abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:54:15 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118632429

Gebaseerd op de gelijknamige comicbooks, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie zal bij aanvang het verhaal van de comic volgen, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste episodes worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen episodes voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Characters
121021_238961_NYNvz.png

NEW
Michone - weet haar weg met een samuraizwaard!

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/

Set-foto's: http://www.aintitcool.com/node/45461
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/
Bezoekje op de set: http://splashpage.mtv.com(...)-tv-set-visit-video/

Count down
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:56:18 #2
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_118632522
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, snelle zombies.

De remake van Day of the Dead is niet sterk genoeg geregisseerd om eng te zijn en Zombieland is gewoon een brute film. :D

REC daarintegen krijg ik best klamme handjes van.
REC is goed
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_118632626
Ik heb een tijdje geleden een paar boeken gelezen die een wel interessante zombie theorie had. (Helaas titel weet ik even niet) Het kwam erop neer dat zowel mensen als zombies een soort levenskracht hadden. Voor zombies ging dan op dat die kracht voor hun 'kinderen, kleinkinderen, etc' steeds zwakker werd. De energie van een zombie kon tijdelijk worden aangevuld door het eten van de energie van mensen (door het eten van 'levend' vlees). Maar wat een echte kick geeft is het stelen van de energie van een andere zombie. Zombies die dat deden kregen steeds meer kracht en ook invloed over andere zombies, tot op het punt dat ze duidelijk bovennatuurlijke krachten kregen en een bewustzijn kregen van het feit dat ze zombie waren en met het vermogen kennis over te dragen op 'lagere' zombies. :)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:04:55 #4
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_118632937
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:58 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een paar boeken gelezen die een wel interessante zombie theorie had. (Helaas titel weet ik even niet) Het kwam erop neer dat zowel mensen als zombies een soort levenskracht hadden. Voor zombies ging dan op dat die kracht voor hun 'kinderen, kleinkinderen, etc' steeds zwakker werd. De energie van een zombie kon tijdelijk worden aangevuld door het eten van de energie van mensen (door het eten van 'levend' vlees). Maar wat een echte kick geeft is het stelen van de energie van een andere zombie. Zombies die dat deden kregen steeds meer kracht en ook invloed over andere zombies, tot op het punt dat ze duidelijk bovennatuurlijke krachten kregen en een bewustzijn kregen van het feit dat ze zombie waren en met het vermogen kennis over te dragen op 'lagere' zombies. :)
Daar wil ik de titel wel van weten :D
pi_118636154
voor in de OP:
Merle leeft dus nog, kan er weer bij :P
En Beth en Maggie zouden ook wel aangekondigd kunnen worden, lijken me voorlopig ook wel blijvertjes :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118638329
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Daar wil ik de titel wel van weten :D
Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.
pi_118639558
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef ace_eleven het volgende:
voor in de OP:
Merle leeft dus nog, kan er weer bij :P
En Beth en Maggie zouden ook wel aangekondigd kunnen worden, lijken me voorlopig ook wel blijvertjes :)
Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.
pi_118640044
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef AttunPalalin het volgende:

[..]

Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.
Ik alleen voor Rick. Hij is dé hoofdpersoon van de serie, die blijft tot het einde.
Carl is belangrijk maar ze hebben geen moeite met het laten doodgaan van kinderen, potentieel kanonnenvoer. :P
pi_118644046
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien en nu hoor ik net op Radio1 dat TWD inmiddels de best bekeken Amerikaanse serie ooit is :o

Dan is er nogal wat veranderd sinds het eerste seizoen zeker?
pi_118644701
Die chick die in het bed lag van the Governor, dat was dezelfde griet die Andrea & Michonne rondleidde. Maar wie is het meisje op de foto op het nachtkastje dan? Ze lijkt erop :P Ik neem aan dat die blonde zijn vrouw was...
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  † In Memoriam † dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:10:57 #11
230491 Zith
pls tip
pi_118644806
Vrouw is dood hij neukt een nieuwe
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_118645094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Symer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien en nu hoor ik net op Radio1 dat TWD inmiddels de best bekeken Amerikaanse serie ooit is :o
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
pi_118649297
Pilot is nu in ZW op fox life.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 00:17:22 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_118651860
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.
deze?
  woensdag 31 oktober 2012 @ 00:22:31 #15
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_118652086
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
2de seizoen had een goed einde waardoor kijkers het gewoon weer een tweede kans gaven. Seizoen 3 begint gewoon heel sterk.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 08:09:50 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_118655018
En dat er in de tussentijd genoeg mensen zijn die het hebben ingehaald nadat ze er pas het afgelopen jaar van hoorden...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage woensdag 31 oktober 2012 @ 08:11:05 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118655029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Armani XL het volgende:

[..]

The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.

Maar goed, als je Walkers wilt, kan je ook The Cell lezen ;)

edit: REC? Waarvan is dat de afkorting? Zombieland is idd een vette film.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_118655493
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.

The Cell heb ik in het nederlands gelezen (Mobiel). Echt een tof boek.

Dawn of the Dead is mijn favoriete zombiefilm :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_118655546
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:10 schreef Zith het volgende:
Vrouw is dood hij neukt een nieuwe
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...

Maar dat was het dus niet :P
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:05:22 #20
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118655868
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is geen afkorting. Nou ja, in principe wel, van recording. Maar de film heet [REC].

[ Bericht 3% gewijzigd door egeltje1985 op 31-10-2012 09:51:33 ]
  Redactie Frontpage woensdag 31 oktober 2012 @ 09:12:19 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_118656027
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...

Same here.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:59:16 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_118659116
D
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Die afgehakte walkerskoppen in de aquaria! :D

Zou de Governor een sick fuck zijn of is hij op een soort van wetenschappelijke manier bezig met de walkers? Hij vond het ook zeer interessant hoe Michonne die twee walkers had 'getemd'. Misschien wel om ze als een soort waakhonden te gebruiken. Of ze op rivaliserende groepen overlevers af te sturen. Zouden die lui van dat vuurgevecht in die kroeg afkomstig zijn uit het kamp van de Governor?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_118660096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

en de premiere van s3 had meer kijkers dan de andere recente AMC premieres van Mad Men, The Killing, Hell on Wheels en Breaking Bad bij elkaar opgeteld.

Lijkt me dus dat AMC er alles aan gelegen is om dit succes voort te zetten. Een schril contrast met een jaar geleden toen Frank Darabont opstapte omdat er in de kosten gesneden moest worden
pi_118661581
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen :).
pi_118661918
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen :).
Dat eerste klopt ook. Maar tussen het vorige seizoen en dit seizoen zitten die zeven maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')