quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Leuk shirt en leuk vest
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:32 schreef Atta-boy het volgende:
Beste fit van je tot nu toe imo megamandy![]()
[ afbeelding ]
Visvim
Apc ps
Adidas
[ afbeelding ]
Alle 3, nicequote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
American College varsity van wol met leer.
Actual pain crewneck.
Damir Doma silent asymetrical distressed t-shirt.
Unbranded Raws.
Dr. Martens 1460.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
American College varsity van wol met leer.
Actual pain crewneck.
Damir Doma silent asymetrical distressed t-shirt.
Unbranded Raws.
Dr. Martens 1460.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik draag op dit moment een zelfgemaakte Nickelson jurk, met tape
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij wintquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Gave outfit! Wat voor hanger zit er aan dat kettinkje?quote:
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hjbquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.
Awwwww snapquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kijk mensen zo moet het! Een outfit kiezen die bij je persoonlijkheid past.
Buddha to buddha ketting. En planten genoeg, maar die zie je niet net nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:50 schreef yurian het volgende:
[..]
Gave outfit! Wat voor hanger zit er aan dat kettinkje?
Verder kun je misschien een plant in de kamer plaatsen, vast wel iets te vinden met witte bladeren...
Normaal /care ik nooit om de outfits hier, maar deze broek + schoenen zijn kaolo baas! Die hele kamer sowiesoquote:
Baasquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
Tape en vuilniszak?quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mn outfit van vandaag pasgeleden al op de foto proberen te zetten, maar dat lukte me niet, toen met de webcam geprobeerd en dat was echt pixels tellen, dus toen had ik het getekendIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek en jasje van de Zara, shirtje-topje-unit van de H&M net als de ketting (hing naast die ketting van mandy) als iemand de echte artikelen erbij weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Lekker retro.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Er is een spiegel, zo'n oude kronkelvan de IKEA in mijn zusjes vuilnisbelt van een slaapkamer, maar de camera is stuk en mijn telefoon is er zo eentje die je savonds in de kroeg achter de bar ziet zitten met een Nokia 3310 dronken schreeuwen over hoe vroeger alles beter was
Ja...quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:48 schreef Maisnon het volgende:
Er is een spiegel, zo'n oude kronkelvan de IKEA in mijn zusjes vuilnisbelt van een slaapkamer, maar de camera is stuk en mijn telefoon is er zo eentje die je savonds in de kroeg achter de bar ziet zitten met een Nokia 3310 dronken schreeuwen over hoe vroeger alles beter was
krome spigel in vies kamer. camera stuk. telefoontje oud geen goeie alternatief, ikke geen foto kan makequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja...
Hier snapte ik echt niks van
Ja dat begreep ik nogquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
krome spigel in vies kamer. camera stuk. telefoontje oud geen goeie alternatief, ikke geen foto kan make
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |