PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
ik betrap mezelf er wel op dat ik buiten soms denk waar ik het beste kan schuilenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik kan niet slapen door the walking dead. Hebben jullie daar ook last van? vet eng enzo
oh ja dat kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zal binnenkort die serie ook maar eens gaan kijken. Bij Game of Thrones heb je ook walkers
Harry Jekkersquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe mij maar een Jan de Wandelaar
Die 2dequote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
When i was just a little boy
I asks my mother what will I be
Will I be Ajax or will I be Feyenoord
Here's what she said to me
Wash your mouth my son
And get out your fathers gun
And shoot all the Ajax scum
Shoot the Ajax scum
FEYENOORD!!!! FEYENOORD!!!!!
I asksquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Wash your mouth my son
Shoot the Ajax scum
Wash your mouth my son
Shoot the Ajax scum
agreed. SJ Earthquakesquote:
ja godver, ik had askes maar moest asked zijnquote:
Zo gewelddadig weer, nergens voor nodig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
ja godver, ik had askes maar moest asked zijntoen perongeluk de -e ertussenuit gehaald ipv de s veranderd
I asked my mother what will I be
Wash your mouth my son
Shoot the Ajax scum
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
oh ja dat klopt
dat einde was briljant
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord is een briljante club maar dit soort teksten gaan helaas te ver.
10 jaar ofzoquote:
nou fantastischquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
Steek een mes in het vlees van een kk Hagenees is wel mooi
Gaat dit over jouzelf?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Wash your mouth my son
Shoot the Ajax scum
VDM:quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
Wash your mouth my son
Shoot the Ajax scum
niet eens 1420pquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
helaas heb ik een briljant programma dat maar 1 download per keer pakt.
maar goed. Eer dat ik de ene heb gekeken is de andere al klaar.
Nee, over jou maar jij hebt niet goed geluisterd.quote:
Oquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, over jou maar jij hebt niet goed geluisterd.
Zo héquote:
FUquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef BDIL het volgende:
Steek een mes in het vlees van een kk Hagenees is wel mooi
Even Tim Kuik bellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
helaas heb ik een briljant programma dat maar 1 download per keer pakt.
maar goed. Eer dat ik de ene heb gekeken is de andere al klaar.
Oke ik zal opletten dat ik niks verklapquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Game of Thrones ja?
Heb nu voor de helft het eerste seizoen gekeken, best leuke serie!
Haten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, geniaal spandoek jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ieren zijn briljant.
90 minuten lang feestvieren, al staan ze 4-0 achter
Dit vind ik echt een fantastisch spandoek:
[ afbeelding ]
Ik moet mijn mede fokkers ook onderhoudenquote:
je liegtquote:
Ban voor Iwan!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef BDIL het volgende:
Ik heb hier niks mee te maken, ik tip alleen![]()
Nee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is VI nog een beetje interessant? Ik ga het straks sowieso terug kijken
Ze hebben het over de klassieker gehad dus dat kijk ik sowiesoquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is VI nog een beetje interessant? Ik ga het straks sowieso terug kijken
Project Futility.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Pascal rot dan ook op met je autobuyer
zal wel hele tijd gaan over dat moment dat Janmaat bekogelt werd door eigen supporterquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben het over de klassieker gehad dus dat kijk ik sowieso
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef vandermar het volgende:
Godver, ik start CE op en bam web-app eruit
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Thorb het volgende:
Ik kan niet in mijn watchlist komen, die is 'unreachable'.
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
hele webapp ligt er zo te zien uit.
Mijn web app doet het niet meer. Iemand anders hier ook last van?quote:
Papa?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik geef je moeder al genoeg.
AHHAHWHAHAH
Pelle staat op 1.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Schaken zat in het team van de week?ik mag hopen dat Pelle er ook in zat dan.
Ja sloeg nergens op. Denk dat ze hem in de war hebben gehaald met Boetiusquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
Het was ook krankzinnig hoeveel formatiekaarten er op stonden, als ik bij de laatste kaart van het rijtje kwam, was die al expiredquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze zijn weer maintenance aan het doen, ik denk dat de servers het aantal kaarten op de markt niet aan konden.
Schaken, Pelle, paar Heraclieden, mannetje van Pec.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
koop messi voor 400 voins verkoop hem voor 5000000quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef mar456 het volgende:
Wie heeft er tips voor mij om snel aan een beetje coins te komen?
BVD
Allebei zijn ze donker gekleurd (is dit wel keurig verwoord meneer de mod?) Die commentators soms ook alles doorelkaar te halenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja sloeg nergens op. Denk dat ze hem in de war hebben gehaald met Boetius
Hahahaha nu gaan heel veel mensen handelen zeggen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef mar456 het volgende:
BVD
Coins kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef mar456 het volgende:
BVD
Dat kan toch niet gekkie.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahahaha nu gaan heel veel mensen handelen zeggen.
Handelen dus
Zie OP, en verken zelf eerst de markt een beetje.
handelenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef mar456 het volgende:
BVD
Is de BVD een speciale groepering van de AIVD?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:31 schreef mar456 het volgende:
BVD
welke pack moet ik kopen broederquote:
Bij voorbaat dankquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is de BVD een speciale groepering van de AIVD?
Ik verlaag me niet meer tot gesprekken met het gepeupel dus wees blij dat ik nog met je communiceer.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Schaam![]()
(je bent vandaag wel in een "Toefjes-correctie-bui" he? )
quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik verlaag me niet meer tot gesprekken met het gepeupel dus wees blij dat ik nog met je communiceer.
Nee hoor, hier doet ie het goed!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Alovenac het volgende:
Jongens, weten jullie toevallig of de webapp eruit ligt?
jajajajaquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:35 schreef Alovenac het volgende:
Jongens, weten jullie toevallig of de webapp eruit ligt?
ouwelullenmuziekquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Fuszy het volgende:
Dat vind ik een heel mooi nummer. Geen idee waarom precies. Heb ze ooit gezien in het voorprogramma van The Script.
Jullie zullen het vast niks vinden.maarja /care
Niet, want niet alle servers zijn down natuurlijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe vet zou het zijn geweeest als je net geboden had op een een messi ofzo voor 10k
Met Ogbonna was hij beter en ik zou een andere LCAM nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee nu issie echt af
[ afbeelding ]
Maar Marchetti is een kutkeeperquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met Ogbonna was hij beter en ik zou een andere LCAM nemen.
Dan neem je een andere Italiaanse keeper.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar Marchetti is een kutkeeperEn volgens mij is er geen andere CAM waarbij Jovetic 9 chem heeft.
Op Buffon na lijken ze me allemaal kutquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan neem je een andere Italiaanse keeper.
Op ps3?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verkocht aan iemand op marktplaats
100k voor ¤ 15
De Sanctis is een heldquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Buffon na lijken ze me allemaal kutIk ga het denk ik zo maar proberen.
quote:
Die keept niet in de Serie Aquote:
Maar issie ook goed in Fut? In Fut 12 was ie belabberdquote:
En jij accepteert zeker ook alleen via Idealquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verkocht aan iemand op marktplaats
100k voor ¤ 15
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk thuis.
Tentamen wel gehaald denk ik.
Knap hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk thuis.
Knap hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk thuis.
Eindelijk thuis.
Doet het bij mij veel beter dan Buffon in ieder geval. Iets van 60 wedstrijden mee gespeeld.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die keept niet in de Serie A
[..]
Maar issie ook goed in Fut? In Fut 12 was ie belabberd
Het vervult mij met trots.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Lindgren. het volgende:
Eindelijk thuis.
Nee, Luxemburgsquote:
Half uurtje ben ik erquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef jepperdeprep het volgende:
Clubbon? Thorb, Rijst, BDIL, n0ir?
Lurkers incomming.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
En toen had ik ineens 5 pagina's vol aan gekochte formatiekaarten in mijn watchlist
Klopt. Als zijn er echt vreselijk veel formatiekaarten op de markt, dat een paar lurkers het verschil niet maakt. Er valt niet tegenop te klikkenquote:
Wat is er gaande dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt. Als zijn er echt vreselijk veel formatiekaarten op de markt, dat een paar lurkers het verschil niet maakt. Er valt niet tegenop te klikken
Dat is niks, ik heb 15 pagina's met Gold Healing All cards.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
En toen had ik ineens 5 pagina's vol aan gekochte formatiekaarten in mijn watchlist
Die heb ik ook nog een paar ja, maar geen 15. Ik wacht tot de winterstop patch en anders verkoop ik ze maar goedkoopquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is niks, ik heb 15 pagina's met Gold Healing All cards.
Dat is niks, ik heb 500 gold healing all cards.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is niks, ik heb 15 pagina's met Gold Healing All cards.
Formatie kaartjes goedkoop te kopen. Al doe ik dat al sinds fifa 11. Met alle respect voor mongolen, maar als je nu geen winst kan maken op die markt, ben je een echte mongoolquote:
O .... teveel moeite ik dacht iets met tamperen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Formatie kaartjes goedkoop te kopen. Al doe ik dat al sinds fifa 11. Met alle respect voor mongolen, maar als je nu geen winst kan maken op die markt, ben je een echte mongool
In heel Fifa 13 is het handelen al zo simpel geworden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Formatie kaartjes goedkoop te kopen. Al doe ik dat al sinds fifa 11. Met alle respect voor mongolen, maar als je nu geen winst kan maken op die markt, ben je een echte mongool
Dat was ook best moeilijk op het begin.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O .... teveel moeite ik dacht iets met tamperen.
Dat is het altijd al geweest, maar veel mensen waren eigenwijs en maakten het ingewikkelder dan het was. Er is echt niets veranderd hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
In heel Fifa 13 is het handelen al zo simpel geworden.
S2quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Kevin waar ben je dan met The Walking Dead?
Ik ben te lui voor handelen maar dan komt ook omdat ik al zoveel coins heb.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het altijd al geweest, maar veel mensen waren eigenwijs en maakten het ingewikkelder dan het was. Er is echt niets veranderd hoor.
misschien dat ik straks even ga kijken maar nu eerst wat sommen M&O.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kijk die zo dan anders kan je niks morgen kijken
season 2quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:02 schreef Duuc-nl het volgende:
Kevin waar ben je dan met The Walking Dead?
Kloptquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef Alovenac het volgende:
[..]
En jij accepteert zeker ook alleen via Ideal?
Ik doe het ook niet meer, heb er geen zin meer in. Heb 1 week fanatiek getrade en toen zat ik op een half miljoen ofzo..daarna discard IF's opgekocht en daarmee maak ik nu mijn winst. Net die formatiekaarten opkopen was wel ff handig en die verkoop ik over een maandje wel weer als de prijzen wat hoger zijn. Misschien wacht ik nog wel langer. Ieder jaar zijn die prijzen tussen feb en april het hoogste voor mijn gevoel..dan betaal je zo 3k voor een 4321quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ben te lui voor handelen maar dan komt ook omdat ik al zoveel coins heb.Binnenkort maar eens een advertentie op MP gooien.
Ok, we spreken af dat we vandaag 8 kijken. Goed? Dan morgen bij Nederlands 9.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Kijk die zo dan anders kan je niks morgen kijken
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, we spreken af dat we vandaag 8 kijken. Goed? Dan morgen bij Nederlands 9.![]()
Ik ruik proppz in de tekstquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heb er geen zin meer in. Heb 1 week fanatiek getrade en toen zat ik op een half miljoen ofzo..daarna discard IF's opgekocht en daarmee maak ik nu mijn winst. Net die formatiekaarten opkopen was wel ff handig en die verkoop ik over een maandje wel weer als de prijzen wat hoger zijn. Misschien wacht ik nog wel langer. Ieder jaar zijn die prijzen tussen feb en april het hoogste voor mijn gevoel..dan betaal je zo 3k voor een 4321
Die formatiekaarten was net wel geniaal..5 pagina's binnengeharkt in 20 minuten ofzo
Die heb je net al gekregen, maar je mag ze wel nog een keer. Mad proppz mijn Kroatische braddaquote:
Precies hoe ik het ook heb gedaan. Op dit moment geen tijd voor formatiekaarten ivm toetsen en FUT staat nu sowieso op een laag pitje maar IF's opkopen werkt heel erg goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer, heb er geen zin meer in. Heb 1 week fanatiek getrade en toen zat ik op een half miljoen ofzo..daarna discard IF's opgekocht en daarmee maak ik nu mijn winst. Net die formatiekaarten opkopen was wel ff handig en die verkoop ik over een maandje wel weer als de prijzen wat hoger zijn. Misschien wacht ik nog wel langer. Ieder jaar zijn die prijzen tussen feb en april het hoogste voor mijn gevoel..dan betaal je zo 3k voor een 4321
Die formatiekaarten was net wel geniaal..5 pagina's binnengeharkt in 20 minuten ofzo
Hoezo is dat dan gelukkig als je hem voor heel weinig hebt opgepikt?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Gelukkig is Alessandrini geen 27k waard
Als je de Benzema messi combo doet, dan krijg je er 3quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Wat heb ik gemist qua formatiekaarten?
Idd, ik hoopte dat ze duur waren maar het viel wel mee. Kirchhoff is wel 4k. Ik schrok wel even toen ik Alessandrini zagquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo is dat dan gelukkig als je hem voor heel weinig hebt opgepikt?Die andere deals zijn ook wel leuk maar niet heel bijzonder. Ik heb vandaag nog niet echt hele goede deals opgepikt.
Schijnen heel makkelijk opgekocht te kunnen worden..quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Er waren er ineens echt absurd veel op de markt..je kon alle goede topformaties zo oppikken voor max 1k en alle 4 atb + 352 ook voor 250/300c max..echt bizarquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nee 8 gaat niet meer lukken, ik kijk zo 7 af en dan morgen tijdens NE 8? Zijn genoeg andere sites waar je het kan kijken, en tijdens nederlands krijgen we ook laptops dus dan kunnen we wel weer 2 episodes kijkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ok, we spreken af dat we vandaag 8 kijken. Goed? Dan morgen bij Nederlands 9.![]()
Oké, vaag!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren er ineens echt absurd veel op de markt..je kon alle goede topformaties zo oppikken voor max 1k en alle 4 atb + 352 ook voor 250/300c max..echt bizar
Misschien nu nog wel, maar ik heb al tig pagina's vol en heb geen zin meer
Als ik een goede deal zie mis ik die ook wel eens omdat ik dan schrikquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Idd, ik hoopte dat ze duur waren maar het viel wel mee. Kirchhoff is wel 4k. Ik schrok wel even toen ik Alessandrini zag
Dat komt doordat de Jumbos uit waren en sommige mensen zetten dan de formaties er goedkoop op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er waren er ineens echt absurd veel op de markt..je kon alle goede topformaties zo oppikken voor max 1k en alle 4 atb + 352 ook voor 250/300c max..echt bizar
Misschien nu nog wel, maar ik heb al tig pagina's vol en heb geen zin meer
Ik wil voor het slapen gaan eigenlijk wel 8 kijken. Kijk ook gewoon in bed joh.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Nee 8 gaat niet meer lukken, ik kijk zo 7 af en dan morgen tijdens NE 8? Zijn genoeg andere sites waar je het kan kijken, en tijdens nederlands krijgen we ook laptops dus dan kunnen we wel weer 2 episodes kijken
Ik kwam hem zelfs tegen rond de 58e minuut, dat betekent dat hij al 2 minuten door niemand was opgevallenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik een goede deal zie mis ik die ook wel eens omdat ik dan schrik
[..]
Dat komt doordat de Jumbos uit waren en sommige mensen zetten dan de formaties er goedkoop op.
Ik scroll ook wel eens verder en dan zie ik een speler die toch te goedkoop erop staat. Soms heb ik die speler dan alsnog maar vaak ook nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kwam hem zelfs tegen rond de 58e minuut, dat betekent dat hij al 2 minuten door niemand was opgevallen![]()
Normaal kom ik daar vrijwel nooit iets bijzonders tegen dus ik klikte door, in een oogwenk zag ik echter Alessandrini. Natuurlijk als een gek terugklikken
Series kijken zkrquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik ga denk ik trouwens niet naar gym. Kan mijn tijd wel beter besteden..
Dat laat nare herinneringen naarboven komen, zoals die keer toen ik Antonio Fereira miste voor 400c of Mvuemba voor 300cquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scroll ook wel eens verder en dan zie ik een speler die toch te goedkoop erop staat. Soms heb ik die speler dan alsnog maar vaak ook niet
Dus?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
jonge je toetsen zijn pas volgende week
Coloccini omdat BPLquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:23 schreef WezepAFCA het volgende:
Welke IFs zijn op dit moment de moeite waard om op te pikken die wss na volgende week wel gaan stijgen?
Nee, pas sinds afgelopen donderdag.quote:
Ik miste een Van Rhijn voor onder de 1k (de prijs had ik niet eens gezien) Laatst miste ik nog een Izaguirre voor 700c, die stond er echt 10 seconden op en toen kocht iemand hemquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat laat nare herinneringen naarboven komen, zoals die keer toen ik Antonio Fereira miste voor 400c of Mvuemba voor 300c
Succes iig. Nog 7 weken chillen tot volgende toetsenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, pas sinds afgelopen donderdag.
Maar zeker de eerste 4 weken geen kut gedaan. Dus nu loop ik met dingen een beetje achter. En sws is op tijd beginnen chill.
Nice! Net TW gehad? Ging het goed?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Succes iig. Nog 7 weken chillen tot volgende toetsen
Denk aan je bloeddruk man. Alles komt goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:17 schreef BDIL het volgende:
KK loop ik spelers in te voeren is die site down
Zou je denken? Niet dat het mij om pace gaat maar hij heeft 68 pace denk je dan echt dat die duurder gaat worden?quote:
ik heb er een gekocht dus beter welquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zou je denken? Niet dat het mij om pace gaat maar hij heeft 68 pace denk je dan echt dat die duurder gaat worden?
Ook het boekje industrie? Dat hebben wij nu als toets.quote:
Haha zal morgen proberen er 1tje goedkoop op te pikken en dan duimenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er een gekocht dus beter wel
Vorig jaar al gedaan. Dit jaar eenmanszaak deel 2 gedaan (9.7 gehaald) en nu bezig met naamloze vennootschap. Daarna examenvoorbereiding. Industrie is goed te doen toch, beetje efficientie- en budgetverschillenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ook het boekje industrie? Dat hebben wij nu als toets.
Ik vind MenO ook wel leuk.In mijn klas bijna niemand..
Ik had voor eenmanszaak deel 2 een 9.0.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan. Dit jaar eenmanszaak deel 2 gedaan (9.7 gehaald) en nu bezig met naamloze vennootschap. Daarna examenvoorbereiding. Industrie is goed te doen toch, beetje efficientie- en budgetverschillen
Alleen is mijn leraar ziek en geen vervanging
Waar zitten jullie op school?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had voor eenmanszaak deel 2 een 9.0.Ik vind dit nog aardig moeilijk maar ga wel een voldoende halen.
DuucNL, Dudeweiser en ik in Leiden.quote:
Ben er een halfjaar geleden geweest. Moest toen computers vervangen bij Mail Profs in de stad (uitzendbureau). Heel kut om in de binnenstad een plek te vinden om te parkeren. Had hem toen op zo'n open plek centraal neer gezet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DuucNL, Dudeweiser en ik in Leiden.
1 jaar heb je wel gehad toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Ben ik de lul als ik een economische studie wil gaan doen zonder M&O?
In die economie boekjes ook altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef detennismaster het volgende:
Huib Stoffels kiest wel belachelijke namen voor zijn NV's enzo.Kees Kast.
En die strips...
Nee, totaal niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Neequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Die strips zijn drama inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef detennismaster het volgende:
Huib Stoffels kiest wel belachelijke namen voor zijn NV's enzo.Kees Kast.
En die strips...
Was ook wel een van de lastigere boekjes maar ik ben bij MO eigenlijk nog niets tegengekomen wat ik lastig vondquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik had voor eenmanszaak deel 2 een 9.0.Ik vind dit nog aardig moeilijk maar ga wel een voldoende halen.
Nee joh, eerste jaar is vooral orientatie en je leert de stof kennen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga denk ook maar naar Fiscale economie trouwens. En dan master fiscaal rechtquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Oh oke. Ik heb het maar 1 jaar gehad geloof ik.quote:
Dan ga je ziek veel geld verdienen laterquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik ga denk ook maar naar Fiscale economie trouwens. En dan master fiscaal recht
Allemaal fiscalist worden jongens!quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je ziek veel geld verdienen laterdocent van mij was fiscalist bij een groot bedrijg en zei dat je al op meer dan 100 euro per uur zit als je begint
Ik heb fiscaal recht maar de tering, wat een kut vak
Nee, is allemaal heel makkelijk in te halen bij een accounting vak. Heb het ook niet gehad en een 9 voor mijn eerste tentamenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
In deze tijd begint helemaal niemand met 100 euro per uur, en zeker geen fiscalistquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je ziek veel geld verdienen laterdocent van mij was fiscalist bij een groot bedrijg en zei dat je al op meer dan 100 euro per uur zit als je begint
Die vent is 50 ofzo en zei dat. Maakt mij geen fluit uit of het zo is maar het verdient zeker erg goed.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In deze tijd begint helemaal niemand met 100 euro per uur, en zeker geen fiscalist
Fiscaal recht als studie is heel moeilijk, en is kut omdat rechten, daarom maar via een omweggetjequote:Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Accounting in Tilburg is echt te easy in het eerste jaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, is allemaal heel makkelijk in te halen bij een accounting vak. Heb het ook niet gehad en een 9 voor mijn eerste tentamen
Dan zou je beginnen met 4000 weekloon, dus meer dan 2 ton per jaar. Dat verdient helemaal niemand na zijn economische studie, of je moet echt Harvard of Nyenrode hebben gedaan en dan betwijfel ik het nogquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die vent is 50 ofzo en zei dat. Maakt mij geen fluit uit of het zo is maar het verdient zeker erg goed.
Is er een uni wel mooi dan ?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik vind de EUR trouwens wel strontlelijk
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, is allemaal heel makkelijk in te halen bij een accounting vak. Heb het ook niet gehad en een 9 voor mijn eerste tentamen
Bedrijfseconomie en dan master fiscaalrecht?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Fiscaal recht als studie is heel moeilijk, en is kut omdat rechten, daarom maar via een omweggetjeen klopt, je mag niet klagen als fiscalist
quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb bijna nog nooit 4-1-2-1-2 gespeeld.2 potjes in '12 geloof ik. Iemand een leuk teampje voor <150k?
Leiden nooit geweest dus.quote:
Weet niet of dat kanquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie en dan master fiscaalrecht?
BOBquote:
quote:
quote:
Kan in Tilburg volgens mij, dus zal daar ook wel kunnen.quote:
Inderdaad, als je met een hoop diploma's en ervaring ¤150 euro per uur kan verdienen, dan doe je het nog heel goed. Beetje raar dat zo'n man zo'n uitspraak doet. Het gaat erom dat je je vak leuk vind, niet wat je later gaat verdienen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In deze tijd begint helemaal niemand met 100 euro per uur, en zeker geen fiscalist
Ga je geen studie in Leiden doen dan?quote:
Heb hem nooit als docent gehad, maar wel een keer na het tentamen dat hij zo'n stream hadquote:
Dat klopt. Ik vind het leuk om met rechten bezig te zijn en het is mooi dat je daar een leuke vergoeding voor krijgt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je met een hoop diploma's en ervaring ¤150 euro per uur kan verdienen, dan doe je het nog heel goed. Beetje raar dat zo'n man zo'n uitspraak doet. Het gaat erom dat je je vak leuk vind, niet wat je later gaat verdienen.
Ziek mooie uni hoor. Ik woon er vlak bij..quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Kan in Tilburg volgens mij, dus zal daar ook wel kunnen.
Hij is echt een baas. Hij loopt ook echt binnen nu, heel Amerika gaat die manier van studeren die hij nu op ons toepast ook gebruiken, en mag hij dat daar steeds komen uitleggen voor duizenden euro's per keerquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hem nooit als docent gehad, maar wel een keer na het tentamen dat hij zo'n stream hadWat een held
Goud of silver of brons?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb bijna nog nooit 4-1-2-1-2 gespeeld.2 potjes in '12 geloof ik. Iemand een leuk teampje voor <150k?
Ik woon om de hoek van faculteit rechten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ga je geen studie in Leiden doen dan?Bij mij op school.
Maakt niet uit.quote:
Ahh oke, andere stad dan natuurlijk ook wel leuk ja. Reizen wel best irritant overigens.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik woon om de hoek van faculteit rechten.Echt hartje centrum dus ga liever naar een andere stad. Daarnaast ga ik een economisch studie doen...
En OV is vanaf 2015 niet meer gratisquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ahh oke, andere stad dan natuurlijk ook wel leuk ja. Reizen wel best irritant overigens.
Ah, wel prima een beetje in de trein zitten. En vanaf het tweede jaar sws uit huis..quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ahh oke, andere stad dan natuurlijk ook wel leuk ja. Reizen wel best irritant overigens.
Mooie vent inderdaad. Maakte nog wat van accounting, want wat een oersaai vakgebied is dat verder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb hem nooit als docent gehad, maar wel een keer na het tentamen dat hij zo'n stream hadWat een held
Serieus hahaha?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is echt een baas. Hij loopt ook echt binnen nu, heel Amerika gaat die manier van studeren die hij nu op ons toepast ook gebruiken, en mag hij dat daar steeds komen uitleggen voor duizenden euro's per keer
Nog iemand op FOK! doet dezelfde opleiding als mij en zit in hetzelfde jaar alleen andere klasquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
Ik wil ook bij een Fokker op school zitten
Nice, dan wel wat makkelijker vol te houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:54 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah, wel prima een beetje in de trein zitten. En vanaf het tweede jaar sws uit huis..
Wat is daar leuk aan? Duco en Kevin zijn vrienden van mij. Ik ken ze niet via Fok! ofzo. sterker nog, ik kende Kevin al maar wist niet dat hij Dudeweiser was.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
Jaquote:
lol_hboquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iemand op FOK! doet dezelfde opleiding als mij en zit in hetzelfde jaar alleen andere klasgeen idee wie het is, ik heb ook niet echt de behoefte om kennis te maken met mensen buiten mijn klas om.
Niemand zit hier op speciaal onderwijs geloof ik.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
Op basis van deze foto's is het toch niet veel bijzonders?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ziek mooie uni hoor. Ik woon er vlak bij..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je hem dan op CAM zetten of op ST?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
Oké een bronzen 4-1-2-1-2 met Trundle. Even puzzelen.
hou je mondquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niemand zit hier op speciaal onderwijs geloof ik.
Jij studeert zeker geen Nederlands?quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nog iemand op FOK! doet dezelfde opleiding als mij en zit in hetzelfde jaar alleen andere klasgeen idee wie het is, ik heb ook niet echt de behoefte om kennis te maken met mensen buiten mijn klas om.
tr gemachtquote:
Geen idee.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je hem dan op CAM zetten of op ST?
Nee, Spaans en aangezien dat een makkelijkere taal is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij studeert zeker geen Nederlands?
Kon niet echt goede foto's vinden maar het is in het echt wel heel erg mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van deze foto's is het toch niet veel bijzonders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |