abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118625047
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz :9~

Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.

Rug blijft bij mij iets holler voor ik hem recht aan het eind vd beweging.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:05:31 #77
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118625072
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Als ik het vergelijk met mezelf.... Ik begin lager, schouders naar achteren, kont wat meer naar de grond en borst naar voren. Trek een aanzienlijk deel vanuit m'n buik aan het begin van de beweging. Kom dus iets rechter overeind als het ware.
Ja, dat is wat ik bedoelde, maar wat Star_patser ook zegt, dit heeft meer met je verhoudingen te maken.
Ik ga ook bijna vanuit "zit" positie kwa kont.
pi_118625108
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:07:18 #79
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118625126
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Schouders moet je toch niet naar achteren trekken? Schouderblad boven de bar, wat Star_gazer ook doet.
Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.
pi_118625249
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:07 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee, schouder bladen naar elkaar toe trekken waardoor je schoduer wat naar achter gaan en op 1 lijn blijven, en je borstjes vooruit.
Nogmaals:
pi_118625291
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:13:44 #82
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_118625400
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:11 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Volgens mij hang ik dan ook met m'n schouders ter hoogte van de bar.
Dat is ook zo dan idd. Volgens mij doen wij het op dezelfde manier als ik jou zo hoor.

Ik kan dat rippetoefilmpje niet horen hier. Geen audio...
ik zal het ff bekijken als ik thuis ben, maar ik weet zeker dat ik weinig tot niks fout doe met m'n deadlift lol.
Ik zal eens kijken naar het filmpje. Maar schouders naar voren laten trekken door het gewicht is gewoon per defenitie niet goed.

Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:22:26 #83
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_118625815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
Dat deed Star ook niet trouwens. Hij had het over een bijna bolle rug. (waar overigens nauwelijks sprake van was)
Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.

Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118625949
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Het was inderdaad niet zo heel erg, maar helemaal zoals het hoort staat mijn rug ook niet. Als ik die mislukte rep (waar mijn grip faalt) doorgetrokken had, had het wel een ramp geweest overigens.

Iemand nog commentaar op mijn squat-filmpje?
Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.

Verbeter me als ik het fout zie hoor.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:26:58 #85
77130 star_gazer
pi_118626022
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:25 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Ben verre van een squat expert, maar je rug kan wel rechter volgens mij. Was af en toe net aan leek het wel.

Verbeter me als ik het fout zie hoor.
Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_118626639
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:26 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik heb bij squatten (in tegenstelling tot deadliften) dus een mechanisch nadeel vanwege mijn bouw. Omdat mijn romp kort is ten opzichte van mijn benen, moet ik redelijk ver naar voren leunen om de bar boven het midden te houden. Low bar squat is hoordoor voor mij practisch uitgesloten, omdat ik dan bijna een volledige good morning erbij moet doen.
Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:40:21 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118626709
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:38 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Je squat zo te zien op hardloopschoenen oid. Beter op blote voeten of cheapass allstars veel stabieler.
Niet op een gymball squatten :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_118626916
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achter :( Doe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:49:36 #89
77130 star_gazer
pi_118627121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
Wat doen jullie voor rear delts? En hebben jullie nog tips om hem goed aan te spannen/pakken tijdens een oefening? Loopt bij mij NOGAL achter :( Doe nu rear delt raise op een bankje, maar ik zie t ook met kabels e.d.
face pulls toch?
-
pi_118627178
face pulls
inverted rows
rear lateral raises
pi_118627847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:08 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Bullshit. Uitgebreider? Als je in je workout gewoon squats, deadlifts, shoulder press en bench press implementeert, daar omheen 1 misschien 2 spieroefeningen doet zit je op meer dan voldoende. Zolang je de intensiteit maar goed behoudt en een beginner bent.

Mensen maken vaak de fout dat je in het begin zoveel mogelijk moet pakken, isolatie etc. Minder met meer intensiteit is 10x beter dan 8 oefeningen bij een workout.
Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.
Of toch du vader?
pi_118627862
quote:
Face pulls _O_
Of toch du vader?
pi_118627922
http://krachttraining.net(...)es-starting-strength

Dit is toch de SS die jullie bedoelen?
Dan wil ik hier maandag mee gaan beginnen denk ik, vraag wel of er een instructeur meeloopt om te kijken naar de uitvoering.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_118628547
Als ik dips doe, krijg ik snel last van mijn schoudergewricht. Meer mensen met dit probleem? Bij andere oefeningen heb ik dit niet!
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_118629221
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 09:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Daar ga je niet net iets meer van liften, helaas. :')
Overheen gelezen. Als dat kon dan was het inderdaad uber. :D

quote:
13s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:50 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Nou jongens, flame er maar op los. Op zich is de ronding niet heel erg, maar is wel aanwezig. Op het moment dat ik aan de laatste rep ga trekken merk ik dat mijn grip het begeeeft en moet ik opnieuw pakken, waardoor ik mijn focus en form kwijraak. Let trouwens even op die chick op de achtergrond. Dat is dus een regular die lekker squat, deadlift, rowed enz :9~

No biggie brah. Bij de laatste rep is je spanning ineens weg doordat je hem even loslaat en dan gaat het altijd minder, heb ik ook. Keep the tension on dem bitches!
If not now, then when.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:44:11 #96
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118629349
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:06 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Brah, heb je z'n workout gezien? Zijn hele workout bestond uit 2 lat oefeningen, een rear delt isolatie oefening en een biceps isolatie oefening. Dus niet de compounds die jij noemt.
High intensity werkt beter voor mij dan deadlifts, pull ups, barbell rows, dumbbell rows en nog lat pulldowns + 2-3 oefeningen biceps, dus high volume. Gewoon zorgen dat je tot failure gaat op iedere set. Compounds zwaar doen met goede form en isolatie voor rear delts (logisch) en tot failure gaan op een curl om je biceps af te matten. Bij elkaar 16 sets. Dat is hetgene dat bij mij voor resultaten zorgt :)
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
pi_118629380
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
pi_118629435
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet binnenkort voor 1.5 maand 6- 7000 per dag binnenkrijgen. Zat te denken aan GOMAD + kip/rijst en dergelijke. Wat zouden jullie doen om 7000 kcal binnen te krijgen per dag?
Ga je iedere dag een marathon lopen ofzo? Waarom zou je zoveel willen eten.
pi_118629451
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:44 schreef EdwinNL het volgende:
Moet het clean? :P
If not now, then when.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:46:42 #100
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_118629456
quote:
Rear delt flyes met machine of dumbbells en wide grip rows to chest zijn de oefeningen waarmee ik ze pak.
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')