Nou nee, dat doe je niet, iemand die om zoiets onbenulligs producten gaat boycotten kom opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk geweest in mijn kijk op alle kanten van dit conflict. En als een van de kanten overduidelijk zit te liegen dan doe ik wat ik kan om dat te stoppen. Ik ging er vanuit dat jij ook een enigszins open kijk had op de zaken, maar je laat je hier zien als een extremistische trol.
Jouw gezeur heeft me trouwens ook aangespoord actie te ondernemen, dat worden tientallen, mogelijk honderden mensen die Israelische producten gaan boycotten tot ze besluiten ons eerlijk te informeren. Bedankt nog voor je getrol, het is uiteindelijk nuttig gebleken.![]()
Het enige spijtige is dat ik door jouw onzin te moeten beantwoorden geen tijd over hou om ook de andere kant te bekritiseren, maar goed, dat zul je vast prima vinden, gezien jouw doel lijkt te zijn meer mensen tegen Israel op te zetten, en dan helpt kritiek op Hamas etc natuurlijk niet.
Ik heb deze discussie eerder gehad met DelParo. Het maakt niet uit hoeveel bewijzen je toont. Hij zal toch niet overtuigd worden. Al komt Netanyahu zelf vertellen dat de Palestijnen het niet goed hebben, DelParo zal het wel weer goedpraten door te vertellen hoe goed Israel wel niet is vergeleken met de rest van het ME en wat voor exceptioneel land het wel niet is. Ze schieten wel je been eraf, maar je mag gratis naar een Israelisch ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben in Palestina geweest dus rot een kuteind op met je kutleugens. De Palestijnen worden slecht behandeld, iedereen die ooit in Palestina is geweest weet dat.
Maar goed, ik ga zo nog antisemiet worden als ik op jouw getrol inga, dus ik ga je vanaf nu compleet negeren.
Ga maar andere mensen werven voor je haatcampagne tegen Israel, mij krijg je niet mee.
Dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Papierversnipperaar postte zonder enig getroll of commentaar een nieuwsbericht.
Palestina & Israël #92
Dat feit wil ik even duidelijk hebben.
Haha, ja als je naar hun jankverhalen luistert wel natuurlijk, hetzelfde geldt overigens voor de andere kant die je zullen meeslepen van de ene raketinslag naar de andere. Als het allemaal toch zo makkelijk is Viajero, maar zo makkelijk is het niet, kennelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben in Palestina geweest dus rot een kuteind op met je kutleugens. De Palestijnen worden slecht behandeld, iedereen die ooit in Palestina is geweest weet dat.
Maar goed, ik ga zo nog antisemiet worden als ik op jouw getrol inga, dus ik ga je vanaf nu compleet negeren.
Ga maar andere mensen werven voor je haatcampagne tegen Israel, mij krijg je niet mee.
Nog altijd tien keer beter dan een leiding die je vereert als je jezelf opblaast in een bus vol kinderen. De keuze is dus niet heel erg lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie eerder gehad met DelParo. Het maakt niet uit hoeveel bewijzen je toont. Hij zal toch niet overtuigd worden. Al komt Netanyahu zelf vertellen dat de Palestijnen het niet goed hebben, DelParo zal het wel weer goedpraten door te vertellen hoe goed Israel wel niet is vergeleken met de rest van het ME en wat voor exceptioneel land het wel niet is. Ze schieten wel je been eraf, maar je mag gratis naar een Israelisch ziekenhuis.
Daar kiest hij helemaal zelf voor!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Viajero, kun je me uitleggen waarom het fascistisch is als iemand vind dat Palestijnen zich zo niet mogen noemen, maar het doodnormaal is om van Israël te eisen om onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen.
Verder claim je dat Israël liegt, terwijl het algemeen bekend is dat Israël van mening is dat er geen sprake is van bezet gebied maar betwist gebied. Israël liegt niet, Israël is open en eerlijk over zijn mening. de EU dwingt Israël te liegen tegen haar eigen overtuiging.
Los daarvan, DeParo, knap hoe je een evenwichting persoon als Viajero zo in het anti-Israëlkamp hebt weten te duwen, dit is een totaal andere Viajero dan een jaartje geleden. Ga zo door.
Dus je noemt PV ten onrechte een troll.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef DeParo het volgende:
Dus?
Dat doe ik wel vaker en dat zie ik je ook niet zeggen!
Leg de connectie eens uit tussen dat ene geposte artikeltje en zijn consequente troll-gedrag, daarnaast was dat artikel ook gewoon puur provoceren, duidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je noemt PV ten onrechte een troll.
Dat vroeg ik niet, ik had het over waarom je het niet zegt als ik een bron geef of een artikeltje, dus een beetje raar dit.quote:En waarom Israël liegt? Het geeft voor dat bepaalde producten van Israëlische bodem komen, terwijl ze uit illegale nederzettingen stammen. Het is niet minder dan gedraai dit toe te schrijven aan de gedachte dat Israël deze nederzettingen als eigen gebied ziet. Israël houdt de consumenten in de EU voor de gek.
Waar eis ik dat Israel onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen? Ik zou juist graag zien dat ze dat minder doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Viajero, kun je me uitleggen waarom het fascistisch is als iemand vind dat Palestijnen zich zo niet mogen noemen, maar het doodnormaal is om van Israël te eisen om onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen.
Ze noemen het officieel "gebieden" (territories/shtachim), maar het is ook volgens Israel geen deel van Israel. En als je dan producten afkomstig uit die gebieden labelt als afkomstig uit israel dan lieg je. En ik ga niet het risico nemen dat ik met mijn aankopen de haatbaarden financier die mijn vrienden in Tel Aviv het leven lastig maken.quote:Verder claim je dat Israël liegt, terwijl het algemeen bekend is dat Israël van mening is dat er geen sprake is van bezet gebied maar betwist gebied. Israël liegt niet, Israël is open en eerlijk over zijn mening. de EU dwingt Israël te liegen tegen haar eigen overtuiging.
Ik ben trouwens nog steeds niet in het anti-Israel kamp, al doet DeParo daar wel hard zijn best voor. Dat ik producten boycot omdat ik niet erop kan vertrouwen waar ze vandaan komen zie ik niet als anti-Israel.quote:Los daarvan, DeParo, knap hoe je een evenwichting persoon als Viajero zo in het anti-Israëlkamp hebt weten te duwen, dit is een totaal andere Viajero dan een jaartje geleden. Ga zo door.
Je bent wel in het anti-Israel kamp, iemand die Israelische producten gaat boycotten, die is tegen Israel. Dan heb je er immers helemaal niets van begrepen en ben je gewoon aan het klooien hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waar eis ik dat Israel onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen? Ik zou juist graag zien dat ze dat minder doen.
[..]
Ze noemen het officieel "gebieden" (territories/shtachim), maar het is ook volgens Israel geen deel van Israel. En als je dan producten afkomstig uit die gebieden labelt als afkomstig uit israel dan lieg je. En ik ga niet het risico nemen dat ik met mijn aankopen de haatbaarden financier die mijn vrienden in Tel Aviv het leven lastig maken.
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet in het anti-Israel kamp, al doet DeParo daar wel hard zijn best voor. Dat ik producten boycot omdat ik niet erop kan vertrouwen waar ze vandaan komen zie ik niet als anti-Israel.
Het tweede stuk was voor Physics Rules.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef DeParo het volgende:
[..]
Leg de connectie eens uit tussen dat ene geposte artikeltje en zijn consequente troll-gedrag, daarnaast was dat artikel ook gewoon puur provoceren, duidelijk.
[..]
Dat vroeg ik niet, ik had het over waarom je het niet zegt als ik een bron geef of een artikeltje, dus een beetje raar dit.
Als er staat uit Israel dan kan dat alles wat op dat moment onder Israel valt, en de nederzettingen vallen onder Israel, zo simpel is het dus. Beetje een onzinnige discussie is dit, symbool, niet meer.
Niet alleen Viajero, ben ik bang. Dit eindeloze gehamer, het afleiden van de werkelijke discussie, de beschuldigingen van onwetendheid of zelfs antisemitisme, het wegdrukken van elk mogelijk kritisch geluid... mij maak je niet meer wijs dat daar niet meer achter zit dan een enkele gedreven poster.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Los daarvan, DeParo, knap hoe je een evenwichting persoon als Viajero zo in het anti-Israëlkamp hebt weten te duwen, dit is een totaal andere Viajero dan een jaartje geleden. Ga zo door.
Nogmaals, lees z'n reacties en als je dat al niet los wilt zien van het artikeltje, dan is dat ook als een grote provocatie bedoeld dus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tweede stuk was voor Physics Rules.
En beperk je eens tot de discussie. In deze discussie is Papierversnipperaar geen troll geweest, want hij postte aantoonbaar enkel een nieuwsbericht.
Die had je al niet dus laten we elkaar niets proberen wijs te maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet alleen Viajero, ben ik bang. Dit eindeloze gehamer, het afleiden van de werkelijke discussie, de beschuldigingen van onwetendheid of zelfs antisemitisme, het wegdrukken van elk mogelijk kritisch geluid... mij maak je niet meer wijs dat daar niet meer achter zit dan een enkele gedreven poster.
Het komt op mij georchestreerd en ingestudeerd over en mijn sympathie voor de Israëlische zaak is er vrijwel tot het nulpunt door gedaald. Als men werkelijk denkt dat dit beukwerk de oplossing is voor het conflict, dan moet men misschien maar niet raar opkijken als de sympathie op een dag op is.
Met deze stellingname ben je een deel van het probleem, niet de oplossing.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die had je al niet dus laten we elkaar niets proberen wijs te maken.
Zoals ik al zei.
Dit is een gepolariseerde discussie, dus zoals iemand anders elders ooit wel eens zij, "you are either with us or against us".
Jullie hebben het zelf zo gewild, iedereen stuk voor stuk land voor land, er is geen middenweg.
Dit inderdaad. Ik heb met mensen aan meerdere kanten van het conflict gesproken, en de meesten willen gewoon vrede, en kunnen goed opschieten met hun buren, welk ras of geloof die ook zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Met deze stellingname ben je een deel van het probleem, niet de oplossing.
Het conflict is geen conflict tussen Israëliërs en Palestijnen, maar tussen extremisten en gematigden.
Is dat het probleem, aha, vertel eens waarom ik dan nooit iemand van de 'andere zijde' maar een genuanceerde post heb zien maken. Ik heb tig keer Netanyahu en zelfs het nederzettingenbeleid zitten afzeiken, maar het maakt niet uit, want posters als PV Kees22 Nielsch Weltschmerz gaan toch wel door met hun gezeik en extremistische getroll.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Met deze stellingname ben je een deel van het probleem, niet de oplossing.
Het conflict is geen conflict tussen Israëliërs en Palestijnen, maar tussen extremisten en gematigden.
Dergelijke opmerkingen neem ik niet serieus van iemand die de eerlijk gekozen premier van Israel een gevaarlijke fascist noemt en overgaat tot boycotten van producten bij het eerste excuus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Viajero het volgende:
Duidelijk wie er geen behoefte heeft aan een oplossing, en alleen zijn eigen haatgevulde standpunt ziet. Heel spijtig, maar wel een goed voorbeeld van waarom er nog geen oplossing is: de extremisten aan beide kanten overschreeuwen iedereen, en weigeren een normale discussie aan te gaan.
Net waren ze nog allemaal zielig en slachtoffer met hun jankverhaaltjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:00 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik heb met mensen aan meerdere kanten van het conflict gesproken, en de meesten willen gewoon vrede, en kunnen goed opschieten met hun buren, welk ras of geloof die ook zijn.
Het zijn de extremisten die iedereen gegijzeld houden. En niet voor rede vatbaar zijn.
Je hebt gelijk, het is volgens Israel ook geen deel van Israel. Maar het staat wel onder controle van Israel. Totdat er eindelijk eens door beide partijen vrede wordt gesloten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waar eis ik dat Israel onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen? Ik zou juist graag zien dat ze dat minder doen.
[..]
Ze noemen het officieel "gebieden" (territories/shtachim), maar het is ook volgens Israel geen deel van Israel. En als je dan producten afkomstig uit die gebieden labelt als afkomstig uit israel dan lieg je. En ik ga niet het risico nemen dat ik met mijn aankopen de haatbaarden financier die mijn vrienden in Tel Aviv het leven lastig maken.
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet in het anti-Israel kamp, al doet DeParo daar wel hard zijn best voor. Dat ik producten boycot omdat ik niet erop kan vertrouwen waar ze vandaan komen zie ik niet als anti-Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |