Gelukkig kan dan met dat geld de 20 euro betalende bijstandtrekker in leven gehouden worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Ff uitgerekend, ga 400 euro betalen per maandauwie
Ruilen met mijn benedenmodale salaris? Dan gaat je zorgpremie omlaag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Och ik vond mijn 225 euro p.p. al veel, tijd om minder te gaan werken in plaats van meer salaris. Lekker subsidies trekken!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef Scorpie het volgende:
Hahaha, doen. Denk dat je heel snel weer terug aan het werk wilt en die 225 euro p.p weer wilt betalen.(of meer)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Och ik vond mijn 225 euro p.p. al veel, tijd om minder te gaan werken in plaats van meer salaris. Lekker subsidies trekken!
Waarom zou je, in Nederland word de werker gestraft en de niet werker in de watten gelegd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:49 schreef practics het volgende:
[..]
Hahaha, doen. Denk dat je heel snel weer terug aan het werk wilt en die 225 euro p.p weer wilt betalen.(of meer)
Niet normaal inderdaad het stikt hier van de bijstandsmiljonairs.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Waarom zou je, in Nederland word de werker gestraft en de niet werker in de watten gelegd.
En degene die niet kán werken (chronisch ziek, werkeloos en dan vooral 50+ werkeloos) dubbel gestraft. Kijk maar naar het beleid van Rutte 1.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Waarom zou je, in Nederland word de werker gestraft en de niet werker in de watten gelegd.
Hèhè, linksom of rechtsom word je toch wel genaaid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef mstx het volgende:
[..]
Ruilen met mijn benedenmodale salaris? Dan gaat je zorgpremie omlaag.
Die mensen zijn ook helemaal niet belangrijk. Was toch wel duidelijk bij het vorige kabinet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef splendor het volgende:
[..]
En degene die niet kán werken (chronisch ziek, werkeloos en dan vooral 50+ werkeloos) dubbel gestraft. Kijk maar naar het beleid van Rutte 1.
Dit dus, mensen snappen echt niet dat als je werkt je nog wat kunt doen, en je eigenhuis hebt in een redelijke wijk. Ga je in bijstand zitten zit je in een afgetrapte sociale huurwoning tussen de paupers. Als je serieus denkt dat je daar vrolijk van word,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad het stikt hier van de bijstandsmiljonairs.
Kutkabinet met hun debiele plannen. Je zou die politici bijna een ongeneeslijke ziekte toewensen...quote:In de oude situatie betaalde je 1199 euro per jaar
Jouw inkomensafhankelijke zorgpremie wordt 766 euro per jaar
Door het belastingvoordeel bespaar je 217 euro
Dat betekent dat je -650 euro per jaar meer kwijt bent
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef QBay het volgende:
[..]
Kutkabinet met hun debiele plannen. Je zou die politici bijna een ongeneeslijke ziekte toewensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |