door het weer??quote:
"visite, visite, wat zullen we genieten, laat de vraagmaarraakgast erin!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:01 schreef Cue_ het volgende:
"NOG DRIEE.. drie minuten voordat ik stop... dat ik kap dat ik nok"
"Harrie.. harrie de hengst!!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Jannuk het volgende:
"visite, visite, wat zullen we genieten, laat de vraagmaarraakgast erin!"
Ach, ligt er aan welk ingredient natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
Het ergste is, bij het koken erachter komen dat je iets vergeten bent.
Da's de schrik van elke cowboyquote:
De broccoli terwijl ik broccoli-ovenschotel ging maken is tot op heden het meest schrijnende voorbeeldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ligt er aan welk ingredient natuurlijk
heb die gast ontmoet in het echt...vreselijke ventquote:
"Pittige tijden, het leven is een zure bom...."quote:
Harrie de hengst is zo'n rodeostierquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:06 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb die gast ontmoet in het echt...vreselijke vent
Ik eens de kip voor de ajam ketjapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De broccoli terwijl ik broccoli-ovenschotel ging maken is tot op heden het meest schrijnende voorbeeld
haha inderdaad. nog niet wakker. bedoeldequote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik eens de kip voor de ajam ketjap
Bulletje!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:08 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
haha inderdaad. nog niet wakker. bedoelde [ afbeelding ]
ja weet niet waarom ik daar aan dacht toen het over harrie ging. harrie is natuurlijk wel cool. vooral met drankquote:
En ik wist dat er iets niet klopte, alleen niet wat. Tot ik bedacht dat de saus wat dunnetjes was.. Gelukkig kon er nog kip worden toegevoegd, gaat er toch als laatste in, maar het was wel genantquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mijn ex ging ook eens koken. Volgens mij was het bloemkool. Vervolgens krijg ik een bord voorgeschoteld met aardappels en een stuk vlees. "Waar is de bloemkool?" "Kut! Vergeten"
Wedden dat het toch lekker wasquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
Wou ooit lasagnette maken uit zo'n knorrpakje.. ik gehakt in de pan.. sausje erbij.. in de schotel.. schotel in de oven
Ping!! .. kut de lasagnettebladeren vergeten
wat pitabroodjes of wraps en heerlijk !!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat het toch lekker was
Heb de lasagnettebladen er ingegooid, npogmaal even in de oven. Daarna was de saus veels te dik natuurlijk en niet lekkerquote:
Vind ik niet lekker.. de combi van lasagnesaus en pastaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Had er dan gewoon macaroni bij gekookt.
wat doe je normaal bij de pasta want voor mijn gevoel is pastasaus bijna hetzelfde als lasagnesaus...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik niet lekker.. de combi van lasagnesaus en pasta![]()
Weet niet, soort van vage tik dat sommige combinaties niet kloppen
Zit een smaakverschil in. Lasagnesaus smaakt toch anders. En dat klopt dan gewoon niet als ik het als pasta eet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:16 schreef TheClown1 het volgende:
wat doe je normaal bij de pasta want voor mijn gevoel is pastasaus bijna hetzelfde als lasagnesaus...
er is inderdaad wel een verschil. zeker met die knorr pakjes. ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden als ik zelf kook. hou meer van home made zeg maar. probeer gewoon wat uit en soms lukt het en soms is het een slechte combo. daarom eet ik soms en soms eet mijn prullenbak hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit een smaakverschil in. Lasagnesaus smaakt toch anders. En dat klopt dan gewoon niet als ik het als pasta eet.
Wel ooit eens gedaan, was er niet vrolijker van geworden
Is toch een soort inbeelding, want in de Italiaanse keuken wordt in lasagne en over pasta dezelfde bolognesesaus gebruikt. En de lasagnebladen en de andere pasta's hebben ook dezelfde ingrediënten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit een smaakverschil in. Lasagnesaus smaakt toch anders. En dat klopt dan gewoon niet als ik het als pasta eet.
Wel ooit eens gedaan, was er niet vrolijker van geworden
Pakjes is vooral makkelijk en snel. En het is bij mij ook gewoon dat ik het niet weet hoe anders te doen. Of het minder lekker vindt, want slecht ontwikkeld smaakpallet enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:23 schreef TheClown1 het volgende:
er is inderdaad wel een verschil. zeker met die knorr pakjes. ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden als ik zelf kook. hou meer van home made zeg maar. probeer gewoon wat uit en soms lukt het en soms is het een slechte combo. daarom eet ik soms en soms eet mijn prullenbak haha
Ik dacht aan zelfgemaakte lasagne, niet uit pakjes. Maar de pakjes hebben idd wel smaakverschil.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:23 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
er is inderdaad wel een verschil. zeker met die knorr pakjes. ik probeer dat zoveel mogelijk te vermijden als ik zelf kook. hou meer van home made zeg maar. probeer gewoon wat uit en soms lukt het en soms is het een slechte combo. daarom eet ik soms en soms eet mijn prullenbak haha
Als je niet zou weten dat het "niet klopt", bedoel je.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Als ik het bij een ander zou eten zou ik het waarschijnlijk wel gewoon lekker vinden
Al zou ik weten dat het niet klopt. Het is dan een andere setting.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je niet zou weten dat het "niet klopt", bedoel je.
quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga bij een ander niet klagen over hun kookkunsten. Vind het ook heel vervelend als ik uren in de keuken voor mensen heb staan zwoegen en iemand vind het nodig om op te merken dat ik te weinig zout heb gebruikt.
Als is t nog zo smerig... even slikken en weer doorgaan!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ga bij een ander niet klagen over hun kookkunsten. Vind het ook heel vervelend als ik uren in de keuken voor mensen heb staan zwoegen en iemand vind het nodig om op te merken dat ik te weinig zout heb gebruikt.
als je bij iemand komt eten, vraag je alles na of probeer je gewoon dingen en zie je waar het schip strandt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
Als ik het bij een ander zou eten zou ik het waarschijnlijk wel gewoon lekker vinden
Vind sowieso het hele klagen over eten wat irritant. tenminste, als ze het doen op het moment dat je nog aan het eten bent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Vroeger was ik een heel moeilijker eter, dat is de laatste jaren stukken minder. Dus zie inderdaad gewoon waar het schip strandt. Maar soms is het verstandiger dat ik niet in de keuken sta wanneer het wordt klaargemaaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:31 schreef TheClown1 het volgende:
als je bij iemand komt eten, vraag je alles na of probeer je gewoon dingen en zie je waar het schip strandt?
ik vind koken voor anderen altijd een eer, mochten ze het lekker vinden haha.
Als je eten nog eens mislukt mag je het wel bij mij op komen eten dan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zou ik weten dat het niet klopt. Het is dan een andere setting.
Zelfde met twee identieke kommen salade bijvoorbeeld. |Als ik bij iemand eet vind ik het lekker.
Thuis vind ik het mwaoh mwoah en doet het me weinig.
Ben nogal gevoelig voor omgeving denk ik zo
moet je eigenlijk gewoon niet doen. laat de kok zijn gang gaan en gewoon zitten en eten. soms ziet het er niet uit maar smaakt heerlijk hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeger was ik een heel moeilijker eter, dat is de laatste jaren stukken minder. Dus zie inderdaad gewoon waar het schip strandt. Maar soms is het verstandiger dat ik niet in de keuken sta wanneer het wordt klaargemaakt
Is dat het reizen waard?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je eten nog eens mislukt mag je het wel bij mij op komen eten dan.
Tis meer dat ik niet alle ingredienten hoef te zien. Daarbij als ik het gerecht wel ken en men gebruikt andere methodes / volgordes zit ik mezelf ook op te vretenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:36 schreef TheClown1 het volgende:
moet je eigenlijk gewoon niet doen. laat de kok zijn gang gaan en gewoon zitten en eten. soms ziet het er niet uit maar smaakt heerlijk haha
mocht je richting hoge noorden komen....kun je langs komen hehequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat het reizen waard?
(al heb ik geen idee waar je woont)
Natuurlijk mag je klagen over dat laatste..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:35 schreef Ripley het volgende:
Ik klaag over eht algemeen gesproken niet snel over eten in restaurants en als ik bij iemand thuis eet al helemaal niet. Als ik wel klaag is het met een gegronde reden - zoals die keer dat ik een half bevroren tonijncarpaccio kreeg in een restaurant. Dan zeg ik er wel wat van.
De meeste dingen probeer ik wel, tenzij het echt dingen zijn waarvan ik ga kokhalzen. Zoals embryo eieren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:35 schreef missbehavin het volgende:
I'll try anything once.Van het weekend voro het eerst mosselen geproefd, viel me alles mee! Deze waren ook gebakken en heel lekker gekruid, volgens mij scheelde dat behoorlijk..
Denk ook niet dat je dat snel bij iemand thuis krijgt voorgeschoteldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste dingen probeer ik wel, tenzij het echt dingen zijn waarvan ik ga kokhalzen. Zoals embryo eieren.
Ik ken je niet, hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik het reizen waard ben, vraagt ze.
Huuh nou idd, dat zou ik ook even overslaan.. En die keer dat mijn vader kalfshersenen aan het eten was, no thanks..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
De meeste dingen probeer ik wel, tenzij het echt dingen zijn waarvan ik ga kokhalzen. Zoals embryo eieren.
ieuw die heeft mijn lief wel eens opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar als je bijvoorbeeld in China bent is dat een delicatesse. Maar daar waag ik me dus niet aan. Maar de meeste andere dingen wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat je dat snel bij iemand thuis krijgt voorgeschoteld
Zeg maar neequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Of ik het reizen waard ben, vraagt ze.
Ja in het buitenland is het altijd even goed bekijken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:40 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar als je bijvoorbeeld in China bent is dat een delicatesse. Maar daar waag ik me dus niet aan. Maar de meeste andere dingen wel.
Ik weet van een aantal dingend at ik ze niet lekker vind, zoals fruit in mijn eten of foie gras, ik probeer meestal wel te voorkomen dat ik zoiets krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff gegoogled... silkworms dus
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Kevers, schorpioenen etc. zou ik nog wel proberen. Wat ik echt niet zou doen is van die levende grote maden of levende octopus.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die foto's van die aziatische markten met allerlei kevers op stokjes en zo altijd buitengewoon smerig. Of ik dat zou proberen weet ik niet. Maar zaken als slang, krokodil etc.... mja, ach. Zal er niet dood van gaan. Van kevers ook niet, maar dat zit gewoon in m'n hoofd *ril*
Nee dat heb ik idd ook wel eens gehad. Structuur van vlees of vis, allemaal wit, allemaal redelijk kippig. Niet echt een heel erg bijzondere andere smaak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kevers, schorpioenen etc. zou ik nog wel proberen. Wat ik echt niet zou doen is van die levende grote maden of levende octopus.
Slang, krokodil, kangeroe, struisvogel en dergelijken heb ik over het algemeen wel geprobeerd, dat voelt niet heel anders dan biefstuk.
Voor onze vriendengroep valt amper te kokenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Als iemand hier voor het eerst komt eten vraag ik ook gewoon waar ze niet zo van houden
uitgebreid koken en er dan achter komen dat ze niet vaan kaas houden en met lange tanden er om heen proberen te eten is ook jammer
Ik vind dat een gamba dat ook al een beetje doetquote:
ontploft??quote:
Je weet wel dat je door iets krokants bijt en dat er dan allemaal slijm in je mond terecht komt zeg maar.quote:
Ja zo iets van knapperige structuur aan de buitenkant en dat dat dan barst in je mond waarna het slijmerige binnekantje naar buiten sprietst in je waffel. Het cherrytomaatjes-ideequote:
Ik vind dat ie dat nog steeds wel een beetje heeftquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef Ripley het volgende:
Als je een gamba goed bereidt heeft ie dat effect toch helemaal niet?
dat lijkt me inderdaad erg vies tenzij het brownies zijn maar dat is niet krokant. als ik ze maak wil ik graag wel zachte choco in het midden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel dat je door iets krokants bijt en dat er dan allemaal slijm in je mond terecht komt zeg maar.
Gamba's zijn gewoon "hard" hoor, anders is het niet goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ie dat nog steeds wel een beetje heeft
oh bij ons is bijna iedereen vega of iig altijd alle vrouwenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor onze vriendengroep valt amper te koken
De ene is dodelijk allergisch voor noten, de ander voor appel, weer eentje is bang (ja bang) voor kaas en de ander is dan weer vegetarisch. Zucht.
Bang voor kaas... Hoe moet ik dat voor mij zien? Rent de betreffende persoon gillend weg als er een kaasplankje voorbij komt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Voor onze vriendengroep valt amper te koken
De ene is dodelijk allergisch voor noten, de ander voor appel, weer eentje is bang (ja bang) voor kaas en de ander is dan weer vegetarisch. Zucht.
jeetje en ik dacht dat ik moeilijk was. ik mag alleen geen varkensvlees. voor de rest bring it on!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh bij ons is bijna iedereen vega of iig altijd alle vrouwen
super handy
nu vergeet niemand het meer
(mijn ouders nog welna 15 jaar. kei irritant)
Ik bedoel niet die hele grote joekels en ook niet die op vieze maden lijkende kleine hollandse, maar die daartussen. En die hebben, ontdaan van hun jasje, voor mij nog steeds een beetje het effect dat de buitenkant harder is dan de binnenkant en dus zo knapt. Ik heb heus niet al die keren een "verleerde" gegeten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gamba's zijn gewoon "hard" hoor, anders is het niet goed.
is toch niet moeilijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
jeetje en ik dacht dat ik moeilijk was. ik mag alleen geen varkensvlees. voor de rest bring it on!!
Dan ben je gewoon een zeikerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die hele grote joekels en ook niet die op vieze maden lijkende kleine hollandse, maar die daartussen. En die hebben, ontdaan van hun jasje, voor mij nog steeds een beetje het effect dat de buitenkant harder is dan de binnenkant en dus zo knapt. Ik heb heus niet al die keren een "verleerde" gegeten.
Een knakworst heeft dat ook. Tenminste, die van limms. Dus ik widle altijd alleen die van Unox
ik heb dit weekend een heel mooie kaasplankjes-plank gehad van lief die ik al een jaar wou hebbenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang voor kaas... Hoe moet ik dat voor mij zien? Rent de betreffende persoon gillend weg als er een kaasplankje voorbij komt?
Nou ja, zoiets bijna wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bang voor kaas... Hoe moet ik dat voor mij zien? Rent de betreffende persoon gillend weg als er een kaasplankje voorbij komt?
Fijnproever klinkt toch net iets vriendelijker.quote:
Ik eet ze toch wel gewoon?quote:
Dat ben je niet als je iets dat zo hoort niet goed vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijnproever klinkt toch net iets vriendelijker.
dat is sowieso niet lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan mag je bijna geeneen prefab-pizza.
Duidelijk. Ik lust zelf ook geen kaas en als mijn handen in aanraking zijn geweest met kaas, ga ik ze wassen hoor. Ik word onpasselijk van de lucht die ervan afkomt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, zoiets bijna wel ja
Hij vindt de structuur eng, het feit dat het schimmels zijn eng, hij vindt het eng ruiken, etc.
En dan kun je nog zo vaak zeggen dat er wele cht een ENORM verschil in kan zitten tussen de ene en de andere kaas.... dat dringt echt niet door
Als er bv al kaas op z'n hand komt of zo wordt ie al gek
dan zal hij ook geen paddestoelen eten, of dat dan weer wel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, zoiets bijna wel ja
Hij vindt de structuur eng, het feit dat het schimmels zijn eng, hij vindt het eng ruiken, etc.
En dan kun je nog zo vaak zeggen dat er wele cht een ENORM verschil in kan zitten tussen de ene en de andere kaas.... dat dringt echt niet door
Als er bv al kaas op z'n hand komt of zo wordt ie al gek
inderdaad, probeer maar eens uit eten te gaan. bijna overal wordt het in gemixtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vroeger vond ik warme kaas echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja ik eet kaas alleen in warme gerechten. Lasagne, pizza, tosti, enz. prima.
Broodje kaas?![]()
![]()
r
Entrecote is er meestal wel vrij vanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:00 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
inderdaad, probeer maar eens uit eten te gaan. bijna overal wordt het in gemixt
zelf maken is ook niet moeilijkquote:
Kaas ontwijken is ook een hel hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Bijna net zo simpel als een doos openscheuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelf maken is ook niet moeilijk
gewoon wat tomatenpuree met ui en knoflook, kruiden, suiker en wijn maken
op je bodem smeren (gekocht of ff zelf maken) en dan wat gesneden groenten wat kaas er op
super simpel
Same here. Ik vind de structuur en de nasmaak van orgaanvlees onprettig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen moeite met orgaanvlees. Voor de rest ben ik niet zo heel moeilijk, zijn wel dingen die ik minder lekker vind,maar kan alles eten.
Tosti.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vroeger vond ik warme kaas echt verschrikkelijk![]()
Nu vind ik het minder erg. Eet zowaar tosti's met kaas
Broodje kaas
Pinda-allergie is echt een hel ja, wat je zegt, een spoortje is al dodelijk soms. Apart toch..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaas ontwijken is ook een hel hoor.
Zeg maar dag tegen de italiaanse keuken bv.
De meeste sauzen, pizza's maar ook pasta's hebben wel iets van kaas in zich.
Maar ik vind er nog wel een verschil inzitten tussen iets niet graag eten of lusten, of gewoonweg allergisch zijn. Als ik vis voor m'n neus krijg en iemand heeft er zijn best voor gedaan, dan eet ik 't op. De kaas-jongen zal dat niet doen, ook al gata ie er niet dood van. Het noten-meisje..... die gata echt dood als ze een noot eet, dus dat vind ik dan weer een heel ander verhaal
Obers doen er af en toe heel zeikerig over. "Nee hoor, volgens mij zit dat e rniet in". OOk geen pesto of zo? "O ja, dat misschien wel. Zou kunnen. Maar heel weinig hoor!" Ja haal het er dna toch maar vanaf. Of ga het toch maar ff navragen dan. Anders moet je nu alvast 112 gaan bellen, ook best hoor.
Die belandt al in het ziekenhuis als iemand een frietje sate heeft gegeten en daarna uit hetzelfde glas drinkt (true story, vorig jaar)
Misschien is die noten allergie de manier om te laten weten dat ze niet zo lang moet leven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind er nog wel een verschil inzitten tussen iets niet graag eten of lusten, of gewoonweg allergisch zijn. Als ik vis voor m'n neus krijg en iemand heeft er zijn best voor gedaan, dan eet ik 't op. De kaas-jongen zal dat niet doen, ook al gata ie er niet dood van. Het noten-meisje..... die gata echt dood als ze een noot eet, dus dat vind ik dan weer een heel ander verhaal
Obers doen er af en toe heel zeikerig over. "Nee hoor, volgens mij zit dat e rniet in". OOk geen pesto of zo? "O ja, dat misschien wel. Zou kunnen. Maar heel weinig hoor!" Ja haal het er dna toch maar vanaf. Of ga het toch maar ff navragen dan. Anders moet je nu alvast 112 gaan bellen, ook best hoor.
Die belandt al in het ziekenhuis als iemand een frietje sate heeft gegeten en daarna uit hetzelfde glas drinkt (true story, vorig jaar)
Das ook een naar verschijnsel met vegetarisch eten. Wordt veelal gecompenseerd met kaas. Zijn ook niet bijzonder veel vegetarische kookboeken die recepten zonder kaas aanbieden. Beetje jammer is dat. Want er zijn mogelijkheden zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
nee maar nou ook weer geen rocket siencequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Bijna net zo simpel als een doos openscheuren..
als jullie het beiden eten is er niets aan de hand maar 1 aan de uien en ander niet dan no loving tonight hahaquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil een tosti-ijzer op mijn werk.
Dat is precies de reden waarom wij nooit uit eten kunnen bij een Italiaan. Mijn man lust het echt niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik vind dat ook heel wonderlijk jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pinda-allergie is echt een hel ja, wat je zegt, een spoortje is al dodelijk soms. Apart toch..
Net als ziektes en hongersnood. Maar nee, wij moeten alles maar weer gaan 'oplossen' met geneesmiddelen en ontwikkelingscenten. Geen wonder dat er veel te veel mensen op deze bol zijn.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is die noten allergie de manier om te laten weten dat ze niet zo lang moet leven.
De natuur die de balans weet te houden op deze gevoelige aardbol
Zelf schrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Das ook een naar verschijnsel met vegetarisch eten. Wordt veelal gecompenseerd met kaas. Zijn ook niet bijzonder veel vegetarische kookboeken die recepten zonder kaas aanbieden. Beetje jammer is dat. Want er zijn mogelijkheden zat.
In het ziekenhuis hadden we die! En werd elke vrijdagmiddag gebruiktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil een tosti-ijzer op mijn werk.
Ik vind iemand met echt een allergie geen zeikerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
Vorige keer met een engelse collega aan het lunchen in het Collegehotel. Nu is zij een behoorlijke zeikerd die vegetarisch en glutenvrij eet, dus waren de salades de beste opties. Ze was alleen wel allergisch voor kervel, maar dat zat er volgens de ober niet. Promopt lag ze na die salade opgezwollen naar adem te happen omdat de kervelallergie geen aanstellerij bleek
maar hou je ook niet van ricotta of geitenkaas of zo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Das ook een naar verschijnsel met vegetarisch eten. Wordt veelal gecompenseerd met kaas. Zijn ook niet bijzonder veel vegetarische kookboeken die recepten zonder kaas aanbieden. Beetje jammer is dat. Want er zijn mogelijkheden zat.
wij doen alles samenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
als jullie het beiden eten is er niets aan de hand maar 1 aan de uien en ander niet dan no loving tonight haha
India staat bekend om de goede vegetarische keukenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar hou je ook niet van ricotta of geitenkaas of zo?
en aziatisch is vaak vega en zonder kaas
Ik wil af en toe es lekker kunnen eten zonder vlees en zonder kaas. Daar hangt geen ambitie achter om een niche te bedienen in de markt die behoefte heeft aan recepten zonder kaas en vlees.quote:
ja is ook lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
India staat bekend om de goede vegetarische keuken
Precies Q!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Net als ziektes en hongersnood. Maar nee, wij moeten alles maar weer gaan 'oplossen' met geneesmiddelen en ontwikkelingscenten. Geen wonder dat er veel te veel mensen op deze bol zijn.
Nope, geen enkele kaasvariant kan mij bekoren. En de Aziatische keuken is inderdaad één van de alternatieven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:05 schreef rhubarbje het volgende:
maar hou je ook niet van ricotta of geitenkaas of zo?
en aziatisch is vaak vega en zonder kaas
Je wilde gewoon even zeuren. Dat mag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:06 schreef AirwiN het volgende:
vlees en zonder kaas. Daar hangt geen ambitie achter om een niche te bedienen in de markt die behoefte heeft aan recepten zonder kaas en
Ja blijkbaar ziet het lijf dat dan als een soort gif en slaat het helemaal op tiltquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pinda-allergie is echt een hel ja, wat je zegt, een spoortje is al dodelijk soms. Apart toch..
Nou, ik denk dat de kanker dat ook al was. Maar ik zal t doorgeven dat ze er dan nu toch maar een einde aan moet makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien is die noten allergie de manier om te laten weten dat ze niet zo lang moet leven.
De natuur die de balans weet te houden op deze gevoelige aardbol
Hoezo gezeik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou er bijna gelijk een gaan kopen.
Ben alleen bang dat ik er gezeik mee krijg
En toch denk ik dan.... het is een keuze. Je gaat er niet dood aan. Dus niet al te veel zeuren danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel hints wil je hebben zou je bijna zeggen. Final destination?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de kanker dat ook al was. Maar ik zal t doorgeven dat ze er dan nu toch maar een einde aan moet maken
Een kookboek kan helpen om meer zicht te krijgen op de alternatieven. Vrienden en restaurants helpen daar ook in.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Godtje het volgende:
Je wilde gewoon even zeuren. Dat mag.
Waarom heb je ook een kookboek nodig. Ik weet meestal zelf wel genoeg te verzinnen.
Ik leer meer van vrienden, restaurants, etc. Een boek kijk ik echt heeeel zelden in
Kantoor en keuken is hier één ruimte. En er is niet echt goeie afzuiging ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo gezeik?
Denk niet dat ze willen dat ik hem op het kantoor zelf zetmaar in de keuken ofzo wil ik hem ook niet zetten
Obers denken nog wel eens "Ach dat zal wel meevallen, ze vindt het gewoon niet zo lekker"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Ripley het volgende:
Vorige keer met een engelse collega aan het lunchen in het Collegehotel. Nu is zij een behoorlijke zeikerd die vegetarisch en glutenvrij eet, dus waren de salades de beste opties. Ze was alleen wel allergisch voor kervel, maar dat zat er volgens de ober niet. Promopt lag ze na die salade opgezwollen naar adem te happen omdat de kervelallergie geen aanstellerij bleek
Klotequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kantoor en keuken is hier één ruimte. En er is niet echt goeie afzuiging ofzo.
Maar er zijn ergere complicaties waar ik het niet over zal hebben.
Dat ze ooit aan een pinda is ontsnapt en dat de tumor daar nu een eind aan probeert te maken? Zou kunnen! Zal het leiden ff voorleggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel hints wil je hebben zou je bijna zeggen. Final destination?
Ik kan er prima mee uit de voeten en ervaar het absoluut niet als last. Het opvallende is dat anderen (zonder uitzondering zijn het kaaseters) er menen een issue van te moeten maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Ang3l het volgende:
En toch denk ik dan.... het is een keuze. Je gaat er niet dood aan. Dus niet al te veel zeuren danAls je die keuze maakt, dan weet je dat het lastiger gaat worden voor je. Live with it.
Hear hear.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso is onze drang om alle zieken en zwakkeren in leven te houden uiteindelijk wat ons als ras gaat uitroeien natuurlijk. De zwakke genenpoel in stand houden is natuurlijk gezien zelfmoord.
Dan heb je als ober echt onder een steen geleefd de afgelopen tien jaar. Je hoort met regelmaat dat mensen last hebben van pinda/notenallergie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Obers denken nog wel eens "Ach dat zal wel meevallen, ze vindt het gewoon niet zo lekker"
En in dit geval snapte ik het ook wel, omdat ze geloof ik vegetarisch, glutenvrij en lactosevrij eet of zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Obers denken nog wel eens "Ach dat zal wel meevallen, ze vindt het gewoon niet zo lekker"
Ja als ik met geld wil smijten kan ik dat hier in de buurt ook wel kwijt, maar dat is altijd zo duur, plus het kost een hoop tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klote
We hebben hier altijd nog de mac als we willen
Mij ook niet!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:14 schreef missbehavin het volgende:
Mij moet je echt geen banaan geven
Als je uit een boom valt en daardoor een been breekt is dat voor mij net zo goed een teken van zwakke genen. Dat hoeft van mij dus echt niet gefixed te worden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef stbabylon het volgende:
Hear hear.
Alleen nog maar breuken en zo genezen.
Dat vind ik in Azie zo mooi. Die snappen vega's niet en er zijn nogal wat vega backpackers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je als ober echt onder een steen geleefd de afgelopen tien jaar. Je hoort met regelmaat dat mensen last hebben van pinda/notenallergie.
quote:
Nou, ik maak er wel een issie van als ik e rlast van krijg. Zoals bv een uur lang naar een restaurant in Parijs zoeken omdat ze daar niet zo heel erg op vegetariers zijn ingesteld en mevrouw vond dat "Alleen een salade echt geen vegetarisch maal is, want ze is toch zeker geen konijn!"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee uit de voeten en ervaar het absoluut niet als last. Het opvallende is dat anderen (zonder uitzondering zijn het kaaseters) er menen een issue van te moeten maken.
vega is ook een keuze, als je daar heen wil, dan heb je idd weinig keuze, je overleef het wel een keer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik in Azie zo mooi. Die snappen vega's niet en er zijn nogal wat vega backpackers.
Ik eet geen vlees. ja ja dat beetje ham maakt dus niet uit.
Ook allergisch? Of vind je het gewoon niet lekker?quote:
En het is zo slecht voor jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja als ik met geld wil smijten kan ik dat hier in de buurt ook wel kwijt, maar dat is altijd zo duur, plus het kost een hoop tijd.
Jouw probleem is verkeerde vrienden, niet zozeer eetvoorkeuren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik maak er wel een issie van als ik e rlast van krijg. Zoals bv een uur lang naar een restaurant in Parijs zoeken omdat ze daar niet zo heel erg op vegetariers zijn ingesteld en mevrouw vond dat "Alleen een salade echt geen vegetarisch maal is, want ze is toch zeker geen konijn!"
Toen dacht ik op den duur, toen ik de metro niet meer boven mijn maag uit hoorde rommelen, wel: Ja luister eens. Maak van jouw bewuste keuze even niet MIJN probleem en pas je maar aan. Sla ga je krijgen!
Lang leve de epi-pen, want ik geloof niet dat je een Aziaat uitgelegd krijgt dat je dood op je bordje neervalt na het eten van dat beetje sate wat toevallig nog aan de lepel zat.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vega is ook een keuze, als je daar heen wil, dan heb je idd weinig keuze, je overleef het wel een keer.
Allergie is gewoon levensgevaarlijk voor iemand.
de mac is echt een zwakke plek voor mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klote
We hebben hier altijd nog de mac als we willen
Het is volgens mij echt bijna niet te doen daar nee, je moet echt zo oppassen. Lijkt me echt verschrikkelijk, denk dat ik maar gewoon een snickers zou nemen ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve de epi-pen, want ik geloof niet dat je een Aziaat uitgelegd krijgt dat je dood op je bordje neervalt na het eten van dat beetje sate wat toevallig nog aan de lepel zat.
Nou ik heb er ook eentje die 99% vegetarisch is, maar als t niet anders kan dan zeikt ze niet en eet ze gewoon de sla of zelfs de hamburger op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw probleem is verkeerde vrienden, niet zozeer eetvoorkeuren.
Nog boeiender... waarom vallen die Aziaten niet dood neer? Die eten daar ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lang leve de epi-pen, want ik geloof niet dat je een Aziaat uitgelegd krijgt dat je dood op je bordje neervalt na het eten van dat beetje sate wat toevallig nog aan de lepel zat.
Ik heb eerder een zwak voor de subway. Ik heb het niet zo op de broodjes van de mac, dus kom dan al snel uit op een mcflurry enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de mac is echt een zwakke plek voor mij
gelukkig zitten er altijd te veel leerlingen waardoor ik denk 'laat maar'
maar ik vind het echt lekker
Death by Snickers!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is volgens mij echt bijna niet te doen daar nee, je moet echt zo oppassen. Lijkt me echt verschrikkelijk, denk dat ik maar gewoon een snickers zou nemen ofzo.
Als je je hele leven al vegetariër bent, ga je een week vlees eten echt niet tof vinden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vega is ook een keuze, als je daar heen wil, dan heb je idd weinig keuze, je overleef het wel een keer.
Allergie is gewoon levensgevaarlijk voor iemand.
Die hebben weer andere kuren met eten. Ga jij een Indiër maar es rundvlees te eten geven...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
Nog boeiender... waarom vallen die Aziaten niet dood neer? Die eten daar ook.
In termen van 'last hebben' gaat je lichaam daar wel op reageren ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
Als je je hele leven al vegetariër bent, ga je een week vlees eten echt niet tof vinden.
Die zijn gewend allerlei smerige giftige gore eigenlijk niet voor mensen bestemde troep te eten en vastpakken en binnen te krijgen, waardoor ze immuun zijn geworden en de evolutie voor maar weinig allergische mensen heeft gezorgd,quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog boeiender... waarom vallen die Aziaten niet dood neer? Die eten daar ook.
nou ik ben geen zeikerd maar van vlees zit ik gewoon 3 dagen op de wcquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb er ook eentje die 99% vegetarisch is, maar als t niet anders kan dan zeikt ze niet en eet ze gewoon de sla of zelfs de hamburger op.![]()
Duie andere is ECHT gewoon een zeikerd. Zoals aparte BBQ's voor haar gegrilde groenten en zo. Nou. Uh. Oke. Is goed. Zorg je er dan wel ff zelf voor? Maar dat is dan weer te veel werk natuurlijk
beter dan death by snikkelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Death by Snickers!
"Ik zie het niet meer zitteeeeeen.... hap"
Niet tof(u) vs Doodgaan.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je je hele leven al vegetariër bent, ga je een week vlees eten echt niet tof vinden.
Precies. Spijker > Kopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
ewend allerlei smerige giftige gore eigenlijk niet voor mensen bestemde troep te eten en vastpakken en binnen te krijgen, waardoor ze immuun zijn geworden en de evolutie voor maar weinig all
Een vriend (levenslang konijn) wilde wel eens een lekkerbekje proberen. (ja, ook compleet verkeerde vis om mee te beginnen) Die ging er veel sneller uit dan erinquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In termen van 'last hebben' gaat je lichaam daar wel op reageren ja.
oooh nee in amerika zo vaak subway op (omdat het de minst snackbar-achtige variant was vaak) en toen een beetje te veel opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eerder een zwak voor de subway. Ik heb het niet zo op de broodjes van de mac, dus kom dan al snel uit op een mcflurry enzo.
Ja oke, dat wel. Mij moet je ook niet ineens 3 glazen melk gaan drinken want dan lig ik 's avonds op bed met krampen. Maar ik overleef t wel. Is gewoon ff ongemakkelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In termen van 'last hebben' gaat je lichaam daar wel op reageren ja.
Doodgaan is erger ja. Maar als je op vakantie de hele vakantie op/boven de plee zit/hangt, heeft die vakantie ook niet veel zin meer.quote:
Precies, alles moet hier zo schoon etc, natuurlijk ben ik ook voor een schone keuken, maar van die mensen die hier in NL hun kinderen niet in de zandbak laten spelen etc, die vragen echt om zwakke kutkinderen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn gewend allerlei smerige giftige gore eigenlijk niet voor mensen bestemde troep te eten en vastpakken en binnen te krijgen, waardoor ze immuun zijn geworden en de evolutie voor maar weinig allergische mensen heeft gezorgd,
Door onze soms panische drang naar hygiene werken we zwakkere kindjes zelf in de hand. Allergie voor stofmijt etc.
En dat is het dus wel het verschil met "moeilijk doen om het moeilijk doen".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik ben geen zeikerd maar van vlees zit ik gewoon 3 dagen op de wc
dus een soep getrokken van vlees of zo eet ik echt niet op
maar als we ergens zijn waar er geen vega iets is eet ik ook prima gewoon wat friet/sla/het broodje bij de soep van mijn lief hoor
als ik het dan echt niet trek haal ik later in een supermarkt wel een doos crackers of zo
Dat heb ik ook gehad door Engeland. Sinds kort, na een jaar of zo, dat ik er weer zin in heb (af en toe).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh nee in amerika zo vaak subway op (omdat het de minst snackbar-achtige variant was vaak) en toen een beetje te veel op
nu hoef ik het de komende 5 jaar echt niet meer
Die zit hier dan weer niet in de buurtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb eerder een zwak voor de subway.
ja goed maar ik vind het wel niet cool als ik expliciet aan het personeel vraag: is de soep vega? en dat ze dan ja zeggenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, dat wel. Mij moet je ook niet ineens 3 glazen melk gaan drinken want dan lig ik 's avonds op bed met krampen. Maar ik overleef t wel. Is gewoon ff ongemakkelijk.
Precies, dan neem je maar een (ik roep maar wat) kip tikka masala en vis je de kip eruit, eet je de saus met rijst. je wil toch zonodig naar zo'n land? (jaja, ik weet dat ze in india veel vega hebben).quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is het dus wel het verschil met "moeilijk doen om het moeilijk doen".
Jij gaat echt niet dood van t feit dat je blaadje sla een hamburger heeft anageraakt. Noch is er dan ineens een dier extra gestorven. En dus kun je dat best eten. Zij wil het dan al niet meer
Of die overal zo'n ontsmettingsdingetje voor bij hebben, als ze bv al een leuning in de trein hebben aangeraaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, alles moet hier zo schoon etc, natuurlijk ben ik ook voor een schone keuken, maar van die mensen die hier in NL hun kinderen niet in de zandbak laten spelen etc, die vragen echt om zwakke kutkinderen.
ooh nee zo lastig ben ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is het dus wel het verschil met "moeilijk doen om het moeilijk doen".
Jij gaat echt niet dood van t feit dat je blaadje sla een hamburger heeft anageraakt. Noch is er dan ineens een dier extra gestorven. En dus kun je dat best eten. Zij wil het dan al niet meer
Klote man!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die zit hier dan weer niet in de buurt
Omdat sommige obers idd van mening zijn dat t allemaal niet zo'n kwaad kan en dat je niet moet zeuren, omdat ze dan weer terug naar de keuken moeten en zo. Niet echt klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja goed maar ik vind het wel niet cool als ik expliciet aan het personeel vraag: is de soep vega? en dat ze dan ja zeggen
en dat ik dan vraag: dus niet getrokken van vlees? en dat ze dan zeggen dat dat echt niet zo is
en dat ik dan 3 dagen ziek ben
ik vraag het toch gewoon? en ik vraag het niet omdat ik jou avond graag vervelender maak of zo
Ja en dat zou zij dus echt NOOIT doen, "dan de kip er maar uitvissen".quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dan neem je maar een (ik roep maar wat) kip tikka masala en vis je de kip eruit, eet je de saus met rijst. je wil toch zonodig naar zo'n land? (jaja, ik weet dat ze in india veel vega hebben).
Die van mij vind de zandbak niet leuk want vieze vingers.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, alles moet hier zo schoon etc, natuurlijk ben ik ook voor een schone keuken, maar van die mensen die hier in NL hun kinderen niet in de zandbak laten spelen etc, die vragen echt om zwakke kutkinderen.
Voor zover heb ik geen afwijkingen maar heb idd zelden last van eten/drinken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef Ripley het volgende:
Zoals ik onlangs al eens zei heb ik een stofwisselingsafwijking, maar het lijkt wel alsof ik daardoor verder een maag van schokbeton heb. Ik heb zelden last van eten, buiten de gewone issues
Allen als ik iets van de mac heb gegeten lijkt het na een uur alsof ik een baksteen naar binnen heb gewerkt, qua zwaar en opgeblazen gevoel
ja maar dat kan ik ook al niet hebben hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, dan neem je maar een (ik roep maar wat) kip tikka masala en vis je de kip eruit, eet je de saus met rijst. je wil toch zonodig naar zo'n land? (jaja, ik weet dat ze in india veel vega hebben).
Het bedienend personeel in Nederland is een prima dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking qua horkerigheid.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Omdat sommige obers idd van mening zijn dat t allemaal niet zo'n kwaad kan en dat je niet moet zeuren, omdat ze dan weer terug naar de keuken moeten en zo. Niet echt klantvriendelijk.
Sja geef ze eens ongelijk. Ze worden betaald om zoveel mogelijk klanten te bedienen, niet om te treuzelen omdat er iemand moeilijk zit te doen om een pinda.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat sommige obers idd van mening zijn dat t allemaal niet zo'n kwaad kan en dat je niet moet zeuren, omdat ze dan weer terug naar de keuken moeten en zo. Niet echt klantvriendelijk.
Daar ben ik echt gewoon klaar mee danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en dat zou zij dus echt NOOIT doen, "dan de kip er maar uitvissen".
Nou snap ik die dan qua principes ook nog wel, want dan is de kip ECHT voor niets gestorven. Maar het ook al niet meer willen eten als het op de BBQ heeft gelegenw aar vlees op is gebraden?! Kom op zeg!!!
Nou, dan zou ik daar verder geen problemen mee hebben. Met mijn buuf ook niet. Maar met die ander ga ik dus echt hierdoor niet graag/vaak uit eten of zo. Dat gezever de hele tijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee zo lastig ben ik ook niet hoor
als wij bbqen gaat het gewoon op 1 rooster bijvoorbeeld
en ik jat ook gewoon dingen van mijn liefs bord ook al ligt daar ook een stuk vlees
ik pak alleen niets dat dan drijft in vleessap of zo
Gelukkig houden ze er in genoeg restaurants ook andere motieven op na. Klantvriendelijkheid om maar es een willekeurige te benoemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja geef ze eens ongelijk. Ze worden betaald om zoveel mogelijk klanten te bedienen, niet om te treuzelen omdat er iemand moeilijk zit te doen om een pinda.
Zo'n ongeïnteresseerd kauwgomkauwend mokkel van 17 aan je tafelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het bedienend personeel in Nederland is een prima dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking qua horkerigheid.
Ik denk dat ze meer tijd kwijt zijn met het ambulance personeel binnenlaten hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja geef ze eens ongelijk. Ze worden betaald om zoveel mogelijk klanten te bedienen, niet om te treuzelen omdat er iemand moeilijk zit te doen om een pinda.
Als ze goeie tieten en een laag decolleté heeft en de prijzen op de menukaart acceptabel zijn, kan ik daar nog wel mee leven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
Zo'n ongeïnteresseerd kauwgomkauwend mokkel van 17 aan je tafel
Je krijgt waar je voor betaald in veel gevallen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig houden ze er in genoeg restaurants ook andere motieven op na. Klantvriendelijkheid om maar es een willekeurige te benoemen.
Wat heb jij toch de laatste tijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je krijgt waar je voor betaald in veel gevallen.
oooh wij gingen hier laatst ergens eten en het begon al zo:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar ben ik echt gewoon klaar mee dan.
In duurdere restaurants zeker. Al ken ik genoeg goedkopere restaurants waar de bediening fantastisch is. En dat is niet relatief gezien de prijs maar in absolute zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
Ook bij Godt krijg je waar je voor betaalt.quote:
Aaah vandaar die 60 euro voordeel laatst in het BBQ restaurantquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sja, dat is wel heel ver vooruitgedacht voor een 16-jarig pubertje die zich rot rent om 3,75 per uur te verdienen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer tijd kwijt zijn met het ambulance personeel binnenlaten hoor.
Ja als je alleen maar bij de connaisseur of de Bobo Beer gata eten wel jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ja ik begrijp dat ook wel van vlees eters hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
En Rhubarbje die past zich dan nog wel aan. Die heeft zelfs crackers in d'r tas zodta het voor anderen niet al te lastig hoeft te zijn. En dat terwijl het niet eten van vlees niet eens echt een keuze is.
Maar deze vegetarier maakt de keuze.... en meteen moeten wij er dan heel erg voor klaar staan. Je kan bij dit restaurant niet eten want... Je moet een extra BBQ regelen, want.... Ja zeg hallo. Jouw keuze. En ik wil best een eindje meegaan om die keuze te respecteren, maar er zijn grenzen!
In Amsterdam gaat dat vaak niet op vind ik. De service is ook in dure restaurants vaak belabberd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat terwijl ik netjes heb gezegd dat de bon niet klopte en daardoor 10 euro meer moest betalen, wat ik niet meer dan logisch vond.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Aaah vandaar die 60 euro voordeel laatst in het BBQ restaurant
Ik was van de zomer bij een BBQ en op de een of andere manier denken mensen dat ik vegetariër ben omdat ik weleens een salade bestel, dus die hadden een extra barbecue gepakt en allemaal groente voor me geregeld, terwijl ik courgette en aubergine juist heel vies vind. Ik vond het zo liefquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
En Rhubarbje die past zich dan nog wel aan. Die heeft zelfs crackers in d'r tas zodta het voor anderen niet al te lastig hoeft te zijn. En dat terwijl het niet eten van vlees niet eens echt een keuze is.
Maar deze vegetarier maakt de keuze.... en meteen moeten wij er dan heel erg voor klaar staan. Je kan bij dit restaurant niet eten want... Je moet een extra BBQ regelen, want.... Ja zeg hallo. Jouw keuze. En ik wil best een eindje meegaan om die keuze te respecteren, maar er zijn grenzen!
Ja sufferd, met kip valt niet te spottenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:30 schreef Mystikvm het volgende:
Laatst op vakantie mij gewaagd aan kip, sashimi-stijl. Nog nooit ziek geweest van eten, maar dit was dan weer niet zo verstandig
ik word af en toe echt gek in amsterdam als je ergens gaat etenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat dat vaak niet op vind ik. De service is ook in dure restaurants vaak belabberd.
Dan gaat dat gezegde in dat geval op voor de restaurants en het personeel dat ze huren. Slechte werktijden, geen pauzemogelijkheid, laag salaris en iemand snel ontslaan. Dan krijg je ook ongemotiveerd personeel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
In Amsterdam gaat dat vaak niet op vind ik. De service is ook in dure restaurants vaak belabberd.
Laatst zo slecht bij speijkervetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel mensen, en ik snap het echt niet. Aan de ene kant omdat ik dat zelf nooit heb, en aan de andere kant gezien de grote hoeveelheid kcal die je daar naar binnen werkt. Hoe kan dat? Dat mensen dat hebben?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:29 schreef Tally het volgende:
Bij de Mac heb ik na een uur gewoon weer honger. Dat houdt me dan weer niet tegen om er niet meer heen te gaan maar toch
Dat weet ik, mijn vader heeft 45 jaar in de horeca gewerkt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan gaat dat gezegde in dat geval op voor de restaurants en het personeel dat ze huren. Slechte werktijden, geen pauzemogelijkheid, laag salaris en iemand snel ontslaan. Dan krijg je ook ongemotiveerd personeel.
Als iemand verder niet zo moeilijk doet, snapt dat het zijn persoonlijke keuze is en niet die van een ander, zich af en toe ook aanpast.... dan heb ik er ook echt geen moeite mee hoor. Ik eet ook wel eens vegetarisch, dus schuif mij maar zo'n salade aan dan. Geen punt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van de zomer bij een BBQ en op de een of andere manier denken mensen dat ik vegetariër ben omdat ik weleens een salade bestel, dus die hadden een extra barbecue gepakt en allemaal groente voor me geregeld, terwijl ik courgette en aubergine juist heel vies vind. Ik vond het zo liefIk vond het bijna lullig om te zeggen dat ik geen vegetariër ben.
"ik heb dit dit en dit gehad"quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik vind het vooral vervelend als je uit eten gaat en mensen willen apart afrekenen
Omdat ze heel veel dingen volspuiten met suiker (de broodjes en zo), wat weer snel is verbrand.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel mensen, en ik snap het echt niet. Aan de ene kant omdat ik dat zelf nooit heb, en aan de andere kant gezien de grote hoeveelheid kcal die je daar naar binnen werkt. Hoe kan dat? Dat mensen dat hebben?
Met een gek hoedje op en verkleed als tijger?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik vind het vooral vervelend als je uit eten gaat en mensen willen apart afrekenen
ja ik vind dat aan de ene kant ook irritantquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
En dan noemen ze in het buitenland: Going dutchquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
veel kcal maar vooral lucht. heb meestal vrij snel na mac honger maar inderdaad houdt me niet tegen om er weer heen te gaan hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat hoor ik van zoveel mensen, en ik snap het echt niet. Aan de ene kant omdat ik dat zelf nooit heb, en aan de andere kant gezien de grote hoeveelheid kcal die je daar naar binnen werkt. Hoe kan dat? Dat mensen dat hebben?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een gek hoedje op en verkleed als tijger?
Ik doe dat ook vrijwel altijd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan noemen ze in het buitenland: Going dutch
Kweenie waarom. Het is toch gewoon kip of een broodje die je normaal ook thuis eet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met zo'n hoedje en tijgerpak.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vrijwel altijd.
Ik ook wel eens. Maar wat hierboven staat snap ik ook wel. Dat het personeel dan uiteindelijk met dat ene mandje stokbrood overblijft wat niemand in zijn betaling heeft meegenomen en dat de laatste dat dan dus kan dokkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik doe dat ook vrijwel altijd.
Als ik ook maar half denk dat de mensen waarmee ik wil gaan eten van die personen zijn die apart willen afrekenen ga ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind dat aan de ene kant ook irritant
maar aan de andere: met mijn salade zit ik er altijd in zeg maar
ik heb er nog nooit een probleem van gemaakt, maar ondertussen merk ik dat het me soms wel irriteert
maar ik hou ook niet van mensen die op hun geld zitten
dus ik voel mij voortaan wat verscheurd
...Dan heb je alleen maar 2x gedoe.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n gedoe. Als mensen apart af willen rekenen dan betaal ik wel alles en betalen ze mij maar terug.
Ohnee, we doen altijd wel gewoon de totaalrekening delen door het aantal mensen ofzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook wel eens. Maar wat hierboven staat snap ik ook wel. Dat het personeel dan uiteindelijk met dat ene mandje stokbrood overblijft wat niemand in zijn betaling heeft meegenomen en dat de laatste dat dan dus kan dokken
dat vind ik een uitstekende oplossing. met apart afrekenen gaat het altijd fout, is mijn beleving en mensen die letten op die ene cent...hoef ik ook niet als vrienden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik ook maar half denk dat de mensen waarmee ik wil gaan eten van die personen zijn die apart willen afrekenen ga ik niet.
Afgelopen weekend wezen lunchen met eenFOK!ster en daar heb ik de lunch voor betaald want IK had dr uitgenodigd.
Die week er voor kwamen vrienden bij ons logeren en normaal kook je en nu gingen we uit eten en betaal ik ook. De dag er na pannenkoeken gegeten en hebben zij weer betaald. Om en om gaat dat bij ons. Maar aan apart afrekenen doe ik echt niet.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Dan heb je alleen maar 2x gedoe.
[..]
Ohnee, we doen altijd wel gewoon de totaalrekening delen door het aantal mensen ofzo.
Mensen die op de cent gaan narekenen wat ze zelf gegeten hebben, heb je inderdaad niets aan
Ik vind het ook niet erg als ze willen betalen van wat ze eten maar schat dat dan ruim ga niet de 12,24 optellen bij een 4,35 ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ohnee, we doen altijd wel gewoon de totaalrekening delen door het aantal mensen ofzo.
Mensen die op de cent gaan narekenen wat ze zelf gegeten hebben, heb je inderdaad niets aan
maar jij hebt sterke drank gehad en ik enkel waterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef KomtTijd... het volgende:
Die mensen ken ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Tally het volgende:
Ik vind het ook niet erg als ze willen betalen van wat ze eten maar schat dat dan ruim ga niet de 12,24 optellen bij een 4,35 ofzo
nou het punt is ook dat in onze vriendengroep mensen zitten die het heel precies uitrekenen als het in hun voordeel is en anders nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik ook maar half denk dat de mensen waarmee ik wil gaan eten van die personen zijn die apart willen afrekenen ga ik niet.
Afgelopen weekend wezen lunchen met eenFOK!ster en daar heb ik de lunch voor betaald want IK had dr uitgenodigd.
Die week er voor kwamen vrienden bij ons logeren en normaal kook je en nu gingen we uit eten en betaal ik ook. De dag er na pannenkoeken gegeten en hebben zij weer betaald. Om en om gaat dat bij ons. Maar aan apart afrekenen doe ik echt niet.
Geef dan 2 euro ipv de 1,75 die je water kost bijvoorbeeld. Want er mag ook fooi heenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar jij hebt sterke drank gehad en ik enkel water
Inderdaad ja. Gewoon lekker afronden en de ene keer wat meer, de andere keer wat minder betalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Geef dan 2 euro ipv de 1,75 die je water kost bijvoorbeeld. Want er mag ook fooi heenOf voor wat er eventueel overblijft van de rekening. Dat je niet voor een whiskey wil betalen snap ik
heb een paar collega's die zo zijn. ga dus nu vaak niet mee met de teamuitjes als zij meegaan. gewoonweg niet leuk. ja maar je hebt 2 bier gehad en zij heeft 3 wijntjes gehad en ik maar 1 cola.quote:
^^quote:
Ik heb ook zo'n mens op het werk. Niet mee willen betalen aan het etentje, want ze had nota bene haar eigen dieetmenu meegenomenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
heb een paar collega's die zo zijn. ga dus nu vaak niet mee met de teamuitjes als zij meegaan. gewoonweg niet leuk. ja maar je hebt 2 bier gehad en zij heeft 3 wijntjes gehad en ik maar 1 cola.
over het algemeen zijn het ook de grootverdieners, althans bij ons op het werk.
Als je gewoon wat fooi berekent kom je er op die manier ook prima uit ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg als ze willen betalen van wat ze eten maar schat dat dan ruim ga niet de 12,24 optellen bij een 4,35 ofzo
Maar je had je post al geedit
Wanneer gaan wij uit eten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het ook altijd een beetje op gevoel, gewoon afronden. Maar goed, mensen kunnen overal moeilijk over doen, ik vind een paar euro extra op een avond totaal geen reden om te gaan janken.
Ik ben 1 keer uit eten geweest met de vriendengroep van mijn zwager. We gingen gourmetten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het punt is ook dat in onze vriendengroep mensen zitten die het heel precies uitrekenen als het in hun voordeel is en anders niet
ons huis is zeg maar het hoofdkwartier dus iedereen meet telkens hier en betaalt nergens aan mee (vind ik helemaal niet erg hoor!) en als we daar eens zijn (4x per jaar of zo) dan moet alles tot op de cent uitgerekend
dat vind ik dan wel vervelend
en als we met hen gaan eten is het ook altijd zo... de ene keer wel delen en de andere keer niet (maar nooit delen als het in hun nadeel is natuurlijk)
Genoeg Fok! meetings gehad waar het wel gezeik op leverdequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het ook altijd een beetje op gevoel, gewoon afronden. Maar goed, mensen kunnen overal moeilijk over doen, ik vind een paar euro extra op een avond totaal geen reden om te gaan janken.
Iets met autistenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg Fok! meetings gehad waar het wel gezeik op leverde.
precies dat soort type mensen. de meeste eisen maar nooit schuiven met het geldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n mens op het werk. Niet mee willen betalen aan het etentje, want ze had nota bene haar eigen dieetmenu meegenomenGa dan godverdomme gewoon niet mee eten!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Genoeg Fok! PUB meetings gehad waar het wel gezeik op leverde.
ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een streven was om een Rip, Godt, HW, MissM, mijzelf en weet ik veel wat date te organiseren. Leeft dat streven nog?quote:
Ja, dat doe ik dan wel. Berekenen wat ik heb besteld en dat met fooi naar boven afronden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Geef dan 2 euro ipv de 1,75 die je water kost bijvoorbeeld. Want er mag ook fooi heenOf voor wat er eventueel overblijft van de rekening. Dat je niet voor een whiskey wil betalen snap ik
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
precies dat soort type mensen. de meeste eisen maar nooit schuiven met het geld
http://www.skoften.net/index/uploaded/schuiven_met_dat_geld
quote:URL: www.skoften.net/index/uploaded/schuiven_met_dat_geld
Category: Other Adult Materials
Wat mij betreft wel hoor, ik ben altijd in voor een meetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een streven was om een Rip, Godt, HW, MissM, mijzelf en weet ik veel wat date te organiseren. Leeft dat streven nog?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is ook wel een uitzuiger eerste klas ook hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, vertel mij wat.
Ik krijg nog steeds "klachten" over twinky.
Ik heb zelfs zeikerds tot op de cent nauwkeurig hun benzine zitten uitrekenen en hoeveel ons dat zou kosten...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja ik heb ook weleens meegemaakt in een pannenkoekenrestaurant dat mensen een halve pannenkoek geruild hadden, en dat toen iemand het nodig vond om daar de prijzen van ook te delen enzo
Meet betekent voor mij dat er ook figuren komen die ik er niet bij hoef te hebben.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef HeatWave het volgende:
Wat mij betreft wel hoor, ik ben altijd in voor een meet.
Prive-meetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er ook figuren komen die ik er niet bij hoef te hebben.
O, ik zal al klaar met de agenda.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meet betekent voor mij dat er ook figuren komen die ik er niet bij hoef te hebben.
Dan gaan wij wel meeten een tafel verderopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik zal al klaar met de agenda.
Ik blijf wel wegquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef AirwiN het volgende:
Heeft ze dat talent op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef Tally het volgende:
Dat is ook wel een uitzuiger eerste klas ook hoor
Wij mogen niet meequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat moet je HW vragenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ze dat talent op meerdere vlakken.
Wil jij Rip, HW, Godt, MissM en mij dan PM'en om een datum te zoeken waarop wij allemaal kunnen?quote:
quote:
quote:
Wij organiseren samen wel een anti-meet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zal ook wel es niet.quote:
En daar word ik zelfs voor uitgesloten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wij organiseren samen wel een anti-meet. [ afbeelding ]
Ben jij het waard dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij organiseren samen wel een anti-meet. [ afbeelding ]
Ik mot niet hebben dat er naast mij nog meer mannen komen op de anti-meet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daar word ik zelfs voor uitgesloten.
Heb jij nog bij . geïnformeerd voor onze eetdate?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog niet. Zal het eens doen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij nog bij . geïnformeerd voor onze eetdate?
Leuk koppie, goeie tieten, beetje jong.quote:
quote:
pics?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk koppie, goeie tieten, beetje jong.
Inmiddels legaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al jaren bezet verderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie haar fobo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |