Wat me trouwens opviel, die kerel die het hek kapotmaakte, het alarm aanzette en vervolgens Rick aanviel, dat was toch die gevangene die Rick eerder buitensloot met de zombies?
Ik heb aflevering 2 van dit seizoen nog eens teruggekeken. Daar werd de gevangene buitengesloten op een soort pleintje, waar nog een stuk of 15 walkers rondlopen. Vervolgens doet Rick de deur dicht en we zien niet wat er met de gevangene gebeurt. Je hoort hem alleen schreeuwen, alsof hij opgegeten wordt, maar dat is dus niet het geval. Ik vraag me alleen wel af hoe hij dan ontsnapt is. Voor zover ik kan zien liggen er geen wapens op dat plein, en dat hek is ook vrij hoog om overheen te klimmen. Er is wel een klein gebouwtje waar hij op kan klimmen, van zo'n 2 meter hoog. Maar hij moet toch eerst de walkers afgemaakt hebben voor hij daar weg kan komen, neem ik aan.
Normaal maak ik me nooit zo druk om zulke dingen, maar ik ben benieuwd of iemand met een goed antwoord kan komen.

Kan hij over het hek zijn geklommen of via dezelfde deur naar binnen zijn gegaan (al lijkt dat niet mogelijk, want Rick maakt de deur dicht). En zo ja, stel dat hij over het hek geklommen is, dan moet hij toch eerst de walkers afgemaakt hebben? Anders heeft één van de walkers zijn been wel te pakken voor hij überhaupt in het hek hangt.