenlijkse bezoek mee omdat het 'bring you're daughter to work day' was?
Dafuq?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
Ik dacht de hele tijd dat je het uitsprak als Ra-eenequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Damoekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Altijd leuk die nickname uitspraak dingen, de mijne spreekt ook niemand uit zoals bedoelt
.
Ik dacht eerst dat het ADO was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
Im singing with the Raenequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:16 schreef Raene het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen: HOI BUURVROUW DIE OOK BLIJKT TE FOKKEN!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof ik een nickname ga uitspreken midden op straatdat is echt stom
Let it snow.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Im singing with the Raene
Let it Raene, let it Raene, let it Raene
And let it all just, Raene down on me
Raene drops keep falling on my head
Ik vond het al zo'n feescht standquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Kwartier gespeeld, 5-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |