Die neger die Rick achterliet bij die walkers.quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, wie had dat hek opengezet voor alle walkers? Die dat hart liet vallen? Blijft een mysterie.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:24 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, wie had dat hek opengezet voor alle walkers? Die dat hart liet vallen? Blijft een mysterie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:44 schreef Gibbet het volgende:
Theorie:Beetje vergezocht, maar in theorie kan het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Theorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carl wel, Andrea niet hoop ikquote:Op maandag 5 november 2012 18:07 schreef opreis het volgende:
Wat een tempo zeg, niet verwacht na seizoen 2. In tegenstelling tot wat iedereen hier zegt vind ik de emoties niet zo geweldig geacteerd, vond lori gewoon dom overkomen toen ze wel even dood wilde gaan(op geruimd staat netjes). Die baby zal vast nog wel op luguberewijze als zombie bait ofzo gebruikt worden, kan me niet voorstellen dat die het lang volhoud. Als Andrea en Carl nu aub ook nog even willen dood gaan kan mijn seizoen niet meer stuk.
Ja, en?quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef Evertjan het volgende:
het is wel steeds meer hack and slash aan het worden in seizoen 3
Theorie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was wel een bazenstukjequote:
Ooit iemand hysterisch gezien?quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Platina het volgende:
Het huilen van Rick was het slechtste nephuilen wat ik ooit gezien heb.
Ik vond juist van niet, het was een beetje genant maar zo genant dat het realistisch was.quote:Op maandag 5 november 2012 19:22 schreef Platina het volgende:
Het huilen van Rick was het slechtste nephuilen wat ik ooit gezien heb.
Ik snap het gezeur er over ook niet, hij weet niet waar hij het zoeken moet en er is ineens een kind bij.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooit iemand hysterisch gezien?
Ik vond het wel goed gedaan.
Kijk goed als hij door zn knieen zakt en begint. Dat lijkt toch helemaal nergens op man.quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2012 20:06 schreef stinkie het volgende:
Mmmm 2 eruit, 2 erin. Of het is een budgetkwestie, of ze zijn uit de serie geschreven wegens impopulairiteit bij de kijkers.
Was inderdaad goed ja!quote:Op maandag 5 november 2012 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet, gewoon gelijk op de barbecue.quote:Op maandag 5 november 2012 21:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wowww, wat een aflevering. Alleen hoe gaan ze die baby in godsnaam voeden?
't is ook een vrouw, en vrouwen hebben gevoelens.. moet je begrip voor hebben (schijnt)quote:Op maandag 5 november 2012 20:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Kijk goed als hij door zn knieen zakt en begint. Dat lijkt toch helemaal nergens op man.
quote:Op maandag 5 november 2012 21:30 schreef AttunPalalin het volgende:
[..]
Niet, gewoon gelijk op de barbecue.Flikker op met je spoilers. Zet het er op zijn minst bij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lori wilde dat zelf vooral omdat via de gewone weg niet mogelijk was blijkbaar. Het was dus Lori en baby dood als er geen keizersnede werd uitgevoerd.quote:Op maandag 5 november 2012 22:39 schreef Sec.XV het volgende:
Damn, heftige aflevering...
Kreeg het ook even moeilijk bij die jankscene van Rick, deed ie best goed![]()
Het opensnijden van Lori was wat mij betreft iets te snel beslist... "Ohja, we gaan je baby even redden. Ik snij je wel even open zodat je sterft..." ...wtf
Ik zeg dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |