Oh baby babyquote:
Viaducten met een c.quote:
Lokje kan je bijna overal naar toe rijden.quote:
Ok, game zequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh ga wel weer verder met Force Unleashed 2 enzo..
Ze is op de helft van haar praktijk dus dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje kan je bijna overal naar toe rijden.
Kan ze ook met de auto langskomen enzulks.
Niet? Hoezo niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is op de helft van haar praktijk dus dat duurt nog wel even![]()
Tevens durf ik niet bij Lokje in de auto hoor
quote:help me. ik ben 13 en zwanger! al 4 maanden ong.. help me alsjeblieft!!! ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik begin al een beetje een dikkere buik te krijgen dus helpp!!!!!!!!!!!!
quote:Als ik met mijn papa in bad zit krijgt hij iedere keer een stijve.
Is hij verliefd op mij of wil hij zelfs sex met mij? :$
Ik vind het maar erg viezz,
1x was er ook allemaal wit spul; maar ik weet niet of dat shampoo was.
Xx'jes.
quote:wie kan uitleggen hoe je precies moet bekken
quote:Heej mensen ik heb een vraagje
Ik heb gisteren mijn vriend afgetrokken en gepijpt, op internet las ik dat de meeste jongens niet klaarkomen van pijpen, maar hij had dat al na 7 minuten
betekend dat dan dat ik het goed deed?
en voor jullie die ervaring hebben: komen jullie er van klaar?
De generatie na mij:quote:Wat vinden jullie meisjes er nou eigenlijk van dat jongens zich allemaal aftrekken en dat je dat ook weet?
Ben ik gewoon benieuwd naar (:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Dat kindertelefoon forumeven wat pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze ziet geen diepte enzo![]()
Maar was een grapje, ze heeft nog nooit brokken gemaakt dusja
Teringquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Dit kan dus echt niet serieus zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Wij zouden een heel goed kind op deze aarde kunnen zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
Ik krijg de neiging om me voort te planten, alleen om een goed voorbeeld voor de rest te baren.
Nee? Jij doet er minder dan 7 minuten over tijdens pijpen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet serieus zijn
Bestwel afhankelijk van ouders, moeten auto lenen enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kunnen jullie naar mooie afgelegen bossen gaan en je ding doen. Niet meer afhankelijk van ouders en OV
Twi weet nog wel een leuk bos.
Slechts één?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zouden een heel goed kind op deze aarde kunnen zetten.
Die bedoelde ik dan weer niet. Maar waarom zou je daar een topic over openenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Jij doet er minder dan 7 minuten over tijdens pijpen?
Laten we maar beginnen met 1.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
De generatie na mij:
Ik dacht dat mannen dat tot in hun bejaarde jaren bleven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heloef is niet zo vruchtbaar meer
Dit is van alle tijden hoor. Alleen is het nu beter zichtbaar. Ook zal het tegenwoordig meer status geven. Zie 16 and pregnant.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dan weer niet. Maar waarom zou je daar een topic over openende jeugd van tegenwoordig
En als het een vierling wordt?quote:
Ik ben zo potent als een hitsige dwergmarmot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heloef is niet zo vruchtbaar meer, hij wordt ook een dagje ouder
Raene, schatje.quote:
Dan beginnen we er met 4.quote:
Dat weet ik.quote:
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...quote:
Niet bij alle mensen nee.quote:
Een condoom is zo gekocht, kom opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is van alle tijden hoor. Alleen is het nu beter zichtbaar. Ook zal het tegenwoordig meer status geven. Zie 16 and pregnant.
Post anale depressie, wut?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...![]()
Feraquote:
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...quote:
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...![]()
Ik zit te trollenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...
Ga gamenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik verveel me alleen een beetje -_-
Dat is wel 'n hele geile dokter dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goeie
Tevens, anal prelapse krijg je ook wel een depressie van
Gelukkig maar ...quote:
Klopt. Toch gebruikt niet iedereen het. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een condoom is zo gekocht, kom op
Leer mij jouw sekstechniekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"
Ik ben die dokter.quote:
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.quote:
Magnetronquote:
De kroeg in?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus geen zin in!![]()
Moet je wel een rolstoel kopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.
Nee, geen zin in -_-quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kroeg in?
Ja ik weet dat het dinsdag is
Goed dat je het zegt, ik moet 'm nog opsturenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"[TK] GameCube + 1 controller + 9 games"
Hij is een beetje stoffig. Al verkocht?
Ik haat de pil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
Krijg net te horen dat st janskruid de werking van de pil verminderd.... fuck
...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, geen zin in -_-
Misschien ga ik zo wel gamen
Ik ook niet, maar dan nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Toch gebruikt niet iedereen het. Ik kan het ook niet helpen.
Ben er ook bepaald geen fan van.
Waarom slik je nou weer st janskruid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Praise the Lord!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Giertje het volgende:
hallelujaaaa
ik heb assassins creed 3 binnen
Wat van kruid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Dont get me startedquote:
Soberzo niet mogelijk voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nogje wil toch geen kinderen op je -20ste?
Prob geen probleem, veel vrouwen die stoppen met de pil zijn nog een jaar ofzo onvruchtbaar. Gewoon in de gaten houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Ik ga een Implanon laten zetten, denk ik. Hopelijk heeft het niet zoveel nare bijwerkingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Dont get me started. Maar al het andere is nog kutter
.
Ik denk dat ik extra spreekuren in las.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.
Homeopatisch middel bij depressiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom slik je nou weer st janskruid?
zeg dat wel ik ga zo lekker gamenquote:
Dus ik kan nog 10 maanden zonder condoom neuken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Prob geen probleem, veel vrouwen die stoppen met de pil zijn nog een jaar ofzo onvruchtbaar. Gewoon in de gaten houden
Jij zou je soberzo niet voor moeten mogen plantenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soberzo niet mogelijk voor mij.
daar rook ik wel wat anders voorquote:
Ja weet ik, heb het zelf ook ooit gebruikt. Werkte wel vrij goed moet ik zeggen, al deed het niet alles wat ik wou.quote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar misschien wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik kan nog 10 maanden zonder condoom neuken?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij zou je soberzo niet voor moeten mogen planten![]()
Durf ik ook niet. Tenzij het met heloef is, onze kinderen worden bazen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar misschien wel.
Ja, onkruidquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mooi groen plantje? Ook een kruid?
Dat klopt, daar heb ik gisteren nog een foto van voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...
Kunnen ze ook niet, want je bent nog maagd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar nooit meer seks hebben dan.
De vrouwen zullen mij niet missen.
True...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chlamydia, dat is een hoerenziekte.
Ik dacht dat dat kanker was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chlamydia, dat is een hoerenziekte.
Cola, cola overal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt, daar heb ik gisteren nog een foto van voorbij zien komen.
zoiets jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mooi groen plantje? Ook een kruid?
Je gaat nu naar bed? Whats wrong with you!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True...
Maargoed, slaap lekker kusje.
Kruip je tegen Kaneel aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
True...
Maargoed, slaap lekker kusje.
Als je stopt met de pil ben je gewoon weer meteen vruchtbaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Prob geen probleem, veel vrouwen die stoppen met de pil zijn nog een jaar ofzo onvruchtbaar. Gewoon in de gaten houden
Er gaat een seksgod verloren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mannen welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die zwanger willen raken focussen zich er sowieso al veel te veel op... kan voor iedereen anders lopen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je stopt met de pil ben je gewoon weer meteen vruchtbaar.
Progestageen en oestrogeen etc. Je krijgt geen eisprong maar mocht dat gebeuren maak je het alsnog onmogelijk voor het eitje om te hechten aan je baarmoederwand doordat het stugger word gemaakt.
Dat is waar. Ik weet toch niet wat ik doe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet, want je bent nog maagd.
quote:
Ik ben wel goed in soloseks.quote:
Jij wilde mij niet omdat ik te oud was.quote:
Hoi MEquote:
Toch is het als een paar probeert zwanger te worden vaak zo dat het een paar maanden - een jaar duurt voordat het lukt omdat de vrouw lang de pil heeft gebruikt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Progestageen en oestrogeen etc. Je krijgt geen eisprong maar mocht dat gebeuren maak je het alsnog onmogelijk voor het eitje om te hechten aan je baarmoederwand doordat het stugger word gemaakt.
Slaapze.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind jou wel schattig overigens.
Maar ik ben weg
Onbeantwoorde liefde doet pijn.quote:
Kijk deze man eens de instructieboekjes volgen. Interesse wekken en ze meteen in het ongewisse laten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind jou wel schattig overigens.
Maar ik ben weg
Ik ben een werkloze samenwerker.quote:
Klopt. Het is ook mogelijk door langdurig gebruik permanent onvruchtbaar te worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch is het als een paar probeert zwanger te worden vaak zo dat het een paar maanden - een jaar duurt voordat het lukt omdat de vrouw lang de pil heeft gebruikt.
Het hangt allemaal van je timing af want je bent maar 3 dagen in de maand vruchtbaar. Daarom duurt het een paar maanden, het heeft echt helemaal niks met de pil zelf te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch is het als een paar probeert zwanger te worden vaak zo dat het een paar maanden - een jaar duurt voordat het lukt omdat de vrouw lang de pil heeft gebruikt.
Volgens de regels ja. Meestal gaat het niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Jij masturbeert met twee handen tegelijk?
Anders kan hij 'm toch niet vasthouden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef twi het volgende:
[..]
Jij masturbeert met twee handen tegelijk?
Misschien heb ik daar nog eens over nagedachtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in soloseks.
[..]
Jij wilde mij niet omdat ik te oud was.
dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook mogelijk door langdurig gebruik permanent onvruchtbaar te worden.
Het komt niet vaak voor, gelukkig. Het is ook niet de bedoeling namelijk. Maar het is toch chemische rotzooi in je lijf.quote:
Dat lukte mij anders vrij makkelijk, he heloef?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders kan hij 'm toch niet vasthouden.
Gelukkig kun je beter flirten dan ik.quote:
Oeh.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar nog eens over nagedacht
Wanna talk about it?quote:
wat gebruik jij dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor, gelukkig. Het is ook niet de bedoeling namelijk. Maar het is toch chemische rotzooi in je lijf.
Toch zeggen doktoren vaak wel dat het daaraan ligt. Hoe kan dat dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Het hangt allemaal van je timing af want je bent maar 3 dagen in de maand vruchtbaar. Daarom duurt het een paar maanden, het heeft echt helemaal niks met de pil zelf te maken.
Eeuwig zonde van je verworven kwaliteiten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, laat maar inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Zal ik 'm maken? Ga ik 'm maken? Nee, ik laat 'm liggen.
Morgen wordt je wakker met mijn penis in je mond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je beter flirten dan ik.
[..]
Oeh.
Ik kan Fera's gedachten lezen:"Godverdomme, dan zit ik lekker naar de film te kijken. Doe dat dan nu."quote:
Nee tuurlijk, maar het heeft niks met de pil te maken maar met je lichaam zelf, al zou je nog nooit de pil hebben gebruikt dan moet je evengoed rekening houden met je ovulatie eisprong en al die dingen. Zwanger raken is ook niet zo heul simpelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Volgens de regels ja. Meestal gaat het niet zo makkelijk
Geen idee, maar mijn moeder was de tweede week na het stoppen met de pil zwanger.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch zeggen doktoren vaak wel dat het daaraan ligt. Hoe kan dat dan?
Voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eeuwig zonde van je verworven kwaliteiten.
Stik ik dan niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Morgen wordt je wakker met mijn penis in je mond.
Jij wilde gewoon graag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn moeder was de tweede week na het stoppen met de pil zwanger.
quote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn moeder was de tweede week na het stoppen met de pil zwanger.
Op het moment niks. Jarenlang Microgynon 30, 20 en de Yasmin gebruikt. De eerste was erg zwaar, overgewicht en depressief. De tweede zorgde voor acné en de laatste voor een libido van 0, depressieve klachten en vaginale schimmels (In before: iewww, baaaaah, TMI).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat gebruik jij dan als ik vragen mag?
Ohja welke dokter heb jij dat horen zeggen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Toch zeggen doktoren vaak wel dat het daaraan ligt. Hoe kan dat dan?
gewoon veel neuken schiet vanzelf wel een keer raakquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar het heeft niks met de pil te maken maar met je lichaam zelf, al zou je nog nooit de pil hebben gebruikt dan moet je evengoed rekening houden met je ovulatie eisprong en al die dingen. Zwanger raken is ook niet zo heul simpel.
Dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
gewoon veel neuken schiet vanzelf wel een keer raak
Hmm dat is wel een goeie vraag ja. Hmm.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor jou maak ik wel een uitzondering.
[..]
Stik ik dan niet?
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan Fera's gedachten lezen:"Godverdomme, dan zit ik lekker naar de film te kijken. Doe dat dan nu."
Dat laatste heb ik ook gehad met nu yasminquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het moment niks. Jarenlang Microgynon 30, 20 en de Yasmin gebruikt. De eerste was erg zwaar, overgewicht en depressief. De tweede zorgde voor acné en de laatste voor een libido van 0, depressieve klachten en vaginale schimmels (In before: iewww, baaaaah, TMI).
Niemand tegen mij maar je leest/ hoort het vaak van mensen die kinderen willen krijgen en waarbij dat niet goed lukt etc etc.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ohja welke dokter heb jij dat horen zeggen?
Have fun.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niemand tegen mij maar je leest/ hoort het vaak van mensen die kinderen willen krijgen en waarbij dat niet goed lukt etc etc.
Tevens ga ik gamen
Ok. Tot morgen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goeie vraag ja. Hmm.
Mijn penis in je hand dan
Ik heb het wel drie keer gehad. Het genas wel steeds, maar kwam ook weer terug ... In de bijsluiter stond het dus ook als bijwerking, ook al was hij niet veel voorkomend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook gehad met nu yasmin
Gelukkig is het overgegaan en nog niet teruggekomen.
aah oke dat van acne wist ik wel dat dat konquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het moment niks. Jarenlang Microgynon 30, 20 en de Yasmin gebruikt. De eerste was erg zwaar, overgewicht en depressief. De tweede zorgde voor acné en de laatste voor een libido van 0, depressieve klachten en vaginale schimmels (In before: iewww, baaaaah, TMI).
Dat was slechts het het topje van de ijsberg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lukte mij anders vrij makkelijk, he heloef?
Nouquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je beter flirten dan ik.
Ach kerel toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een praatmomentje inlassen onderweg ofzo
Straks heeft hij een enge droom en knijpt hij de bloedtoevoer dicht zodat je penis gangreen krijgt, dat zou pas zonde zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goeie vraag ja. Hmm.
Mijn penis in je hand dan
What the fquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan moeten we maar een praatmomentje inlassen onderweg ofzo
Zijn piemel heeft al zoveel leed doorstaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks heeft hij een enge droom en knijpt hij de bloedtoevoer dicht zodat je penis gangreen krijgt, dat zou pas zonde zijn.
Van de Yasmin werd m'n huid juist weer erg droog (ik ben overgestapt vanwege die acné). Geen puistjes, maar wel moeten wisselen van verzorgingsproducten omdat ik anders uitslag en schilfers bij m'n ogen kreeg. Nu ik twee maanden gestopt ben heb ik wel een vettere huid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke dat van acne wist ik wel dat dat kon
Jongen, ik zie je de laatste week meer flirten dan ik ooit heb gedaan. En ook nog beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was slechts het het topje van de ijsberg.
[..]
Nou
Of ik ga hem aftrekken in mijn slaap. Werd laatst eens wakker terwijl ik met mezelf lag te spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks heeft hij een enge droom en knijpt hij de bloedtoevoer dicht zodat je penis gangreen krijgt, dat zou pas zonde zijn.
Ik neem aan dat hij alleen zijn hart wil uitstorten.quote:
Dan wordt hij paars :pquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit te eten,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel, ik krijg vaak brieven terugquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef Raene het volgende:
Zullen er goftedomme een keer bedrijven zijn die wèl de moeite nemen om je terug te schrijven?!
aah oke blijf het wel apart vinden hoe je lichaam op bepaalde stoffen kan reagerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Van de Yasmin werd m'n huid juist weer erg droog (ik ben overgestapt vanwege die acné). Geen puistjes, maar wel moeten wisselen van verzorgingsproducten omdat ik anders uitslag en schilfers bij m'n ogen kreeg. Nu ik twee maanden gestopt ben heb ik wel een vettere huid.
Een bedrijf belde me gisteren 2 uur na mijn sollicitatie terug. Helaas bleek het een kutbaantje te zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef Raene het volgende:
Zullen er goftedomme een keer bedrijven zijn die wèl de moeite nemen om je terug te schrijven?!
Lees dan niet.quote:
Weet jij eens hoe het is om instemmend te moeten knikken dat je iemand begrijpt, het rot vindt en dat het hopelijk snel beter zal gaan. Hier het vijfstappenplan:quote:
Daar is het een beetje laat voor nietquote:
quote:
Niet zo lachen jij.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Weet jij eens hoe het is om instemmend te moeten knikken dat je iemand begrijpt, het rot vindt en dat het hopelijk snel beter zal gaan. Hier het vijfstappenplan:
1. "Mja"
2. "Uhuh"
3. "Mmm"
4. "Awww"
5. "Hopelijk gaat het snel beter."
Dat is geen flirten dat zijn quasi nonchalante seksueel getinte opmerkingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, ik zie je de laatste week meer flirten dan ik ooit heb gedaan. En ook nog beter.
Je weet blijkbaar niet wie je tegenover je hebt. Ik ben namelijk een expert.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Weet jij eens hoe het is om instemmend te moeten knikken dat je iemand begrijpt, het rot vindt en dat het hopelijk snel beter zal gaan. Hier het vijfstappenplan:
1. "Mja"
2. "Uhuh"
3. "Mmm"
4. "Awww"
5. "Hopelijk gaat het snel beter."
Gadverdammequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Je zou de schimmel er nog wel uit eten als je de kans zou krijgen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet hetzelfde?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is geen flirten dat zijn quasi nonchalante seksueel getinte opmerkingen.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is geen flirten dat zijn quasi nonchalante seksueel getinte opmerkingen.
Oh, zoiets zag ik van de week al staan in het topic. Maar ik dacht dat het bij het reguliere slijmgedrag van de mannelijke user in kwestie hoorde. Het is dus écht zo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wie je tegenover je hebt. Ik ben namelijk een expert.
quote:
Dat ik goed kan luisteren? Ask around.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, zoiets zag ik van de week al staan in het topic. Maar ik dacht dat het bij het reguliere slijmgedrag van de mannelijke user in kwestie hoorde. Het is dus écht zo?
Guitarist en Vinnie, hoe goed kan Fera luisteren?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ik goed kan luisteren? Ask around.
Confirmed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ik goed kan luisteren? Ask around.
Klinkt met zo interessant als mijn avondquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond!
Family Guy kijken en FOK!en. Wat een avond.
[..]
Dat is mijn hele dag elke dag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:16 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond!
Family Guy kijken en FOK!en. Wat een avond.
Heel goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:17 schreef twi het volgende:
[..]
Guitarist en Vinnie, hoe goed kan Fera luisteren?
Ik kan getuigen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet wie je tegenover je hebt. Ik ben namelijk een expert.
Kom je onder mijn dekentje meekijkenquote:
Wij hebben elkaar nog nooit in die zin gesproken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
Wat is de definitie van goed luisteren? Want ik gebruik verschillende types van goed luisteren.
Dat klinkt alsof je een baby eten moet gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je onder mijn dekentje meekijken? Ik moet nog wel Cupcake voeren, maar dat is niet erg, toch
.
Warm en knusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je onder mijn dekentje meekijken? Ik moet nog wel Cupcake voeren, maar dat is niet erg, toch
.
Ik vraag alleen wat de definitie van goed luisteren is, ik wilde geen oordeel over jou vellenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar nog nooit in die zin gesproken.
Cupje is ook nog niet zo oudquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een baby eten moet geven
Dat het voor een ander meerwaarde heeft om het tegen haar te zeggen, ofzo. Volgens mij is het meer gevoelsmatig wat goed luisteren inhoudt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat de definitie van goed luisteren is, ik wilde geen oordeel over jou vellen.
Oh ja? Dan doe ik toch wat goed.quote:
Dat doet er niks aan af dat wij fantastisch zijn samen.quote:
Nee. Nee echt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupje is ook nog niet zo oud. En veel leuker dan een blèrende kledder.
Ach so. In dat geval hebben anderen voor mij besloten dat ik goed kan luisteren. Iedereen vertelt mij echt alles, geen idee waaromquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat het voor een ander meerwaarde heeft om het tegen haar te zeggen, ofzo. Volgens mij is het meer gevoelsmatig wat goed luisteren inhoudt.
Just saying. Ik wist niet wat je precies bedoelde.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat de definitie van goed luisteren is, ik wilde geen oordeel over jou vellen.
Beetje lastig een mening geven over iets wat je met die persoon nooit hebt gedaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Just saying. Ik wist niet wat je precies bedoelde.
En een mening geven mag altijd.
Dat snap ik, maar zo klonk hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cupje is ook nog niet zo oud. En veel leuker dan een blèrende kledder.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja? Dan doe ik toch wat goed.
[..]
Dat doet er niks aan af dat wij fantastisch zijn samen.
Ik sta nogsteeds op 0.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen hier nu z'n pandapunten aan het ruilen?
Hou alsjeblieft op met dat pandapunten gezeikquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef xFriendx het volgende:
Iedereen hier nu z'n pandapunten aan het ruilen?
Vincent staat al op 10 pandapunten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met dat pandapunten gezeik
Maak dat de panda wijs.quote:
Muziek nieuwsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lolaaaaaaaaaaa
[..]
Nee hoor, nog steeds op 0.
Holy shitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek nieuws
Morgen in de verkoop: Bullet for my Valentine en Halestorm
http://www.ticketmaster.nl/event/104079?brand=nl_melkweg#
Is het ook, het hoeft ook niet nu. Het hoeft sowieso niet, maar de ruimte is er. Ik sta altijd open voor kritiek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje lastig een mening geven over iets wat je met die persoon nooit hebt gedaan. Dit klinkt wel raar, trouwens.
Jajajajaja ga ik doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet niet kijken
MORGEN KOPUH
Maar ik ga geen kritiek geven over een eigenschap van iemand wanneer ik daar nooit wat van heb meegemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ook, het hoeft ook niet nu. Het hoeft sowieso niet, maar de ruimte is er. Ik sta altijd open voor kritiek.
Bullet for my Valentinequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek nieuws
Daarom heb ik ook geen mening over jouw gesquirt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beetje lastig een mening geven over iets wat je met die persoon nooit hebt gedaan. Dit klinkt wel raar, trouwens.
Dat was al duidelijk, ik gaf ook nergens aan dat het nu moest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga geen kritiek geven over een eigenschap van iemand wanneer ik daar nooit wat van heb meegemaakt.
De zangeres van Halestormquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Muziek nieuws
quote:
Het gaat over je penis, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het wel vleiend dat dit zo prominent in je gedachten aanwezig is.
[..]
Niet zo lachen jij.
quote:
FOK! meetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bullet for my Valentine. Ze waren bij de Zwarte Cross een paar jaar terug
.
Eerlijk is eerlijk. Er zijn slechtere penissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Het gaat over je penis, natuurlijk
Kan je het niet via je werk doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen ben ik morgen niet thuis waarschijnlijkDus ik hoop maar dat het niet in 1 avond is uitverkocht
Je hebt het niet over super meesterlijke bands oid, het zal wel een hortje meevallen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen ben ik morgen niet thuis waarschijnlijkDus ik hoop maar dat het niet in 1 avond is uitverkocht
Ik heb er nog steeds geen details over weten te ontfutselen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Er zijn slechtere penissen.
Haaiquote:
Ik mag hopen dat ik om 7 uur al klaar ben met werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan je het niet via je werk doen?
Ik wil er altijd al een keer heenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt het niet over super meesterlijke bands oid, het zal wel een hortje meevallen.
Komt wel goed.quote:
Het gaat vanaf 10.00 in de verkoopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik om 7 uur al klaar ben met werkenNee, ga naar iemand toe waarschijnlijk.
[..]
Ik wil er altijd al een keer heen
Volgens mij had je die welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:28 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen mening over jouw gesquirt.
quote:
Oh oepsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat vanaf 10.00 in de verkoop
Het zal een hortje meevallen, uit welke streek komt die uitspraak? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Je hebt het niet over super meesterlijke bands oid, het zal wel een hortje meevallen.
Nee hoor, behalve dat het inspirerende stof is. Dat ik je er af en toe mee plaag, staat los van een meningquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:32 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij had je die wel. Maar dat maakt niet uit.
Ik kreeg laatst ruzie op Twitter omdat ik Boer zoekt Vrouw aan het afzeiken was.quote:
Zeiden ze toen "Doe eens liefquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ruzie op Twitter omdat ik Boer zoekt Vrouw aan het afzeiken was.
Ja, dat is zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, behalve dat het inspirerende stof is. Dat ik je er af en toe mee plaag, staat los van een mening
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst ruzie op Twitter omdat ik Boer zoekt Vrouw aan het afzeiken was.
[..]
[..]
Volgens een meisje lijkt mijn pener zo uit een schoolboek te komen. Is dat voldoende?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds geen details over weten te ontfutselen.
Waarom zeik je boer zoekt vrouw dan ook afquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mag ik 'm maken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag iets over een homo die uit het programma was gezet, klopt dat?
dat mag je afzeiken, en yvon jaspers al helemaalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend kutprogramma is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zeik je boer zoekt vrouw dan ook af?
En terecht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom was ik er ook op aan het zeiken.
Dan is hij in elk geval heel erg roze.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgens een meisje lijkt mijn pener zo uit een schoolboek te komen. Is dat voldoende?
Waarom vind je het een kutprogramma?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat het een ontzettend kutprogramma is.
In mijn schoolboek stond er nog één uit de jaren '80. Compleet met oerwoud.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is hij in elk geval heel erg roze.
Heldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:35 schreef twi het volgende:
[..]
Mag ik 'm maken?
Hij droop af door de achterdeur...
Hij komt uit de periferie, dan wordt je op je voorland gewezen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom vind je het een kutprogramma?
Om het niveau van dat volk. Ze doen zelf mee aan dat programma, kennen de gevolgen daarvan en gaan vervolgens steen en been lopen klagen dat ze iemand naar huis moeten sturen. Doe dan gewoon niet mee aan zo'n programma?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom vind je het een kutprogramma?
Ja, duidelijk periferie. Een stad uit de top 5 van Nederland.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hij komt uit de periferie, dan wordt je op je voorland gewezen.
Ja, maar ik heb gelezen dat dat inmiddels is bijgewerkt. Al weet ik niet of het oerwoud afgekapt is, of dat er gewoon wat aapjes aan de bomen hebben staan schudden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
In mijn schoolboek stond er nog één uit de jaren '80. Compleet met oerwoud.
IK KIJK HET NOOIT IK ZOU NIE WETEquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Om het niveau van dat volk. Ze doen zelf mee aan dat programma, kennen de gevolgen daarvan en gaan vervolgens steen en been lopen klagen dat ze iemand naar huis moeten sturen. Doe dan gewoon niet mee aan zo'n programma?
Alles buiten de Randstad is periferie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, duidelijk periferie. Een stad uit de top 5 van Nederland.
Omfgquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef Raene het volgende:
[..]
IK KIJK HET NOOIT IK ZOU NIE WETE!!!1112222131324
Ooh god, weer zo'n Ranstadfapperquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad is periferie.
Of je hapt niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh god, weer zo'n Ranstadfapper
Hap hap.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh god, weer zo'n Ranstadfapper
Valt mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef twi het volgende:
[..]
Dan is hij in elk geval heel erg roze.
... Wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gelezen dat dat inmiddels is bijgewerkt. Al weet ik niet of het oerwoud afgekapt is, of dat er gewoon wat aapjes aan de bomen hebben staan schudden.
Randstadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Alles buiten de Randstad is periferie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |