Bon Joviquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Jij associeert alles met Bon Jovi, dat is geen geheim.
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
zit gewoon een hele chocoladeletter naar binnen te stouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.De A natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.If I could rearrange the alfabet, I'd put U and I together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.een SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ook niet waarom, die zit niet eens in 1 van mijn namen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
chocoladeaddcitionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Omdat chocoladequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Van Sinterklaas natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
Rebel die je bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
ik kocht de letter zelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me wel lekkere chocolade verzinnen dan die van een chocoladeletter
Je kan weer gerust ademhalen!quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Mijn grapje, wat doe jequote:
Ik liep al blauw aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
Geef mij eens een goed merk danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonkquote:
Supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar verkopen ze daar chocoladeletters van?
Behalve Verkade zegt het me niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonk.
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd haddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit chocoladeletters van Verkade gezien.
Welke supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd hadden.
Dat ligt aan de supermarkt. Bij de Plus verkozen ze deze zeker (gister nog gekocht)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whut? Elk jaar man, soms direct bij de ingang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, verkopen ze alleen in de omgeving Enschedequote:
Plus hebben we niet, C1000 kom ik nooit en bij de AH heb ik ze nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan de supermarkt. Bij de Plus verkozen ze deze zeker (gister nog gekocht)
Bij de C1000 heb ik ze niet gezien. Maar de Albert Heijn verkoopt ze geloof ik ook.
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Elk jaar man, soms direct bij de ingang.
Vandaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, verkopen ze alleen in de omgeving Enschede.
Die hebben we nietquote:
Succesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
Broodje kroket tegen de zenuwen. Nog enkele minuten tot mijn publieke overhoring in de hoorcollegezaal voor een cijfer.
DAFUQ?!?!?!??!?!?!?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom leeft deze vent nog? Hoe kán dat?
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer wegquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer weg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer weg
Is maar goed ook.. Zoveel spanning juweetz :$quote:
Spanning is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is maar goed ook.. Zoveel spanning juweetz :$
Ja zo van "HOP" en het was weer weg.. HOPPAAAAquote:
broodje kroket tegen de zenuwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
Broodje kroket tegen de zenuwen. Nog enkele minuten tot mijn publieke overhoring in de hoorcollegezaal voor een cijfer.
Zoveel geluk nondeju!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom leeft deze vent nog? Hoe kán dat?
Oehhh lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder
Pepernoten eten
Jeutje....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja zo van "HOP" en het was weer weg.. HOPPAAAA
Dan nog, officieel zou hij kats dood moeten zijn met zo'n aanrijdingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel geluk nondeju!
Hij werd bij de eerste klap in de passagiersstoel gegooit, die is nog redelijk intact gebleven, ook na de 2e aanrijding.
Ja..Zit je zo van "WAJOOO OEHH OMG SEXEH" en dan is het weg.. Gaat te vurrrquote:
Awww dank je wel.. ik zal ze met alle liefde oppeuzelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Rokje een handvol pepernoten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja..Zit je zo van "WAJOOO OEHH OMG SEXEH" en dan is het weg.. Gaat te vurrr![]()
Eetsequote:[..]
Awww dank je wel.. ik zal ze met alle liefde oppeuzelen
Heel niet. Waren maar 2 eieren!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind dit makkelijker dan een pistoletje met kaas en komkommer?
Ik had er 3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Waren maar 2 eieren!
Moet weer nieuwe halen bij de boer.
Je kan ook gewoon afgebakken pistoletjes halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Pistoletje moet in de oven, oven moet voorverwarmd worden enzo enzo. Dit was 10 min werk.
Vast niet, normaal heb ik er ook 3 maar de rest ligt nog ergens anders en lui.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had er 3Nu word ik dik zeker
ik had net 4 eieren met bacon, en 4 boterhammenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Waren maar 2 eieren!
Moet weer nieuwe halen bij de boer.
Ja dan zijn ze koud!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon afgebakken pistoletjes halen
Dan heb je een lekkere vetjes om vast te houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had er 3Nu word ik dik zeker
Gelukkig maar, want dat moeten we nie hebben nie juweetzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast niet, normaal heb ik er ook 3 maar de rest ligt nog ergens anders en lui.
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komtquote:
Ja, supermarkt is verder weg en dit zijn scharreleieren, 10 cent p.s.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had net 4 eieren met bacon, en 4 boterhammen![]()
eieren bij de boer?ik gewoon bij de supermarkt
Is ook, hij had 2 engeltjes op zijn schoudersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, officieel zou hij kats dood moeten zijn met zo'n aanrijding.
Ja maar ik wil dat niettttttttquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je een lekkere vetjes om vast te houden.
Dafuqquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komt
<3 Beter toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat moeten we nie hebben nie juweetz![]()
Luilak*gaat lui liggen*
Ik zit nog in mijn slaapkleding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komt
Wat moet Tamas dan beethouden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat nietttttttt![]()
Dan moet ik huilen
Cloaca'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Eieren van de boer, rechtstreeks uit de cloaca.. Best eggs evah u_u
Hahaha, dat at ik vroeger elke dag. Toen werd ik heel dik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
Warme pistolletjes of keiserbroodjes (of hoe die dingen ook heten) met chocoladehagelSmelt dan zo lekker
Ik geloof er heul niks vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha, dat at ik vroeger elke dag. Toen werd ik heel dik.
Sowieso, ja tochquote:
Dat weet ik ook nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat moet Tamas dan beethouden?
[..]
Cloaca's
En een op zijn hoofd en een in zijn schootquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ook, hij had 2 engeltjes op zijn schouders.
Die heb ik al aan. En een tshirt er onder.quote:
NEeuh oke, maar ik heb het echt tegen gegeten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geloof er heul niks van
Ik heb geen tijd of benodigdheden om dat elke dag te maken
Dat ziet er wel rawr uit dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.. M'n oorlel?
doe gewoon de verwarming wat hogerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die heb ik al aan. En een tshirt er onder.
Ik heb schijt en gooi de deur van het kantoor dicht.
Hoe bedoel je? Dat je het zo lang eet dat je er op een gegeven moment zat bent?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
NEeuh oke, maar ik heb het echt tegen gegeten.
Die staat al op 5quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe gewoon de verwarming wat hoger
Ik ben bang dat het pijn gaat doen danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ziet er wel rawr uit dan.
En 1 met zijn gat op de antennequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En een op zijn hoofd en een in zijn schoot.
Wie gaf mij nou eerst een klap!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het pijn gaat doen danTamme Asser kennende trekt ze zo m'n oorlel van m'n hoofd
Is ze niet lief en teder terwijl je nakend en bevend van genot voor haar staat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het pijn gaat doen danTamme Asser kennende trekt ze zo m'n oorlel van m'n hoofd
Wacht wat!!! Wasn't me, zou ik nooit doenquote:
Dat weet ik niet, vraag t haar ffquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze niet lief en teder terwijl je nakend en bevend van genot voor haar staat?
Ja doeiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan kunnen jullie raden wie ik ben![]()
Als je nou een chocoladeletter op houdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan kunnen jullie raden wie ik ben![]()
is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je nou een chocoladeletter op houd
Ik zit zo achter in het publiek enzoquote:
Wel waar, kutwijf.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wacht wat!!! Wasn't me, zou ik nooit doen![]()
Ben je nou boos op mij? Ga je me nu martelen en pijnigen? Sadisme galore enzo? Krijg ik er nu van langs?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ben je nou boos op mij? Ga je me nu martelen en pijnigen? Sadisme galore enzo? Krijg ik er nu van langs?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je nee, want dat wil je.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ben je nou boos op mij? Ga je me nu martelen en pijnigen? Sadisme galore enzo? Krijg ik er nu van langs?![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik verschuil me maar even.. Stiekem ben ik heel bang voor TamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Jahee, niet mijn schuld.quote:
Helemaal nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je nee, want dat wil je.
Internet is weer eens ruk bezig.
Tsssk, ik negeer elke vraag omtrent jou.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik verschuil me maar even.. Stiekem ben ik heel bang voor TamZe kan je ruiken, pas op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Pijnlijk, ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsssk, ik negeer elke vraag omtrent jou.
misschien achterafquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jahee, niet mijn schuld.
In ieder geval, foto dan van jou voordat ik dwdd kijk.
Jammer dat ik geen verdere attributen hier heb behalve mijn korset.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze kan je ruiken, pas op!Dan pas ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk, dan weet ik toch niet op wie ik moet letten!quote:
I was likequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen verdere attributen hier heb behalve mijn korset.Ohjah en handboeien, roze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze ook niet meer, tijd voor nieuwe
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het uitstekend![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I was likeJa nee, nu ben je heul wel bang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ze ook niet meer, tijd voor nieuweI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiWat een kutdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het uitstekendNondeju.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiOh noes, dat is niet tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder gaat het uitstekend![]()
zie maar mijn foboquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja leuk, dan weet ik toch niet op wie ik moet letten!
Welnee joh. kan altijd erger hoorquote:
Niet duidelijk, daar had ik al gekeken.quote:
Plas in de auto.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh. kan altijd erger hoor
Dit is niks
Ja is goed hoor, je moet toch werken?quote:
Op het autostoeltje met afneembare hoes dus die kan de was inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Plas in de auto.Voor niks weg gaan. Aughw. Pompoenen zijn wel tof, je ging pompoensoep maken toch? Lekker.
En dat filmpje wat je stuurde was geniaal.![]()
Ja joh, wrijf het er maar weer inquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed hoor, je moet toch werken?
lurkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet duidelijk, daar had ik al gekeken.
Rustig, ben aan het bedenken wat ik zal gaan doenquote:
Vrije dag vandaag?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig, ben aan het bedenken wat ik zal gaan doen.
Jups, donderdag weer beginnen.quote:
Joofjequote:
Wat een genotquote:
Lek? whut?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Joofje![]()
jij bent ook lek he?
Wat een lekke dag vandaag
[..]
Wat een genot
Ik ben morgen vrij, donderdag nog een daggie en dan ist weer weekend
Moet je hem iets fatsoenlijks te eten gevenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zooooo, Bogie ligt hier naast me te ruften jongeh
Ik las 'The courage' en moest hieraan denken:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
If all of the strength and all of the courage come and lift me from this place..
I know I could love you much better than this , full of grace
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las 'The courage' en moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Ja, ze hebben afgetapt enzo.. Maar ik snap "ook" lek niet..quote:
Ooooh, dat is dan wel tien keer beter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op het autostoeltje met afneembare hoes dus die kan de was in
Ik heb wel appels en kwark gehaald
Pompoensoep ja... maar dat wordt wel lastig zonder pompoen
Filmpje![]()
![]()
Misschien dacht ze dat het bloed er nog steeds uit sijpeldequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ze hebben afgetapt enzo.. Maar ik snap "ook" lek niet..
Vlegel! Ik moet morgen wieder.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja joh, wrijf het er maar weer in
Kom daarna wel
Op het moment is het ff shit maar als je er dan beter over nadenkt valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooooh, dat is dan wel tien keer beter.
Pompoensoep.
Stupid dog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las 'The courage' en moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat het bloed er nog steeds uit sijpelde
Oh wacht, ik snap 'm alquote:
Klopt! Achja, geen ups zonder downs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op het moment is het ff shit maar als je er dan beter over nadenkt valt het allemaal wel mee
Ik vond dat werkelijk waar een afschuwelijke en ziekelijke serie. Dat is toch niet voor kinderen.quote:
Om de pieken te waarderen moet je de dalen kennen!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt! Achja, geen ups zonder downs!
Jij bent lek gepriktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, ik snap 'm al
BAH Lola!
Lekkend pak melk had ik vorige week ook.. Wat een zooiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent lek geprikt
Ik had een lekkende pak melk en een lekkend kind
Geen idee waar jij aan denktbah
Dat is ook niet verkeerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een genot
Ik ben morgen vrij, donderdag nog een daggie en dan ist weer weekend
Vond het altijd wel grappig eigenlijk. Maar ik ben niet zo snel bang. Alleen voor meisjes.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond dat werkelijk waar een afschuwelijke en ziekelijke serie. Dat is toch niet voor kinderen.
Jup en tot laat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Schavuit.. Moet je vroeg?
En als het op je kleren komt moet je wel wassen want anders gaat het zuur ruikenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lekkend pak melk had ik vorige week ook.. Wat een zooi
Inderdaad. Al vraag ik me nog steeds af wat geluk nou is...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om de pieken te waarderen moet je de dalen kennen!
Bwohhhhquote:
Meisjes zijn ook engquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het altijd wel grappig eigenlijk. Maar ik ben niet zo snel bang. Alleen voor meisjes.
Jij wel dan?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]jij liet niet eens een reactie achter
Nouja, de sfeer in dat programma.... Alleen maar duister.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het altijd wel grappig eigenlijk. Maar ik ben niet zo snel bang. Alleen voor meisjes.
Ik 'werk' maar 3 dagen id weekquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is ook niet verkeerd. Ik heb nu dag 3 van mijn weekend, donderdag begin ik weer aan 6 daagjes werken
.
Kut is dat he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Bwohhhh![]()
Tijd gaat wel snel btw, ik moet ook al bijna weg
Ohja, goed dat je het zegt.. *meteen zooi was in de machine proppen gaat*quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als het op je kleren komt moet je wel wassen want anders gaat het zuur ruiken
Ja, dood eng. Dat is ook de reden dat ik nog maagd ben.quote:
Ja, maar dat was overal in de jaren '90.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij wel dan?!
[..]
Nouja, de sfeer in dat programma.... Alleen maar duister.
ja hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij wel dan?!
[..]
Nouja, de sfeer in dat programma.... Alleen maar duister.
Ik zou wel willenquote:
Ieuw brokjes melkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, goed dat je het zegt.. *meteen zooi was in de machine proppen gaat*
Wat is in jouw termen een maagd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dood eng. Dat is ook de reden dat ik nog maagd ben.
Geluk, geluk.. Ik weet het niet.. Is het geluk dat we allemaal op Fok! terecht zijn gekomen en zo mensen leren kennen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Al vraag ik me nog steeds af wat geluk nou is...
Ja, want ik heb geen zin en ik heb auquote:
quote:
En thuis, toch ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
Meh, ik werk soms 2/3 dagen, soms 6/7.
Is wel kut om zo'n verschillend ritme te hebben, maar ook wel fijn want je kan andere dingen doen.
Of is het geluk dat je van je vreselijke ex af bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geluk, geluk.. Ik weet het niet.. Is het geluk dat we allemaal op Fok! terecht zijn gekomen en zo mensen leren kennen?
Of is het geluk als je 10 euro op straat ziet liggen?
Au?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja, want ik heb geen zin en ik heb au
Ik bedoel, intens geluk. Vlinders, blijheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geluk, geluk.. Ik weet het niet.. Is het geluk dat we allemaal op Fok! terecht zijn gekomen en zo mensen leren kennen?
Of is het geluk als je 10 euro op straat ziet liggen?
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Au?!
[..]
Ik bedoel, intens geluk. Vlinders, blijheid.
Oh dat, dat is overrated.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Au?!
[..]
Ik bedoel, intens geluk. Vlinders, blijheid.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is in jouw termen een maagd?![]()
![]()
Dat je je poeperd nog niet hebt laten misbruiken?
Niet mee eens.. Mgoed, ik zou mezelf toch tegenhouden in zo'n gevalquote:
Ik ben redelijk bij met de wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, geen met melk bevlekte kleren, gewoon kleding dat schoon moet.. *hele berg heeft*
Owwquote:
Ik loop achter, broertje is een lul. Pleurt mijn was terug in m'n mand en wast alleen z'n eigen zooiquote:
Haha ik wist hetquote:
Like a bawsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop achter, broertje is een lul. Pleurt mijn was terug in m'n mand en wast alleen z'n eigen zooi
Overrated misschien, maar als kind had ik dat bijna elke week.quote:
Ieder voor zichquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik loop achter, broertje is een lul. Pleurt mijn was terug in m'n mand en wast alleen z'n eigen zooi
quote:
Het is zelfs lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is beter weer dan gisteren. In ieder geval geen constante regen.
Buikpijn, rug, benen.. Jeweetwel.. Vrouwelijk leed ditdatquote:
Er is maar 1 iemand die mij mag ontmaagden, maar die wil dat niet.quote:
Gewoon doorheen sexen, komt het vanzelf weer goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Buikpijn, rug, benen.. Jeweetwel.. Vrouwelijk leed ditdat
Nee sorry, ik blijf het niet zeggen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is maar 1 iemand die mij mag ontmaagden, maar die wil dat niet.
Ohja, ik ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Buikpijn, rug, benen.. Jeweetwel.. Vrouwelijk leed ditdat
Ik ben het nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
God wat heb je het toch zwaar jongen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja..Met wiequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon doorheen sexen, komt het vanzelf weer goed
quote:
Ja, beter ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja..Met wie![]()
![]()
[..]Kusje op
Mocht je willen Joof.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, ik blijf het niet zeggen..
Nee, jij zou wel op mijn bips willen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
God wat heb je het toch zwaar jongen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Poezelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:59 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er ook maar weer eens even weg van, iig even naar de dierenarts vlooiendruppeltjes halen, bedenk me net dat de poezen die morgen weer moeten hebben. Daarna zie ik nog wel wat ik ga doen.
.
Ik ben nu ff misselijk, maar straks ga ik ook hard aan het werkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, beter ja.Gelukkig word ik dan altijd heel actief in het huishouden enzo.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, jij zou wel op mijn bips willen ejaculeren.Ssst dit zou je niet doorvertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*insert foreveralone.jpg*![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
Gooi ik de deur dicht, flikkert de klok naar beneden
Wat watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ssst dit zou je niet doorvertellen
[..]
Wat?
Op FOK! ben je nooit daadwerkelijk alleen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*insert foreveralone.jpg*
Oeh alleen op kantoor?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ze zijn te pauper om de deurdranger te maken
Wel lekker rustig zo alleen op kantoor
Sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben nu ff misselijk, maar straks ga ik ook hard aan het werk
Ik ben getrouwd met Tamash, dat kloptquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij bent toch getrouwd/ineenrelatie ditdat
Komt wel goed hoor, thnxquote:
* LovelyLady stapt in de autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben je forever togetherquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met Tamash, dat klopt![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady stapt in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes![]()
![]()
Iemand nog een beeldscherm kopen?
Of een navigatiesysteem?
Of een MP3 speler?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Sheise, 15 november nieuwe designer collectie op h&m.Blijf af.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Haha awwwwwquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Tamashii het volgende:
![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Blokkeer H&M.nl met een onkraakbaar wachtwoord op de routerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Tamashii het volgende:
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Wat voor 'n beeldscherm?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Iemand nog een beeldscherm kopen?
Of een navigatiesysteem?
Of een MP3 speler?![]()
Mjah, zitten hele toffe dingen bij al is het meeste hobbezakzooi. Maar zo duur als de ....quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik weet niet hoe dat moet en dan ga ik wel via mijn mobiel, andere pc, andere laptop, thuis, ergens anders kijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blokkeer H&M.nl met een onkraakbaar wachtwoord op de router
Hmmm dat is wel fucked dan ja.. Toch maar eens kijken binnenkort danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjah, zitten hele toffe dingen bij al is het meeste hobbezakzooi. Maar zo duur als de ....
Omg, verslaafd aan die site much?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet en dan ga ik wel via mijn mobiel, andere pc, andere laptop, thuis, ergens anders kijken.
Niet doen, weerhoudt je ervan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel fucked dan ja.. Toch maar eens kijken binnenkort dan
L word pas 30 procent.
Sjongeeeeee beter leen ik je gewoon m'n box, srslyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet doen, weerhoudt je ervan!
L word pas 30 procent.
Alleen wel seizoen 5 en 6 nog ff zelf houden, want die kijk ik nog met B
Full-HD ? En hoe hoog is dat scherm?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een platte 21 inch Iiyama E2001WSV oid![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:15 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom heb ik ineens zin om in een vintage look over straat te gaan?
Maar goed, ik ga maar eens.. Nog ff boven de plee hangen ofzo en dan werken (ja charmant eh?)
Kusje voor m'n eega
Daaaaaaaaaag allemaal![]()
Heul charmant Rockjonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens.. Nog ff boven de plee hangen ofzo en dan werken (ja charmant eh?)
Kusje voor m'n eega
Daaaaaaaaaag allemaal![]()
Werkze
Geen HD, en hoogte weet ik niet.. Is al een aantal jaar oud..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Full-HD ? En hoe hoog is dat scherm?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ruim even een tafeltje op.. vind ik 4 broeken en 3 truien terug
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Stukken goedkoper dan weer naar de winkel gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ruim even een tafeltje op.. vind ik 4 broeken en 3 truien terug![]()
![]()
Scheelt weer, in die crisistijdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ruim even een tafeltje op.. vind ik 4 broeken en 3 truien terug
Brutal. Fucking. Metal.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: