Leuke grap inderdaadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar hij is wel stiekem leuk he?
Pas maar op dat je niet dik wordtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
Brood vergeten![]()
Straks naar de mc, wat een straf
Ik dik? BWAHAquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet dik wordt
"Tevens" is dan ook een bazenwoord. Graag gedaan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg de hele tijd 'tevens', komt door Kaneel
Mijn kleine hartje ontploft van blijdschap.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ach nja, een iets kleiner gezelschap vind ik ook wel lekker.. Is iets persoonlijker ofzo.. Maar Fera en Kaneel en Giertje waren zeker tof ja
Ik zie die grap nu pas. Ik zal hem niet maken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en nee. Gewoon een Engelse naam wat in het Nederlands blijkbaar erg geschikt is voor grappen.
Kaneelquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Tevens" is dan ook een bazenwoord. Graag gedaan.
[..]
Mijn kleine hartje ontploft van blijdschap.
Gelukkig wel... als er weer 15 posts per minuut voorbij gaan komen kan ik het niet bijhouden hoorquote:
Vertel?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Weet je wat je kunt doen om het weer te laten leven?
Wat heb je voor lekkers uitgezocht?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was even een goed receptje zoeken
Whehequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:26 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gelukkig wel... als er weer 15 posts per minuut voorbij gaan komen kan ik het niet bijhouden hoor
Ik wil pompoensoep makenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:30 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Wat heb je voor lekkers uitgezocht?
Aangezien ik de enige soep-eter ben, is er vast genoeg overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Lekker.
Mag ik bij je komen eten
Dat mag hier nietquote:
Goeiemorgen Rokjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mwehehe vampiers
* JijHebtGeenRokje knijpt kaneel zachtjes in z'n wangetjes
En nu douchen, doei![]()
Je weet me te bespelen als Lindsey Stirling haar viool.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Mwehehe vampiers
* JijHebtGeenRokje knijpt kaneel zachtjes in z'n wangetjes
En nu douchen, doei![]()
Lindseyquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet me te bespelen als Lindsey Stirling haar viool.
Mogguh Gierquote:
heey alles goed?quote:
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Arme Eva... haar carriere door het putje door een relatie van 1,5 jaar
oke danquote:
ging et niet over moszkowicz?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Eva zag dit toch al aankomen en heeft zelf gedag gezegd. Tuthola dat ze is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las het maar hij gaat in hoger beroep toch?
ik ook hoor maar ik begin altijd de dag op de FPquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ehh dat weet ik niet.echt net paar min wakker.
Eva en Bram waren samen toch?quote:
Nee, niet serieus... kom nou... kan mij het rotten wat die BN'ers doenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Eva zag dit toch al aankomen en heeft zelf gedag gezegd. Tuthola dat ze is.
weet ik veel ik ken heel die eva nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Eva en Bram waren samen toch?
[..]
Nee, niet serieus... kom nou... kan mij het rotten wat die BN'ers doen
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
weet ik veel ik ken heel die eva niet
ooow zij dat boobies filmpje ken ik welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deed t nieuws, tot ze op live tv begon te miepen over haar "boobies" die niet goed zaten. Toen wist opeens half nederland wie ze was
Deed nieuwsuur ofzo (hoorde ik op de radio vanmorgen) tot ze met Brammetje het bed in dook.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow zij dat boobies filmpje ken ik wel
Waarom moest je naar de huisarts?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, bijna alles weer gehad vandaag.. Huisarts, prikpolie, boodschappen, schilder is ook al klaar zo te ruiken.. Alleen nog leningmeneertje die rond 12 uur zou komen..
whehehhee ja nu weet ik het weerquote:
ach dan zien we em wat vaker bij rtl boulevardquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
Brammetje geschrapt van tableau, wie had dat gedacht.
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach dan zien we em wat vaker bij rtl boulevard
Ik heb last van wondjes/scheurtjes op een niet nader te noemen plek.. En dat is al een paar weken, nu een of ander zalfje gekregen..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moest je naar de huisarts?
Zo denk ik er ook over, maar aan de andere kant, dit zal wel niet voor niets zijn..quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.
Ai. Sterkte.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb last van wondjes/scheurtjes op een niet nader te noemen plek.. En dat is al een paar weken, nu een of ander zalfje gekregen..
Gewoon jezelf schikken naar je gereedschap... zo ziet de baas het graag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
Programma doet niet wat ik wilStom ding
Maar normaal doet ie wel dit soort dingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gewoon jezelf schikken naar je gereedschap... zo ziet de baas het graag.
dat sowiesoquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nederland verliest een uitstekend strafpleiter.
"dat doet ie anders nooit hoor"... ik zie die hondjes nog lopen in de reclame.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar normaal doet ie wel dit soort dingen
Als alle aantijgingen waar zijn, dan is het terecht.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar aan de andere kant, dit zal wel niet voor niets zijn..
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"dat doet ie anders nooit hoor"... ik zie die hondjes nog lopen in de reclame.
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als alle aantijgingen waar zijn, dan is het terecht.
Hij gaat in hoger beroep.
Ik geloof wel dat hij een adder is, hoor.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.
het zijn vaak wel mensen van wie je het minst verwacht die het juist wel doen hequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik kan me niet voorstellen dat hij dat zou doen. Hoe ik hem altijd op tv zie, heel integer, heel wijs, heel zachtzinnig.
Of nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:19 schreef Tamashii het volgende:
Dat is ook zo ja. Nouja, we zullen het zien.
Ik voel jequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:16 schreef Fera het volgende:
Godver. Was al 8 min te vroeg voor de bus, ik 4 min wachten, springt het klokje weer van 4 naar 8. Het is koud hier.
denk het niet hij is een aardig bekend persoonquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of nieten je hoort er niks meer van.
vinniequote:
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.quote:
Met een sisser en een hoop duiten denk ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:33 schreef Tamashii het volgende:
Mja net als met badr hari hoor je ook weinig meer. Ben toch benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Hoe is het?quote:
Like a bossquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.
Rokjonquote:
Sportief typjequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Op het nippertje de trein gehaald, hij stond er al toen de bus aankwam. Ik rennen als n gek en bij t fluitsignaal naar binnen gesprongen.
Hell yeah!!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Like a boss![]()
[..]
RokjonYearmix
Eitje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Tamashii het volgende:
Wat zal ik eeeeten vandaag. Of eigenlijk vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |