Oh baby babyquote:
Viaducten met een c.quote:
Lokje kan je bijna overal naar toe rijden.quote:
Ok, game zequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh ga wel weer verder met Force Unleashed 2 enzo..
Ze is op de helft van haar praktijk dus dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje kan je bijna overal naar toe rijden.
Kan ze ook met de auto langskomen enzulks.
Niet? Hoezo niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze is op de helft van haar praktijk dus dat duurt nog wel even![]()
Tevens durf ik niet bij Lokje in de auto hoor
quote:help me. ik ben 13 en zwanger! al 4 maanden ong.. help me alsjeblieft!!! ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik begin al een beetje een dikkere buik te krijgen dus helpp!!!!!!!!!!!!
quote:Als ik met mijn papa in bad zit krijgt hij iedere keer een stijve.
Is hij verliefd op mij of wil hij zelfs sex met mij? :$
Ik vind het maar erg viezz,
1x was er ook allemaal wit spul; maar ik weet niet of dat shampoo was.
Xx'jes.
quote:wie kan uitleggen hoe je precies moet bekken
quote:Heej mensen ik heb een vraagje
Ik heb gisteren mijn vriend afgetrokken en gepijpt, op internet las ik dat de meeste jongens niet klaarkomen van pijpen, maar hij had dat al na 7 minuten
betekend dat dan dat ik het goed deed?
en voor jullie die ervaring hebben: komen jullie er van klaar?
De generatie na mij:quote:Wat vinden jullie meisjes er nou eigenlijk van dat jongens zich allemaal aftrekken en dat je dat ook weet?
Ben ik gewoon benieuwd naar (:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Dat kindertelefoon forumeven wat pareltjes:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ze ziet geen diepte enzo![]()
Maar was een grapje, ze heeft nog nooit brokken gemaakt dusja
Teringquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Dit kan dus echt niet serieus zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De generatie na mij:
Wij zouden een heel goed kind op deze aarde kunnen zetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Fera het volgende:
Ik krijg de neiging om me voort te planten, alleen om een goed voorbeeld voor de rest te baren.
Nee? Jij doet er minder dan 7 minuten over tijdens pijpen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet serieus zijn
Bestwel afhankelijk van ouders, moeten auto lenen enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Kunnen jullie naar mooie afgelegen bossen gaan en je ding doen. Niet meer afhankelijk van ouders en OV
Twi weet nog wel een leuk bos.
Slechts één?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zouden een heel goed kind op deze aarde kunnen zetten.
Die bedoelde ik dan weer niet. Maar waarom zou je daar een topic over openenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee? Jij doet er minder dan 7 minuten over tijdens pijpen?
Laten we maar beginnen met 1.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
De generatie na mij:
Ik dacht dat mannen dat tot in hun bejaarde jaren bleven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heloef is niet zo vruchtbaar meer
Dit is van alle tijden hoor. Alleen is het nu beter zichtbaar. Ook zal het tegenwoordig meer status geven. Zie 16 and pregnant.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dan weer niet. Maar waarom zou je daar een topic over openende jeugd van tegenwoordig
En als het een vierling wordt?quote:
Ik ben zo potent als een hitsige dwergmarmot.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:46 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heloef is niet zo vruchtbaar meer, hij wordt ook een dagje ouder
Raene, schatje.quote:
Dan beginnen we er met 4.quote:
Dat weet ik.quote:
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...quote:
Niet bij alle mensen nee.quote:
Een condoom is zo gekocht, kom opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is van alle tijden hoor. Alleen is het nu beter zichtbaar. Ook zal het tegenwoordig meer status geven. Zie 16 and pregnant.
Post anale depressie, wut?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...![]()
Feraquote:
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...quote:
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan hopen dat ik geen post-natale depressie krijg ...![]()
Ik zit te trollenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...
Ga gamenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik verveel me alleen een beetje -_-
Dat is wel 'n hele geile dokter dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goeie
Tevens, anal prelapse krijg je ook wel een depressie van
Gelukkig maar ...quote:
Klopt. Toch gebruikt niet iedereen het. Ik kan het ook niet helpen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Een condoom is zo gekocht, kom op
Leer mij jouw sekstechniekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dan geld aan je verdienen met een boek "Er kwam een vrouw vier keer bij de dokter"
Ik ben die dokter.quote:
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.quote:
Magnetronquote:
De kroeg in?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja daar heb ik dus geen zin in!![]()
Moet je wel een rolstoel kopenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.
Nee, geen zin in -_-quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De kroeg in?
Ja ik weet dat het dinsdag is
Goed dat je het zegt, ik moet 'm nog opsturenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"[TK] GameCube + 1 controller + 9 games"
Hij is een beetje stoffig. Al verkocht?
Ik haat de pil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
Krijg net te horen dat st janskruid de werking van de pil verminderd.... fuck
...
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, geen zin in -_-
Misschien ga ik zo wel gamen
Ik ook niet, maar dan nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Toch gebruikt niet iedereen het. Ik kan het ook niet helpen.
Ben er ook bepaald geen fan van.
Waarom slik je nou weer st janskruid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Praise the Lord!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Giertje het volgende:
hallelujaaaa
ik heb assassins creed 3 binnen
Wat van kruid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Dont get me startedquote:
Soberzo niet mogelijk voor mij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan nogje wil toch geen kinderen op je -20ste?
Prob geen probleem, veel vrouwen die stoppen met de pil zijn nog een jaar ofzo onvruchtbaar. Gewoon in de gaten houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
...
Ik ga een Implanon laten zetten, denk ik. Hopelijk heeft het niet zoveel nare bijwerkingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Dont get me started. Maar al het andere is nog kutter
.
Ik denk dat ik extra spreekuren in las.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik denk dat ik elk spreekuur aanwezig ben.
Homeopatisch middel bij depressiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom slik je nou weer st janskruid?
zeg dat wel ik ga zo lekker gamenquote:
Dus ik kan nog 10 maanden zonder condoom neuken?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Prob geen probleem, veel vrouwen die stoppen met de pil zijn nog een jaar ofzo onvruchtbaar. Gewoon in de gaten houden
Jij zou je soberzo niet voor moeten mogen plantenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soberzo niet mogelijk voor mij.
daar rook ik wel wat anders voorquote:
Ja weet ik, heb het zelf ook ooit gebruikt. Werkte wel vrij goed moet ik zeggen, al deed het niet alles wat ik wou.quote:
Ik zou er niet op rekenen. Maar misschien wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik kan nog 10 maanden zonder condoom neuken?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:55 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jij zou je soberzo niet voor moeten mogen planten![]()
Durf ik ook niet. Tenzij het met heloef is, onze kinderen worden bazen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen. Maar misschien wel.
Ja, onkruidquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mooi groen plantje? Ook een kruid?
Dat klopt, daar heb ik gisteren nog een foto van voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij leeft echt onder een hardnekkige steen ...
Kunnen ze ook niet, want je bent nog maagd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar nooit meer seks hebben dan.
De vrouwen zullen mij niet missen.
True...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chlamydia, dat is een hoerenziekte.
Ik dacht dat dat kanker was.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chlamydia, dat is een hoerenziekte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |