Lelijkste, belachelijkste en totaal funboyachtigste item wat CP Company ooit heeft gemaakt, komt dicht tegen de Stone Island t shirts aan....quote:
Toffe combinatie! Wat voor merk is het shirt en vestje? Is het trouwens een opengeknoopte pullover of ander soort trui?quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt fake. Zo niet, nice![]()
[ afbeelding ]
zoiets heet een cardiganquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Toffe combinatie! Wat voor merk is het shirt en vestje? Is het trouwens een opengeknoopte pullover of ander soort trui?
Shirt is van Asos, skinny van Asos, rode vans, cardigan van H&M.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Toffe combinatie! Wat voor merk is het shirt en vestje? Is het trouwens een opengeknoopte pullover of ander soort trui?
Leuk shirt en leuk vestquote:Op vrijdag 9 november 2012 13:55 schreef d1ce het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt fake. Zo niet, nice![]()
[ afbeelding ]
Klasse.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
Met jou in mijn leven heb ik geen opticien nodig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan die teentjes eronder.
pretty! waar is die jurk vanquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
Heel stijlvol, staat echt mooi.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
The Grey Collection van Divided/H&M. Online volgens mij bijna alles al uitverkocht, maar ik was gister in Eindhoven en daar hadden ze toch nog wel wat hangenquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
Oh jaaa daar is ie van!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
The Grey Collection van Divided/H&M. Online volgens mij bijna alles al uitverkocht, maar ik was gister in Eindhoven en daar hadden ze toch nog wel wat hangen
En thanks iedereenHad niet verwacht dat mannen ook lange jurken mooi zouden vinden, schijnbaar toch wel
Thanks. Je outfit is classy!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
Verkeerde account, Ron.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan die teentjes eronder.
Mannen vinden alles mooi wat aansluitend is bij iemand met een goed figuur.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
En thanks iedereenHad niet verwacht dat mannen ook lange jurken mooi zouden vinden, schijnbaar toch wel
Mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mooi
Wat voor schoenen draag je erbij?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:32 schreef Atta-boy het volgende:
Beste fit van je tot nu toe imo megamandy![]()
[ afbeelding ]
Visvim
Apc ps
Adidas
[ afbeelding ]
Ik vind die lange jurken niet zo, dus deze outfit vind ik persoonlijk dan ook niet zo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:32 schreef Atta-boy het volgende:
Beste fit van je tot nu toe imo megamandy![]()
[ afbeelding ]
Visvim
Apc ps
Adidas
[ afbeelding ]
Alle 3, nicequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
American College varsity van wol met leer.
Actual pain crewneck.
Damir Doma silent asymetrical distressed t-shirt.
Unbranded Raws.
Dr. Martens 1460.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Actual pain crewneck.
Unbranded Raws.
Dr. Martens 1460.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik draag op dit moment een zelfgemaakte Nickelson jurk, met tape
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wintquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Gave outfit! Wat voor hanger zit er aan dat kettinkje?quote:
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hjbquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.
Awwwww snapquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.
Buddha to buddha ketting. En planten genoeg, maar die zie je niet net nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef yurian het volgende:
[..]
Gave outfit! Wat voor hanger zit er aan dat kettinkje?
Verder kun je misschien een plant in de kamer plaatsen, vast wel iets te vinden met witte bladeren...
Normaal /care ik nooit om de outfits hier, maar deze broek + schoenen zijn kaolo baas! Die hele kamer sowiesoquote:
Baasquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Tape en vuilniszak?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mn outfit van vandaag pasgeleden al op de foto proberen te zetten, maar dat lukte me niet, toen met de webcam geprobeerd en dat was echt pixels tellen, dus toen had ik het getekendIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek en jasje van de Zara, shirtje-topje-unit van de H&M net als de ketting (hing naast die ketting van mandy) als iemand de echte artikelen erbij weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Lekker retro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Er is een spiegel, zo'n oude kronkelvan de IKEA in mijn zusjes vuilnisbelt van een slaapkamer, maar de camera is stuk en mijn telefoon is er zo eentje die je savonds in de kroeg achter de bar ziet zitten met een Nokia 3310 dronken schreeuwen over hoe vroeger alles beter was
Ja...quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Er is een spiegel, zo'n oude kronkelvan de IKEA in mijn zusjes vuilnisbelt van een slaapkamer, maar de camera is stuk en mijn telefoon is er zo eentje die je savonds in de kroeg achter de bar ziet zitten met een Nokia 3310 dronken schreeuwen over hoe vroeger alles beter was
krome spigel in vies kamer. camera stuk. telefoontje oud geen goeie alternatief, ikke geen foto kan makequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja...
Hier snapte ik echt niks van
Ja dat begreep ik nogquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
krome spigel in vies kamer. camera stuk. telefoontje oud geen goeie alternatief, ikke geen foto kan make
We komen nu wel bij een critical level aan offtopicnessquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik nogWat dat gejoel achter de bar er mee te maken heeft ontgaat me even
haha waarom heb je dat gemaakt?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan draat elke gezonde man wel even zijn hoofd als je daarin voorbij loopt...quote:
Leuk, ziet er mooi uit. Hoezo dik ?quote:
kwalitatief hoogstaande hosselquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef yurian het volgende:
[..]
Dan draat elke gezonde man wel even zijn hoofd als je daarin voorbij loopt...
En morgen hebben we allemaal last van onze nek![]()
Ga je je haar ook nog opsteken? Dat zou er erg mooi bij staan, denk ik...
Ziet er goed uit, Angel. Je zou zo voor Colombiaanse door kunnen gaan.quote:
Die broek is van Samurai. Schoenen kan ik niet zo goed zien.quote:Op zondag 11 november 2012 00:52 schreef Maudio het volgende:
[..]
Sneakers en jeans? Naam en merk?
Alvast bedankt
Dankjequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef yurian het volgende:
[..]
Dank, en dat vraag ik me dus ook afquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Leuk, ziet er mooi uit. Hoezo dik ?
Ik ookquote:
Ik snap het wel, niks kan mijn Nickelson jurk overtreffenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vond je vorige outfit beter denk ik![]()
Neevoor allebei
Hèhè thanks, hoor ik vaker eerlijk gezegd(gewoon beetje zuid-Amerikaans)quote:Op zondag 11 november 2012 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, Angel. Je zou zo voor Colombiaanse door kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Actual pain crewneck.
Unbranded Raws.
Dr. Martens 1460.
Meh tis nog een kindje. Doesn't float my boat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:57 schreef yurian het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds beetje bruin met gele ondertoon hoor, Asian weet je nogquote:Op zondag 11 november 2012 13:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
leuk en heeey je bent niet meer geel ander cameratje
sexy edoch classyquote:
Wat voor broek is dat?quote:Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik keek meer naar jouw kontquote:Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:
ben jij afgevallen?quote:Op zondag 11 november 2012 13:55 schreef 86jmt het volgende:
[ afbeelding ]
simpele dag, straks even in het bos lopen
Ja, 13,5 kg in 9 maanden tijdquote:
Wauw zie je goed! Knap gedaan!quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef 86jmt het volgende:
[..]
Ja, 13,5 kg in 9 maanden tijdIk denk dat er nog een klein beetje pietsie af moet. Ben bijna helemaal tevreden
quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef 86jmt het volgende:
[..]
Ja, 13,5 kg in 9 maanden tijdIk denk dat er nog een klein beetje pietsie af moet. Ben bijna helemaal tevreden
Samurai en Gourmet inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 00:52 schreef Maudio het volgende:
[..]
Sneakers en jeans? Naam en merk?
Alvast bedankt
Dope gedaan!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mn outfit van vandaag pasgeleden al op de foto proberen te zetten, maar dat lukte me niet, toen met de webcam geprobeerd en dat was echt pixels tellen, dus toen had ik het getekend
[ afbeelding ]
Broek en jasje van de Zara, shirtje-topje-unit van de H&M net als de ketting (hing naast die ketting van mandy) als iemand de echte artikelen erbij weet
Die asics zou ik ook wel willen, alleen zou er zelf wel andere veters in zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ontour
Apc ps
Patta x asics
[ afbeelding ]
Zit er trouwens 3m reflectie tape onder het logo zoals bij mijn SNS of lijkt dat zo?quote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Atta-boy het volgende:
Zit ook nog te twijfelen om de zwarte er in te doen. Had deze eerst dubbel maar ben er zo zuinig op dat ik die andere alsnog weggedaan heb.
My nigga.quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ontour
Apc ps
Patta x asics
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op zondag 11 november 2012 13:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik keek meer naar jouw kont![]()
Nice wel
[..]
Thanks
quote:Op zondag 11 november 2012 11:36 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dank jequote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooie jas, mooie kleur broek, leuke schoenen
quote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ontour
Apc ps
Patta x asics
[ afbeelding ]
quote:
Dankjequote:
Met dames om mijn nek, bitch?quote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef MiguelSavantos het volgende:
zwartemarktplaats, Sinji, Atta, goeie dingens.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |