Pics van je pik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de Randstad ontzettend mooi kan zijn, hoor.
Wat precies?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de Randstad ontzettend mooi kan zijn, hoor.
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik nog nooit in Enschede ben geweest en dat ik alleen maar zulke dingen zeg om mensen te laten happen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief dat je gaat helpen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 doden door Sandy
Even verder met opruimen enzo
Ik schijn eens bij Primark bij je in de buurt te moeten gaan shoppen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Randstad.
Liefde.
Einde twitterbericht.
Wat een nare omstandigheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 doden door Sandy
Even verder met opruimen enzo
Waarom ben je hier dan niet vaker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Randstad.
Liefde.
Einde twitterbericht.
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik schijn eens bij Primark bij je in de buurt te moeten gaan shoppen.
Kusje.
Welke vrouw heeft je daarvan op de hoogte gebracht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kusje.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kusje.
Ik haat twitteren en msn gesprekken op een forum.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je hier dan niet vaker?
Dat is onzedelijk, Kaneelstokjequote:
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldigquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo dat?Het hangt af van dat wat je nodig hebt/zoekt anders kun je er gerust wel terecht.
[..]
Ik haat twitteren en msn gesprekken op een forum.
Eenschquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldig. Den Haag vind ik ook een toffe stad.
Alleen met Utrecht heb ik niet zo veel.
Collegaatje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Welke vrouw heeft je daarvan op de hoogte gebracht?
Ik weet ook nog wel een paar leuke dorpjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is onzedelijk, Kaneelstokje.
[..]
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldig. Den Haag vind ik ook een toffe stad.
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van de grote stad ook heerlijk. Maar ik ben ook altijd wel blij wanneer ik na een dagje Amsterdam weer in Enschede benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjeMaar vind A'dam ook tof! Inderdaad grachten, veel oude meuk en diversiteit. Hoewel het na een dag werken wel weer fijn is om terug te zijn in de rustige omgeving hier.
5 dagen per week is vaak zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet vaker in de Randstad?
Nog een NH-erquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjeMaar vind A'dam ook tof! Inderdaad grachten, veel oude meuk en diversiteit. Hoewel het na een dag werken wel weer fijn is om terug te zijn in de rustige omgeving hier.
Nou nee. Sterker nog....dat is echt een all-time low denk ik. Maar weinig mee bezig eigenlijk. Veelal sporten, werken en biertje doen+ film kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog gehosseld in de afgelopen maanden eigenlijk xFx?
Almerequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Noord-Holland en Utrecht krijgen waarschijnlijk Almere als hoofdstad
Schandalig... Almerequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Mijn oversekste brein had het fout, verdorie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn opgroeiplaats
De Oostvaardersplassen
Alleen prei is wel saai hihi.quote:
Van alles... Ik heb zin om hashbrowns te maken.. met ui en kaas en spekblokjesquote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Van alles... Ik heb zin om hashbrowns te maken.. met ui en kaas en spekblokjes.
oh... eh.. rösti rondjes ofzoquote:
Klinkt ook goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef twi het volgende:
Pommes Duchesse met stoofvlees
Oké, nu nog stoofvlees maken gaat een tijdje duren. Gelukkig had ik een paar uur geleden al dat idee
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:06 schreef Raene het volgende:
Ja maar dan zelf makenAlles zelf maken
. Goedkoper en lekkerder
.
Lekker gedouched?quote:
Zekerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt ook goed
[..]Lekker
[..]
Lekker gedouched?
Ok ik zou nu naar de super om runderlappen te scoren als het niet zo lang zou duren om te preparenquote:
Het is patatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ok ik zou nu naar de super om runderlappen te scoren als het niet zo lang zou duren om te preparen... Ik zou nu echt een moord doen voor een frietje stoofvlees..
Patat stoofvlees klinkt nietquote:
Frietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ok ik zou nu naar de super om runderlappen te scoren als het niet zo lang zou duren om te preparen... Ik zou nu echt een moord doen voor een frietje stoofvlees..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze waren wel in de reclame (Deen) zag ik, misschien ideetje voor morgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:08 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:12 schreef heloef het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hebben.Die game mag je hebben ik wil die dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
En sambal?quote:
Er zat best veel sla op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie gezonder zouden gaan eten
Joah.quote:
Dat is geheel waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je niet aan mijn zijde bent, die dagen.
Eens. Geen discussie nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
Patat klinkt zo vreselijk banaal en goedkoop, asociaal zelfs.
Friet is tenminste een degelijk woord.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
Zeg dan frieten.quote:
Geweldige vrouw jijquote:
Poldermodeloplossing patatfriet zo en nu terug naar seks.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:14 schreef Raene het volgende:
quote:
Ditquote:
Deze was redelijk vers. En mooi versierd met tomaatjes en komkommers. Volgens mij was het een hosselpoging van die jongen aan de counter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van die sla die al een beetje bruin wordt ja?
quote:
Gaarnequote:
Of ik kom bij je wonen of we moeten het nog even zo volhouden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat gaan we daar aan doen dan?
Lekkere haatseks na afloop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat wordt ruzie in huize Kaneel.
Het moment als ik uit een nieuwe tube mayonaise er echt zo'n lekkere kwaklading over de frieten heenspetter, dat vind ik altijd het lekkerst.quote:
Ga door ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moment als ik uit een nieuwe tube mayonaise er echt zo'n lekkere kwaklading over de frieten heenspetter, dat vind ik altijd het lekkerst.
Even zwemmen door de puinhoop hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Haal de zweepjes maar uit de kast
Ik zag het helemaal voor mequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het moment als ik uit een nieuwe tube mayonaise er echt zo'n lekkere kwaklading over de frieten heenspetter, dat vind ik altijd het lekkerst.
Lekker zo'n clownsgezicht en hebben als je de verdronken patat probeert op te eten als de Rocket Power "vertical" groep.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n clownsgezicht en hebben als je de verdronken friet probeert op te eten als de Rocket Power "vertical" groep.
Die bruine vuist halen bij het eten uit een groot frietje oorlog
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker zo'n clownsgezicht en hebben als je de verdronken patat probeert op te eten als de Rocket Power "vertical" groep.
Die bruine vuist halen bij het eten uit een grote puntzak patat oorlog
Hoever moet je reizen dan, voor school?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik kom bij je wonen of we moeten het nog even zo volhouden.
Gaat heen jij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Friet is Limburgs. Het is patat.
Hoe groot huis heb je wel niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoever moet je reizen dan, voor school?
Het is uitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Friet is Limburgs. Het is patat.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of ik kom bij je wonen of we moeten het nog even zo volhouden.
Dat is dus die onbeantwoorde liefde!quote:
Nee dat was een misplaatst grapje ofzoquote:
Voor Flips maak ik gewoon plek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe groot huis heb je wel niet?Harem Kaneel
Nee Kaneel dat is niet Haram.
Ver weg van alle frietliefhebbers.quote:
Had jij dat meegekregen dan, net?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee dat was een misplaatst grapje ofzo.
Ik neem de kinderen mee naar mn moederquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als jij niet met het woord patat kunt leven, graag zelfs!
Tot het einde der tijden, tot de wereld vergaan is en wij als immer dwalende zielen nog steeds samen gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wij niet te breken, hvj wjnmk wntb
Ik denk serieus dat ik geen relatie met iemand kan hebben die haar frikandel speciaal met ketchup placht te eten.quote:
Boks brahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik sta achter je bro.
Samen scheuren we ze zo aan stukken.
Euhmm 36 minuten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoever moet je reizen dan, voor school?
Heb je een woning? Gefeliciteerd man.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik heb gvd net een appartement voor ons geregeld.
Precies, hij schopt mij er wel uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Flips maak ik gewoon plek.
Te laat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
Heb je een woning? Gefeliciteerd man.Ik las dat je op zoek was, maar wist nog niet dat je er een geregeld had.
Jaquote:
Niet ver genoeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zit ik al, ver weg van Limburg
Jij slaapt op de grond?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Flips maak ik gewoon plek.
Ik ook niet ...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik geen relatie met iemand kan hebben die haar frikandel speciaal met ketchup placht te eten.
Ah, ok.quote:
Of zonder uitjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik geen relatie met iemand kan hebben die haar frikandel speciaal met ketchup placht te eten.
Sorryquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef Watertornado het volgende:
Ja flips hoe was het? Ik kon er helaas niet bij zijn, ik mis je wel een beetje hoor.
Sorryquote:
Ik ben tweede keus voor jou, dus nee.quote:
Op centrale plekken meeten heb ik geleerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:26 schreef Samzz het volgende:
Ik nodig gewoon geen enkele FOK!er uit bij mij thuis. Problem solved.
quote:
Daag je me uit?quote:
Er is vast wel een andere Fok!(st)er die je wil opvangenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op centrale plekken meeten heb ik geleerd
In mijn bed is plaats.quote:
Centraal van mijn / jouw woonkamer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op centrale plekken meeten heb ik geleerd
Oké, doei.quote:
Dat was niet eens in mij opgekomen.quote:
quote:
Ik bied je verdomme een slaapplaats, ik ben godverdegodver de goede samaritaan zelf!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben tweede keus voor jou, dus nee.
Dat is niet veel. Ik zie geen reden waarom je dan niet hier zou wonen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhmm 36 minuten.
[..]
Heb je een woning? Gefeliciteerd man.Ik las dat je op zoek was, maar wist nog niet dat je er een geregeld had.
Groter bed kopen.quote:
Ik sta liever zelf centraalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Centraal van mijn / jouw woonkamer?
Dat is alleen omdat Flips je afwees.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bied je verdomme een slaapplaats, ik ben godverdegodver de goede samaritaan zelf!
Ondankbaar sekreet!
Dat wordt een eenzame kerst.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, dat ging snel. Eerst Raene weg, nu jij. Damn
Voor hoeveel mensen is daar plaats?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik zie geen reden waarom je dan niet hier zou wonen.
[..]
Groter bed kopen.
Voor jou altijdquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik bied je verdomme een slaapplaats, ik ben godverdegodver de goede samaritaan zelf!
Ondankbaar sekreet!
Maar leuk is het niet.quote:
quote:
Voor 2 leuke dames.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor hoeveel mensen is daar plaats?
Ik nu eigenlijk ook niet, want vanaf mijn huidige woning doe ik er 50 minuten over.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet veel. Ik zie geen reden waarom je dan niet hier zou wonen.
[..]
Groter bed kopen.
quote:
En jouquote:
Ik wil er niet aan wennen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar het went echt
[..]
Tsja ach, jij verliet me zelf
Ja, natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie mij proberen lief te zijn.Jij staat aan mijn kant toch samzz?
Je nodigt me uit voor kerst?quote:
Dat laatste doe ik enkel met Lokje. Je mag wel meedoen met gelukkig zijn hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tot het einde der tijden, tot de wereld vergaan is en wij als immer dwalende zielen nog steeds samen gelukkig zijn.
Ach val kapotquote:
Moet ik mijn bed dan volgende week voor 2 personen opmaken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nu eigenlijk ook niet, want vanaf mijn huidige woning doe ik er 50 minuten over.
[..]
quote:
Zaad.quote:
Omdat het zo'n leuk vooruitzicht is?quote:
Ik ben 12 en snap de grap nietquote:
Maar mij nodig je niet uit, hequote:
quote:
Heb jij ook van die zelf gemaakt nepsneeuw? Die je dan zo over de kerstboom spuit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel een mooie piek voor je
Neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb jij ook van die zelf gemaakt nepsneeuw? Die je dan zo over de kerstboom spuit.
Daar kan ik je ook mee helpen.quote:
Oh ik wel, is heel makkelijk te maken.quote:
NEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
Loveley lady en ik wonen in dezelfde straat. What the hell
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
.
Dat dit kan op Fok!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
.
Geniaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
.
Nicequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Raene het volgende:
.
Whehehehe, jullie stad is een FOK!nestquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste hoor.So Surreal Baby woonde ook een straat verderop
Eerste Kerstdag bij hem, Tweede Kerstdag bij mij?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste hoor.So Surreal Baby woonde ook een straat verderop
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:39 schreef Raene het volgende:
Zo onwijs bizar weer dit... Net als dat je op een dating site aan wildvreemde mensen gekoppeld word maar het is je buurman
.
MeneerLogica ofzo woont daar ook, die kwam hier ook wel eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehehe, jullie stad is een FOK!nest
I don't know... ik heb em nooit gemeetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]SSB en daar schept hij zeker over op. Hoe is het met hem eigenlijk?
Waar zie je me voor aan? Een kerstsloerie?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerste Kerstdag bij hem, Tweede Kerstdag bij mij?
Dorpje verderop maar wel in de buurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
MeneerLogica ofzo woont daar ook, die kwam hier ook wel eens
Hard to get. Ik had het idee dat dat het beste zou werken op jou.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar mij nodig je niet uit, he. Naarling.
Ik wel via paiqquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dorpje verderop maar wel in de buurt
Ik heb nog nooit op een datingsite gezeten ...quote:
Ik probeerde het als een diplomaat op te lossen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan? Een kerstsloerie?
Ohquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hard to get. Ik had het idee dat dat het beste zou werken op jou.
Ik wil dat jullie om me vechten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde het als een diplomaat op te lossen.
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Nee, ik ben daar te makkelijk voor, dan ga ik naar de volgende
.
Ik ook niet wel de verhalen gelezen in Singles 3 jaar terugquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
I don't know... ik heb em nooit gemeet
Dan is heloef toch meer alfa dan jij bent. Sorry.quote:
Als dat de reden is waarop ik afgewezen word bij iemand, ben ik echt oprecht blij dat ze me niet wil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is heloef toch meer alfa dan jij bent. Sorry.
Miet.quote:
Ik kom mijn chick claimen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is heloef toch meer alfa dan jij bent. Sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
Forever alone?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als dat de reden is waarop ik afgewezen word bij iemand, ben ik echt oprecht blij dat ze me niet wil.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kom mijn chick claimen.Geile praat dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
[..]
Ik kom mijn chick claimen.Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat dit de manier was waarop je een dame zou hosselen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik kom mijn chick claimen.Baas dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou dat ik zo alfa was als jij.
Maar ik ben zo beta dat ik geen antwoord krijg van Flips
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vast niet. Maar ik ben gewoon geen stoer iemandquote:
Flips is toch een kuthoer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas dat je bent.
Waarom zo serieus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vast niet. Maar ik ben gewoon geen stoer iemandAls dat een vereiste is voor iemand, passen we dus sowieso al niet.
Verdomme. Ik dacht dat het mijn bijnaam was.quote:
Eigenlijk is Joysa de opper kuthoer. Jullie zijn niet meer dan haar bitches.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Verdomme. Ik dacht dat het mijn bijnaam was.
Want daar heb jij het lef voor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Als ik een dame zou moeten hosselen, zou ik op haar afstappen en zeggen: How you doin?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk is Joysa de opper kuthoer. Jullie zijn niet meer dan haar bitches.
Als ik niet je bottom bitch kan zijn neem ik ontslag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk is Joysa de opper kuthoer. Jullie zijn niet meer dan haar bitches.
Mannen durft ze niet aan te spreken vrouwen welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want daar heb jij het lef voor?
Wanneer zien we elkaar weer eensquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
Als ik een dame zou moeten hosselen, zou ik op haar afstappen en zeggen: How you doin?
Denken dat Joy dat toelaat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet je bottom bitch kan zijn neem ik ontslag.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik niet je bottom bitch kan zijn neem ik ontslag.
Bij vrouwen welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want daar heb jij het lef voor?
SR in Enschedequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer zien we elkaar weer eens
Ze is niet opgewassen tegen heloef die mij komt claimen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat Joy dat toelaat.
You'll die bitch.
Ja dat bevalt je wel even dat ik je even kom claimen he. Even de alfa uithangen. Maar nu ben je van mij dus kom morgen maar even langs om een uurtje of 4.quote:
Ja baas.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bevalt je wel even dat ik je even kom claimen he. Even de alfa uithangen. Maar nu ben je van mij dus kom morgen maar even langs om een uurtje of 4.
Wat ga je koken?quote:
Zelfs heloef legt het af tegen mijn succubus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze is niet opgewassen tegen heloef die mij komt claimen.
Wel een beetje beterquote:
Dat was makkelijk.quote:
Dat zou ik nog doen jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij vrouwen wel.
[..]
SR in Enschede?
Ik weet het nog nietquote:
Ik zou beveiliging inhuren als ik jou was.quote:
Wat heb je in huis? En mag ik mee eten?quote:
Laat me gewoon gaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou beveiliging inhuren als ik jou was.
That's my girl.quote:
Kaneel geeft toch geen neuk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou beveiliging inhuren als ik jou was.
En nee, kaneel is geen beveiliging.En je hond ook niet.
Van alles.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je in huis? En mag ik mee eten?
Je pornomap?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee hoe je een wachtwoord op een bepaalde map kan zetten?
Moet je je porno veiligstellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
In dat gevalquote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wel een beetje beterAlleen lang buigen is kut
Serieusquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je je porno veiligstellen?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ik wist dat die vraag zou komen.
Nee.
Als rar opslaan of met losse softwarequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ken niet gewoon zonder extra software ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als rar opslaan of met losse software
Ik heb veel van jou opgestoken, jij held.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb altijd al het vermoeden gehad dat dit de manier was waarop je een dame zou hosselen.
Je bent zo ontzettend alfa maar je hebt het nog niet door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas dat je bent.
Nee, alleen als het nog langer gaat duren en er geen verbetering meer is moet ik naar de fysioquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, buigen zal nog wel een tijdje kut blijven. Heb je ook revalidatiehulp of is dat niet nodig verder?
Nope.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken niet gewoon zonder extra software ?
Vorig jaar zou ik samen met c_a gaan enzo, was ik ziek. En het staat nog op mijn 101 dingen to do listquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, buigen zal nog wel een tijdje kut blijven. Heb je ook revalidatiehulp of is dat niet nodig verder?
[..]
Serieus?
Hopen van niet, dus. Al wat van de verzekering gehoordquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, alleen als het nog langer gaat duren en er geen verbetering meer is moet ik naar de fysio
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb veel van jou opgestoken, jij held.
Is ook. Al is het met een grotere groep wel te doen. Een auto, benzinekosten delenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vorig jaar zou ik samen met c_a gaan enzo, was ik ziek. En het staat nog op mijn 101 dingen to do list
Maar enschede is zo ver
Hoe komt dat dan, die alfaness?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb veel van jou opgestoken, jij held.
[..]
Je bent zo ontzettend alfa maar je hebt het nog niet door.
Meer dat ik een slaapplek moet regelen dan enzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook. Al is het met een grotere groep wel te doen. Een auto, benzinekosten delen.
Jouw ruige baard, dominante blik, zwoele stem. Het is dat ik geen kut heb maar anders was ie nat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan, die alfaness?
Met eerdere Windows kon het wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met andere besturingssystemen kan dat wel?
Ik kan wel zeggen kom maar bij mij, maar ik heb daar helemaal geen ruimte voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer dat ik een slaapplek moet regelen dan enzo
Dus ik denk niet dat ik dit jaar ga redden
Goede postquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw ruige baard, dominante blik, zwoele stem. Het is dat ik geen kut heb maar anders was ie nat.
Formulieren toegestuurd gekregen, zijn vandaag op de post gegaan.. even afwachten nu.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hopen van niet, dus. Al wat van de verzekering gehoord?
Ik ben een ongelukje.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jouw ruige baard, dominante blik, zwoele stem. Het is dat ik geen kut heb maar anders was ie nat.
hele mappen? Ik dacht alleen office programma's zelfquote:
Vroegah kon je gewoon een hele map beveiligen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hele mappen? Ik dacht alleen office programma's zelf
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |