REC is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, snelle zombies.
De remake van Day of the Dead is niet sterk genoeg geregisseerd om eng te zijn en Zombieland is gewoon een brute film.
REC daarintegen krijg ik best klamme handjes van.
Daar wil ik de titel wel van wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:58 schreef HiZ het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een paar boeken gelezen die een wel interessante zombie theorie had. (Helaas titel weet ik even niet) Het kwam erop neer dat zowel mensen als zombies een soort levenskracht hadden. Voor zombies ging dan op dat die kracht voor hun 'kinderen, kleinkinderen, etc' steeds zwakker werd. De energie van een zombie kon tijdelijk worden aangevuld door het eten van de energie van mensen (door het eten van 'levend' vlees). Maar wat een echte kick geeft is het stelen van de energie van een andere zombie. Zombies die dat deden kregen steeds meer kracht en ook invloed over andere zombies, tot op het punt dat ze duidelijk bovennatuurlijke krachten kregen en een bewustzijn kregen van het feit dat ze zombie waren en met het vermogen kennis over te dragen op 'lagere' zombies.
Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daar wil ik de titel wel van weten
Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:00 schreef ace_eleven het volgende:
voor in de OP:
Merle leeft dus nog, kan er weer bij
En Beth en Maggie zouden ook wel aangekondigd kunnen worden, lijken me voorlopig ook wel blijvertjes
Ik alleen voor Rick. Hij is dé hoofdpersoon van de serie, die blijft tot het einde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:58 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk alleen voor Rick en Carl mijn hand in het vuur te steken.
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:00 schreef Symer het volgende:
Ik heb alleen het eerste seizoen gezien en nu hoor ik net op Radio1 dat TWD inmiddels de best bekeken Amerikaanse serie ooit is
deze?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zombie Chronicles van Mark Clodi, het eerste boek is als Kindle boek te koop op Amazon voor 99 cent.
2de seizoen had een goed einde waardoor kijkers het gewoon weer een tweede kans gaven. Seizoen 3 begint gewoon heel sterk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef Armani XL het volgende:
[..]
The Stand heeft weinig met TWD te maken. In The Stand gaat 99% van de wereld dood en staat niet meer op i.t.t. TWD.
The Cell heb ik in het nederlands gelezen (Mobiel). Echt een tof boek.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.
Maar goed, als je Walkers wilt, kan je ook The Cell lezen
edit: REC? Waarvan is dat de afkorting? Zombieland is idd een vette film.
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...quote:
Dat is geen afkorting. Nou ja, in principe wel, van recording. Maar de film heet [REC].quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Klopt, al is de kern van WD vooral hoe om te gaan met andere niet-walkers, waar de Stand ook over gaat.
Maar goed, als je Walkers wilt, kan je ook The Cell lezen
edit: REC? Waarvan is dat de afkorting? Zombieland is idd een vette film.
Same here.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...
Maar dat was het dus niet
Die afgehakte walkerskoppen in de aquaria!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht eerst zijn vrouw en kind zijn walkers geworden. En die zitten vast in dat kamertje met kettingen enzo...
Maar dat was het dus niet
en de premiere van s3 had meer kijkers dan de andere recente AMC premieres van Mad Men, The Killing, Hell on Wheels en Breaking Bad bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:14 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Um, nee. Wiki zegt "most-watched basic cable drama telecast in history" (http://insidetv.ew.com/20(...)-3-premiere-ratings/). Ratings van de premiere van seizoen 3 waren wel erg hoog, wat erg apart is na dat verschrikkelijke tweede seizoen.
Dat eerste klopt ook. Maar tussen het vorige seizoen en dit seizoen zitten die zeven maanden.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:15 schreef _Flea_ het volgende:
Ik ben eigenlijk het tijdsverloop kwijt geraakt. Kreeg de indruk dat de eerste aflevering slechts enkele weken na de invasie bij de boerderij zich afspeelde. Echter bleek later dat Andrea al 7 maanden bij Michonne zit.
Dit seizoen moet wel beter worden dan 2. Genoeg verhalen te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |