Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Rot een eind op, vuile antisemiet.
Dom, incorrect, en onvolwassen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dit soort blinde ideologen of trollen zijn de echte antisemieten.
Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Dom, incorrect, en onvolwassen ben je.
Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik bedoel antisemiet als iemand die willens en wetens haat tegen Israel aanwakkert. Als ik de reacties op jou hier zie dan pas je perfect in deze definitie.
Je loopt dom te trollen en wakkert zo alleen maar de haat tegen Israel aan. Als het je bedoeling is mensen hier op het forum tegen Israel in het harnas te jagen dan doe je dat prima.
Tig Palestijnen willen maar wat graag wonen en werken in Israel, het is een welvarend land in het chaotische Midden-Oosten, de Palestijnse gebieden en Israel zijn op dat gebied geen gelijke partijen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:09 schreef HSG het volgende:
Bijna niemand weet dat grotendeels van de Palestijnen zich al geïntegreerd hebben in Israël en dat Palestijnen en Israëliërs geen last van elkaar hebben.
Maar wat verwacht je ook verder van een domme Nederlander.Die kunnen niet eens een religie en een nationaliteit van elkaar scheiden.
Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Flauwekul, dat weet je zelf ook, degene die ik erger met mijn opmerkingen hadden al een hekel of aan Israel of aan het huidige beleid en mijn daadwerkelijke standpunt is zeer genuanceerd.
Als anti-Israel posters als Papierversnipperaar alleen maar kunnen trollen en onzin kunnen spuien dan betekent dat niet dat ik me in hoef te houden.
Dat ga ik verder niet uitleggen, heb ik ook al uitgelegd, en heb ik zelfs al met jou nota bene besproken. Mijn punt is helder, als jij mij een antisemiet van welke soort dan ook vindt, dat moet jij weten maar dan neem ik jou voortaan ook niet meer zo heel serieus.
Dacht dat jij toch nog wel iemand was met wie een beetje te praten viel.
Wat betreft met Papierversnipperaar bijvoorbeeld heb ik inderdaad weinig te bespreken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
Met mij valt te praten, maar jij bent voor geen enkel argument bereid te luisteren.
Jij vindt het prima dat Israel Nederlandse consumenten voorliegt, dat vind ik puur trollen. Even voor de duidelijkheid: de nederzettingen op de Westbank zijn NIET Israel, zelfs volgens Israel niet.
M.u.v Oost Jerusalem heeft zelfs Israel niet het lef die gebieden te annexeren.
En ik ben pro-Israel (niet pro-netanyahu, dat is heel iets anders, voor de duidelijkheid) maar jij haalt me het bloed onder de nagels vandaan met je opzichtige getrol.
Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Viajero het volgende:
Even voor de duidelijkheid, we hebben het hierover:
http://www.joop.nl/leven/(...)n_met_israel_etiket/
Albert Heijn tovert illegale nederzittingen om tot Israël
'Albert Heijn misleidt klanten' ... Consument wordt dom gehouden over herkomst artikelen
Tweeëntwintig internationale hulporganisaties presenteren dinsdag een rapport waaruit blijkt dat consumenten dom worden gehouden over de herkomst van een scala artikelen. Het label 'uit Israël' betekent lang niet altijd dat het product ook daadwerkelijk uit Israël komt, illegale nederzettingen worden gemakshalve ook omgetoverd tot Israël.
Zo verkocht supermarktketen Albert Heijn lange tijd dadels waarop het label Israël stond. Hulporganisatie Cordaid achterhaalde dat deze afkomstig waren van een illegale nederzetting op de bezette Westoever. Misleiding van de Nederlandse consument dus. Een woordvoerster laat aan dagblad Trouw weten dat er nooit sprake is geweest van misleiding omdat consumenten die willen weten of een product uit een nederzetting komt, het adres van de teler kunnen opvragen.
Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:16 schreef Viajero het volgende:
Ik zal nog eens wat links zoeken over de leugens van Israel. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fanatiek op, maar zolang jij blijft trollen dat Israel nooit iets fout doet en altijd eerlijk is kan je het verdomme terugkrijgen ook.
Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Leg eens uit wat daar nou misleiding aan is, want nogmaals, de nederzettingen behoren toe aan Israel en ze komen dus ook uit Israel gemaakt door Israeliers. Ik zie het probleem niet zo.
Gewoon zeiken om maar te zeiken.
Ga je druk maken om echte problemen zoals Syrie en niet dit soort zaken.
Hamas gaat lekker achter de rug om van Fatah met de emir van Qatar zitten smoezen.
Nee dat is even lekker betrouwbaar en goed geregeld daar![]()
.
Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Israel nooit iets fout doet.
Ik zie alleen het nut er niet van in om Netanyahu een gevaarlijke fascist te noemen.
Dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, die staan op grondgebied dat NIET Israel is. Zelfs door Israel wordt dat gebied niet als deel van Israel gerekend.
En ik maak me ook druk om het onrecht in andere landen, dat betekent niet dat ik geen kritiek mag hebben op Israel. Wat een extreem trieste argumentatie zeg.
Nee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:19 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ok, wat heeft Israel ooit fout gedaan dan? Een enkel voorbeeld aub.
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:34 schreef zwaardegekste het volgende:
Had op een andere discussie gerekend hier, maar goed, rustig kinders!
En wat betreft de nederzettingen, Israël had nog veel meer bufferzone moeten realiseren toen ze de kans hadden, ze krijgen immers nog altijd dagelijks raketten en ander vliegend spul op zich gesmeten van die pauper-terroristjes...
Hoop nog altijd vurig dat ze elkaar uitmoorden voor ze aan de Joden aldaar toekomen...
[edit] moet "Palestijnen" niet tussen aanhalingstekens in de topictitel? Het zijn immers allemaal Jordaniërs en Egyptenaren
Het schijnt ja...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
Gelukkig niet nee hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:52 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Het schijnt ja...
Ik noem mezelf toch ook geen "Wuitser" :s
Terwijl een fascist zoals jij liever aan miljoenen mensen oplegt hoe ze zichzelf laten noemen ipv ze dat zelf te laten beslissen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Goed gesproken, maar een volk als de Palestijnen mag zich desalniettemin vandaag de dag Palestijn noemen, hoe idioot het eigenlijk ook is.
Dus als miljoenen Duitsers, of miljoenen Nederlanders, besluiten zichzelf Wuister te noemen dan mag dat van jou niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:03 schreef zwaardegekste het volgende:
Tja.. Wuitsland is toch ook geen bestaand land...
Jij bent een eenling. Als een groep van miljoenen mensen gezamenlijk besluit zichzelf een bepaalde naam te geven, waar haal jij de arrogantie vandaan om dat niet toe te staan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:55 schreef zwaardegekste het volgende:
Nou, op zich, als ik me zo ga noemen, klopt dat niet met wat in mijn paspoort staat..
Dus ik ben uit mn nek aan het lullen... Zo ook met de mensen uit jouw voorbeeld!
Je mag je noemen zoals je wil, wil nog niet zeggen dat je dat bent
PV en ik postten linkjes naar twee artikelen over import door de EU van goederen uit illegale nederzettingen. Dat dat gebeurt is door vele organisaties vastgesteld en aanhangig gemaakt. Daar is geen onzin of getroll aan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef DeParo het volgende:
Als anti-Israel posters als Papierversnipperaar alleen maar kunnen trollen en onzin kunnen spuien dan betekent dat niet dat ik me in hoef te houden.
Maar feiten die eventueel Israel zouden kunnen bekritiseren zijn per definitie onzin, getrol en antisemitisch. Waarom zou je discussieren als je ook de discussie kan winnen door gewoon je vingers in je oren te steken en heel hard te schreeuwen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
PV en ik postten linkjes naar twee artikelen over import door de EU van goederen uit illegale nederzettingen. Dat dat gebeurt is door vele organisaties vastgesteld en aanhangig gemaakt. Daar is geen onzin of getroll aan.
originele artikel: http://euobserver.com/economic/116272quote:EU gaat harder optreden tegen export van producten afkomstig uit illegale Israëlische nederzettingen
BRUSSELS - EU foreign ministers have "warned" Israel that they will take a tougher approach to exports originating in illegal settlements on Palestinian land.
The ministers in a statement on Monday (14 May) detailing Israel's long-term campaign to expropriate Palestinian farmers in the fertile West Bank said: "The EU and its member states reaffirm their commitment to fully and effectively implement existing EU legislation and the bilateral arrangements applicable to settlement products."
Under current EU law settlement products are excluded from preferential import tariffs granted in the 12-year-old EU-Israel association agreement.
Israel is obliged to indicate the originating postcode of each shipment, while member states' customs authorities cross-check the information against a list of settlement postcodes to see which tariffs apply.
According to Human Rights Watch's Jerusalem-based analyst Bill Van Esveld, Israeli authorities get around the problem by coding settlement products under the export firms' corporate headquarters in Israel proper or by bundling them together with Israel-proper-origin goods. Meanwhile, the lack of clear product-origin labels makes it hard for European consumers to choose whether or not to buy the produce.
"You can find white wine made in the Golan Heights in [leading] supermarkets in Belgium," Stuart Reigeluth, an activist with the Brussels-based NGO the Council for European Palestinian Relations, told EUobserver, referring to Syrian land occupied by Israel in 1981.
According to commission figures, the EU is Israel's number two import destination after the US, buying some ¤11.6 billion worth of Israeli goods each year. The statistics do not give a break down in terms of settler-origin goods.
An EU diplomat told this website that the ministers' statement on imports "should be seen as a warning to Israel."
He noted that the "substantially tougher" language in the EU communique was prompted by the acceleration in settlement activity last year, putting in danger the EU's preferred solution of a separate state for Palestinians alongside Israel.
He added that "the usual suspects" - referring to the Czech Republic, Italy and the Netherlands - were joined by Bulgaria and Romania in trying to water down the language at the last minute.
For his part, Irish foreign minister Eamon Gilmore told press after Monday's meeting in Brussels that Dublin might propose an outright import ban on settler products during its EU presidency in early 2013.
"I think we may have to look at the question of banning products from settlement areas into the EU. We have always resisted the idea of boycotts in relation to Israel. But I think a distinction has to be drawn here between Israel and the settlements," he said, according to the Irish Times.
EU ambassadors based in Ramallah have long advocated a boycott, as well as a visa ban on settler radicals, in internal EU reports. But their ideas never saw the light of day.
Monday's EU communique also reiterated EU support for Israeli security and castigated Palestinian militants for rocket attacks out of Gaza.
The Israeli foreign ministry in a statement out the same day said the EU criticism is "based on a partial, biased and one-sided depiction of realities on the ground." It added that "Israel is committed to the well-being of the Palestinian population."
Ik boycot trouwens ook Israelische producten vanaf nu. Totdat het duidelijk vermeld wordt of het uit Israel of de bezette gebieden komt. En ik zal ook anderen daartoe oproepen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
originele artikel: http://euobserver.com/economic/116272
http://media.europa-nu.nl(...)x=vhcsg7k0lguc&tab=1
Ik zou ook eens meer op de herkomst van producten moeten letten. Maar als erop staat dat het 'uit Israël' komt, dan zou je daarop moeten kunnen vertrouwen; en dat kun je dus niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik boycot trouwens ook Israelische producten vanaf nu. Totdat het duidelijk vermeld wordt of het uit Israel of de bezette gebieden komt. En ik zal ook anderen daartoe oproepen.
Nee, vandaar dus die boycot. Als ze daar eerlijk in gaan zijn zal ik weer Israelische producten kopen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou ook eens meer op de herkomst van producten moeten letten. Maar als erop staat dat het 'uit Israël' komt, dan zou je daarop moeten kunnen vertrouwen; en dat kun je dus niet.
Ik beslis niet voor anderen, ik geef mijn mening, als jij die twee zaken niet van elkaar kan onderscheiden is dat dus jouw probleem.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:57 schreef Viajero het volgende:
[..]
Terwijl een fascist zoals jij liever aan miljoenen mensen oplegt hoe ze zichzelf laten noemen ipv ze dat zelf te laten beslissen.
En ik gebruik het woord fascist hier zeer bewust en m.i. terecht. Wie ben jij in Godsnaam om voor miljoenen anderen te beslissen? Al willen ze zich massaal platstaarthommels noemen, dat is hun beslissing en niet de jouwe.
Het kan een constructie zijn om miljoenen andere mensen weer de wil op te leggen, dat proberen de Palestijnen en hun Arabische en Islamitische buren, bekijk de geschiedenis maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 15:53 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dus als miljoenen Duitsers, of miljoenen Nederlanders, besluiten zichzelf Wuister te noemen dan mag dat van jou niet?
Waar haal je de arrogantie vandaan om voor anderen te beslissen hoe ze zichzelf noemen?
Ach ga toch weg, Disana ik vind jou een prima mens ook al zijn we het op dit punt niet eens, maar ga het niet opnemen voor zo'n troll als PV en bepaalde andere posters kom op zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
PV en ik postten linkjes naar twee artikelen over import door de EU van goederen uit illegale nederzettingen. Dat dat gebeurt is door vele organisaties vastgesteld en aanhangig gemaakt. Daar is geen onzin of getroll aan.
De enige die de hele tijd het woord antisemitisch in z'n mond neemt ben jij beste VIajero, moet je iets kwijt, ligt er iets op je lever jongen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:16 schreef Viajero het volgende:
[..]
Maar feiten die eventueel Israel zouden kunnen bekritiseren zijn per definitie onzin, getrol en antisemitisch. Waarom zou je discussieren als je ook de discussie kan winnen door gewoon je vingers in je oren te steken en heel hard te schreeuwen?
Haha wat ben jij raar geworden, zit er iemand anders achter je toetsenbord dit te typen, man man wat ben jij naief geworden zeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:32 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik boycot trouwens ook Israelische producten vanaf nu. Totdat het duidelijk vermeld wordt of het uit Israel of de bezette gebieden komt. En ik zal ook anderen daartoe oproepen.
Maar jouw mening is dat die miljoenen mensen niet het recht hebben zich Palestijnen te noemen. Waarom probeer je nu weer terug te krabbelen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik beslis niet voor anderen, ik geef mijn mening, als jij die twee zaken niet van elkaar kan onderscheiden is dat dus jouw probleem.
[..]
Dat is wel heel vergezocht. Ik denk dat juist het recacitrante ge-etter van Israel meer gevaar oplevert voor Israel. Als ze oprecht vrede zouden willen dan zouden ze de Palestijnen met respect behandelen, en een onderdeel daarvan is te respecteren hoe ze zich zelf willen noemen.quote:Het kan een constructie zijn om miljoenen andere mensen weer de wil op te leggen, dat proberen de Palestijnen en hun Arabische en Islamitische buren, bekijk de geschiedenis maar.
Ik ben altijd eerlijk geweest in mijn kijk op alle kanten van dit conflict. En als een van de kanten overduidelijk zit te liegen dan doe ik wat ik kan om dat te stoppen. Ik ging er vanuit dat jij ook een enigszins open kijk had op de zaken, maar je laat je hier zien als een extremistische trol.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha wat ben jij raar geworden, zit er iemand anders achter je toetsenbord dit te typen, man man wat ben jij naief geworden zeg.
Dat probeer ik niet, ik zeg dat het mijn mening is, niet een beslissing, althans, nog niet maar dat is verder een andere zaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:58 schreef Viajero het volgende:
[..]
Maar jouw mening is dat die miljoenen mensen niet het recht hebben zich Palestijnen te noemen. Waarom probeer je nu weer terug te krabbelen?
Vind jij dat vergezocht, raar, want als je een beetje zou verdiepen in de geschiedenis van dit conflict dan kom je uiteindelijk toch vanzelf uit bij het Arabische nationalisme een keer en dan lijkt het toch niet zo heel erg vergezocht volgens mij. De wanhopige pogingen van het pan-Islamisme, grote faal momenteel met het sectarische geweld, laten die verdeeldheid binnen de Palestijnen zien.quote:Dat is wel heel vergezocht. Ik denk dat juist het recacitrante ge-etter van Israel meer gevaar oplevert voor Israel. Als ze oprecht vrede zouden willen dan zouden ze de Palestijnen met respect behandelen, en een onderdeel daarvan is te respecteren hoe ze zich zelf willen noemen.
Papierversnipperaar postte zonder enig getroll of commentaar een nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 16:55 schreef DeParo het volgende:
Ach ga toch weg, Disana ik vind jou een prima mens ook al zijn we het op dit punt niet eens, maar ga het niet opnemen voor zo'n troll als PV en bepaalde andere posters kom op zeg.
Ik ben in Palestina geweest dus rot een kuteind op met je kutleugens. De Palestijnen worden slecht behandeld, iedereen die ooit in Palestina is geweest weet dat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat probeer ik niet, ik zeg dat het mijn mening is, niet een beslissing, althans, nog niet maar dat is verder een andere zaak.
[..]
[..]
Vind jij dat vergezocht, raar, want als je een beetje zou verdiepen in de geschiedenis van dit conflict dan kom je uiteindelijk toch vanzelf uit bij het Arabische nationalisme een keer en dan lijkt het toch niet zo heel erg vergezocht volgens mij. De wanhopige pogingen van het pan-Islamisme, grote faal momenteel met het sectarische geweld, laten die verdeeldheid binnen de Palestijnen zien.
Misschien dat jij niet helemaal begrijpt wat zoveel jaar oorlog met je doet maar heel vrolijk word je er niet van. Doe daarnaast niet of de Palestijnen zo slecht worden behandeld.
Nou nee, dat doe je niet, iemand die om zoiets onbenulligs producten gaat boycotten kom opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk geweest in mijn kijk op alle kanten van dit conflict. En als een van de kanten overduidelijk zit te liegen dan doe ik wat ik kan om dat te stoppen. Ik ging er vanuit dat jij ook een enigszins open kijk had op de zaken, maar je laat je hier zien als een extremistische trol.
Jouw gezeur heeft me trouwens ook aangespoord actie te ondernemen, dat worden tientallen, mogelijk honderden mensen die Israelische producten gaan boycotten tot ze besluiten ons eerlijk te informeren. Bedankt nog voor je getrol, het is uiteindelijk nuttig gebleken.![]()
Het enige spijtige is dat ik door jouw onzin te moeten beantwoorden geen tijd over hou om ook de andere kant te bekritiseren, maar goed, dat zul je vast prima vinden, gezien jouw doel lijkt te zijn meer mensen tegen Israel op te zetten, en dan helpt kritiek op Hamas etc natuurlijk niet.
Ik heb deze discussie eerder gehad met DelParo. Het maakt niet uit hoeveel bewijzen je toont. Hij zal toch niet overtuigd worden. Al komt Netanyahu zelf vertellen dat de Palestijnen het niet goed hebben, DelParo zal het wel weer goedpraten door te vertellen hoe goed Israel wel niet is vergeleken met de rest van het ME en wat voor exceptioneel land het wel niet is. Ze schieten wel je been eraf, maar je mag gratis naar een Israelisch ziekenhuis.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben in Palestina geweest dus rot een kuteind op met je kutleugens. De Palestijnen worden slecht behandeld, iedereen die ooit in Palestina is geweest weet dat.
Maar goed, ik ga zo nog antisemiet worden als ik op jouw getrol inga, dus ik ga je vanaf nu compleet negeren.
Ga maar andere mensen werven voor je haatcampagne tegen Israel, mij krijg je niet mee.
Dus?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Papierversnipperaar postte zonder enig getroll of commentaar een nieuwsbericht.
Palestina & Israël #92
Dat feit wil ik even duidelijk hebben.
Haha, ja als je naar hun jankverhalen luistert wel natuurlijk, hetzelfde geldt overigens voor de andere kant die je zullen meeslepen van de ene raketinslag naar de andere. Als het allemaal toch zo makkelijk is Viajero, maar zo makkelijk is het niet, kennelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik ben in Palestina geweest dus rot een kuteind op met je kutleugens. De Palestijnen worden slecht behandeld, iedereen die ooit in Palestina is geweest weet dat.
Maar goed, ik ga zo nog antisemiet worden als ik op jouw getrol inga, dus ik ga je vanaf nu compleet negeren.
Ga maar andere mensen werven voor je haatcampagne tegen Israel, mij krijg je niet mee.
Nog altijd tien keer beter dan een leiding die je vereert als je jezelf opblaast in een bus vol kinderen. De keuze is dus niet heel erg lastig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb deze discussie eerder gehad met DelParo. Het maakt niet uit hoeveel bewijzen je toont. Hij zal toch niet overtuigd worden. Al komt Netanyahu zelf vertellen dat de Palestijnen het niet goed hebben, DelParo zal het wel weer goedpraten door te vertellen hoe goed Israel wel niet is vergeleken met de rest van het ME en wat voor exceptioneel land het wel niet is. Ze schieten wel je been eraf, maar je mag gratis naar een Israelisch ziekenhuis.
Daar kiest hij helemaal zelf voor!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Viajero, kun je me uitleggen waarom het fascistisch is als iemand vind dat Palestijnen zich zo niet mogen noemen, maar het doodnormaal is om van Israël te eisen om onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen.
Verder claim je dat Israël liegt, terwijl het algemeen bekend is dat Israël van mening is dat er geen sprake is van bezet gebied maar betwist gebied. Israël liegt niet, Israël is open en eerlijk over zijn mening. de EU dwingt Israël te liegen tegen haar eigen overtuiging.
Los daarvan, DeParo, knap hoe je een evenwichting persoon als Viajero zo in het anti-Israëlkamp hebt weten te duwen, dit is een totaal andere Viajero dan een jaartje geleden. Ga zo door.
Dus je noemt PV ten onrechte een troll.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef DeParo het volgende:
Dus?
Dat doe ik wel vaker en dat zie ik je ook niet zeggen!
Leg de connectie eens uit tussen dat ene geposte artikeltje en zijn consequente troll-gedrag, daarnaast was dat artikel ook gewoon puur provoceren, duidelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je noemt PV ten onrechte een troll.
Dat vroeg ik niet, ik had het over waarom je het niet zegt als ik een bron geef of een artikeltje, dus een beetje raar dit.quote:En waarom Israël liegt? Het geeft voor dat bepaalde producten van Israëlische bodem komen, terwijl ze uit illegale nederzettingen stammen. Het is niet minder dan gedraai dit toe te schrijven aan de gedachte dat Israël deze nederzettingen als eigen gebied ziet. Israël houdt de consumenten in de EU voor de gek.
Waar eis ik dat Israel onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen? Ik zou juist graag zien dat ze dat minder doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:19 schreef PhysicsRules het volgende:
Viajero, kun je me uitleggen waarom het fascistisch is als iemand vind dat Palestijnen zich zo niet mogen noemen, maar het doodnormaal is om van Israël te eisen om onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen.
Ze noemen het officieel "gebieden" (territories/shtachim), maar het is ook volgens Israel geen deel van Israel. En als je dan producten afkomstig uit die gebieden labelt als afkomstig uit israel dan lieg je. En ik ga niet het risico nemen dat ik met mijn aankopen de haatbaarden financier die mijn vrienden in Tel Aviv het leven lastig maken.quote:Verder claim je dat Israël liegt, terwijl het algemeen bekend is dat Israël van mening is dat er geen sprake is van bezet gebied maar betwist gebied. Israël liegt niet, Israël is open en eerlijk over zijn mening. de EU dwingt Israël te liegen tegen haar eigen overtuiging.
Ik ben trouwens nog steeds niet in het anti-Israel kamp, al doet DeParo daar wel hard zijn best voor. Dat ik producten boycot omdat ik niet erop kan vertrouwen waar ze vandaan komen zie ik niet als anti-Israel.quote:Los daarvan, DeParo, knap hoe je een evenwichting persoon als Viajero zo in het anti-Israëlkamp hebt weten te duwen, dit is een totaal andere Viajero dan een jaartje geleden. Ga zo door.
Je bent wel in het anti-Israel kamp, iemand die Israelische producten gaat boycotten, die is tegen Israel. Dan heb je er immers helemaal niets van begrepen en ben je gewoon aan het klooien hier.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Waar eis ik dat Israel onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen? Ik zou juist graag zien dat ze dat minder doen.
[..]
Ze noemen het officieel "gebieden" (territories/shtachim), maar het is ook volgens Israel geen deel van Israel. En als je dan producten afkomstig uit die gebieden labelt als afkomstig uit israel dan lieg je. En ik ga niet het risico nemen dat ik met mijn aankopen de haatbaarden financier die mijn vrienden in Tel Aviv het leven lastig maken.
[..]
Ik ben trouwens nog steeds niet in het anti-Israel kamp, al doet DeParo daar wel hard zijn best voor. Dat ik producten boycot omdat ik niet erop kan vertrouwen waar ze vandaan komen zie ik niet als anti-Israel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |