Leuke grap inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hij is wel stiekem leuk he?
Pas maar op dat je niet dik wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
Brood vergeten![]()
Straks naar de mc, wat een straf
Ik dik? BWAHAquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet dik wordt
"Tevens" is dan ook een bazenwoord. Graag gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg de hele tijd 'tevens', komt door Kaneel
Mijn kleine hartje ontploft van blijdschap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach nja, een iets kleiner gezelschap vind ik ook wel lekker.. Is iets persoonlijker ofzo.. Maar Fera en Kaneel en Giertje waren zeker tof ja
Ik zie die grap nu pas. Ik zal hem niet maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon een Engelse naam wat in het Nederlands blijkbaar erg geschikt is voor grappen.
Kaneelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Tevens" is dan ook een bazenwoord. Graag gedaan.
[..]
Mijn kleine hartje ontploft van blijdschap.
Gelukkig wel... als er weer 15 posts per minuut voorbij gaan komen kan ik het niet bijhouden hoorquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Weet je wat je kunt doen om het weer te laten leven?
Wat heb je voor lekkers uitgezocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was even een goed receptje zoeken
Whehequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gelukkig wel... als er weer 15 posts per minuut voorbij gaan komen kan ik het niet bijhouden hoor
Ik wil pompoensoep makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers uitgezocht?
Aangezien ik de enige soep-eter ben, is er vast genoeg overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Lekker.
Mag ik bij je komen eten
Dat mag hier nietquote:
Goeiemorgen Rokjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mwehehe vampiers
* JijHebtGeenRokje knijpt kaneel zachtjes in z'n wangetjes
En nu douchen, doei![]()
Je weet me te bespelen als Lindsey Stirling haar viool.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mwehehe vampiers
* JijHebtGeenRokje knijpt kaneel zachtjes in z'n wangetjes
En nu douchen, doei![]()
Lindseyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet me te bespelen als Lindsey Stirling haar viool.
Mogguh Gierquote:
heey alles goed?quote:
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Arme Eva... haar carriere door het putje door een relatie van 1,5 jaar
oke danquote:
ging et niet over moszkowicz?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Eva zag dit toch al aankomen en heeft zelf gedag gezegd. Tuthola dat ze is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?
ik ook hoor maar ik begin altijd de dag op de FPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik niet.echt net paar min wakker.
Eva en Bram waren samen toch?quote:
Nee, niet serieus... kom nou... kan mij het rotten wat die BN'ers doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Eva zag dit toch al aankomen en heeft zelf gedag gezegd. Tuthola dat ze is.
weet ik veel ik ken heel die eva nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eva en Bram waren samen toch?
[..]
Nee, niet serieus... kom nou... kan mij het rotten wat die BN'ers doen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik veel ik ken heel die eva niet
ooow zij dat boobies filmpje ken ik welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed t nieuws, tot ze op live tv begon te miepen over haar "boobies" die niet goed zaten. Toen wist opeens half nederland wie ze was
Deed nieuwsuur ofzo (hoorde ik op de radio vanmorgen) tot ze met Brammetje het bed in dook.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow zij dat boobies filmpje ken ik wel
Waarom moest je naar de huisarts?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, bijna alles weer gehad vandaag.. Huisarts, prikpolie, boodschappen, schilder is ook al klaar zo te ruiken.. Alleen nog leningmeneertje die rond 12 uur zou komen..
whehehhee ja nu weet ik het weerquote:
ach dan zien we em wat vaker bij rtl boulevardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
Brammetje geschrapt van tableau, wie had dat gedacht.
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach dan zien we em wat vaker bij rtl boulevard
Ik heb last van wondjes/scheurtjes op een niet nader te noemen plek.. En dat is al een paar weken, nu een of ander zalfje gekregen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moest je naar de huisarts?
Zo denk ik er ook over, maar aan de andere kant, dit zal wel niet voor niets zijn..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.
Ai. Sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb last van wondjes/scheurtjes op een niet nader te noemen plek.. En dat is al een paar weken, nu een of ander zalfje gekregen..
Gewoon jezelf schikken naar je gereedschap... zo ziet de baas het graag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Programma doet niet wat ik wilStom ding
Maar normaal doet ie wel dit soort dingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon jezelf schikken naar je gereedschap... zo ziet de baas het graag.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.
"dat doet ie anders nooit hoor"... ik zie die hondjes nog lopen in de reclame.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar normaal doet ie wel dit soort dingen
Als alle aantijgingen waar zijn, dan is het terecht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar aan de andere kant, dit zal wel niet voor niets zijn..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"dat doet ie anders nooit hoor"... ik zie die hondjes nog lopen in de reclame.
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als alle aantijgingen waar zijn, dan is het terecht.
Hij gaat in hoger beroep.
Ik geloof wel dat hij een adder is, hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.
het zijn vaak wel mensen van wie je het minst verwacht die het juist wel doen hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.
Of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Tamashii het volgende:
Dat is ook zo ja. Nouja, we zullen het zien.
Ik voel jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
Godver. Was al 8 min te vroeg voor de bus, ik 4 min wachten, springt het klokje weer van 4 naar 8. Het is koud hier.
denk het niet hij is een aardig bekend persoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of nieten je hoort er niks meer van.
vinniequote:
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.quote:
Met een sisser en een hoop duiten denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
Mja net als met badr hari hoor je ook weinig meer. Ben toch benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Hoe is het?quote:
Like a bossquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.
Rokjonquote:
Sportief typjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.
Hell yeah!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Like a boss![]()
[..]
RokjonYearmix
Eitje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat zal ik eeeeten vandaag. Of eigenlijk vanochtend.
Croissaintje met kaas of jam of pistoletje met kaas en komkommer?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat zal ik eeeeten vandaag. Of eigenlijk vanochtend.
Ja, maar dat at ik gister en eergister ook al. Roerei met brie en tomaatjes.quote:
pauze aan het houdenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Like a boss![]()
[..]
RokjonYearmix
Oeffffquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat at ik gister en eergister ook al. Roerei met brie en tomaatjes.
Teveel werk in mijn eentje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Croissaintje met kaas of jam of pistoletje met kaas en komkommer?
Pasta, als ontbijt?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oeffff
Ik wil iets met pasta maken, maar ik ben te lui
Ja heb ik zin in.. Hormonenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pasta, als ontbijt?
Ik ben ook te lui.
Jofu! Het was echt gaaf gisterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Kan ook vannacht naar Skyfall gaan
Ik zag het op fb jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jofu! Het was echt gaaf gister
Het liefst maak ik niks behalve als ik tijd heb en me goed voel.quote:
Ja lijkt me prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja heb ik zin in.. Hormonen
Samen eten en een Lupita inhuren voor het koken?
Volgende keer ga ik mijn record verbeterenquote:
Dat wordt lastig eten danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het liefst maak ik niks behalve als ik tijd heb en me goed voel.
Dan wil ik wel "coño" mogen schreeuwen hoorquote:
Avril in de yearmix van 2002quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja heb ik zin in.. Hormonen
Samen eten en een Lupita inhuren voor het koken?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Goed, omdat ik het nog niet weeeet en er een stuk marsepein naast me ligt is de keuze snel gemaakt.
Dadelijk rent ze weg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel "coño" mogen schreeuwen hoor
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef Tamashii het volgende:
Goed, omdat ik het nog niet weeeet en er een stuk marsepein naast me ligt is de keuze snel gemaakt.
Fera en ik hadden gister Mac & Cheese.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oeffff
Ik wil iets met pasta maken, maar ik ben te lui
Ik denk dat ze me in elkander slaat met de deegrollerquote:
Ik dacht dat je vanaf deze week op je eten ging letten?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera en ik hadden gister Mac & Cheese.
Gievvvvquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fera en ik hadden gister Mac & Cheese.
Dan is het goedquote:
Geil wel ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me in elkander slaat met de deegrollerMaar dat is ok
Ja, eergister hamburgersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vanaf deze week op je eten ging letten?
Nee hoor helemaaaaaaal niet :$quote:
ik moet me natuurlijk aan de rijtijdenwet houdenquote:
Je boekt vooruitgangquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, eergister hamburgers
Maar al beter dan pizza's en kapsalon.
Ja dat dacht ik wel ja.. Dat jij dat erotiserend zou vinden.. Sadist :$quote:
Offcoursequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet me natuurlijk aan de rijtijdenwet houden![]()
Niks is beter dan sochtends muziek luisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor helemaaaaaaal niet :$
Wacht, wat, iiiiik?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel ja.. Dat jij dat erotiserend zou vinden.. Sadist :$
Ohh, dat was met die flugel, bier en cocktail?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik mijn record verbeterenIk wist de volgorde niet meer, dus moet tussendoor vragen
Anders had ik het binnen 30 seconden gedaan denk ik
true thatquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks is beter dan sochtends muziek luisteren.
Ik was gisternacht nog begonnen met die film en toen viel ik in slaap met de laptop nog op schoot en nu kijk ik die dus verder, maar het kriebelt.. Om muziek op te zetten dus.. FFFFUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niks is beter dan sochtends muziek luisteren.
Ja doe maar niet zo onschuldig jijquote:
Ik zit nog te twijfelen over snachts muziek luisteren of buiten bij een wandeling of tijdens het sporten. hmmmquote:
Ik wil je best geven hoor.quote:
Zeker. Veel sla ook er bij.quote:
Walgelijke opmerking, wordt verworpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je best geven hoor.
[..]
Zeker. Veel sla ook er bij.
Hahhaahahahahhaa.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik was gisternacht nog begonnen met die film en toen viel ik in slaap met de laptop nog op schoot en nu kijk ik die dus verder, maar het kriebelt.. Om muziek op te zetten dus.. FFFFUUUUUUUUU
[..]
Ja doe maar niet zo onschuldig jij
ik heb bijna altijd wel muziek opquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen over snachts muziek luisteren of buiten bij een wandeling of tijdens het sporten. hmmm
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil je best geven hoor.
[..]
Zeker. Veel sla ook er bij.
So far so goodquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahhaahahahahhaa.Wat vind je van die film?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Walgelijke opmerking, wordt verworpen
Dat kan ik dan weer niet, slapen = rust.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb bijna altijd wel muziek op
zelfs voor als ik ga slapen heb ik muziek
Echt he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
So far so goodMoest lachen om de bridal shop scene
die heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen Amazing Spider-Man op Blu-ray en dvd
quote:
Lindsey Stirlings viool in je................. knieholtequote:
Ik las: Lindsey Stringsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lindsey Stirlings viool in je................. knieholte
Het was vreselijk.. Hoe hard ik ging lachen bedoel ikquote:
ik wel zet meestal op youtube een concertje op en dan val ik daarmee in slaapquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer niet, slapen = rust.
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, dat was met die flugel, bier en cocktail?
Ik ben ook wel van het gamen, maar dat spel vond ik echt afschuwelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je dat durft te zeggen tegen een game-fanaat
Ja maar in vergelijking met andere spellen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:55 schreef Giertje het volgende:
[..]echt wel ik zit er al dik een half jaar op te wachten al
Wat speel jij dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van het gamen, maar dat spel vond ik echt afschuwelijk.
45 seconden? Damn zuipschuit, dat red ik echt nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk moest aan het rad draaien en daar stonden alle sfeerhoreca's op
En waar kom ik op uit???? De skihut
Dus binnen 45 seconden, flugel, cocktail, halve liter bier zonder te morsen
Dat deed ik dus gewoon effeIedereen verbaasd, aar het leverde ons wel 7 tulpen op
Ik ook de eerste keer, de tweede keer hoopte ik alleen maar heel erg dat het mij niet zou overkomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het was vreselijk.. Hoe hard ik ging lachen bedoel ik
die heb ik ook niet gezienquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem zooooo veel beter dan die vorige 3..
Hihihihihihi.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lindsey Stirlings viool in je................. knieholte
Volgende keer ga ik m stoned kijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook de eerste keer, de tweede keer hoopte ik alleen maar heel erg dat het mij niet zou overkomen.
vind ik het alsnog een vet spelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar in vergelijking met andere spellen?
Hokeujjjj *stuurt wat op*quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
Wie heeft er een beetje warmte voor mij?
CoD speel ik ook wel maar das meer als ik gewoon zin heb in een lompe shooterquote:
Ze hadden dus ook niet gedacht dat ik het zou reddenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
45 seconden? Damn zuipschuit, dat red ik echt niet
Yeahquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hokeujjjj *stuurt wat op*
Heb hem niet gezien omdat ik het te vroeg vond voor een reboot. En daarnaast vond ik de CGI van de Lizard er dusdanig verschrikkelijk slecht uitzien, dat ik er al geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel! Wat vind jij van die laatste Spider-Man film ten opzichte van de vorige trilogy en welk universum/tijdlijn ze zich afspelen?
Misselijk erna?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hadden dus ook niet gedacht dat ik het zou redden
Maar 40 seconden dus![]()
Door mij zijn we gewoon door naar de halve finale
Ik heb alleen Halo, AC en Fable besteld.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze hadden dus ook niet gedacht dat ik het zou redden
Maar 40 seconden dus![]()
Door mij zijn we gewoon door naar de halve finale
Dan is the Hangover echt tering grappig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik m stoned kijken
Hij is best te doen hoor, maar hele slechte CGI idd en Peter Parker is een poephoofd, maar verder vond ik m wel tofquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem niet gezien omdat ik het te vroeg vond voor een reboot. En daarnaast vond ik de CGI van de Lizard er dusdanig verschrikkelijk slecht uitzien, dat ik er al geen zin meer in had.
Ook die acteur leek voor geen meter op een Peter Parker. Wel vond ik het goed dat het Gwen Stacy had.
Dat is pas tof.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, COD heb ik ook een tijdje gespeeld
jaaa das lachen hadden we met MW3 ookquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen Halo, AC en Fable besteld.
CoD ga ik met de nachtrelease halen, die gezelligheid erom heen altijd
Ik speel het op de pc?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
CoD speel ik ook wel maar das meer als ik gewoon zin heb in een lompe shooter
welke console speel jij dan?
De film wel ja, the actual hangover is wat minder :$quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan is the Hangover echt tering grappig.
Ik stond boven op de bar, maar zat me mond af te doen. Zegt die chick van de skihut, je gaat toch niet kotsen hequote:
Wat is de nieuwste COD dan. Ik heb COD 5? (diegene na MW2 kwam) als laatste gespeeld, maar die vond ik echt kutquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb alleen Halo, AC en Fable besteld.
CoD ga ik met de nachtrelease halen, die gezelligheid erom heen altijd
Ik vond Tobey nou ook niet echt een Peter Parker.. Maar ik hang alles meer vast aan The Animated Series..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb hem niet gezien omdat ik het te vroeg vond voor een reboot. En daarnaast vond ik de CGI van de Lizard er dusdanig verschrikkelijk slecht uitzien, dat ik er al geen zin meer in had.
Ook die acteur leek voor geen meter op een Peter Parker. Wel vond ik het goed dat het Gwen Stacy had.
black ops 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is de nieuwste COD dan. Ik heb COD 5? (diegene na MW2 kwam) als laatste gespeeld, maar die vond ik echt kut
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik stond boven op de bar, maar zat me mond af te doen. Zegt die chick van de skihut, je gaat toch niet kotsen heEn dan van die grote ogen opzetten. Ikkke: nee hoor ik kan wel wat hebben
Maar was wel fokkig aangeschoten daarna
Gelukkig ben ik niet zo erg als haar:quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
jaaa das lachen hadden we met MW3 ook
aah okequote:
Nooo, niet weer die chickquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet zo erg als haar:
Ja, thuis dus. Mijn laptop trekt niks, behalve zoo fucking tycoon.quote:
Wat ga je hatenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die shooters op de PS3 of XBOX spelen
Dat is dus precies het omgekeerde van mij, ik kan echt met geen enkele console spelen. Xbox niet, Playstation niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke
dat kan ik echt niet
consoles daarin tegen vind ik heerlijk spelen
Wat was er dan tof aan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij is best te doen hoor, maar hele slechte CGI idd en Peter Parker is een poephoofd, maar verder vond ik m wel tof
Vond Tobey juist een geweldige Peter Parker. Echt zo'n nerdquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond Tobey nou ook niet echt een Peter Parker.. Maar ik hang alles meer vast aan The Animated Series..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mijn laptop het aan kan, maar dat speelt niet fijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, thuis dus. Mijn laptop trekt niks, behalve zoo fucking tycoon.
Haters zullen hatenquote:
Ahhhquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Silent Hill.. Daar moet ik van huilen ende van in mijn broekje urineren
O haiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dus precies het omgekeerde van mij, ik kan echt met geen enkele console spelen. Xbox niet, Playstation niet.
ik kan et je wel lerenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is dus precies het omgekeerde van mij, ik kan echt met geen enkele console spelen. Xbox niet, Playstation niet.
Nja ik vond de verhaallijn wat beter passen.. ofzoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er dan tof aan?
[..]
Vond Tobey juist een geweldige Peter Parker. Echt zo'n nerd
In the Animated Series zag Peter er uit als een worstelaar man
Ik weet even geen goeie comeback voor dezequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh
Ik troost je wel. Met mijn linkerhand.
Erg he, daar ben ik echt een autist in. Van de week ook gingen we COD tegen elkaar spelen op playstation.quote:
Ik kan dat ook voor geen meterquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erg he, daar ben ik echt een autist in. Van de week ook gingen we COD tegen elkaar spelen op playstation.FAALDE hard.
Hahahhaa, ach ik heb hier verder ook geen speelding, behalve mijn laptop. En ik moet niet nog meer tijd op de bank doorbrengen want dat is slecht voor mijn doorbloeding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan et je wel leren
heb ik bij een vriend van me ook gedaan net zolang laten spelen tot ie et kon
Thafuq....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werksequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar weer eens rijden![]()
later
Fablequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik mis mijn xbox om Fable op te spelen
Fable jaKOM HATEN DAN
Ok, dan zal ik hem gaan kijken. Omdat jij het zegt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nja ik vond de verhaallijn wat beter passen.. ofzo
[..]
Ik weet even geen goeie comeback voor deze
whehehhee aankomende paar dagen zal ik wel niet veel hier zijn en ook niet van mijn stoel weg te krijgen zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahhaa, ach ik heb hier verder ook geen speelding, behalve mijn laptop. En ik moet niet nog meer tijd op de bank doorbrengen want dat is slecht voor mijn doorbloeding.
Fablequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik mis mijn xbox om Fable op te spelen
Fable jaKOM HATEN DAN
Sowiesoquote:
Ja, zeker een verkeerde download dan of niet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
Wacht, ik had COD al geinstalleerd. Alleen netwerk problemen waardoor ik geen server kon vinden
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik hem gaan kijken. Omdat jij het zegt.
Je hoeft geen comeback te geven. Gewoon je traantjes drogen en een schone onderbroek aantrekken.
Doe ik ook altijd na het fappen.
Gewoon origineel spel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zeker een verkeerde download dan of niet?
Halleluja.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehhee aankomende paar dagen zal ik wel niet veel hier zijn en ook niet van mijn stoel weg te krijgen zijn
eens zien hoe snel ik em kan spelen
assassins creed 2 heb ik in 8 uur uitgespeeld
Dank u, dank u.. 1 blijf ik toch wel het beste vinden denk ik, ook al had je meer keuzes e.d in de andere delenquote:
Oeah, wist niet dat dat kon.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon origineel spel hoor
Maar NAT staat op STRICT en dan vind ie niks, en ik krijg het niet weg
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso
Wel achterlijk dat ze Fable 2 nooit voor pc hebben uitgebracht
Affreus!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wou m eigenlijk aanhouden, vind ik wel lekker :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik in 7 uurquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Halleluja.....
Althans, wacht even. COD Black Ops heb ik volgens mij binnen 10 uur ook uitgespeeld.
Ja weet ik, maar toen ging m'n xbox deaud door m'n ex en mijn kat en wou ik m op de pc en dat kon nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Wel voor de xbox![]()
Uren mee vermaakt
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Had een nieuwe xbox ge-eist danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toen ging m'n xbox deaud door m'n ex en mijn kat en wou ik m op de pc en dat kon niet
M'n kat had geen geldquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had een nieuwe xbox ge-eist dan
Ik vond het leuk om erg goed te zijn en dan iedereen te versierenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dank u, dank u.. 1 blijf ik toch wel het beste vinden denk ik, ook al had je meer keuzes e.d in de andere delen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Shit, goed dat je t ff zegt, ik hield de tijd heul nie meer in de gaten..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
Honger als een paard
Tijd dat het 12.30 is.
Potverdriedubbelsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
M'n kat had geen geld
M'n ex ook niet overigens
Niet zo slim héquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Shit, goed dat je t ff zegt, ik hield de tijd heul nie meer in de gaten..
Ook maar eens ff eten ja, tot straks allemaal![]()
Werksequote:
Vind het wel jammer dat het eigenlijk te makkelijk is. Voor alles krijg je aanwijzingen en hints enzo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik in 7 uur
en mw3 in iets meer dan 8
Moet je het niveau moeilijker zettenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat het eigenlijk te makkelijk is. Voor alles krijg je aanwijzingen en hints enzo.
Seriously, een gamende chick is best okay..quote:
Dat is een goede ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je het niveau moeilijker zetten
Ik weet al niet eens meer op werk niveau ik speelde, is al 3 jaar geleden ofzo?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is een goede ja.Volgens mij heb ik altijd op normal gespeeld. hahahaha
Op veteran?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik in 7 uur
en mw3 in iets meer dan 8
Hoihoiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
middag![]()
eindelijk weer terugwat een hel
HEL? HEL? Weet je wel wat dat is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
middag![]()
eindelijk weer terugwat een hel
een oersaaie workshop van 2 uur die verplicht isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HEL? HEL? Weet je wel wat dat is.
Waarover?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een oersaaie workshop van 2 uur die verplicht is
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pak ze en rooster ze aan het spit
Nou daar zit veel vlees aanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
pak ze en rooster ze aan het spit
die workshop was het meest nutteloze wat ik ooit heb gedaanquote:
quote:
Zo cute.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders een keer op vakantie, zaten er eekhoorns binnen
Ach, dieper kun je dus niet zakken. Ook belangrijk om te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die workshop was het meest nutteloze wat ik ooit heb gedaan
[..]
Dat zal best jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo cute.Al zijn het giga bacterie wezens.
Dieper dan wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, dieper kun je dus niet zakken. Ook belangrijk om te weten.
Voor jezelf bedoel ik, dan heb je dat ook weer meegemaakt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dieper dan wat?
hoe denk jij wel niet over mij?![]()
![]()
Nee, maar wel enig besef van hoeveel vlees er toch nog op zit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens een eekhoorn opgegeten?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
And I miss youuuu, like the desserts miss the rain!
ow zoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor jezelf bedoel ik, dan heb je dat ook weer meegemaakt.
die kregen we net ook te zienquote:
Wat zei je toen? "Google is waarschijnlijk Obama-minded"?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kregen we net ook te zienen daar moest je dan commentaar op geven enzo
ik zei: photoshopquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Wat zei je toen? "Google is waarschijnlijk Obama-minded"?
Jij associeert alles met Bon Jovi, dat is geen geheim.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was het liedje waar ik aan moest denken. Jeweet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |