Bon Joviquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:38 schreef twi het volgende:
[..]
Jij associeert alles met Bon Jovi, dat is geen geheim.
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
zit gewoon een hele chocoladeletter naar binnen te stouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.De A natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.If I could rearrange the alfabet, I'd put U and I together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Welke letter is het? Als het een I is valt het nog wel mee.een SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet ook niet waarom, die zit niet eens in 1 van mijn namen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
chocoladeaddcitionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Omdat chocoladequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. McWrap
En waarom eet je chocoladeletter?
Van Sinterklaas natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
Rebel die je bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een S
ik kocht de letter zelfquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me wel lekkere chocolade verzinnen dan die van een chocoladeletter
Je kan weer gerust ademhalen!quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
S voor sukkel, haha pwned door de sint.
Mijn grapje, wat doe jequote:
Ik liep al blauw aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
Geef mij eens een goed merk danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan welk merk chocoladeletter je hebt.
[..]
Je kan weer gerust ademhalen!
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonkquote:
Supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar verkopen ze daar chocoladeletters van?
Behalve Verkade zegt het me niksquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de reguliere winkels, Verkade. Bij de Bakker, Oonk.
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd haddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit chocoladeletters van Verkade gezien.
Welke supermarkt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HM ik zal eens opletten, dacht dat wij ze altijd hadden.
Dat ligt aan de supermarkt. Bij de Plus verkozen ze deze zeker (gister nog gekocht)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whut? Elk jaar man, soms direct bij de ingang.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, verkopen ze alleen in de omgeving Enschedequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |