Pics van je pik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de Randstad ontzettend mooi kan zijn, hoor.
Wat precies?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat de Randstad ontzettend mooi kan zijn, hoor.
Ik ben mans genoeg om toe te geven dat ik nog nooit in Enschede ben geweest en dat ik alleen maar zulke dingen zeg om mensen te laten happen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat lief dat je gaat helpen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 doden door Sandy
Even verder met opruimen enzo
Ik schijn eens bij Primark bij je in de buurt te moeten gaan shoppen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Randstad.
Liefde.
Einde twitterbericht.
Wat een nare omstandigheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
34 doden door Sandy
Even verder met opruimen enzo
Waarom ben je hier dan niet vaker?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:44 schreef Flippiee het volgende:
Randstad.
Liefde.
Einde twitterbericht.
Ik zou het niet doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik schijn eens bij Primark bij je in de buurt te moeten gaan shoppen.
Kusje.
Welke vrouw heeft je daarvan op de hoogte gebracht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kusje.
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kusje.
Ik haat twitteren en msn gesprekken op een forum.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je hier dan niet vaker?
Dat is onzedelijk, Kaneelstokjequote:
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldigquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo dat?Het hangt af van dat wat je nodig hebt/zoekt anders kun je er gerust wel terecht.
[..]
Ik haat twitteren en msn gesprekken op een forum.
Eenschquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldig. Den Haag vind ik ook een toffe stad.
Alleen met Utrecht heb ik niet zo veel.
Collegaatje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Welke vrouw heeft je daarvan op de hoogte gebracht?
Ik weet ook nog wel een paar leuke dorpjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is onzedelijk, Kaneelstokje.
[..]
Ik ben dol op Amsterdam, de grachtenhuizen, de sfeer en uitstraling. De kleine authentieke Noord-Hollandse dorpjes, geweldig. Den Haag vind ik ook een toffe stad.
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van de grote stad ook heerlijk. Maar ik ben ook altijd wel blij wanneer ik na een dagje Amsterdam weer in Enschede benquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjeMaar vind A'dam ook tof! Inderdaad grachten, veel oude meuk en diversiteit. Hoewel het na een dag werken wel weer fijn is om terug te zijn in de rustige omgeving hier.
5 dagen per week is vaak zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet vaker in de Randstad?
Nog een NH-erquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik woon in een kleine authentiek Noord-Hollandsch dorpjeMaar vind A'dam ook tof! Inderdaad grachten, veel oude meuk en diversiteit. Hoewel het na een dag werken wel weer fijn is om terug te zijn in de rustige omgeving hier.
Nou nee. Sterker nog....dat is echt een all-time low denk ik. Maar weinig mee bezig eigenlijk. Veelal sporten, werken en biertje doen+ film kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:50 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je nog gehosseld in de afgelopen maanden eigenlijk xFx?
Almerequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Noord-Holland en Utrecht krijgen waarschijnlijk Almere als hoofdstad
Schandalig... Almerequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
Mijn oversekste brein had het fout, verdorie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn opgroeiplaats
De Oostvaardersplassen
Alleen prei is wel saai hihi.quote:
Van alles... Ik heb zin om hashbrowns te maken.. met ui en kaas en spekblokjesquote:
Wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Van alles... Ik heb zin om hashbrowns te maken.. met ui en kaas en spekblokjes.
oh... eh.. rösti rondjes ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |