Dit is prettig als je een uitkeringstrekker bentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:14 schreef postmortum het volgende:
En kijk iedereen gelijk piepen dat ze een inkomstenbron mislopen!!!Wat we ervoor terug krijgen is vele malen beter namelijk inkomensafhankelijke premie en eigen risico
Wat betekend dat mijn zorgverzekeraar mijn bruto inkomen wilt weten, wil ik dat wel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:14 schreef postmortum het volgende:
En kijk iedereen gelijk piepen dat ze een inkomstenbron mislopen!!!Wat we ervoor terug krijgen is vele malen beter namelijk inkomensafhankelijke premie en eigen risico
of een kutstudentquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is prettig als je een uitkeringstrekker bent
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef LelijKnap het volgende:
jEEJ ik heb geen inkomen!
is mn zorg dan ook gratis ???
ditquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zelf heb er ook geen enkele moeite mee met dat eigen risico. Nu is dat wel een beetje opportunistisch daar ik zelden tot nooit een huisarts bezoek dus dan is het tamelijk makkelijk gezegd. Maar ik heb geen zin om mijn knip open te trekken omdat een stel hypochonders of domme achterlijken het voor elkaar krijgen om voor alles naar de huisarts te rennen.
ik kan je nu met 100% beloven. De premie daalt met maximaal 80 euro per maand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Wacht de nieuw premies nou maar af.Lijkt me sterk dat die met maximaal een euro of 70-80 dalen.
We zullen zien (in 2014 toch?).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef Piger het volgende:
[..]
ik kan je nu met 100% beloven. De premie daalt met maximaal 80 euro per maand.
Geen idee of je dat wilt, maar ze kunnen het halen bij de belastingdienst. Hebben ze jou niet voor nodig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wat betekend dat mijn zorgverzekeraar mijn bruto inkomen wilt weten, wil ik dat wel?
Precies en dat ga je na je studie echt wel verdienen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
TS, wat ben je toch oliedom![]()
De werkenden worden achterlangs geneukt door de PVDA. Iedereen die meer dan 30,000 per jaar verdient mag FORS meer gaan betalen
Werken is in dit land dan ook nooit lonend geweest, hoe meer je gaat verdienen hoe meer je betaaldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:25 schreef Confetti het volgende:
TS, wat ben je toch oliedom![]()
De werkenden worden achterlangs geneukt door de PVDA. Iedereen die meer dan 30,000 per jaar verdient mag FORS meer gaan betalen
Tsja een bijstanduitkering voor een alleenstaande is 50% van het minimumloon, zie daar maar eens van rond te komen, zorg- en huurtoeslag is dan een welkome aanvulling.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Geen idee of je dat wilt, maar ze kunnen het halen bij de belastingdienst. Hebben ze jou niet voor nodig.
Dit voorkomt wel dat mensen zorgtoeslag gaan zien als een extra inkomstenbron ipv geld om je verzekering mee te betalen. Zolang er nog mensen zijn die boodschappen doen van de zorgtoeslag of er mee gaan stappen, zal het allemaal wel meevallen.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:42 schreef Shispeed het volgende:
wat de neuk, als je meer als 70.000 euro verdient ga je 5000 euro premie per jaar betalen. als je 16000 (bijstand) verdiend ga je 240 euro per jaar betalen. dat is niet eens meer nivelleren maar gewoon hogere inkomens anaal vernederen
Dan verdien je dus niet genoegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Werken is in dit land dan ook nooit lonend geweest, hoe meer je gaat verdienen hoe meer je betaald
Nee rijke mensen gaan gewoon minder naar de dokter. o.a. Omdat ze daar gewoon minder tijd voor hebben in tegenstelling tot de uitkeringstrekkers die om elk pijntje bij de huisarts zittenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dus rijke mensen zijn dan in theorie ongezonder?
Dan moeten die mensen van hun gat af komen en werkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:41 schreef pinine het volgende:
[..]
Tsja een bijstanduitkering voor een alleenstaande is 50% van het minimumloon, zie daar maar eens van rond te komen, zorg- en huurtoeslag is dan een welkome aanvulling.
Precies, dit is bijna een soort stimulans. Of je nou werkt of niet, geld voor je hobby's enzo heb je toch niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen van hun gat af komen en werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |