Bon Joviquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Jij associeert alles met Bon Jovi, dat is geen geheim.
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
zit gewoon een hele chocoladeletter naar binnen te stouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.De A natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.If I could rearrange the alfabet, I'd put U and I together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.een SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ook niet waarom, die zit niet eens in 1 van mijn namen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
chocoladeaddcitionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Omdat chocoladequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Van Sinterklaas natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
Rebel die je bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
ik kocht de letter zelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me wel lekkere chocolade verzinnen dan die van een chocoladeletter
Je kan weer gerust ademhalen!quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Mijn grapje, wat doe jequote:
Ik liep al blauw aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
Geef mij eens een goed merk danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonkquote:
Supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar verkopen ze daar chocoladeletters van?
Behalve Verkade zegt het me niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonk.
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd haddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit chocoladeletters van Verkade gezien.
Welke supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd hadden.
Dat ligt aan de supermarkt. Bij de Plus verkozen ze deze zeker (gister nog gekocht)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whut? Elk jaar man, soms direct bij de ingang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, verkopen ze alleen in de omgeving Enschedequote:
Plus hebben we niet, C1000 kom ik nooit en bij de AH heb ik ze nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat ligt aan de supermarkt. Bij de Plus verkozen ze deze zeker (gister nog gekocht)
Bij de C1000 heb ik ze niet gezien. Maar de Albert Heijn verkoopt ze geloof ik ook.
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Elk jaar man, soms direct bij de ingang.
Vandaarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, verkopen ze alleen in de omgeving Enschede.
Die hebben we nietquote:
Succesquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
Broodje kroket tegen de zenuwen. Nog enkele minuten tot mijn publieke overhoring in de hoorcollegezaal voor een cijfer.
DAFUQ?!?!?!??!?!?!?!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom leeft deze vent nog? Hoe kán dat?
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer wegquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer weg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Op mijn beeldscherm zojuist, maar het is al weer weg
Is maar goed ook.. Zoveel spanning juweetz :$quote:
Spanning is goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is maar goed ook.. Zoveel spanning juweetz :$
Ja zo van "HOP" en het was weer weg.. HOPPAAAAquote:
broodje kroket tegen de zenuwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
Broodje kroket tegen de zenuwen. Nog enkele minuten tot mijn publieke overhoring in de hoorcollegezaal voor een cijfer.
Zoveel geluk nondeju!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
Waarom leeft deze vent nog? Hoe kán dat?
Oehhh lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder
Pepernoten eten
Jeutje....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja zo van "HOP" en het was weer weg.. HOPPAAAA
Dan nog, officieel zou hij kats dood moeten zijn met zo'n aanrijdingquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel geluk nondeju!
Hij werd bij de eerste klap in de passagiersstoel gegooit, die is nog redelijk intact gebleven, ook na de 2e aanrijding.
Ja..Zit je zo van "WAJOOO OEHH OMG SEXEH" en dan is het weg.. Gaat te vurrrquote:
Awww dank je wel.. ik zal ze met alle liefde oppeuzelenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee geeft Rokje een handvol pepernoten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja..Zit je zo van "WAJOOO OEHH OMG SEXEH" en dan is het weg.. Gaat te vurrr![]()
Eetsequote:[..]
Awww dank je wel.. ik zal ze met alle liefde oppeuzelen
Heel niet. Waren maar 2 eieren!quote:
Ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij vind dit makkelijker dan een pistoletje met kaas en komkommer?
Ik had er 3quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Waren maar 2 eieren!
Moet weer nieuwe halen bij de boer.
Je kan ook gewoon afgebakken pistoletjes halenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.Pistoletje moet in de oven, oven moet voorverwarmd worden enzo enzo. Dit was 10 min werk.
Vast niet, normaal heb ik er ook 3 maar de rest ligt nog ergens anders en lui.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had er 3Nu word ik dik zeker
ik had net 4 eieren met bacon, en 4 boterhammenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet. Waren maar 2 eieren!
Moet weer nieuwe halen bij de boer.
Ja dan zijn ze koud!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon afgebakken pistoletjes halen
Dan heb je een lekkere vetjes om vast te houden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had er 3Nu word ik dik zeker
Gelukkig maar, want dat moeten we nie hebben nie juweetzquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast niet, normaal heb ik er ook 3 maar de rest ligt nog ergens anders en lui.
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komtquote:
Ja, supermarkt is verder weg en dit zijn scharreleieren, 10 cent p.s.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had net 4 eieren met bacon, en 4 boterhammen![]()
eieren bij de boer?ik gewoon bij de supermarkt
Is ook, hij had 2 engeltjes op zijn schoudersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, officieel zou hij kats dood moeten zijn met zo'n aanrijding.
Ja maar ik wil dat niettttttttquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb je een lekkere vetjes om vast te houden.
Dafuqquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komt
<3 Beter toch.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat moeten we nie hebben nie juweetz![]()
Luilak*gaat lui liggen*
Ik zit nog in mijn slaapkleding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je ze tussen je borsten als je naar huis fietst en dan zijn ze warm als je thuis komt
Wat moet Tamas dan beethouden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat nietttttttt![]()
Dan moet ik huilen
Cloaca'squote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Eieren van de boer, rechtstreeks uit de cloaca.. Best eggs evah u_u
Hahaha, dat at ik vroeger elke dag. Toen werd ik heel dik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
Warme pistolletjes of keiserbroodjes (of hoe die dingen ook heten) met chocoladehagelSmelt dan zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |