PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je nou niet de hele tijd in je database zat had je sneller kunnen zijn.
tr ingetrokkenquote:
Onze ICT'er heeft denk ik pas net ontdekt hoe hij de plaatjes hier moet posten. Dat zal het probleem meer zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk dat vandermar die plaatjes van 2008 heeft ontdekt
Niet zo handig nee, zeker niet na al dat gezeik met die reeks weer van gisterenquote:
Ik ga morgen eens kijken of ik een paar stereotype FOK!kers rond zie lopen op de economische faculteit. Als ik naar iedereen "pacehoer" roep moet er op een gegeven moment wel iemand omkijken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
Ik wil ook bij een Fokker op school zitten
Ha!quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk dat vandermar die plaatjes van 2008 heeft ontdekt
Even mijn stad representenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zo handig nee, zeker niet na al dat gezeik met die reeks weer van gisteren
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken of ik een paar stereotype FOK!kers rond zie lopen op de economische faculteit. Als ik naar iedereen "pacehoer" roep moet er op een gegeven moment wel iemand omkijken.
Als Ajacied leek het mij sowieso niet verstandig om die studie te gaan doen, die loten toch altijd kut.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
Even gauw oude topic doorgekeken, valt me op dat er hier weinig mensen zijn die geneeskunde doen/willen doen. Bij ons op de middelbare was dat heel populair ook onder de jongens.
Lol, bij ons totaal niet maar ik zat dan ook bij allemaal grapjassen in de klas die een pretpakket wilden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
Even gauw oude topic doorgekeken, valt me op dat er hier weinig mensen zijn die geneeskunde doen/willen doen. Bij ons op de middelbare was dat heel populair ook onder de jongens.
We doen dan ook allemaal E&M dus kunnen het niet eens gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
En om nou af en toe iemand een oor aan te naaien (na een ongeluk wanneer iemand zijn oor is verloren (ik leg hem even uit))quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als Ajacied leek het mij sowieso niet verstandig om die studie te gaan doen, die loten toch altijd kut.
Ik denk dat je probeert te verwijzen naar het bijt-incident van Suárez...quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
En om nou af en toe iemand een oor aan te naaien (na een ongeluk wanneer iemand zijn oor is verloren (ik leg hem even uit))
Nee, gewoon vond het een leuke woordgarp.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk dat je probeert te verwijzen naar het bijt-incident van Suárez...
Zit ik goed?
Ik doe geneeskundequote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moest laatst een deel van een college verzorgen voor studenten van de medische faculteit, en heb zelden zoveel lekkers gezien. Zoveel vrouwelijke studentesquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:02 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest laatst een deel van een college verzorgen voor studenten van de medische faculteit, en heb zelden zoveel lekkers gezien. Zoveel vrouwelijke studentes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |