Ik ben 1.74 en 71kg en zit op ~2700 onderhoud, maar dat zegt weinig. Wat is je vetpercentage? Als je dat niet weet; kan je de omlijning van je buikspieren zien en/of kan je een zwembandje vasthouden?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:21 schreef BadderAapje het volgende:
ik ben 1,73 en 69kilo.. ik zit op 2200 calorieen volgens verschillende berekeningen.
Lijkt me echt te weinig.
Lekker rustig gaan cutten dan met voldoende eiwitten. Op workout dagen eet je op onderhoud, op rustdagen eet je 20% daaronder. 2 g/kilo eiwitten per dag, op workout dagen ~3g/kilo koolhydraten en de rest vetten. Op rustdagen low carb, high fat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:11 schreef Questular het volgende:
[..]
1,85 mtr 103kg, iets te hoog vet% (afgaande op gemiddelde vet%) en ik wil vooral mn vet randje wegwerken en spiermassa ervoor terug krijgen
niet zo'n bijzonder product als ik zo naar de prijs en inhoud kijk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd? http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition
Spinazie staat hier altijd in een potje in de kast, vind het erg lekker en zit inderdaad een leuke selectie micronutrienten in.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ook al draagt een aap een gouden ring... Witlof is er ook zoeen: mijn moeder heeft vroeger echt alles geprobeerd om me die troep te laten eten. In heerlijk ruikende ovenschotels met ham en kaas en weet ik het allemaal. Uiteraard zonder mij te vertellen dat er witlof in zat. Een hap en ik ging zowat over m;n nekMoet zeggen dat dit ook wel de drie kwaadaardigen zijn voor mij hoor: witlof, bloemkool, broccoli
Zaken als wortelen, paprika, bonen,mais, erwten en spinazie lust ik prima.
Overigens is spinazie echt een bazengroente. Zitten veel nitraten in, waarvan (bij muizen) is aangetoond dat het van gunstige invloed is op de spierkracht.
Brinta met whey is het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:36 schreef Snakey het volgende:
Heeft iemand dit al geprobeerd? http://www.xxlnutrition.nl/delicious-breakfast/xxl-nutrition
Mmm, ik zie het.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:39 schreef 16meter het volgende:
[..]
niet zo'n bijzonder product als ik zo naar de prijs en inhoud kijk...
zit ook aardig wat suiker in
Inderdaad. Ik hou het wel bij havermouth pap. Daar kan ik altijd zelf een scoop whey ingooien als ik dat zou willen.quote:
Voor de afwisseling havermout pannekoeken. Schep vanille whey erdoorheen paar eieren, bacon melk en ff in de blender. Lekkker hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, ik zie het.
[..]
Inderdaad. Ik hou het wel bij havermouth pap. Daar kan ik altijd zelf een scoop whey ingooien als ik dat zou willen.
Weinig. Maar ik heb een tijdje geleden deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)oduct_specificationsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
Doet iemand hier stretches? Ik was ff aan het googlen maar ik zou niet weten wat goede zijn. Is dit wat? www.blessure-aanwijzer.nl/rekoefeningen_1_t.m._4.htm
Hmmm okay, maar dan mot je zeker ook je eigen deeg klaarmaken? (laat ik daar dan niet zoveel zin in hebben)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kijk in het pizza topic in LIF. Als je er verse tomatensaus en veel groente opkwakt is het echt niet zo slecht en in ieder geval een stuk beter dan kant en klaar of afhaal.
Staat er toevallig ook wat in over lenigheid? (daar dat ook veel met het rekken van spieren / pezen te maken heeft)quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weinig. Maar ik heb een tijdje geleden deze gekocht. http://www.bol.com/nl/p/t(...)oduct_specifications
Dat is misschien een beetje over de top, maar wel erg interessant.
Het is gericht op flexibiliteit, zonder de focus direct op lenigheid.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Staat er toevallig ook wat in over lenigheid? (daar dat ook veel met het rekken van spieren / pezen te maken heeft)
Ik heb er net een gemaakt n.a.v. het woord 'pizza' hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm okay, maar dan mot je zeker ook je eigen deeg klaarmaken? (laat ik daar dan niet zoveel zin in hebben)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaakt n.a.v. het woord 'pizza' hier.
[ afbeelding ]
1000kcals. E/K/V = 75/90/40.
Kant en klare bodem, tomatenpuree uit blik met wat knoflookpoeder en provinciaalse kruiden, 125g kipfilet, shitload groenten en bacon.
Vanavond hoor je hoe die smaakte
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]Sick
(al lijken wortels op een pizza mij niet zo een briljante combo, maar ben benieuwd hoe die smaakte)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.
Doe ik. Hij is trouwens 65/90/25 bij ong 800kcals. Rekenfout bij de bacon gemaakt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerlijk wezen hé, vanavond![]()
(post anders ook ff plaatje als ie klaar is
)
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Dit is, als het schudden van een wheyshake niet meetelt, een van mijn eerste culinaire ondernemingen.
Ding ziet er anders best wel baas uit als je het mij vraagt. Mooi bulkvoer. Strip baconquote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kant en klare bodem, tomatenpuree uit blik met wat knoflookpoeder en provinciaalse kruiden, 125g kipfilet, shitload groenten en bacon.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:58 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de lokale Em-té hier lagen ze bij zo'n taartenbak-schap onderin verstopt.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Waar heb je die bodem vandaan? En ingrediënten van bodem?
Ik maakte vroeger ook wel eens pizza's, maar zelf deeg maken is toch wel pokkewerk.Als ze bodems verkopen zonder al te veel troep wil ik het vandaag nog maken.
De plusmarkt heeft prima bodemsquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:28 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Waar heb je die bodem vandaan? En ingrediënten van bodem?
Ik maakte vroeger ook wel eens pizza's, maar zelf deeg maken is toch wel pokkewerk.Als ze bodems verkopen zonder al te veel troep wil ik het vandaag nog maken.
Bij de Jumbo hier heb ik ze nog niet gezien, maar dat kan aan de Jumbo hier liggen. Dat is eigenlijk een super de boer in een Jumbo jasje.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:57 schreef Levolution het volgende:
Bedankt allebei.
In Groningen heb je geen Emte of Plus, tenminste niet centraal. Ik ga maar eens bij de Jumbo kijken.
Kan de AH ook nog wel checken, die ligt op de route.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij de Jumbo hier heb ik ze nog niet gezien, maar dat kan aan de Jumbo hier liggen. Dat is eigenlijk een super de boer in een Jumbo jasje.
AH heeft ze wel.
Hehe. Ik wil ongeveer tussen de 7-9% gaan zitten begin juli. Maar dat doel zal ik al veel eerder behalen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heel goed slankie
Nu het allemaal wat duidelijker wordt, heb je al een target bf% waar je op wil gaan zitten?
Al nieuwe kleding gekocht? Ik heb 2x nieuwe kleding moeten kopen toen ik -20kg vet deed. Een keer halverwege wat goedkopere shit en toen nog een keer aan het 'eind' met het idee nooit meer een bolle endo te worden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |